Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että sairastun koronarokotteesta. Ehkä en ota sitä.... :(

Vierailija
18.03.2021 |

Netissä on uutisia mitä sikainfluenssarokotteesta sairastaneille kuuluu. Todella, todella ikäviä kohtaloita. :( Eivät koskaan parane.

Ymmärrän että influenssa on vaarallinen tauti ja todella raju ja siksi rokotekin on tujua tavaraa.

Koronarokotteessa on samanlaista se, että sitäkin väitetään kirkkain silmin turvalliseksi...

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koronaa pelkäät siis vähemmän?

Vierailija
2/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä todennäköisyyksiä eikä uskoa tätä foolihattujen propagandaa.

Jod olet 50 vuotias todennäköisyytesi saada vaikea korona ja joutua sairaalaan on 10 prosenttia. Eli joka kymmenes on kuolemanvaarassa käytännössä. Sitten mietit sitä, että kun miljoonia on rokotettu, niin ehkä muutama kymmenen on ehkä saanut jotain suurempaa sairautta rokotuksesta, mutta sitäkään ei ole pystytty varmasti osoittamaan.

Nuo todennäköisyyksien erot ovat ihan eri maailmasta. Toinen on tyypiin todennäköisyys että meteori tippuu päähäsi ja toinen se, että jos et käytä turvavyötä moottoritiella ajaessasi, niin kuolet, jos joudut onnettomuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin otan mielummin koronan kuin keuhkoveritulpan.

Vierailija
4/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla typerä aikuinen? Asutko pohjanmaa-oulu linjalla. Uskotko kaikenlaisia salaliittoteorioita? Tiesitkö että voit parantua sairaudestasi.

Vierailija
5/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuodesta ehkä selviää jo jotain.

Vierailija
6/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pelkään vähemmän koronaa, koska olen sen verran varovainen, että en usko sitä saavani. Eikä minua haittaa vaikka rajoitukset jatkuu hamaan tappiin saakka, koska en ole kärsinyt tilanteesta. Onneksi kukaan ei pakota ottamaan rokotetta. Ottakoon ne ketkä haluaa yhteiskunnan palaavan normaaliin.

Vierailija
7/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan sairastuminen moninkertaistaa keuhkoveritulppa riskisi.

Vierailija
8/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pelkään vähemmän koronaa, koska olen sen verran varovainen, että en usko sitä saavani. Eikä minua haittaa vaikka rajoitukset jatkuu hamaan tappiin saakka, koska en ole kärsinyt tilanteesta. Onneksi kukaan ei pakota ottamaan rokotetta. Ottakoon ne ketkä haluaa yhteiskunnan palaavan normaaliin.

Ei ole mahdollista elää elämäänsä loppuun sellaisessa eristyksessä, että ei koronaa saa. Kyllä sen joka ikinen saa jossain vaiheessa. Ja silloin ne riskit realisoituvat eli esimerkiksi juuri tuo tulppariski, mikä liittyy koronaan.

Vierailija
9/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla typerä aikuinen? Asutko pohjanmaa-oulu linjalla. Uskotko kaikenlaisia salaliittoteorioita? Tiesitkö että voit parantua sairaudestasi.

Veritulpasta harvoin paranee, ellei ole todella nopea liuotushoito. Itselläni on toinen silmä sen vuoksi nyt sokea ja käsi halvaantunut. En halua enempää vikoja.

Vierailija
10/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäselvää, kumpi on vaarallisempi riskiryhmäläiselle; rokote vai koronan sairastaminen. Onko tästä tilastoja?

Vierailija
11/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin koronan, niin saisin verenohennuslääkkeet, mutta rokotuksen vuoksi en niitä saa.

Vierailija
12/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi ottaa rokotetta kun tuo tauti osuu kohdalle jossain vaiheessa kuitenkin.

Taudin sairastaminen ei suojaa uudelta tartunnalta.

Vierailija
13/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastut kuitenkin lievemmin. Ja onhan se eri asia saada mitä tahansa rokotteen jälkeen kuin muuten. Silloin osaa seurata merkkejä ja hakeutua nopeasti hoitoon.

Vierailija
14/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia kuvittelet, että koronarokote aiheuttaa veritulpan?

Vierailija
15/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista elää elämäänsä loppuun sellaisessa eristyksessä, että ei koronaa saa. Kyllä sen joka ikinen saa jossain vaiheessa. Ja silloin ne riskit realisoituvat eli esimerkiksi juuri tuo tulppariski, mikä liittyy koronaan.

Sitten kun porukasta on rokotettu valtaosa, niin saadaan laumasuoja. Voin odottaa ihan hyvin.

Vierailija
16/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi ottaa rokotetta kun tuo tauti osuu kohdalle jossain vaiheessa kuitenkin.

Niin, ja rokottamattomana sinulla on suurempi riski saada vakava tauti.

Vierailija
17/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia kuvittelet, että koronarokote aiheuttaa veritulpan?

Koko ajan uutisoidaan niistä. Ihmiset kuolee rokotteisiin.

Vierailija
18/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Se veritulppariski on viruksessa. Joko sairastetussa tai rokotteessa.

Sikaflunssan narkolepsia oli viruksessa. Myös heillä on narkolepsiaa enemmän, jotka sen sairastivat.

Ja todellakin, korona jää keskuuteemme pitkäksi aikaa. Se ei tukahdu moneen vuoteen. Kyllä sen viruksen saa, ennemmin tai myöhemmin, lievänä, keskivaikeana tai vaikeana, tai sitten rokotteesta.

Vierailija
19/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taudin sairastaminen ei suojaa uudelta tartunnalta.

Ihan yhtä vähän se rokote suojaa kuin aiemmin sairastettu tauti.

Vierailija
20/77 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kohden kannattaa miettiä kumpi on todennäköisempää, saat sen veritulpan koronaa sairastaessa, tai rokotuksesta (jossa ei edelleenkään ole mitään faktatietoa olemassa, että se sitä aiheuttaa). Koronassa on siitä havaitoja ja riski paljon suurempi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan