Naiset onnellisempia ilman miestä ja lapsia
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmasti miehetkin olisivat, jos lisättäisiin sama etu kuin naisilla, että seksiä olisi sinkkuudesta huolimatta saatavilla aina, kun sitä haluaa.
Juuri tämä. Miesten on vain pakko hankkia perhe jos seksiä haluaa.
Erikoinen peruste. Seksi loppuu osalla lasten saannin jälkeen.
Lastentekoa ei yleensä pysty välttämään, jos parisuhteen haluaa eikä ole valmis joka päivä etsimään uutta panoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen onnellisempi ilman lapsia, mutta en usko että olisin onnellisempi ilman miestäni.
Onko lapsesi viety pois? Jos sinulla ei ole koskaan ollut lapsia mistä tiedät oletko onnellisempi?
Tämä. Minäkin puhuin aina ettei minua mikään matkustelu yms kiinnosta, ja todellisuudessa olin asunut elämästäni noin yhden viikon ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmasti miehetkin olisivat, jos lisättäisiin sama etu kuin naisilla, että seksiä olisi sinkkuudesta huolimatta saatavilla aina, kun sitä haluaa.
Tuo etu kumoutuu koska 95% naisista ei kävele sänkyyn kenen tahansa tuntemattoman kanssa. Ja vaikka kävelisi, mitä sellaisesta seksistä saa?
Itseään pettävät voivat toki kuvitella saavansa kaikenlaista. Seksillä on kuitenkin vähän arvoa ilman suhdetta, väittäköön seksipositiiviset (tai addiktit) voimautujat mitä tahansa.Oma lukunsa toki se että kaikki eivät kestä suhdetta ja silloin irtoseksi jää ainoaksi tavaksi hakea yhteyttä toiseen.
Itseään pettävät? Eli jos joku kokee eri tavoin kuin sinä niin pettää itseään. Seksipositiiviset? Mitä ne on? Eikö useimmat ihmiset ole sellaisia? Miten voimautuminen liittyy asiaan? En harrasta irtosuhteita, mutten kuvittele etteikö osa ihmisiä niistä nauttisi, sukupuoleen katsomatta.
Addiktio on sairaus, eikä liity mitenkään siihen tykkääkö seksistä. Ihme luuloja...
Etkai muuten luule että suhteessa pitää esim.asua yhdessä että se olis oikea suhde?
Ei seksipositiivisuuskaan tarkoita sitä, että harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa. Eivätkä kaikki seksipositiivisetkaan harrasta yhden illan juttuja. - ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen onnellisempi ilman lapsia, mutta en usko että olisin onnellisempi ilman miestäni.
Onko lapsesi viety pois? Jos sinulla ei ole koskaan ollut lapsia mistä tiedät oletko onnellisempi?
Lapsi toisi mukanaan lähes pelkästään asioita, joista en pidä. Siten on helppo sanoa, että olen ilman onnellisempi.
(Ja ei, mikään lapsen hymy tai "äiti rakastan sua" ei korvaa kaikkea sitä epämiellyttävää, jota olisi 99%).
t, eri
Mä olisin onnellisin toimivassa parisuhteessa, jossa kumpikin arvostaa toista, näkee toisen tasaveroisena ja on valmis tekemään jotain parisuhteen eteen. Viihdyn ihan hyvin sinkkunakin, mutta olen yksinäinen ja vähän onneton. Mieluummin olisin parisuhteessa, mutta en kurjassa sellaisessa.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisilta mies voi ostaa seksiä ihan tarpeen mukaan. Ei tarvitse avioitua tai hankkia lapsia sitä varten. Eihän avioliitto ole mikään tae seksistä naisillekaan.
Valtaosalla naisista äidiksi tuleminen on elämän tärkein asia ja päämäärä myös. Jos se jää täyttymättä, niin aika vaikea kuvitella ihmistä silloin onnelliseksi.
Tottakai on poikkeuksia, jotka on onnellisia ilman lapsia ja kumppania, mutta aika omituinen väittämä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen peruste. Seksi loppuu osalla lasten saannin jälkeen.
Lastentekoa ei yleensä pysty välttämään, jos parisuhteen haluaa eikä ole valmis joka päivä etsimään uutta panoa.
Vapaaehtoisesti lapsettomia naisia on enemmän kuin voisi kuvitella, että se siitä lastenteon pakollisuudesta. Asia erikseen on se, pitävätkö velanaiset sinua viehättävänä asenteesi takia. Jos sinuun on kovin syvälle iskostunut uskomus siitä, että lapsia on nyt vaan tehtävä jos parisuhteen haluaa, niin se heijastuu kyllä sanomisiisi ja tekemisiisi. Ei kukaan vapaaehtoisesti lapseton nainen halua kumppania, jolla on tuollainen ajatusmaailma!
Olen onnellinen ilman miestä mutta en usko, että olisin yhtä onnellinen ilman lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisilta mies voi ostaa seksiä ihan tarpeen mukaan. Ei tarvitse avioitua tai hankkia lapsia sitä varten. Eihän avioliitto ole mikään tae seksistä naisillekaan.
No kyllä se parittelun mankuminen muijan puolelta monia tuntuu houkuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalla naisista äidiksi tuleminen on elämän tärkein asia ja päämäärä myös. Jos se jää täyttymättä, niin aika vaikea kuvitella ihmistä silloin onnelliseksi.
Tottakai on poikkeuksia, jotka on onnellisia ilman lapsia ja kumppania, mutta aika omituinen väittämä kuitenkin.
Näin etenkin ulkomailla, jossa hyvin vähän opiskellaan ja puuttuu palo selvittää elämästä asioita joita ei kukaan ole aikaisemmin selvittänyt, esim. kuolemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin onnellisin toimivassa parisuhteessa, jossa kumpikin arvostaa toista, näkee toisen tasaveroisena ja on valmis tekemään jotain parisuhteen eteen. Viihdyn ihan hyvin sinkkunakin, mutta olen yksinäinen ja vähän onneton. Mieluummin olisin parisuhteessa, mutta en kurjassa sellaisessa.
N26
Usein näen tämän "tekee jotain suhteen eteen". Tarkoittaako se sitä, että pitää aina hyppiä kun toinen käskee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäähän ihmiset monissa muissakin asioissa kokeilematta, etteivät pidä jostain asiasta. Esim. yleensä heterot ei vaivaudu kokeilemaan homoseksiä ajatuksella "eihän sitä tiedä vaikka tykkäisinkin".
Jos ihminen vahvasti kokee, ettei halua lapsia, niin se on hyvä indikaattori siitä ettei niitä todellakaan kannata hankkia.
Itse rakastan omaa rauhaa ja vapautta. Lapsi ihan varmasti alentaisi elämänlaatuani siinä mielessä. Ei minulla muuten lapsia vastaan mitään ole, en vain halua niitä itse.
eri
Vierailija kirjoitti:
Joo, tulen onnettomaksi ajatuksesta, etten pääse tuhoamaan kehoani raskaudella ja saattamaan lapsiparkoja TÄLLAISEEN julmaan maailman jossa tulevaisuudennäkymätkin ovat lähinnä vain karuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäähän ihmiset monissa muissakin asioissa kokeilematta, etteivät pidä jostain asiasta. Esim. yleensä heterot ei vaivaudu kokeilemaan homoseksiä ajatuksella "eihän sitä tiedä vaikka tykkäisinkin".
Jos ihminen vahvasti kokee, ettei halua lapsia, niin se on hyvä indikaattori siitä ettei niitä todellakaan kannata hankkia.
Itse rakastan omaa rauhaa ja vapautta. Lapsi ihan varmasti alentaisi elämänlaatuani siinä mielessä. Ei minulla muuten lapsia vastaan mitään ole, en vain halua niitä itse.
eri
Toiset kokee että haluaa välttämättä lapsia, vaikka ei ole sitä koskaan aiemmin kokenut.
Ihan samalla tavalla toiset kokee, että ei niitä halua.
Mä rakastan koiria, mutta en halua sellaista itselleni. Tiedän että koira olisi monella tapaa ihana lemmikki joka myös osaltaan toisi onnellisuutta, mutta vastapainona vaakakupissa painaa se siivoaminen, karvat kaikkialla, haju, ulkoilut kelillä kuin kelillä oli vointi mikä tahansa, eläinlääkärikäynnit ja muut kulut. Tuttujen on kiva nähdä ja lellitellä, hoitoonkin ottaa, mutta en halua sellaista silti itselleni.
- sinkkuna viihtyvä lapsellinen
Vierailija kirjoitti:
Mies53v
Olisipa äitisi jättänyt sinut synnyttämättä! Joka ketjun sählääjä näillä palstoilla.
Ja vielä väität että olen väärässä? Nainen kaiken pahan alku ja juuri :D
mies53v
Olen 46-vuotias nainen ja lapset aikuisia.
Seuraa löytyy, mutta ketään en huoli.
Valehtelematta tunnen olevani erittäin onnellinen ja elän ihanaa aikaa.
Ihana vapaus ja kuinka makoisalle se maistuukaan, kun on saanut lapset aikuiseksi!
Tiedän, mitä on olla kiinni täyspäiväisesti lastenhoidossa.
Ihmetellään, miten näin mukava ja viehättävä nainen on muka sinkku.
Vastaus: olen sinkku koska haluan olla sinkkuja vapaa!
Luullaan, että kärsin sitoutumiskammosta.
MINÄ EN HALUA PARISUHTEESEEN, SIINÄ SE!
Vierailija kirjoitti:
Se on ok valinta sekin.