Etkö ole synnyttänyt? Et ole oikea nainen . Mitä mieltä tästä välittömästä?
Aki Mannisen mukaan vain synnyttäneet naiset ovat oikeita naisia.
....Aki kuvaili Ritassa tapahtunutta muutosta suorasukaiseen tyyliinsä.
– Kyllä se niin on, että vasta äitiys tekee naisesta naisen, Aki laukoi Iltalehdelle.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, vain riipahtaneet rinnat ja venehtänyt pimppa tekee naiseksi. Onneksi en sitten sellainen ole.
Nuo venymiset eivät pidä paikkaansa mutta ei kukaan pakota sinua äidiksi. Paras onkin, ettei hanki lapsia jos vihaa itseään ja muita tuossa määrin, että sisäistää toksisimman sovinistisen roskan
Roikkutissejä ja laskeumia on nuorilla ja synnyttämättömilläkin. Kyse on sidekudoksen yksilöllisestä rakenteesta ja esim. painon vaihtelusta.
Vaan ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.
Vai niin. Olen 41v lapseton nainen, eikä minulla ole riippareita (vaikka rintani melko isot ovatkin) eikä minkäänlaisia laskeumia. Alapäänikin on myös tuliterä, tiukkaakin tiukempi ja sekä minä että mieheni nautimme siitä. Revi siitä, mamma.
Hermosi taisit repiä, kun piti ruveta uhittelemaan.
Jos on cis-nainen niin on jätettävä synnyttämättä ymmärrettävistä syistä.
Vai niin. Olen 41v lapseton nainen, eikä minulla ole riippareita (vaikka rintani melko isot ovatkin) eikä minkäänlaisia laskeumia. Alapäänikin on myös tuliterä, tiukkaakin tiukempi ja sekä minä että mieheni nautimme siitä. Revi siitä, mamma.