Mitä tinder-mies tarkoittaa, jos sanoo "et sä nyt mikään malli ole mutta voidaan me meillä nähdä"
Sanoiko vaan että "olet ruma" mutta kiertoilmauksen kautta?
Kommentit (209)
Ap provo.
Tinderissä 90 pros luusereita. Kuvat on myös jotain mitä ei todellisuudessa olla.
Miehillä parta on piiloutumisasu.
Peitellään huonoa ihoa, kallonmuotoa yms.
Ottakaa selvää millainen on ilman partaa, voi olla kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille miehelle että sun munas ei taida olla riittävän iso edes yhteen panokertaan, joten jätät väliin. Ja hyvää jatkoa!
Olet väärässä, ei munan koko panoon vaikuta.
Hehheh...
sen sijaan naisen tissien koko vaikuttaa, tissitön nainen on puoliksi poika.
Katkaravun nähtyä on naurussa pitelemistä.
Tarkoittaa, että olet tavattoman kaunis ja sinulla on hyvä vartalo ja mies haluaa esiintyä julkisesti kanssasi ja hän on kovaa kyytiä rakastumassa sinuun, ellei ole jo rakastunut. Ei siis halua pelkkää seksisuhdetta. Eikös tuo ole itsestään selvää!
Mitä sinä muuta luulit.
Miten te jaksatte vääntää näitä paskoja aloituksia päivät pitkät?
Tämä palsta on kolmen vuoden aikana muuttunut ääliöitten kerhoksi.
Toi on toimiva pelimiesniksi. Nainen kiinnostuu miehistä, jotka käyttäytyvät oudosti, ilkeästi ja jopa röyhkeästi, koska he erottuvat hyvin persettä nuolevien valkoritareiden joukosta.
Naiset inhoaa takertujia, niin tommoinen täydellinen vastakohdan ottaminen toimii.
Vierailija kirjoitti:
Toi on toimiva pelimiesniksi. Nainen kiinnostuu miehistä, jotka käyttäytyvät oudosti, ilkeästi ja jopa röyhkeästi, koska he erottuvat hyvin persettä nuolevien valkoritareiden joukosta.
Naiset inhoaa takertujia, niin tommoinen täydellinen vastakohdan ottaminen toimii.
Tykkäsit sitten omasta kommentistasi. Taidat olla narsku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lienee sitten tarkoittanutkin, mutta jos sinulla on yhtään kunnioitusta itseäsi kohtaan, niin et mene kyseisen prinssin luokse. Aikamoiselta ä*liöltä vaikuttaa.
Sanoisin AP:tä provoksi, jos en kantapään kautta olisi tällasiin naisiin törmännyt. Näille on turha takoa järkeä päähän, kun kyllä ne kuitenkin haksahtaa tollaseen mieheen.
Osin off topic, mutta exäni sanoi mulle "no et sä mikään Einstein todellakaan ole, mutta...". Silti olen läpäissyt Mensan sisäänpääsyrajan, olin opiskelijana vaiakeapääsyisellä alalla yliopistossa ja koulussa olin kympin oppilas yläasteella ja lukiossa.
Saimme tuosta riidan aikaiseksi ja koetin miehelle vääntää rautalankaa siitä, miten loukkaavaa tuollainen on, mutta mies ei vain ymmärtänyt ja jakoi sen saman hokemista. Menin sitten paremman miehen puutteessa jopa naimisiin hänen kanssaan.
Sama mies sanoi mulle myös, että "et sä nyt mikään malli ole, mutta...". Sama henkilö päätyi fyysisesti pahoinpitelemään myöhemmin, ja siihen liittomme kariutuikin lopulta. Myönnän, että avioliittoni oli virhearvio. Osa naisista huonon itsetuntonsa vuoksi haksahtaa kyseisiin miehiin.
Tämä kertoo täydellisesti sen että kun väkivaltainen ihminen haluaa alistaa toista muun muassa vähättelemällä ja toinen siihen suostuu niin tilanne voi olla niin älytön että huippuälykästä haukutaan tyhmäksi ja tämä vielä jää selittelemään että nyt ei ollut kiva.
Mutta Mensan testi mittaakin loogista päättelyä ja valitakseen hyviä ihmisiä elämään pitää taas olla ennenkaikkea kosketuksissa omiin tunteisiin. Äly voi jopa saada järkeilemään hälytysmerkkejä pois kun on tottunut luottamaan siihen että äly toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi mulle, että olen juonitteva, kiero kiiltokuvakerholainen. Loukkaannuin syvästi.
Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lienee sitten tarkoittanutkin, mutta jos sinulla on yhtään kunnioitusta itseäsi kohtaan, niin et mene kyseisen prinssin luokse. Aikamoiselta ä*liöltä vaikuttaa.
Sanoisin AP:tä provoksi, jos en kantapään kautta olisi tällasiin naisiin törmännyt. Näille on turha takoa järkeä päähän, kun kyllä ne kuitenkin haksahtaa tollaseen mieheen.
Osin off topic, mutta exäni sanoi mulle "no et sä mikään Einstein todellakaan ole, mutta...". Silti olen läpäissyt Mensan sisäänpääsyrajan, olin opiskelijana vaiakeapääsyisellä alalla yliopistossa ja koulussa olin kympin oppilas yläasteella ja lukiossa.
Saimme tuosta riidan aikaiseksi ja koetin miehelle vääntää rautalankaa siitä, miten loukkaavaa tuollainen on, mutta mies ei vain ymmärtänyt ja jakoi sen saman hokemista. Menin sitten paremman miehen puutteessa jopa naimisiin hänen kanssaan.
Sama mies sanoi mulle myös, että "et sä nyt mikään malli ole, mutta...". Sama henkilö päätyi fyysisesti pahoinpitelemään myöhemmin, ja siihen liittomme kariutuikin lopulta. Myönnän, että avioliittoni oli virhearvio. Osa naisista huonon itsetuntonsa vuoksi haksahtaa kyseisiin miehiin.
Eikä tässäkään vielä kaikki: edelleen harkitsen, jos koettaisin pyytää häntä uudelleen seurustelemaan avioeron jälkeen kanssani, sillä uutta miestä en ole löytänyt ja käytännön syistä olisi kivempaa olla parisuhteessa kuin sinkkuna.
Olemme molemmat sinkkuina, tosin eri syistä. Hänellä on niin vaikea ja outo luonne, ettei kukaan jaksa olla hänen kanssaan yksiä-kaksia treffejä enempää, ja itselläni on niin huono itsetunto, ettei ole voimia etsiä kumppania. Joten tavallaan olimme täydellinen match.
T. Exänsä mollaama ja pahoinpitelemä nainen
Mitä jos hankkisit itsetunnon ja yhteyden omiin tunteisiin itsetuhovietin sijaan?
Tiedoksi vaan että jotkut käyttää Tinderiä mahdollisimman helpon seksin etsimiseen ja halveksii sitä enemmän mitä helpommalla saa. Taitaa olla hiottava taitolaji että miten saa mahdollisimman vähällä vaivalla ja kiinnostuksella jonkun tarjoamaan itsensä.
Se että joku tulee haukkumisen jälkeen vielä kämpille tuo ilmeisesti egoboostia ja toisaalta nuo tyypit ei ikimaailmassa näkisi tavallisten naisten kanssa sitä vaivaa että edes kahville lähtisi jotta tapaaminen olisi tavalliselle naiselle joka ei ansaitse mitään turvallinen ja tasapuolinen.
Näitä ehdotuksia vastaanottaessa voi miettiä että nämä ihmiset arvostaa luultavasti maksullisiakin enemmän ja jaksaisivat maksaa hotellin tms.
Jos noille koskaan ehdottaa että nähdään meillä, julkisella paikalla, tänään ei sovi tai muuta vastaavaa niin palaavat myöhemmin kyselemään seksikeikalle.
Tarkoittaa, että hän on tunnevammainen idiootti jonka kanssa match kannattaa poistaa heti ja unohtaa koko tyyppi.
En ymmärrä tuota miesten logiikkaa ja luuloa siitä, että jokainen nainen ottaa sen komean mutta ilkeän miehen. Naiset eivät ole yleensä niin yksinkertaisia. Miehillä taasen tuntuu kelpaavan missin näköinen mutta helv*tin ilkeä nainen :D
Tarkoittaa "saat munaa mutta et suhdetta".
Vierailija kirjoitti:
Minulle eräs mies sanoi ihan kohteliaisuutena "Sä oot nätti! Et nyt mikään Raquel Welch, mutta nätti!"
Tämä oli 90-luvulla, jolloin RW oli kuuma tapaus. Tarkoitti kohteliaisuudeksi. Toki piti tarkentaa, etten sentään mikään upeus ole, mutta kuitenkin.
Hohhoijaa.
Suomessahan on (ainakin ennen ollut) vallalla latistava ja nöyryyttävä kasvatus, "ettet ylpisty".
Tuntuu, että samaa mollaamista on myös sukupuolten välisissä suhteissa. Kehua voi muttei nyt liikaa, sussiunakkoon.
Sillä ei voita kukaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän keslusteluun pitää 100 ihmisen erikseen tulla kertomaan sama asia?
Sehän nyt on muutenkin ilmiselvää mitä tuo viesti tarkoittaa.Kuka edes vaivautuisi vastaamaan miehelle joka sanoisi "et sä mikään malli ole..."
Haha mitä hittoa, selvä provo!Sanokaa rehellisesti onko täällä yhtäkään naista joka alentuisi tuon jälkeen muuhun kuin enintään haukkumaan jätkän siihen paikkaan?
Mulle tindermies heitti tuollaisen kommentin päin naamaa siinä vaiheessa, kun olimme tavanneet jo useamman kerran ja olin tullut pitkän matkan päästä ensimmäistä kertaa hänen luokseen yökylään. Niin pitkään oli malttanut esittää asiallista kivaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Absurdi olo kun kirjoittaja toisensa jälkeen kuvittelee tämän oikeasti tapahtuneen.
Absurdia on vain sun typeryys.
Vierailija kirjoitti:
Hieman ohi aiheen, mutta kuinka yleistä Tinderissä oikeasti on tykätä profiileista, jotka eivät kuitenkaan ulkoisesti miellytä? Vai onko siellä siis ihan oikeasti paljon näitä "en nyt oikein tykkää, mutta voihan tätä kerran panna" -ihmisiä?
Suurin osa miehistä toimii noin.
Ja olen itse mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman ohi aiheen, mutta kuinka yleistä Tinderissä oikeasti on tykätä profiileista, jotka eivät kuitenkaan ulkoisesti miellytä? Vai onko siellä siis ihan oikeasti paljon näitä "en nyt oikein tykkää, mutta voihan tätä kerran panna" -ihmisiä?
Suurin osa miehistä siellä on tuota mieltä. Ei sitä turhaan sanota panosovellukseksi.
Onneksi kaikki miehet Tinderissä näyttävät upeilta miesmalleilta.
Hahhahhahhahhahahhhhhahhhhhahhhaa!
Miehet ja miesten omat ulkonäköilluusiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän keslusteluun pitää 100 ihmisen erikseen tulla kertomaan sama asia?
Sehän nyt on muutenkin ilmiselvää mitä tuo viesti tarkoittaa.Kuka edes vaivautuisi vastaamaan miehelle joka sanoisi "et sä mikään malli ole..."
Haha mitä hittoa, selvä provo!Sanokaa rehellisesti onko täällä yhtäkään naista joka alentuisi tuon jälkeen muuhun kuin enintään haukkumaan jätkän siihen paikkaan?
Mulle tindermies heitti tuollaisen kommentin päin naamaa siinä vaiheessa, kun olimme tavanneet jo useamman kerran ja olin tullut pitkän matkan päästä ensimmäistä kertaa hänen luokseen yökylään. Niin pitkään oli malttanut esittää asiallista kivaa miestä.
Toivottavasti poistuit välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän tykkää kaikista, joita voi kerran silmät kiinni panna. Naiset tykkää vaan niistä jotka oikeasti kiinnostaa.
Sitten miehet syyttää naisia krantuiksi, kun vain top 10 miehet kelpaavat.
Ehkä ei koko vaikuta mutta tällasessa tapauksessa kaksi miinusta ei muutu plussaksi vaan pitkäksi miinukseksi. 4