Mikä on ihanin muisto lapsuudestanne, jonka muistatte vieläkin?
Vastapainoksi ikäville muistoille!
Minulla on lapsuudesta monta ihanaa muistoa, mutta päällimmäisenä mieleen tulee junamatka äidin kanssa. Mentiin lomamatkalle ihan vain kahdestaan, vanhemmat sisarukset jäi isän kanssa kotiin. Oli jännittävää olla junassa, makoilin penkillä pää äidin sylissä ja äiti silitti minun hiuksiani. Välillä syötiin omenaa, ja äidin kädet tuoksuivat Nivealta. Olin ehkä 4-vuotias, se onnen tunne on jäänyt mieleen.
Kommentit (8)
Se kun muutettiin pois Järvenpäästä. Paras lapsuusmuisto koskaan.
Mun ihanimpia lapsuusmuistoja oli isovanhempien luona kesällä olo. Maalla sai temmeltää, poimia vadelmia pensaasta ja seikkailla metsässä. 😍
Mummola maalla ja uimala, kirjasto ja tori kaupungissa. Mango-meloni-jäätelö kiskalta ja koiran lenkittäminen niityllä.
Kun heinätöiden jälkeen pääsi kerran viikossa saunaan ja pääsi eroon kutittavasta heinänpölystä. Ihana tunne.
Vierailija kirjoitti:
Kun heinätöiden jälkeen pääsi kerran viikossa saunaan ja pääsi eroon kutittavasta heinänpölystä. Ihana tunne.
Ettekö käyneet pesulla muina päivinä? Kesäsauna on ihan parasta.
Lämmin kesä. Juoksin peltopolkua pitkin mummon luo, kuten yleensäkin. Se tunne on jäänyt mieleen. Mummo, täältä tullaan.
Up