Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Nainen, älä seurustele liian hyvännäköisen kanssa, tulet petetyksi

Vierailija
18.03.2021 |

Rantalalla riittää vinkkejä, miten voi välttyä petetyksi tulemiselta. Näin biologi varoittaa naisia.

- Mitä komeamman näköinen mies on, sitä enemmän hän pettää kumppania ja sitä vähemmän hän panostaa parisuhteen yhteisiin jälkeläisiin. Vastaavasti vähemmän puoleensavetävät miehet kompensoivat huonompaa ulkonäköään olemalla parempia aviomiehiä. Keskivertoihmiset ovat paljon onnellisempia kuin esimerkiksi Hollywood-tähdet.

Miesten pettämistä Rantala selittää muun muassa sillä, että se on ollut evoluutiohistoriassa miehille hyödyllisempää kuin naisille.

- Kelpoisuushyöty on miehille suurempi. Se, että mies on saattanut yhden ainoan seksiseikkailun seurauksena saada uuden lapsen, sen hyöty on paljon suurempi kuin että nainen pettää. Nainen ei pysty välttämättä pettämisellä parantamaan omaa lisääntymistään jälkeläisten määrällä vaan laadulla.

Kommentit (401)

Vierailija
41/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, kyllä sen pettämään lähtemisen määrää luonne eikä ulkonäkö. Jos mies on kusipäinen ja epävarma itsestään, niin juuri se tyyppi lähtee kompensoimaan rumaa ulkonäköään pettämisen kautta, yrittäen todistaa itselleen kelpaavansa muillekin. Hyvännäköisellä ja myös hyvällä luonteella varustetulla miehellä ei siihen ole tarvetta.

Aika hauska. Ei tosin reaalimaailmasta mutta mitä väliä.

Vierailija
42/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisella uskollisuudella on mitään virkaa, joka johtuu tasan siitä ettei mies rumuutensa vuoksi saa ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös rumasetämiehet pettävät koska kassit ja oman rumuuden projisointi kostona.

Ei voi pettää jos ei saa keneltäkään.

Rahalla saa.

44/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa, kokemusta on.

Itse tiedän naimisissa olevan pariskunnan. Mies on pettänyt vaimoaan monta kertaa, mutta vaimo ei tiedä asiasta mitään. Miehellä ollut jopa muita naisia heidän kodissaan, kun vaimo ollut muualla. Heillä on 2 lasta ja hieno talo.

Ja minkä takia et kerro sille vaimolle tuosta, jos kerran tiedät? Annat vaan hänen elää valheessa ja miehen tehdä hänestä narrin ja ilmaisen kodinhoitajan, vaikka oikeasti on tälle naiselle petollinen. Minun mielestäni todella alhainen ja selkärangaton piirre ihmisessä, että ei tee mitään vaan antaa toisen vaan olla huijattuna ja petettynä. Vaimolla on oikeus tietää ja päättää itse, haluaako jatkaa tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
45/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko taka-aasialainen parturi miksi tuollainen heitettiin Kampista ulos huutamasta miesasiakkaan perästä; aloitti häirinnän jo annan kadulta, jatkoi simonkentälle, heitettiin myös ulos tunkemasta annakadulla sijaitsevaan lounasravintolaan kun näki mieskohteensä sisällä, yritti etunimeä huutamalla jopa jättää katua ohikulkevan miesasiakkaan ("no tuossa se tulee"),

ja pitkää lista löytyy mussta häirinnästä, oikeudessa tulisi pitkät oikeudenkäyntikulut mun ohessa maksettavaksi. mmiltäs kuulostaa? ei taida minkään ulisa lakimies auttaa poloista nyt.

embedded video

Vierailija
46/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta on se, että niin rumaa miestä ei olekaan, ettei naiselta saisi tyhmillä jutuilla.

Vierailija
47/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä, täysin mutuiluun perustuva väite. Minkä näköinen vaan voi pettää. Selviää ainakin heti herran oma ulkonäkö... 😉

Vierailija
48/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt itsekin - kumpi on enemmän vaarassa pettää; sellainen mies joka on jo ennen tätä suhdetta kokenut paljon ja saanut valita itse kumppaninsa (komea mies) vai sellainen joka on vaivalla saanut yhden naisen ja ei ole tottunut naisten huomioon. Kumpi teistä todennäköisemmin pettää; se joka on tottunut naisten huomioon ja tietää ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen kun on itse päässyt valitsemaan, vai se joka kerrankin elämässä kokee naisten huomiota vaikka känniseltä kollegalta pikkujouluissa?

T. Taviksen pettämä, komea mies ei

Vierailija
49/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt on aivan hoopo väite. Maailman sivu nainen on valinnut miehen. Ja vaihtanut jos ei ole tyytyväinen, nainen ehkä tekee useammin niin että potkii miehen pihalle ennen kuin aloittaa uden suhteen, miehet ehkä harrastavat enemmän vispiläkauppaa. 

Itsetunnoltaan heikot mutta urheilulliset ja hyvännäköiset miehet saattavat tosin pelata monen naisen kanssa samaan aikaan koska ei tiedä milloin lentää pihalle. 

Ns alfa-urokset  joilla on monen naisen "haaremi" ovat marginaaliryhmä. Useimmilla naisilla ei ole kiinnostusta tai toisaalta mahiksia olla alfa-uroksen "vaimo" ja toisaalta kilpailu siitä kuka on suosituin vaimo on myös armotonta ja se karsii kanssa pois halukkuutta. 

Vierailija
50/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt itsekin - kumpi on enemmän vaarassa pettää; sellainen mies joka on jo ennen tätä suhdetta kokenut paljon ja saanut valita itse kumppaninsa (komea mies) vai sellainen joka on vaivalla saanut yhden naisen ja ei ole tottunut naisten huomioon. Kumpi teistä todennäköisemmin pettää; se joka on tottunut naisten huomioon ja tietää ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen kun on itse päässyt valitsemaan, vai se joka kerrankin elämässä kokee naisten huomiota vaikka känniseltä kollegalta pikkujouluissa?

T. Taviksen pettämä, komea mies ei

Todennäköisemmin se komea mies. Aika vähän naiset tuntevat toisten naisten käyttäytymistä.

Vierailija
51/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa, kokemusta on.

Itse tiedän naimisissa olevan pariskunnan. Mies on pettänyt vaimoaan monta kertaa, mutta vaimo ei tiedä asiasta mitään. Miehellä ollut jopa muita naisia heidän kodissaan, kun vaimo ollut muualla. Heillä on 2 lasta ja hieno talo.

Ja minkä takia et kerro sille vaimolle tuosta, jos kerran tiedät? Annat vaan hänen elää valheessa ja miehen tehdä hänestä narrin ja ilmaisen kodinhoitajan, vaikka oikeasti on tälle naiselle petollinen. Minun mielestäni todella alhainen ja selkärangaton piirre ihmisessä, että ei tee mitään vaan antaa toisen vaan olla huijattuna ja petettynä. Vaimolla on oikeus tietää ja päättää itse, haluaako jatkaa tuollaisen miehen kanssa.

En ole hänen kanssaan niin paljon tekemisissä. Ne, jotka näkevät häntä useammin voivat sanoa, jos tahtovat. Asiasta tietää moni. Kyseinen mies käy kavereidensa kanssa baarissa ja löytää sieltä aina naisia.

Vierailija
52/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen 100x mielummin komean mieheni, joka on varta vasten valinnut minut kumppanikseen, hänellä oli kyllä muitakin vaihtoehtoja, kuin ukon, joka vaan odottaa kieli pitkällä että löytyisi muitakin naisia joille kelpaisi, eli pettäisi siis välittömästi. Lisäksi, ruma mies ei viehättäisi minua. Hyvännäköisetkin ihmiset voivat olla uskollisia. Typerää väittää että liittyisi ainoastaan ulkonäköön.

Vierailija
53/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin yritetään pakottaa naiset valitsemaan ruman ja läskin miehen. 

Ei IKINÄ! 

:D

Omakohtainen kokemus kertoo, että niin vaan sellainenkin pettää jos/kun saa vaan tilaisuuden. Ja toisaalta onko sillä itse fyysisellä teolla edes se suurin merkitys? Kyllä se minusta on todella loukkaavaa ja väärin jos toinen on valmis vieraisiin lakanoihin vaikka heti ja ainoa syy miksi näin ei tapahdu on se, ettei kukaan miehelle moista ehdota.

Vierailija
54/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuo iänikuinen valhe, eihän miehet halua jälkeläisiä joka naisen kanssa, ne haluaa vaan paneskella kaikkia.

Jos löytyisi helppo, vaivaton ehkäisytapa miehille niin melkein kaikki käyttäisi sitä.

Vierailija
55/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mutua tuo, että hyvännäköiset pettää enemmän.

Vierailija
56/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs uutta tässä on? Kyllä sen kaikki naiset tietävät, että ottamalla komean miehen puolisoksi, kerjää vain hankaluuksia. Hyvännäköinen mies voi haluta olla uskollinen, mutta riskit ovat kovin suuret. Totta hitossa hyvännäköinen mies kerää naisia ympärilleen kuin hunaja perhosia eikä yritteliäämmät keinoja kaihda.

Tuttavapiirissa pari komeaa miestä ja valitettavasti on hajonneita liittoja takana. Eivät vaan pystyneet pitämään housuja jalassa...

Rumaa en ota, vaikka pysyisi kuinka uskollisena, se siitä. Ruman on pysyttävä uskollisena koska ei muita saa, näinhän se menee.

Vierailija
57/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsen 100x mielummin komean mieheni, joka on varta vasten valinnut minut kumppanikseen, hänellä oli kyllä muitakin vaihtoehtoja, kuin ukon, joka vaan odottaa kieli pitkällä että löytyisi muitakin naisia joille kelpaisi, eli pettäisi siis välittömästi. Lisäksi, ruma mies ei viehättäisi minua. Hyvännäköisetkin ihmiset voivat olla uskollisia. Typerää väittää että liittyisi ainoastaan ulkonäköön.

Näinhän se on. Mitättömän näköinen mies pettää heti kun tulee tilaisuus ja he saattavat pitää itseään ihan hyvännäköisinäkin. Aika harva mies on realisti peilikuvan suhteen.

Vierailija
58/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikaansa. Vähemmän komeat janoavat halutuksi tulemisen kokemusta, eivät sinua. Pettävät siksi. Mitä komeampi, sitä isompi valikoima kiinnostuneita, sitä nirsompi lopulta on.

Vierailija
59/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kuinka naiset usein ovat sitä mieltä että miesten ei pitäisi katsella fitnessnaisia ja instamissejä, koska sellaiset naiset ovat ahneempia rahalle ja petollisempia.

Mutta kun puhutaankin miehistä, vastaavaa argumenttia ei hyväksytä.

Vierailija
60/401 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varta vasten valinnut sut alapään vuoksi, jota himoitsi juuri sinä hetkenä. Vähä ku pääset kupsahtaa ja vanhentumaan ja tämä naismagneetti korvaa sut toisella. Luultavasti pettää sua juuri tälläkin hetkellä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän