Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut kehuskelevat ties millä hygieniapasseilla ja järjestyksenvalvojakursseilla

Vierailija
20.03.2021 |

Miksi mainitsevat ne?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maalaisjärkikortti, voimassa hautaan asti. Voi tilata netistä omalla nimellä

Vierailija
22/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei "kehuskelisi" passeilla ja kursseilla, jos se on edellytys vaikkapa työpaikan saannille?

Olen minäkin korkeakoulutettu alalla, jossa ei hygieniapassia tarvita, mutta sellainen minulla kuitenkin on, koska olen tehnyt työtä, jossa se oli pakollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuskeleeko joku oikeasti hygieniapassilla? Siitä testistä pääsee maalaisjärjellä helposti läpi.

Vierailija
24/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on emätin. Onko sulla?

vtunko väliä

Vierailija
25/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullapa on työturvallisuuskortti.

Tiesittekö että rälläkän laikassa on viimeinen käyttöpäivä stanssattuna keskiörenkaaseen?

Tiesin! Minullakin on, ollaan samixii!! Pitää varmaan järjestää miitti!

Vierailija
26/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on universaali lupapassi kaikkeen: https://www.bananapress.fi/fi/tuote/3951827

Vierailija
27/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy ammattikoulutukseen jos joku ei tajua. Koulutettu osaa tiettyjä asioita tehdä työssä ja myös vapaalla. Toisiin ammatteihin kuuluu pakollinen koulutus ja luvat myös ajokortti on lupa ja koulutus. Olette tahallaan ilkeitä ihmisinä.

Vierailija
28/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukortti. Se ainoa jonka postihnjakaja pudotti luukusta :(

Minä en saanut sitäkään.

Vierailija
29/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille kursseillehan työttömiä laitetaan, harmi vaan ettei niitä töitä löydy sittenkään. Mutta ymmärrän jos joku mainitsee kaikki koulutuksensa ja kurssinsa, onhan se jutunjuurta sekin.

Vierailija
30/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuskeleeko joku oikeasti hygieniapassilla? Siitä testistä pääsee maalaisjärjellä helposti läpi.

No mutta. Minullapa on tuttu, joka kehuskelee sillä, että hän saa myöntää hygieniapasseja. Näytti olevan isosti cv:ssään mainittuna. Onhan se virkavastuulla tapahtuvaa toimintaa!