Etkö ole synnyttänyt? Et ole oikea nainen . Mitä mieltä tästä välittömästä?
Aki Mannisen mukaan vain synnyttäneet naiset ovat oikeita naisia.
....Aki kuvaili Ritassa tapahtunutta muutosta suorasukaiseen tyyliinsä.
– Kyllä se niin on, että vasta äitiys tekee naisesta naisen, Aki laukoi Iltalehdelle.
Kommentit (83)
Totta kai Aki on tuota mieltä. Hän on juuri sensorttinen mies, joka noin ajattelee. Kuulimmehan hänen viisaita ajatuksiaan vasta telkkarissakin :D
Oliko Aki itse oikea mies ennen laspen syntymää?
Sukupuoli määräytyy hedelmöityksessä.
Ainakin mielenterveyspotilaita nelikymppisissä lapsettomissa naisissa on moninkertaisesti kuin perheenäideissä. Kuten miehissäkin.
Googlaamalla löytyy tämäkin tieto, jota ip-lehdet eivät julkaise.
Mutta tässähän jää epäselväksi ovatko jo sekopäisyydessään menettäneet mahdollisuutensa lapsiin vai onko lapsettomuus aiheuttanut tämän. Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa.
Mä alle parikymppisenä ajattelin vähän tuohon suuntaan, tosin niin, että MINÄ en tunne olevani nainen, ennen kuin musta on tullut äiti. En puhunut muista mitään. Nyt 50v ikäisenä kolmen lapsen äitinä olen ihan eri mieltä.
Ei vois vähempää kiinnostaa jonkun taulan mielipiteet.
Aki onkin niitä ihmisiä joka pitää omia mielipiteitään totuuksina. Hyvin luotaantyöntävää. Oksettaa koko tyyppi.
Eiköhän äidiksi tulo tee ÄIDIKSI. Naiseksi tekee se, että on olemassa miehiä ja muita, siis muitakin kuin naisia.
En tiedä kuka tämä Aki on, mutta ei kiinnosta p*n vertaa mitä joku satunnainen urpo ajattelee.
Ikävää, että joku nainen on antanut Akin siementää itsensä. Lieneekö edes oikea nainen kun moiseen suostuu?
Näinä aikoina, kun myös miehet voivat kuulemma synnyttää, niin ei varmaan ole myöskän oikea mies, jos ei ole koskaan synnyttänyt.
Terkut pikkutyttö-Akille.
Aki on ihana mies, saa Rita olla tyytyväinen❤
Minulla on mahassa löysää nahkaa
jos Akilta kysyttäisiin ,niin minä olisin hänen mielestään synnyttänyt nainen
Ehkä Akilla on roikkomaha f etissi
Minulla on myös virtsankarkailua
Lasta ei ole..vain nää vt un haitat
Vierailija kirjoitti:
Ei hetkauta tuon pariskunnan ajatukset suuntaan eikä toiseen.
Samoin! Nolo , feikki pariskunta
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mielenterveyspotilaita nelikymppisissä lapsettomissa naisissa on moninkertaisesti kuin perheenäideissä. Kuten miehissäkin.
Googlaamalla löytyy tämäkin tieto, jota ip-lehdet eivät julkaise.
Mutta tässähän jää epäselväksi ovatko jo sekopäisyydessään menettäneet mahdollisuutensa lapsiin vai onko lapsettomuus aiheuttanut tämän. Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa.
Kumma juttu, kun suurin osa psykoterapeuteista näyttää tarjoavan pääasiassa pari- ja perheterapiaa. Mihin tarvitsee perheterapiaa, jos kaikki vanhemmat ovat tervehenkisiä ja -järkisiä?
Myös ylisukupolinen trauma, narsistiset vanhemmat sun muu on aika isoja ja yleisesti tunnustettuja asioita. Miksi, jos vain tervejärkiset saavat lapsia ja "hullut" jäävät lapsettomiksi?
Summa summarun: "sekopäisiä ihmisiä" on kaikkialla, lapsellisia ja lapsettomia. Ja joku lapseton on jopa voinut tehdä valinnan (mieti, tällainenkin on mahdollista!!!), ettei tee lapsia, koska omat MT-ongelmat.
Ja mitä tulee Mannisen lausuntoon, niin hohoijaa. Näkeehän tuon pitkälle, että siinä on heikolla egolla varustettu Miesten Mies, jonka lausuntoja ei tarvitse ottaa mistään suunnasta vakavasti. Onnea vaan Ritalle (?), elää ilmeisesti aika sovinistisessa parisuhteessa.
Ihan sama mitä kukaan sanoo aiheesta. Minäkään en parin tuttavan mielestä ole kokenut oikeasti synnytystä kun vauva syntyi hätäsektiolla. Otetaan tähän vanha kunnon EVVK.
Heikosti menisi, jos tuon herran mielipiteiden mukaan itestään ajattelisi. Epänaisen kanssako hän aikaisemmin ennen lasta eli?
En ole synnyttänyt ja pidän todellakin itseäni naisena, rotunaisena vieläpä.
Liittyy kai orgasmin saamisen helppouteen.