Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lähdössä treffeille miehen kanssa, keskustelimme

Vierailija
17.08.2006 |

yhteiskunnallisista asioista. Hän kieltäytyi lähtemästä mielenosoitukseen kanssani, koska ei ole samaa mieltä asioista. Nyt minua kauhistuttaa, millainen mies tämä oikein on, jos ei aate iske. Missä ovat kunnon miehet? Mielenosoituksen teemat ovat

-Oikeutta työelämään - ei uusliberalismille

-Oikeutta julkisiin palveluihin - ei yksityistämiselle

-Oikeutta turvapaikanhakijoille ja siirtolaisille - ei linnake-Euroopalle ja rasismille

-Oikeutta ja rauhaa - ei sotilasliitoille ja sodille

-Oikeutta luonnolle ja ihmisille - loppu maailman tuhoamiselle

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että torille vaan huutamaan, jos maailmassa on vääryys. Mitä lujempaa huutaa, mitä isommat banderollit, sitä parempi ihminen?

Vierailija
2/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisit kotona pyörittelemässä peukaloita ja valittaisit pienellä äänellä yksinäsi maailman vääryyttä? Libanonissa on nyt tulitauko, ok ei mitenkään kamalan stabiili tilanne, mutta jotain kuitenkin. Maailma ei katsonut sivusta toisten kärsimystä. Jos asiat tarvitsevat muutosta, niin meidän on noustava muuttamaan niitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi en itsekään sinne lähtisi.

Jos teillä miehen kanssa eri arvot, niin eipä häntä kannata tavata.

Vierailija
4/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenosoitukset ovat näennäisvaikuttamista. Kun melttoaa isosti, voi luulla tehneensä jotakin merkittävää. -3

Vierailija
5/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliittisia päätöksiä tehdään kansan puolesta, eikö? (siis ideaalitilanteessa)

Jotta kansa pysyisi tyytyväisenä, täytyy johtajan välillä painaa ohjusnappeja ja toisinaan olla painelematta. Ulkomaiset tahot pyrkivät saamaan maat rauhaan, koska heillä on omia intressejä alueella. Jokaisella on oma lehmänsä ojassa.

Jos kansa istuu kotona hiljaa, muutosta ei tule. Mutta muistellaan vaikka Ukrainan oranssia vallankumousta, protesteilla oli merkitystä!

Ei pidä tikahtua kyynisyyteensä, globaalissa maailmassa meidän mielipiteillämme on yhä enemmän valtaa.

Kansa on muutoksen voima niin halutessaan!

Vierailija
6/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sivustahuutelijalla ole valtaa vaikuttaa, vaikka niin itse luulisikin.

Vierailija
7/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka säkin, ap, omalla tahollas!

Vierailija
8/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu itse ajatteleva, työtetekevä mies todennäköisesti.

Minun ajatusmaailmani on suunilleen samanlaisen kuin tuon miehen jonka sinä hyllytit kun ei lähde kanssasi mieltä osoittamaan.

En itsekään lähtisi, en keksi aatetta tai syytä miksi lähtisin mielenosoituksiin ylipäänsä.

Eikö mammat täällä tajua, että kaikki av:laiset ei äänestä demareita tai vihreitä, eivät kuulu mihinkään luonnonsuojelujärjestöön ja jotkut jopa saattavat kannattaa yksityisiä terv . hoitopalveluja kunnallisten sijaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän