Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mikä tämä Tytti Yliviikari oikein kokee olevansa

Vierailija
20.03.2021 |

Yli-Viikari höyläsi viraston luottokorttia VTV:n toimittamien tietojen mukaan vuosina 2018–2020 yhteensä 59 171 eurolla.
YLI-VIIKARI esimerkiksi maksatti viraston luottokortilla neljään otteeseen stailauspalvelujaan vuonna 2019.
10. tammikuuta 2019 Yli-Viikari osti Living Day Spasta 174 euroa maksaneen ”hiusmuotoiluvalmennuksen”.
Valmennus liittyi VTV:n mukaan pääjohtajan valokuvaukseen – tarkempaa selvitystä kuvauksesta ei annettu.
28.2.2019 Yli-Viikari hankki Sydämen Pohjasta Oy:ltä 185 euroa maksaneen palvelun, joka sisälsi värin ja muotoilun sekä kulmien muotoilun.
Stailauspalvelu liittyi VTV:n mukaan Haus Kehittämiskeskuksen videokuvaukseen
23.4.2019 Yli-Viikari osti Sydämen Pohjasta Oy:ltä 204 euron palvelun, johon sisältyi värin ja muotoilupalvelujen lisäksi ”extreme megamask”. Kuittiin ei kirjattu oston syytä. VTV:stä kerrotaan, että ostos liittyi viraston vuosikertomuksen kuvauksiin.
11.6.2019 Yli-Viikari hankki Sydämen Pohjasta Oy:ltä 212 euron palvelun, johon sisältyi värin ja muotoilun lisäksi ”tehohoito”. VTV:n mukaan ostos liittyi eduskunnassa toteutetun viraston esittelyvideon kuvauksiin.
Näin meidän verorahoja haaskataan ja kaikki menee sumeilematta läpi. Palkat on pilvissä mutta silti kaikki maksatetaan veronmaksajilla. Tämä on sairasta, törkeää, mielivaltaista... Sanat loppuu kesken kuvailemaan suuttumusta mitä tämä vallassa olevien naisten perseily nykyään aiheuttaa

Kommentit (7835)

Vierailija
121/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse valtion virastossa töissä, taloushallinnossa. Meillä ei ylijohtaja maksa parturikäyntejään ennen lehtikuvauksia viraston kortilta. Osti jopa keväällä omalla henkilökohtaisella rahalla työntekijöille pienet muistamiset (suklaata ja kortti). Tällainen rahojen törsääminen ei ole normaalia kaikissa virastoissa. Yliviikari tuntuu olevan itsekäs ja varmasti huono johtaja joka luulee olevansa ylivertaisessa asemassa.

Monissa työpaikoissa valtiolla ja kunnilla ei nykyään saa välttämättä edes työnantajan maksamaa pikkujoulujuhlaa, vaan ateria pitää maksaa itse. Muutenkin syynätään kaikki laskut tarkkaan eikä edes paikallisliikennelippua suostuta korvaamaan, jos se matkalippu on kadonnut. Taksin käyttö pitää aina perustella. Ylimääräisistä hankinnoista vaaditaan myös tarkat selvitykset - jopa niin tarkat, että olen muutaman töihin liittyvän jutun hankkinut omilla rahoillani enkä ole jaksanut aloittaa mitään paperisotaa taloushallinnon kanssa. Todellakin pöyristyttävää lukea Yliviikarin rahankäytöstä ja siitä, että mikään virallinen taho ei ilmeisesti ole erottamassa häntä.

Vierailija
122/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee vähän samaan kastiin, kun kansanedustajat oikeasti käyttävät taksia 300m matkoihin, koska voivat. Epäreilua kyllä, mutta kukaan ei estä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää se, että noin hyvätuloinen nainen on noin nuuka, että ei voi maksaa muutaman satkun laskuaan itse.

Toiseksi eniten ihmetyttää se, että hän antaa alaisensa vetää täyttä palkkaa 1,5 v ilman tehtäviä. Veronmaksajien rahojen suhteen ei ole nuuka.

Toivottavasti säästötalkoot kohdistuvat joskus valtionhallintoon ja virkamiehiin.Tämäkin typy taitaa olla vielä virassaan, mikä on loukkaus oikeutta kohtaan.

Vierailija
124/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön saa selittää 50 euron syntymäpäivälahjarahan vanhemmiltaan valtion virkailijalle ja siltikin se vähennetään hänen tt-tuestaan. Tämä maa on niin korruptoitunut ja paska, että tällaiset neljättä kertaa maailman onnellisin maa tutkimukset saa näkemään punaista

Tämä👍

Vierailija
125/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä vouhkaamista muutaman satasen kampaamokuluista. Jos minua työssäni velvoitettaisiin edustamaan markkinointimateriaalissa tai vuosikirjoissa, mielestäni olisi kohtuullista, että siihen liittyvät kulut katetaan.

Pitäisikö eniten keskittyä mm. siihen reissaamiseen? Miten palvelee kyseisen viraston perustehtävän toteuttamista?

Molemmissa asioissa keskeistä. Kenelle noita asioita tehdään ja miksi? Hyötyvätkö lopulta veronmaksajat?

126/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihan kiva nähdä ne kuvat.Olen ilmeiseti sokea kun en näe niitä näilllä sivuilla. 

Vierailija
127/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän Suomeen on haluttu: lisää naisia johtajiksi. Kun sukupuoli ja puoluetausta painavat enemmän kuin pätevyys, tärkeisiin virkoihin pääsee kiintiöajattelun kautta tällaisia hyväkkäitä. Toki uskon, että miehet porsastelevat ihan samalla tavalla, mutta tämä on niin törkeää kuin olla ja voi, kun ajattelee, mitä virastoa tämä ihminen johtaa. Ihme, että kukaan ministeri tai oikeusviranomainen ei ole vaatimassa potkuja Yliviikarille. Mutta ehkä Yliviikari tietää liikaa heidän rahankäytöstään.

Miten sukupuoli taas liittyy tähän? Miehet on ihan yhtä rällääjiä jos ovat sellaisia luonteeltaan. Johtajuus sokaisee jotkut ihmistyypit.

Vierailija
128/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä vouhkaamista muutaman satasen kampaamokuluista. Jos minua työssäni velvoitettaisiin edustamaan markkinointimateriaalissa tai vuosikirjoissa, mielestäni olisi kohtuullista, että siihen liittyvät kulut katetaan.

Pitäisikö eniten keskittyä mm. siihen reissaamiseen? Miten palvelee kyseisen viraston perustehtävän toteuttamista?

Molemmissa asioissa keskeistä. Kenelle noita asioita tehdään ja miksi? Hyötyvätkö lopulta veronmaksajat?

Tämän naisen kohdalla mikään ei kestä päivänvaloa.

Vierailija
129/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ois ihan kiva nähdä ne kuvat.Olen ilmeiseti sokea kun en näe niitä näilllä sivuilla. 

On vaan omaksi eduksesi, että et näe niitä kuvia

Vierailija
130/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Yli-Viikarin pitäisi valvoa, että verorahoja käytetään järkevästi ja kohtuullisesti, mutta hän on itse valvonnan yläpuolella ja voi toimia miten huvittaa? Eksoottisia matkakohteita, luksusravintolaillallisia, jne. jne., käsittämätöntä törsäystä veronmaksajien piikkiin!!!!!!!!

Vierailija
131/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista että kuvauksia ennen käydään kampaajalla tai meikissä. Useimmat kyllä maksavat sen itse tai sitten isompiin kuvauksiin tulee paikalle kampaaja ja meikkaaja, jotka hoitavat kaikkien kuvattavien naamat kuntoon.

Kiinnostavaa toki se, että valtakunnan kirstunvartija pelaa noin röyhkeästi omaan pussiin samaan aikaan kun vaatii selvityksiä muilta.

No tämä juuri. En voi ymmärtää enkä hyväksyä, että Yli-Viikari maksaa tuollaisia hiustenhoito- ym palveluita säännöllisesti valtion kortilla, ja laskut menevät hyväksyjältä läpi.

Ehkä johonkin poikkeukselliseen kuvaukseen voisi jokin kevyt meikkaus ja hiusten kampaus olla paikallaan, mutta on selvä, että tässä on omia menoja laskutettu veronmaksajilla, säännöllisesti, ja laskujen hyväksyjä ei ole ollut tehtäviensä tasalla.

Kukaan ei ota vastuuta, ei myönnä virhettä, ei laskuttaja eikä sen hyväksyjä, eikä näytä kyllä jälkikäteinenkään kontrolli toimivan.

Vierailija
132/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse valtion virastossa töissä, taloushallinnossa. Meillä ei ylijohtaja maksa parturikäyntejään ennen lehtikuvauksia viraston kortilta. Osti jopa keväällä omalla henkilökohtaisella rahalla työntekijöille pienet muistamiset (suklaata ja kortti). Tällainen rahojen törsääminen ei ole normaalia kaikissa virastoissa. Yliviikari tuntuu olevan itsekäs ja varmasti huono johtaja joka luulee olevansa ylivertaisessa asemassa.

Näin se alemmalla portaalla menee. Asiakaspalvelussa oleva virkailijakin maksaa itse pukeutumisensa, kampaamo-/parturipalvelunsa, meikkinsä jne. Ja hoitaa nuo omalla, ei työajalla. Asiakaspalvelussa täytyy olla siisti olemus, joskaan nyt etätyöaikana ei olla samassa määrin esillä.

Korona-ajassa on se hyvä puoli, että pakosta väheni noiden holtittomien pomojen lentelyt siinä missä tavallisen kansan lomailulennot. Ainakin matkoissa säästetään.

Holtitonta veronmaksajien varojen väärinkäyttöä. Sitä tuo on ja ihan kuin jostain huonosta komediasta, että "valtion varojen vahtikoira" tekee noin.

Vierailija
133/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on käynnissä rikostutkinta ja Tytti ja eräs toinen saa kenkää. Kansallisgalleriastakaan ei Tytille löydy suojatyöpaikkaa.

Vierailija
134/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-Viikari on oikeuskansleri Pöystin entinen avustaja ja Pöysti tukenut urakehityksessä. Tämä herättää kyllä aikamoisia kysymyksiä myös Pöystin toiminnasta.

Vierailija
135/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilu tulisi saada loppumaan tuolla VTMssä.

Vierailija
136/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli-Viikari on oikeuskansleri Pöystin entinen avustaja ja Pöysti tukenut urakehityksessä. Tämä herättää kyllä aikamoisia kysymyksiä myös Pöystin toiminnasta.

No sittenhän Kokoomuksen ja perussuomalaisten yhteistyöllä on hyvä pohja VTMSsä.

Vierailija
137/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä kansa kyykkyyn. Virkamies on aina virkamies. Ylimystöä.

Vierailija
138/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vain kateellisia Tytin menestyksestä!

Vierailija
139/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä hyvä näpäytys kaikille jotka väittävät että Persut olisivat kouluttamattomia. Tytti on opiskellut monessa paikassa myös ulkomailla Sorbonnessa.

Vierailija
140/7835 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä hyvä näpäytys kaikille jotka väittävät että Persut olisivat kouluttamattomia. Tytti on opiskellut monessa paikassa myös ulkomailla Sorbonnessa.

Oliko Tytti mukana niissä keltaliivi jutuissa?