Olen ihastunut kaverin mieheen :(
Hän myös minuun :/ Olemme molemmat varattuja, mutta molempien suhteissa ongelmia. Rakastan kuitenkin omaa miestäni.
Mitään ei ole tapahtunut, eikä tapahdukaan. Siitä pidämme huolen. Silti tunnen syyllisyyttä. On vain niin ihana olo, kun saa puhua jonkun kanssa. Mies kun ei puhu.
Jossain toisessa elämässä olisimme varmaan olleet parikin, tässä elämässä sitä meistä ei ikinä tule.
Miten saisin tämän tunteen menemään pois?
Kommentit (9)
visualisoi seuraava tilanne:
olette menneet kaikesta huolimatta pidemmälle, ihan suoraan seksiin saakka. JA SE OLI KAMALAA! muistele nolointa, kömpelöintä, sotkuisinta ja typerintä seksikokemustasi ikinä (jostain teinivuosilta varmaan löytyy hyvää materiaalia) ja kerro se kymmenellä. mies kuvitteli polleana olevansa ihana rakastaja vaikka oikeasti puksutti hulluna menemään kuin maaninen jänis ja sinä jäit kyydistä jo alkumetreillä. lopulta seurasin hämmentyneenä kun mies saavutti kliimaksinsa nytkyen ja inisten, mahdollisesti huudellen jotain älyttömyyksiä.
makaatte vuoteella ja mies polttelee omahyväinen ilme naamallaan (tyyliin reijo mäki/petteri jussila tms) tupakkia, sinussa alkaa nousta epätoivoinen katumus ja koti-ikävä. miten oot oikeesti voinut ikinä ajatella että tuo mies ois jotain erityistä?
tämmöistä kuvitelmaa toistat väkisin mielessäsi kunnes ihastus haihtuu. toimii ainakin meikäläisellä.
Minulta löytyy tuollainen kumppani kyllä menneisyydestä. Oli kuin kani, mutta minä en tuntenut mitään. Olen ajatellut, että sitä huonompi ei kukaan voisi olla. Koska kaverini on miehen kanssa ollut joskus hyvinkin onnellinen, on vaikea kuvitella hänen olevan huono rakastaja, mutta voin toki yrittää. Se olisi kyllä paras karkoitin, jos tietäisin hänet yhtä huonoksi kuin se Duracel-pupuni :D
AP
Vierailija:
visualisoi seuraava tilanne:
olette menneet kaikesta huolimatta pidemmälle, ihan suoraan seksiin saakka. JA SE OLI KAMALAA! muistele nolointa, kömpelöintä, sotkuisinta ja typerintä seksikokemustasi ikinä (jostain teinivuosilta varmaan löytyy hyvää materiaalia) ja kerro se kymmenellä. mies kuvitteli polleana olevansa ihana rakastaja vaikka oikeasti puksutti hulluna menemään kuin maaninen jänis ja sinä jäit kyydistä jo alkumetreillä. lopulta seurasin hämmentyneenä kun mies saavutti kliimaksinsa nytkyen ja inisten, mahdollisesti huudellen jotain älyttömyyksiä.makaatte vuoteella ja mies polttelee omahyväinen ilme naamallaan (tyyliin reijo mäki/petteri jussila tms) tupakkia, sinussa alkaa nousta epätoivoinen katumus ja koti-ikävä. miten oot oikeesti voinut ikinä ajatella että tuo mies ois jotain erityistä?
tämmöistä kuvitelmaa toistat väkisin mielessäsi kunnes ihastus haihtuu. toimii ainakin meikäläisellä.
sitten ihan pokkana alat kuvitella sanotaan nyt miljoona kertaa päivässä edellä kuvaamaani tilannetta. ja ylipäätään asetat mielessäsi ihastuksen kohteesi kaikkiin hulluihin ja noloihin tilanteisiin. siis tyyliin mr bean-noloihin.
tää on tehokas konsti! usko mua. aluksi tuntuu kauhealta ajatella ihanasta ihmisestä " pahaa" , mutta sä teet sen sun perheen ja kaikkien ihmisten parhaan vuoksi.
ja lakkaa juttelemasta sen kanssa. ihan sama vaikka ihastus joutuisi ihmettelemään ja suremaan muuttuneita välejänne. jutelkoot hän oman eukkonsa kanssa ja hanki sinä vaikka joku kirjekaveri. tai juttele täällä meidän kanssa ;))
4
Tosin itse en ole varattu.
Tuttavan miehessä on sitä jotain..
On hyvä isä, mukava ja söpö.
Heillä ei mene hyvin parisuhteessa ja itse salaa haaveilen miehestä.
Silti en ikimaailmassa varattuun sotkeutuisi.
En edes sittenkään jos eroaisivat.
Katselen vaan ja toivon että itse vielä löytäisin vastaavan..
Juttelua en voi kokonaan lopettaa, sillä joudumme tapaamaan työn puolesta joskus ilman puolisoitamme. Yritän nyt kuitenkin harventaa niitä.
AP
voit kai olla periaatteessa ihan normaalilla tavalla kohtelias ja sytävällinen, mutta lpeta kaikki flirttailu ja muu kekkulointi, yritä viileästi " perääntyä" asiallisiin väleihin tyypin kanssa.
4
kelaan uudelleen ja uudelleen ihastuksen kohdetta alastomana pikkuriikkisen pilinsä kanssa ja voihkien ruikkimassa parin minuutin läähätyksen jälkeen lakanoille. hyh!
Päätät, ettet enää tunne kaverisi miestä kohtaan mitään. Ja pysyt päätöksessäsi.
Muutos ei tapahdu hetkessä, mutta voimakas tahto saa tunteetkin taipumaan.