Mistä johtuu, että jotkut ihmiset tuntuvat kuin olisi aina tunnettu ensitapaamisesta
Kommentit (17)
En tiedä, mutta yleinen ilmiö ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta yleinen ilmiö ilmeisesti.
Onko teillä pysynyt ystävyys niiden kanssa joiden kanssa koitte tällaista?
Tuttuja entisestä elämästä tai sielunperheestä.
Se on varmaan tietty hetki ja molemmissa osapuolissa oleva alttius. Tavallaan halutaan kokea se klikkaaminen toisen kanssa.
Näin oon päätellyt kavereista, joille tuota tapahtuu. Mulle ei, joten varmaan musta puuttuu se alttius tuollaiseen.
Kemiaahan se on. Tuolla tavoin minulla on pisimmät ystävyyssuhteet syntyneet.
Siten että kumpikin voi olla oma itsensä eikä tarvitse pingottaa.
Aviomies toi kerran työkaverinsa meille jonkun projektin tiimoilta. Olin heti että tunnen sen miehen jostain. Pari päivää myöhemmin muistin että hän oli kännipano muutaman viikon takaa. Oltiin molemmat liian kännissä että oltais muistettu. Baarissa tavattiin.
:D
-n38
Olet avoin ja vastaanottava ihminen. Empaattinen.
Tuttu ihmistyyppi, ihmisiä ei lopultakaan ole oikeasti kovin monenlaisia pohjimmiltaan minun mielestäni. Loppu on meidän jokaisen kohdalla sitä, että tulkitaan toista ihmistä ja asioita oman kokemusmaailman kautta. Hyvin harvoin olen törmännyt siihen että joku olisi ymmärtänyt oikeasti minua edes hetkittäin ja olen jo 40v.
Vierailija kirjoitti:
Aviomies toi kerran työkaverinsa meille jonkun projektin tiimoilta. Olin heti että tunnen sen miehen jostain. Pari päivää myöhemmin muistin että hän oli kännipano muutaman viikon takaa. Oltiin molemmat liian kännissä että oltais muistettu. Baarissa tavattiin.
:D
-n38
Tunnustushan se on tämäkin. Kerroitko miehellesi? Et varmaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet avoin ja vastaanottava ihminen. Empaattinen.
Tämä
Osaako kukaan selittää