Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etkö ole synnyttänyt? Et ole oikea nainen . Mitä mieltä tästä välittömästä?

Vierailija
18.03.2021 |

Aki Mannisen mukaan vain synnyttäneet naiset ovat oikeita naisia.

....Aki kuvaili Ritassa tapahtunutta muutosta suorasukaiseen tyyliinsä.

– Kyllä se niin on, että vasta äitiys tekee naisesta naisen, Aki laukoi Iltalehdelle.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy kai orgasmin saamisen helppouteen.

Vierailija
22/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai Aki on tuota mieltä. Hän on juuri sensorttinen mies, joka noin ajattelee. Kuulimmehan hänen viisaita ajatuksiaan vasta telkkarissakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Aki itse oikea mies ennen laspen syntymää?

Vierailija
24/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli määräytyy hedelmöityksessä.

Vierailija
25/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mielenterveyspotilaita nelikymppisissä lapsettomissa naisissa on moninkertaisesti kuin perheenäideissä.  Kuten miehissäkin. 

Googlaamalla löytyy tämäkin tieto, jota ip-lehdet eivät julkaise. 

Mutta tässähän jää epäselväksi ovatko jo sekopäisyydessään menettäneet mahdollisuutensa lapsiin vai onko lapsettomuus aiheuttanut tämän. Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. 

Vierailija
26/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alle parikymppisenä ajattelin vähän tuohon suuntaan, tosin niin, että MINÄ en tunne olevani nainen, ennen kuin musta on tullut äiti. En puhunut muista mitään. Nyt 50v ikäisenä kolmen lapsen äitinä olen ihan eri mieltä. 

Vierailija
27/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa jonkun taulan mielipiteet.

Vierailija
28/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki onkin niitä ihmisiä joka pitää omia mielipiteitään totuuksina. Hyvin luotaantyöntävää. Oksettaa koko tyyppi.

Vierailija
29/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän äidiksi tulo tee ÄIDIKSI. Naiseksi tekee se, että on olemassa miehiä ja muita, siis muitakin kuin naisia.

Vierailija
30/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka tämä Aki on, mutta ei kiinnosta p*n vertaa mitä joku satunnainen urpo ajattelee.

Vierailija
31/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että joku nainen on antanut Akin siementää itsensä. Lieneekö edes oikea nainen kun moiseen suostuu?

Vierailija
32/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä aikoina, kun myös miehet voivat kuulemma synnyttää, niin ei varmaan ole myöskän oikea mies, jos ei ole koskaan synnyttänyt.

Terkut  pikkutyttö-Akille.

Vierailija
33/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on ihana mies, saa Rita olla tyytyväinen❤

Vierailija
34/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mahassa löysää nahkaa

jos Akilta kysyttäisiin ,niin minä olisin hänen mielestään synnyttänyt nainen

Ehkä Akilla on roikkomaha f etissi

Minulla on myös virtsankarkailua

Lasta ei ole..vain nää vt un haitat

Vierailija
35/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tämä legendaarinen Aki?

Vierailija
36/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hetkauta tuon pariskunnan ajatukset suuntaan eikä toiseen.

Samoin! Nolo , feikki pariskunta

Vierailija
37/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mielenterveyspotilaita nelikymppisissä lapsettomissa naisissa on moninkertaisesti kuin perheenäideissä.  Kuten miehissäkin. 

Googlaamalla löytyy tämäkin tieto, jota ip-lehdet eivät julkaise. 

Mutta tässähän jää epäselväksi ovatko jo sekopäisyydessään menettäneet mahdollisuutensa lapsiin vai onko lapsettomuus aiheuttanut tämän. Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. 

Kumma juttu, kun suurin osa psykoterapeuteista näyttää tarjoavan pääasiassa pari- ja perheterapiaa. Mihin tarvitsee perheterapiaa, jos kaikki vanhemmat ovat tervehenkisiä ja -järkisiä?

Myös ylisukupolinen trauma, narsistiset vanhemmat sun muu on aika isoja ja yleisesti tunnustettuja asioita. Miksi, jos vain tervejärkiset saavat lapsia ja "hullut" jäävät lapsettomiksi?

Summa summarun: "sekopäisiä ihmisiä" on kaikkialla, lapsellisia ja lapsettomia. Ja joku lapseton on jopa voinut tehdä valinnan (mieti, tällainenkin on mahdollista!!!), ettei tee lapsia, koska omat MT-ongelmat.

Ja mitä tulee Mannisen lausuntoon, niin hohoijaa. Näkeehän tuon pitkälle, että siinä on heikolla egolla varustettu Miesten Mies, jonka lausuntoja ei tarvitse ottaa mistään suunnasta vakavasti. Onnea vaan Ritalle (?), elää ilmeisesti aika sovinistisessa parisuhteessa.

Vierailija
38/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä kukaan sanoo aiheesta. Minäkään en parin tuttavan mielestä ole kokenut oikeasti synnytystä kun vauva syntyi hätäsektiolla. Otetaan tähän vanha kunnon EVVK.

Vierailija
39/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen väittämä on totta.

Vierailija
40/83 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikosti menisi, jos tuon herran mielipiteiden mukaan itestään ajattelisi. Epänaisen kanssako hän aikaisemmin ennen lasta eli?

En ole synnyttänyt ja pidän todellakin itseäni naisena, rotunaisena vieläpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan