Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tinder-mies tarkoittaa, jos sanoo "et sä nyt mikään malli ole mutta voidaan me meillä nähdä"

Vierailija
17.03.2021 |

Sanoiko vaan että "olet ruma" mutta kiertoilmauksen kautta?

Kommentit (209)

Vierailija
101/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen valehdella naiselle että olet kaunis? Jos nainen on ruma niin se on ruma.

Vierailija
102/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän keslusteluun pitää 100 ihmisen erikseen tulla kertomaan sama asia?

Sehän nyt on muutenkin ilmiselvää mitä tuo viesti tarkoittaa.

Kuka edes vaivautuisi vastaamaan miehelle joka sanoisi "et sä mikään malli ole..."

Haha mitä hittoa, selvä provo!

Sanokaa rehellisesti onko täällä yhtäkään naista joka alentuisi tuon jälkeen muuhun kuin enintään haukkumaan jätkän siihen paikkaan?

Mulle tindermies heitti tuollaisen kommentin päin naamaa siinä vaiheessa, kun olimme tavanneet jo useamman kerran ja olin tullut pitkän matkan päästä ensimmäistä kertaa hänen luokseen yökylään. Niin pitkään oli malttanut esittää asiallista kivaa miestä.

Tästä syystä kannattaa tutustua ,ennenkuin tapaa, että ei näe turhaan vaivaa jonkun krvän takia. Kyllä vtuttaisi, jos olisi matkustanut 100km jonkun tämmöisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa vahvasti mieleen eräs tindermies, joka heitti minuun viitaten että oishan niitä mallityttöjäkin mut naisessa pitää olla jotain muuta. Ilmeisesti ajatteli että ottaisin kohteliaisuutena.

Ei muuten ollut itsekään mikään mallimainen komistus mutta varaa oli kuitenkin muita arvostella.

Tuossa saattoi olla jopa henkevän ajattelun poikasta taustalla, mutta pääsi suusta ulos kömpelösti. Mies ei arvosta Tinderin mallityttötarjontaa, vaan etsii muuta. Riippuu kokonaisuudesta, miten sen yksittäisen lauseen tulkitsee. Vai haluaisitko tulla ymmärretyksi Tinderistä pokattuna mallityttönä? Silloinhan tuo tietysti loukkaa.

Aloituksen iskulause oli sen sijaan puhdasta aivottomuutta.

No tiedän itsekin etten ole mikään mallityttö, olen sellaisesta hyvin kaukana. Mutta haluan että kumppanini pitää minua viehättävältä myös ulkoisesti, enkä olla sellainen johon ihastutaan rumasta pärstästä huolimatta. Tuo kommentti tuntui pelkästään siltä, että mies halusi sillä osoittaa minulle paikkani ja muistuttaa että parempiakin on.

Tulkintani osoittautui muuten myöhemmin oikeaksi, että se siitä henkevyydestä.

Vierailija
104/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö miehen valehdella naiselle että olet kaunis? Jos nainen on ruma niin se on ruma.

Ei. Mutta ei pitäisi myöskään luulla itsestään liikoja, kuten suurin osa miehistä luulee. Sitäpaotsi teille joku misdi tai julkkiskaunotar on tavallisen nätti.

Vierailija
105/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mielestäni olet ruma, kuten valtaosa suomalaismiehistä.

Vierailija
106/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs mies sanoi ihan kohteliaisuutena  "Sä oot nätti!  Et nyt mikään Raquel Welch, mutta nätti!"

Tämä oli 90-luvulla, jolloin RW oli kuuma tapaus.  Tarkoitti kohteliaisuudeksi. Toki piti tarkentaa, etten sentään mikään upeus ole, mutta kuitenkin.

Hohhoijaa.

Suomessahan on (ainakin ennen ollut) vallalla latistava ja nöyryyttävä kasvatus, "ettet ylpisty".

Tuntuu, että samaa mollaamista on myös sukupuolten välisissä suhteissa. Kehua voi muttei nyt liikaa, sussiunakkoon.

Sillä ei voita kukaan mitään.

Suomessa oli meidän isovanhempiemme (laajasti ajatellen) aikaan vielä hengenvaarallista joutua toisten kateuden kohteeksi. Tämä osaltaan voi vaikuttaa hyvin asioiden peittelyyn ja vähättelyyn.

Vierailija
107/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Ikävä tuottaa sulle pettymys mutta minä en kuulu siihen valtaosaan.

Vierailija
108/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies välttämättä ole tyhmä, voi olla osa sinuun kohdistuvaa halveksuntaa tuollainen idiottimaisen typerä alistava kommentti.

Jos kuitenkin alat vuorovaikutukseen, mies tietää että on helppoa hupia vedätyksen muodossa luvassa.

Vierailija
109/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Ikävä tuottaa sulle pettymys mutta minä en kuulu siihen valtaosaan.

Et tietenkään kuulu. Ei yksikään mies kuulu omasta mielestään.

Vierailija
110/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohi aiheen, mutta kuinka yleistä Tinderissä oikeasti on tykätä profiileista, jotka eivät kuitenkaan ulkoisesti miellytä? Vai onko siellä siis ihan oikeasti paljon näitä "en nyt oikein tykkää, mutta voihan tätä kerran panna" -ihmisiä?

Kaverit on kertoneet että suurin osa miehistä Tinderissä on naimisissa olevia joten eiköhän tuo ole enemmän kuin tavallista ajattelua. Kertakäyttöä hakevat kaikki.

111/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo varmaan.

Jos ei niin mä en kuluttaisi aikaa pohtimalla mitä se idiootti tarkoitti. Olisin kertonut tuon ketjussa 'Miksi lemppasit miehen' tms mitä niitä nyt on.

Olen jo itse liian vanha deittailemaan mutta uskottava on että kumppanin löytäminen on nykyään toivotonta. Eihän kukaan normaalisti tuollaisia kommentteja ottaisi tosissaan.

Vierailija
112/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samaa sarjaa kuin "on mua kauniimmatkin naiset lähestyneet". Lisäksi sama mies sanoi "joitakin naisia katsotaan heidän kauneutensa tähden, toisia esim. isojen rintojen tähden" ja mies sanoi, että kuulun jälkimmäiseen sarjaan. Miehen moukkamaisuutta ja typeryyttä tuollainen edustaa, mies kokee, että hänellä on varaa sanoa noin. Ei tuollaisen kanssa mitään kannata yrittää. Itsetunto vain kärsii.

Vierailija
113/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On samaa sarjaa kuin "on mua kauniimmatkin naiset lähestyneet". Lisäksi sama mies sanoi "joitakin naisia katsotaan heidän kauneutensa tähden, toisia esim. isojen rintojen tähden" ja mies sanoi, että kuulun jälkimmäiseen sarjaan. Miehen moukkamaisuutta ja typeryyttä tuollainen edustaa, mies kokee, että hänellä on varaa sanoa noin. Ei tuollaisen kanssa mitään kannata yrittää. Itsetunto vain kärsii.

Niin ja silkkaa ilkeyttä tuollainen on sekä toksista maskuliinisuutta, alistamisen halua

Vierailija
114/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian ruma tyttöystäväksi, mutta voi kuitenkin panna sinua paremman puutteessa.

Idiootti mies, ignooraa.

Ei se ole tyhmä joka yrittää.

Jos ap:llekin vaikka kävisi "paremman puutteessa" pano, niin mikäs siinä.

Vierailija
115/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille miehelle että sun munas ei taida olla riittävän iso edes yhteen panokertaan, joten jätät väliin. Ja hyvää jatkoa!

Olet väärässä, ei munan koko panoon vaikuta.

Hehheh...

sen sijaan naisen tissien koko vaikuttaa, tissitön nainen on puoliksi poika.

Mä uskon, että sama mies, joka haukkuu toista naista tissittömyydestä, haukkuu toista naista isoista riipputisseistä. Pääasia on päästä haukkumaan ja yrittää alistaa ja heikentää naisen itsetuntoa.

Vierailija
116/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yks mies netissä sanonu et en oo mikään missi tai malli ja että näytän tavalliselta. Kun taas livenä kuullu että oon kauniimpi ku missit jne, etenki hoikkana mutta myös pyöreänä aina kuulee tosi isoja kehuja ulkonäöstä. Ehkä oon huono ottaa kuvia, tai sitten netissä on tyhmiä miehiä.

Vierailija
117/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sarkastinen tyyppi. Haluaa kuitenkin katsoa tämänkin kortin.

Ehkä ei kannata kotiin mennä ekoille treffeille.

Ne kuvat on mitä on. Kokonaisuuden näkee vasta, kun kohtaa livenä. Sanoo sitäkin.

Kysy siltä. Kettuileeko vai onko vain jo niin kyllästynyt tinderiin. Ja mitä sä itse haluat?

Eihän tuo hyvää käytöstä siltä etsijältä ole.

Vierailija
118/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aika usein tarkoittaa päinvastaista kuin mitä sanovat.

Toki jos oma etu kyseessä valehtelevat silmät ja suut täyteen.

Vierailija
119/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absurdi olo kun kirjoittaja toisensa jälkeen kuvittelee tämän oikeasti tapahtuneen.

Eräs mies puhui mulle ihan vastaavia nuorena. Olin hyväuskoinen ja huonoitsetuntoinen ja haksahdin seurustelemaan. Onneksi irtaannuin lopulta, mies oli ihan selkeä narsisti. Tuollaiset puheet ovat varmaan pers häiriöisten tapa seuloa potentiaaliset alistettavat reaktioiden perusteella. Eihän kukaan hyväitsetuntoinen jää sellaista katselemaan.

Vierailija
120/209 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän keslusteluun pitää 100 ihmisen erikseen tulla kertomaan sama asia?

Sehän nyt on muutenkin ilmiselvää mitä tuo viesti tarkoittaa.

Kuka edes vaivautuisi vastaamaan miehelle joka sanoisi "et sä mikään malli ole..."

Haha mitä hittoa, selvä provo!

Sanokaa rehellisesti onko täällä yhtäkään naista joka alentuisi tuon jälkeen muuhun kuin enintään haukkumaan jätkän siihen paikkaan?

Mulle tindermies heitti tuollaisen kommentin päin naamaa siinä vaiheessa, kun olimme tavanneet jo useamman kerran ja olin tullut pitkän matkan päästä ensimmäistä kertaa hänen luokseen yökylään. Niin pitkään oli malttanut esittää asiallista kivaa miestä.

Toivottavasti poistuit välittömästi.

En poistunut, siksi että olin kaukana kotoa enkä olisi päässyt yöksi mihinkään. Näin jälkeenpäin ajateltuna yö jossain 24h huoltsikallakin olisi ollut parempi vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi