Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut kehuskelevat ties millä hygieniapasseilla ja järjestyksenvalvojakursseilla

Vierailija
20.03.2021 |

Miksi mainitsevat ne?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa niitä tarvitaan johonkin. Tuskinpa kukaan aloittaa keskustelua aivan tuntemattoman kanssa, että minullapa on hykeeniapassi! Onko sulla?

Vierailija
2/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hykieniapassi, alkusammutuskortti ja ea1-kortti. En kyl tiä mihin niitä tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on hygieniapassistaan sanonut henkilö, jolla oli korkeakoulututkinto. Ihmettelin sitä. Hän tosin oli vähän eksyksissä, poukkoili elämässään sinne tänne. Sitä oli outoa seurata. Ihan päättömiä ratkaisuja ja suunnitelmia, joista ei usein tullut mitään. Niistä piti kuitenkin etukäteen kertoa kaikille.

Vierailija
4/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on työturvallisuuskortti.

Tiesittekö että rälläkän laikassa on viimeinen käyttöpäivä stanssattuna keskiörenkaaseen?

Vierailija
5/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain vatupassi :(

Vierailija
6/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Paras kehuskelu tänään! Mullain on vanhentunut ea-kortti ja voimassa oleva passi. Ja myös vanha pahvinen ajokortti, josta valokuvakin jo murtuu - en tiedä kelpaisiko enää jos joutuis ratsiaan.

Vierailija
7/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin nykyiseen asuntooni vuokralaiseksi osittain sen ansiosta, että mulla oli järjestyksenvalvojakortti. Sen saamiseksi vaaditaan kurssin lisäksi poliisin tekemä selvitys, jolla karsitaan mm. rikoksiin syyllistyneitä ihmisiä pois alalta. 

Vierailija
8/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hykieniapassi, alkusammutuskortti ja ea1-kortti. En kyl tiä mihin niitä tarvitaan.

En minäkään tiedä mihin hykieniapassia tarvitaan. Hygieniapassin tarpeen taas tiedän.

Vierailija
9/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vartija-, järjestyksenvalvoja-, työturvallisuus-, tulityö-, alkusammutus- ja ensiapukortti (EA2). Ei niissä ole mitään kehuskelemista, mutta ilman niitä en voisi tehdä työtäni.

Vierailija
10/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniapassi on vähän kuin älykkyystesti - jos läpäiset testin, olet korkeintaan keskivaikeasti kehitysvammainen. 

Vierailija
11/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulityökortti, työturvallisuuskortti, EA1 kortti, alkusammutuskortti, AB ajokortti, luottokortti ja korttipakka

Vierailija
12/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on chilipää pipo, monet ovat kyllä haastaneet mutta olen voittanut joka kerta chilin syönti kilpailussa

Vierailija
13/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniapassi on vähän kuin älykkyystesti - jos läpäiset testin, olet korkeintaan keskivaikeasti kehitysvammainen. 

Onneksi hygieniakortin suorittaneen ei käytännön elämässä tarvitse noudattaa niitä kursilla opittuja ohjeita. Tuon tuostakin näkee, miten elintarvikkeita työkseen käsittelevät (ja sitä työtä varten hygieniapassin suorittaneet) likaavat myyntituotteet väärillä käsittelytavoilla!

Vierailija
14/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hygieniapassilla voi kehuskella?

Vierailija
15/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni noista korteista ja passeista on aika olennaisia töitä hakiessa, eli ne kannattaa mainita ansioluettelossa.

Vierailija
16/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on emätin. Onko sulla?

Vierailija
17/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

romaaneille kaikille higienia passi he kun jo lapsesta asti tajuavat ettei lattialle tippunutta ruokaa syödä vaikka heillä lattiatkin ovat huomattavasti puhtaampia kuin kantis hyge passin omaavilla. ilmankos perus kouluun pitää lisätä 10 luokka jos silloin tajuaisivat edes perus asiat. ei se passi mitään auta jos ei tajua  hygieniasta ja puhtaudesta mitään

Vierailija
18/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortti. Se ainoa jonka postihnjakaja pudotti luukusta :(

Vierailija
19/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kaikki kortit!

Paitsi pata nelonen on sohvan alla ja en yletä siihen, pitäis siirtää sohvaa, mutta en viitsi.

Vierailija
20/30 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja minullakin on hygieniapassi, tulityökortti, kasvinsuojelututkinto, työturvallisuuskortti, tieturva 1 ja 2 sekä ikärajapassi. Suurinta osaa en tarvitse nykytyössäni.