Jotkut kehuskelevat ties millä hygieniapasseilla ja järjestyksenvalvojakursseilla
Kommentit (30)
Mulla on hykieniapassi, alkusammutuskortti ja ea1-kortti. En kyl tiä mihin niitä tarvitaan.
Minulle on hygieniapassistaan sanonut henkilö, jolla oli korkeakoulututkinto. Ihmettelin sitä. Hän tosin oli vähän eksyksissä, poukkoili elämässään sinne tänne. Sitä oli outoa seurata. Ihan päättömiä ratkaisuja ja suunnitelmia, joista ei usein tullut mitään. Niistä piti kuitenkin etukäteen kertoa kaikille.
Mullapa on työturvallisuuskortti.
Tiesittekö että rälläkän laikassa on viimeinen käyttöpäivä stanssattuna keskiörenkaaseen?
4. Paras kehuskelu tänään! Mullain on vanhentunut ea-kortti ja voimassa oleva passi. Ja myös vanha pahvinen ajokortti, josta valokuvakin jo murtuu - en tiedä kelpaisiko enää jos joutuis ratsiaan.
Minä pääsin nykyiseen asuntooni vuokralaiseksi osittain sen ansiosta, että mulla oli järjestyksenvalvojakortti. Sen saamiseksi vaaditaan kurssin lisäksi poliisin tekemä selvitys, jolla karsitaan mm. rikoksiin syyllistyneitä ihmisiä pois alalta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hykieniapassi, alkusammutuskortti ja ea1-kortti. En kyl tiä mihin niitä tarvitaan.
En minäkään tiedä mihin hykieniapassia tarvitaan. Hygieniapassin tarpeen taas tiedän.
Mulla on vartija-, järjestyksenvalvoja-, työturvallisuus-, tulityö-, alkusammutus- ja ensiapukortti (EA2). Ei niissä ole mitään kehuskelemista, mutta ilman niitä en voisi tehdä työtäni.
Hygieniapassi on vähän kuin älykkyystesti - jos läpäiset testin, olet korkeintaan keskivaikeasti kehitysvammainen.
Tulityökortti, työturvallisuuskortti, EA1 kortti, alkusammutuskortti, AB ajokortti, luottokortti ja korttipakka
Mulla on chilipää pipo, monet ovat kyllä haastaneet mutta olen voittanut joka kerta chilin syönti kilpailussa
Vierailija kirjoitti:
Hygieniapassi on vähän kuin älykkyystesti - jos läpäiset testin, olet korkeintaan keskivaikeasti kehitysvammainen.
Onneksi hygieniakortin suorittaneen ei käytännön elämässä tarvitse noudattaa niitä kursilla opittuja ohjeita. Tuon tuostakin näkee, miten elintarvikkeita työkseen käsittelevät (ja sitä työtä varten hygieniapassin suorittaneet) likaavat myyntituotteet väärillä käsittelytavoilla!
Moni noista korteista ja passeista on aika olennaisia töitä hakiessa, eli ne kannattaa mainita ansioluettelossa.
romaaneille kaikille higienia passi he kun jo lapsesta asti tajuavat ettei lattialle tippunutta ruokaa syödä vaikka heillä lattiatkin ovat huomattavasti puhtaampia kuin kantis hyge passin omaavilla. ilmankos perus kouluun pitää lisätä 10 luokka jos silloin tajuaisivat edes perus asiat. ei se passi mitään auta jos ei tajua hygieniasta ja puhtaudesta mitään
Mulla on ihan kaikki kortit!
Paitsi pata nelonen on sohvan alla ja en yletä siihen, pitäis siirtää sohvaa, mutta en viitsi.
Olen akateeminen ja minullakin on hygieniapassi, tulityökortti, kasvinsuojelututkinto, työturvallisuuskortti, tieturva 1 ja 2 sekä ikärajapassi. Suurinta osaa en tarvitse nykytyössäni.
Jospa niitä tarvitaan johonkin. Tuskinpa kukaan aloittaa keskustelua aivan tuntemattoman kanssa, että minullapa on hykeeniapassi! Onko sulla?