Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset onnellisempia ilman miestä ja lapsia

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti miehetkin olisivat, jos lisättäisiin sama etu kuin naisilla, että seksiä olisi sinkkuudesta huolimatta saatavilla aina, kun sitä haluaa.

Ei seksi itsessään anna mitään, mutta hyvä ja tyydyttävä seksi toki. Uskotko, että kaikki yhden illan jutut ovat hyvää ja tyydyttävää seksiä? Jos et, niin miksi uskot että vaikka orgasmitonkin seksi lisää onnellisuutta?

No juuri tuossa sanoitkin. "Ei seksi itsessään, mutta tyydyttävä kyllä" Eli kyllä sieltä naisille sitä tyydyttävääkin seksiä löytyy, kun riittävästi kairaa miehiä läpi. Ja jos ei löydy, niin sitten voi etsiä lisää. En lähde miehenä kyllä kisaamaan tässä kanssasi, koska minulle taas ei riitä kumppaneita testattavaksi niin paljon.

Ei se yksi tyydyttävä kerta vain ole niin hyvä, että sen takia viitsisi käydä läpi 5 huonoa. Vai söisitkö itse kuinka monta jäniksenpapanaa odottaessasi, että kohdalle osuu suklaanappi?

Niin ja käytännössä se tarkoittaisi viiden huonon lisäksi kymmeniä "mahdollisesti hyviä, mutta tässä yhden illan jutussa latteita, tylsiä, mitäänsanomattomia tai jopa huonoja", ja usein ne hyvätkin ovat kaukana siitä, mitä oikeasti todella hyvä seksi on. Jo sen takia, kun toisen keho ja mieltymykset eivät ole tuttuja, ei hyväkään rakastaja välttämättä just silloin löydä sitä oikeaa tapaa - vaikka löytäisikin sen vaikka toisella tai kolmannella kerralla.

Vierailija
42/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti miehetkin olisivat, jos lisättäisiin sama etu kuin naisilla, että seksiä olisi sinkkuudesta huolimatta saatavilla aina, kun sitä haluaa.

Ei seksi itsessään anna mitään, mutta hyvä ja tyydyttävä seksi toki. Uskotko, että kaikki yhden illan jutut ovat hyvää ja tyydyttävää seksiä? Jos et, niin miksi uskot että vaikka orgasmitonkin seksi lisää onnellisuutta?

No juuri tuossa sanoitkin. "Ei seksi itsessään, mutta tyydyttävä kyllä" Eli kyllä sieltä naisille sitä tyydyttävääkin seksiä löytyy, kun riittävästi kairaa miehiä läpi. Ja jos ei löydy, niin sitten voi etsiä lisää. En lähde miehenä kyllä kisaamaan tässä kanssasi, koska minulle taas ei riitä kumppaneita testattavaksi niin paljon.

Että, jos yhdellä kerralla sadasta saan orgasmin irtoseksissä, niin sitkeästi kannattaa vaan kairata miehiä läpi :D

Saan itselleni tuotettua orgasmin alle kahdessa minuutissa, hyötysuhde on järisyttävän paljon parempi kuin irtoseksissä.

Jos sinulle taas irtoseksi on oletusarvoisesti parempaa kuin runkkaaminen, hae sitä irtoseksiä. Itse valitsen sinkkuna sooloseksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka jaksaa "kairata" valtavasti miehiä läpi ja käydä läpi useita tyydyttämättömiä ja turhia seksikokemuksia löytääkseen ehkä yhden, jonka kanssa saa orgasminkin. Jos minulle olisi nyt tarjolla vaikka useampi mies, jotka haluaisivat kanssani seksiä, niin miten muka pystyn tuntematta päättelemään ulkonäöstä, kenen kanssa saattaisi jopa yhden illan juttu olla tyydyttävä? Käytännössä jopa sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa seksi toimii, ei ensimmäinen seksikerta välttämättä ole niin onnistunut siksi, että jos toinen ei yhtään tiedä, mistä tykkään, niin menee kauheasti aikaa ja huomiota oikean tekniikan opastamiseen. Suhteen alussa tämä ei latista tunnelmaa, koska voi ottaa pian uusinnan, mutta yhden illan jutussahan se käytännössä tarkoittaa sitä, että se sijaan että keskittyisi nauttimaan, keskittyykin neuvomaan - ja sitä kautta se ei yleensä kauhean toimivaa ole. Toinen vasta hakee oikeaa tapaa tyydyttää - ja kuinka motivoituneesti, kun kyse on yhdestä ainoasta kerrasta?

Kyllä sooloseksi on takuuvarmempi orgasmin antaja kuin satunnaiset panot.

Tarvitseeko naisen etsiä satunnaisia panoja? Minun naisillani on ollut puhelinnumerot valmiina, kun ero tulee. Sieltä menneistä ystävistä ne tuntuvat löytyvän kaikki panot ja nopeasti. Eikä naimisissaolevat miehet haittaa, varsinkaan +40 naisia.

Vierailija
44/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo etu kumoutuu koska 95% naisista ei kävele sänkyyn kenen tahansa tuntemattoman kanssa. Ja vaikka kävelisi, mitä sellaisesta seksistä saa?

Itseään pettävät voivat toki kuvitella saavansa kaikenlaista. Seksillä on kuitenkin vähän arvoa ilman suhdetta, väittäköön seksipositiiviset (tai addiktit) voimautujat mitä tahansa.

Oma lukunsa toki se että kaikki eivät kestä suhdetta ja silloin irtoseksi jää ainoaksi tavaksi hakea yhteyttä toiseen.

Jos ihan totta puhutaan, niin ei se seksi itsessään naisen kanssa ole useimmille miehille tärkeintä. Vaan se, että nainen suostuu antamaan juuri minulle jotain sellaista mitä hän yleensä niin tarkasti varjelee. Vain siten voi olla täysin varma naisen arvostuksesta miestä kohtaan.

Vierailija
45/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että, jos yhdellä kerralla sadasta saan orgasmin irtoseksissä, niin sitkeästi kannattaa vaan kairata miehiä läpi :D

Saan itselleni tuotettua orgasmin alle kahdessa minuutissa, hyötysuhde on järisyttävän paljon parempi kuin irtoseksissä.

Jos sinulle taas irtoseksi on oletusarvoisesti parempaa kuin runkkaaminen, hae sitä irtoseksiä. Itse valitsen sinkkuna sooloseksin.

Miehelle irtoseksi on ihan hintsan verran harvinaisempaa, kuin naisille. "Hae sitä irtoseksiä" vaatii aika paljon. En ole riittävän komea ja kovaa puurtamista vaatisi, vaikka olisi komeakin. 

Vierailija
46/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo etu kumoutuu koska 95% naisista ei kävele sänkyyn kenen tahansa tuntemattoman kanssa. Ja vaikka kävelisi, mitä sellaisesta seksistä saa?

Itseään pettävät voivat toki kuvitella saavansa kaikenlaista. Seksillä on kuitenkin vähän arvoa ilman suhdetta, väittäköön seksipositiiviset (tai addiktit) voimautujat mitä tahansa.

Oma lukunsa toki se että kaikki eivät kestä suhdetta ja silloin irtoseksi jää ainoaksi tavaksi hakea yhteyttä toiseen.

Miehille se olisi etu vaikka naisille ei ole.

Vierailija
47/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka jaksaa "kairata" valtavasti miehiä läpi ja käydä läpi useita tyydyttämättömiä ja turhia seksikokemuksia löytääkseen ehkä yhden, jonka kanssa saa orgasminkin. Jos minulle olisi nyt tarjolla vaikka useampi mies, jotka haluaisivat kanssani seksiä, niin miten muka pystyn tuntematta päättelemään ulkonäöstä, kenen kanssa saattaisi jopa yhden illan juttu olla tyydyttävä? Käytännössä jopa sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa seksi toimii, ei ensimmäinen seksikerta välttämättä ole niin onnistunut siksi, että jos toinen ei yhtään tiedä, mistä tykkään, niin menee kauheasti aikaa ja huomiota oikean tekniikan opastamiseen. Suhteen alussa tämä ei latista tunnelmaa, koska voi ottaa pian uusinnan, mutta yhden illan jutussahan se käytännössä tarkoittaa sitä, että se sijaan että keskittyisi nauttimaan, keskittyykin neuvomaan - ja sitä kautta se ei yleensä kauhean toimivaa ole. Toinen vasta hakee oikeaa tapaa tyydyttää - ja kuinka motivoituneesti, kun kyse on yhdestä ainoasta kerrasta?

Kyllä sooloseksi on takuuvarmempi orgasmin antaja kuin satunnaiset panot.

Tarvitseeko naisen etsiä satunnaisia panoja? Minun naisillani on ollut puhelinnumerot valmiina, kun ero tulee. Sieltä menneistä ystävistä ne tuntuvat löytyvän kaikki panot ja nopeasti. Eikä naimisissaolevat miehet haittaa, varsinkaan +40 naisia.

Sinun mielikuvituskaverinaisilla varmasti onkin noin katkerien fantasioidesi maailmassa.

Vierailija
48/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kai ne naiset, jotka eivät saa hyviä miehiä. Silloin onkin parempi pysytellä yksin.

Totta, hyviä aikuisia miehiä on niin murto-osa koko miessukupolvesta että parempi olla yksin kuin huonon kanssa. Säälittää että niin moni nainen sinnittelee surkean miehen kanssa kun ei kehtaa erota tai pelkää ettei pärjää yksin (rahallisesti mm)

Vierailija
49/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä käsihommat on parempaa kuin seksi. Tämä on nyt niin monta kertaa testattu, että tämä henkilökohtainen tutkimus on ohi ja päätin jatkaa itseni kanssa lopun elämää. Siis kertakaikkiaan seksissä ei ole mitään mitä siitä haluaisi, paitsi orgasmi ja minä osaan järjestää ne isot Oot ihan itse. Seksissä ne on laimeita ja vaatii hirveästi työtä. Kestääkin koko toimitus pitkään. Sitten miehetkin on tässä nelikymppisenä jo saatanan rumia ja vastenmielisiä. Ei niihin halua koskea. Itsekään ei ole mikään näky enää. Onneksi yleensä kumpikin on puolisokeita niin ei näe toisiaan aktin aikana. Löysä nahka ja läskivuori yhtyy selluliitit kolisten. Voi oksennus🤮

Vierailija
50/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kai ne naiset, jotka eivät saa hyviä miehiä. Silloin onkin parempi pysytellä yksin.

Totta, hyviä aikuisia miehiä on niin murto-osa koko miessukupolvesta että parempi olla yksin kuin huonon kanssa. Säälittää että niin moni nainen sinnittelee surkean miehen kanssa kun ei kehtaa erota tai pelkää ettei pärjää yksin (rahallisesti mm)

Miten se voi olla mahdolista että miehet ovat tässä surkeita jos ne naiset eivät kerran edes pärjää yksin?

Mies joka pelkää ettei pärjää yksin olisi heti totaalinen luuseri.

Vierailija
51/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on poittisi?

Väestöstä enemmän on naisia ja yleensä naiset harrastavat seksiä miehen kanssa. Mihin unohdit nämä miehet.

En unohtanut. Ne eivät jakaannu tasaisesti. Yhdellä miehellä on 0 kumppania ja yhdellä 500. Naisilla jakaantuu huomattavasti tasaisempi, koska on paljon enemmän miehiä kuin naisia, jotka kelpaavat "romanttiseen" kontaktiin.

Niin?

Minä (n) en ole koskaan kokenut tarpeelliseksi elää ilman seksiä, vaikka sellaista miestä ei olisikaan tarjolla, jonka kanssa voisi kehittyä myös parisuhde. Eli seksi on kelvannut sinkkunakin. Seksikumppanini olen valinnut sen mukaan, millainen mies on milloinkin miellyttänyt. Enkä näe mitään syytä, miksi kukaan toimisi toisin.

No minulla ainakin on se ongelma, etten tiedä, mistä voisi mennä valikoimaan juuri sen haluamani ihmisen seksiin. Jos tarjolla olisi vaikka sata seksiä etsivää miestä Tinderissä, ei heidän joukossaan välttämättä ole se, jota kohtaan tunnen seksuaalista halua. En itse oikein jaksa innostua seksistä jonkun randomin kanssa, joka ei yhtään sytytä, ja sitten toisaalta en ole vielä koskaan kuullut, että jostain voi vain käydä valitsemassa haluamansa. Eikö se vaadi vähän vastapuolenkin mielenkiintoa?

Ja olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen, naisellinen ja en mikään pahannäköinen nainen. Silti sinkkuaika tarkoittaa aina omasta tahdosta riippumatonta seksittömyyttä. Yhden illan jutuissa on vielä sekin ongelma, että en ole ikinä niissä saanut orgasmia, vaikka suhteessa, sooloseksissä ja vakituisen panokaverin kanssa saan helposti. Joten tämä on yksi keskeinen syy, miksi itse en vaan käy valikoimassa jotain miestä yhden illan juttuun. Kun en halua seksiä sen toimituksen ja aktin takia, vaan haluan siitä nautintoa ja orgasmin.

En minäkään Tinderistä etsisi. Silloin, kun olin sinkku, niin hain seksiseurani enimmäkseen baareista. Siinä tiesi ainakin, että toinen on aidosti fyysisesti haluttava. Netin kautta olen aikoinaan tavannut vain kourallisen seksikumppaneita, useimpien kanssa ei kehittynyt live-tilanteessa mitään vaikka viestittely olisi ollut lupaavaa.

Vierailija
52/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla mahdolista että miehet ovat tässä surkeita jos ne naiset eivät kerran edes pärjää yksin?

Mies joka pelkää ettei pärjää yksin olisi heti totaalinen luuseri.

Se on naisille tuputettu mantra mitä ne hokee. Vallan hyvin pärjää ilman miestä kaikki. Mitoittaa vain elämänsä tulojen mukaan. Vähän tyhmä kyllä pitää olla jos ei pärjää ja on elänyt huollettavana kuin lapsi.

Vierailija
53/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on poittisi?

Väestöstä enemmän on naisia ja yleensä naiset harrastavat seksiä miehen kanssa. Mihin unohdit nämä miehet.

En unohtanut. Ne eivät jakaannu tasaisesti. Yhdellä miehellä on 0 kumppania ja yhdellä 500. Naisilla jakaantuu huomattavasti tasaisempi, koska on paljon enemmän miehiä kuin naisia, jotka kelpaavat "romanttiseen" kontaktiin.

Niin?

Minä (n) en ole koskaan kokenut tarpeelliseksi elää ilman seksiä, vaikka sellaista miestä ei olisikaan tarjolla, jonka kanssa voisi kehittyä myös parisuhde. Eli seksi on kelvannut sinkkunakin. Seksikumppanini olen valinnut sen mukaan, millainen mies on milloinkin miellyttänyt. Enkä näe mitään syytä, miksi kukaan toimisi toisin.

No minulla ainakin on se ongelma, etten tiedä, mistä voisi mennä valikoimaan juuri sen haluamani ihmisen seksiin. Jos tarjolla olisi vaikka sata seksiä etsivää miestä Tinderissä, ei heidän joukossaan välttämättä ole se, jota kohtaan tunnen seksuaalista halua. En itse oikein jaksa innostua seksistä jonkun randomin kanssa, joka ei yhtään sytytä, ja sitten toisaalta en ole vielä koskaan kuullut, että jostain voi vain käydä valitsemassa haluamansa. Eikö se vaadi vähän vastapuolenkin mielenkiintoa?

Ja olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen, naisellinen ja en mikään pahannäköinen nainen. Silti sinkkuaika tarkoittaa aina omasta tahdosta riippumatonta seksittömyyttä. Yhden illan jutuissa on vielä sekin ongelma, että en ole ikinä niissä saanut orgasmia, vaikka suhteessa, sooloseksissä ja vakituisen panokaverin kanssa saan helposti. Joten tämä on yksi keskeinen syy, miksi itse en vaan käy valikoimassa jotain miestä yhden illan juttuun. Kun en halua seksiä sen toimituksen ja aktin takia, vaan haluan siitä nautintoa ja orgasmin.

En minäkään Tinderistä etsisi. Silloin, kun olin sinkku, niin hain seksiseurani enimmäkseen baareista. Siinä tiesi ainakin, että toinen on aidosti fyysisesti haluttava. Netin kautta olen aikoinaan tavannut vain kourallisen seksikumppaneita, useimpien kanssa ei kehittynyt live-tilanteessa mitään vaikka viestittely olisi ollut lupaavaa.

Tämä varmasti toimii joillekin ihan hyvin. Itselleni ei, koska en jaksa nuohota baareissa, koska en oikeastaan melkein koskaan näe siellä ketään, joka tuntuisi seksikkäältä ja haluttavalta. Eli pelkkä ulkonäkö ei riitä, vaan osansa on kanssakäymisellä, esim. flirtillä. Ja vielä ikinä en ole kiinnostunut kenestäkään täysin tuntemattomasta edes seksimielessä, enkä mielelläni edes lähtisi tuntemattoman mukaan turvallisuussyistä. Joten minulle tämä ei ehkä olisi vaihtoehto. Ja toisaalta sitten se, vaikka toinen olisi fyysisesti haluttava, ei vielä tee siitä seksistä tyydyttävää - eihän siitä haluttavastakaan tiedä, miten hyvä hän on, tai miten hyvin ensimmäisellä (ja todennäköisesti ainoalla) seksikerralla osuu kemiat yksiin. Ja vaikka toinen olisi miten seksikäs, niin koen kyllä seksin pettymykseksi, jos en saa siitä tyydytystä. Ja kuten sanoin, vielä koskaan en ole saanut orgasmia yhden illan jutussa.

Vierailija
54/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonta puhetta. Naisella on sisäsyntyinen tarve jakaa elämänsä ja tuntemukset jonkun toisen kanssa. Yleensä tuohon kuuluu myös lapset. Ne jotka eivät miestä löydä ovat valmiita ottamaan kumppaniksi jopa toisen naisen.

Ammattihenkilöiden vastaanotolla on jo ollut jonkin aikaa havaittavissa ilmiö: nuorten (25-35-vuotiaiden) naisten henkinen pahoinvointi lisääntyy. Se näkyi ja näkyy syömishäiriöoireena, henkisenä kireytenä, haluttomuutena, uupumisena, masennuksena, ilmiönä, jonka nuori nainen mielellään ilmaisee muodikkaasti sanalla: "burn out". Yhä useammin se näkyy myös "naiseus hukassa, äitiys hukassa" -syndroomana.

"Professori Elina Haavio-Mannilan erään noin 15 vuotta sitten Suomessa tehdyn tutkimuksen sivutuloksena näkyi, että naisten itsemurhat olivat merkittävästi lisääntyneet. Kun tätä ilmiötä tarkasteltiin enemmän, havaittiin, että kysymys on noin 40-vuotiaista naisista ja riskit masennukseen ja suorastaan itsemurhaan lisääntyivät sitä enemmän, mitä koulutetumpi nainen oli. Riski oli suurin huippukoulutetulla, eronneella 40-vuotiaalla uranaisella. Kun tätä tulosta selvennettiin vielä haastatteluin, tuli esille,että nämä naiset kertoivat kokevansa ikäänkuin "tulleensa petetyiksi" yhteiskunnan taholta. Nämä naiset ilmaisivat myös sellaisen näkökannan, että jos he saisivat nyt valita uran ja perheen tai lasten välillä, he valitsisivat lapset. Näiden naisten yhteisiä tuntoja oli, että he kokivat jääneensä jostain oleellisesti paitsi."

mies53v

Eläkkeellä oleva isäni, aikoinaan uraansa panostanut korkeasti koulutettu työnarkomaani, on nyt vanhana sanonut myös, että olisi pitänyt olla enemmän lasten kanssa. Että kyllä ne mkiehetkin voivat katua työkeskeisyyttään ja kokea, että sittenkin läheiset ihmiset merkitsevät enemmän. Joten kaipa uran lasten sijaan valinnut mieskin voisi katua.

Vierailija
55/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle irtoseksi on ihan hintsan verran harvinaisempaa, kuin naisille. "Hae sitä irtoseksiä" vaatii aika paljon. En ole riittävän komea ja kovaa puurtamista vaatisi, vaikka olisi komeakin. 

Ei ole. Useampi sinkkumies tutkimuksissa ilmoittaa harrastaneensa irtoseksiä viimeisen vuoden aikana kuin sinkkunainen.

Vierailija
56/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonta puhetta. Naisella on sisäsyntyinen tarve jakaa elämänsä ja tuntemukset jonkun toisen kanssa. Yleensä tuohon kuuluu myös lapset. Ne jotka eivät miestä löydä ovat valmiita ottamaan kumppaniksi jopa toisen naisen.

Ammattihenkilöiden vastaanotolla on jo ollut jonkin aikaa havaittavissa ilmiö: nuorten (25-35-vuotiaiden) naisten henkinen pahoinvointi lisääntyy. Se näkyi ja näkyy syömishäiriöoireena, henkisenä kireytenä, haluttomuutena, uupumisena, masennuksena, ilmiönä, jonka nuori nainen mielellään ilmaisee muodikkaasti sanalla: "burn out". Yhä useammin se näkyy myös "naiseus hukassa, äitiys hukassa" -syndroomana.

"Professori Elina Haavio-Mannilan erään noin 15 vuotta sitten Suomessa tehdyn tutkimuksen sivutuloksena näkyi, että naisten itsemurhat olivat merkittävästi lisääntyneet. Kun tätä ilmiötä tarkasteltiin enemmän, havaittiin, että kysymys on noin 40-vuotiaista naisista ja riskit masennukseen ja suorastaan itsemurhaan lisääntyivät sitä enemmän, mitä koulutetumpi nainen oli. Riski oli suurin huippukoulutetulla, eronneella 40-vuotiaalla uranaisella. Kun tätä tulosta selvennettiin vielä haastatteluin, tuli esille,että nämä naiset kertoivat kokevansa ikäänkuin "tulleensa petetyiksi" yhteiskunnan taholta. Nämä naiset ilmaisivat myös sellaisen näkökannan, että jos he saisivat nyt valita uran ja perheen tai lasten välillä, he valitsisivat lapset. Näiden naisten yhteisiä tuntoja oli, että he kokivat jääneensä jostain oleellisesti paitsi."

mies53v

Eivät jääneet mistään paitsi. Perhe-elämä on kuraa. Hajottaa mielenterveyden ja tuhoaa kroppasi.

Vierailija
57/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Eivät jääneet mistään paitsi. Perhe-elämä on kuraa. Hajottaa mielenterveyden ja tuhoaa kroppasi.

Pötyä, ikä tekee tuon sitten ihan tutkitusti naiselle. Ei tuohon miestä tarvita.

Perheenäiti saa kuitenkin sinkkuihin verrattuna olla vahvan lihaksikkaan miehen syleilyssä ja pulista iloisena päivän tapahtumista.

mies53v

Kuule ei ole aikaa mihinkään lässytyksiin kun on useampi mukula, työt, kotityöt, lasten päiväkotien ja koulujen palaverit ja vielä kun on illalla, saanut pyykit kuivumaan niin pitäisi maata miehelle mälliämpärinä että saisi nukkua muutaman tunnin kun pitää viideltä nousta töihin ja laittamaan aamupalaa ja, lapsia valmiiksi hoitoon.

Vierailija
58/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eron jälkeen huomannut, että miestä en tarvitse onnellisuuteen enää millään tavalla, mutta lapset tuovat elämääni ihan käsittämättömän suurta iloa ja onnea. 

Vierailija
59/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miehestä. Minä olen mieheni ja lasteni kanssa miljoona kertaa onnellisempi kuin ilman heitä/yksin.

Mieheni on paras ystäväni ja sielunkumppanini.

Olen sitä mieltä, että huonoon suhteeseen ei kannata tyytyä, silloin on onnellisempi yksin. Hyvä suhde taas on se tavoiteltavin.

Vierailija
60/99 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Pötyä, ikä tekee tuon sitten ihan tutkitusti naiselle. Ei tuohon miestä tarvita.

Perheenäiti saa kuitenkin sinkkuihin verrattuna olla vahvan lihaksikkaan miehen syleilyssä ja pulista iloisena päivän tapahtumista.

mies53v

Hah hah, ei kyllä tuttavapiirissä kuulosta tai näytä siltä, että perheenäitien arki miestensä kanssa olisi tuollaista. Lihakset? Mies joka hellii? Kuuntelee vaimonsa "iloista pulputusta"? Ehkä suhteen alkuaikoina, mutta alkuhuuma häviää yllättävän nopeasti siinä vaiheessa, kun perhe-elämän velvollisuudet iskevät miestäkin vasten kasvoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan