Mitä tinder-mies tarkoittaa, jos sanoo "et sä nyt mikään malli ole mutta voidaan me meillä nähdä"
Sanoiko vaan että "olet ruma" mutta kiertoilmauksen kautta?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Harva näyttää mallilta, jos niihin mittoihin ei yltä niin ei se rumaa tarkoita. On paljon kauniita naisia, jotka eivät kuitenkaan malliainesta ole. Olet varmasti yksi niistä! <3
Mutta sanoisin silti, että anna potkut persuksille tolle jätkälle!
Mikä ihmeen hinku naisilla on aina kehua rumia kanssasisariaan kauniiksi:D Jos ap olisi kaunis niin kyllä se mies suhtautuisi ihan toisella tavalla kuin kertapanona, mitä selvästi hakee naisesta joka ei ole se kedon kaunein kukkanen.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kovin hyvännäköinen mutta kyllä sua kerran ainakin panna voi.
Niin ja tämän luulisi olevan selvää kysymättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tavata, eikä seurustella sellaisen miehen kanssa joka ei sinua näe kauniina kokonaisuutena. En ymmärrä miehiä miksi he tykkäilevät tuolla naisista jotka eivät edes miellytä? Vielä oudompaa on seurustella jonkun kanssa jossa näkee jotain vikoja?
Ootsie vähän tyhmä? Kaikissa ihmisissä on jotain vikoja.
Voihan se olla, että olenkin, mutta tarkoitin että jos jotakuta oikeasti rakastaa ja hänestä tykkää niin ei ne viat haittaa eikä niistä varsinkaan hänelle tarvitse mainita. Jokainen kuitenkin ehkä tiedostaa ja näkee hyvin omat vikansa ilman, että niistä joku tampio ilmoittaa. Sama kuin sanoisit lihavalle ihmiselle, että ”hyi oletpa läski” joo se läski ei varmaan jo tiennyt olevansa läski.
yritätkö kenties antaa kuvan että olet itse jotenkin verrattavissa misseihin ja saat sitten vastauksen jota hierot sosiaalisessa mediassa.?
häiriintyneet naikkosen huono itse-ego pursuaa sosiaaliseen mediaan.
yleensä muuten kun kerttelissa jostain kustannusåaikasta häirikkö ryhtyy roikkumaan miesasiakkaan perässä vailla muita vauja, ..
Ap tässä. Kävin miehen luona ja pantiin. Ihan kivaa oli. Ei nähdä enää.
Vierailija kirjoitti:
yritätkö kenties antaa kuvan että olet itse jotenkin verrattavissa misseihin ja saat sitten vastauksen jota hierot sosiaalisessa mediassa.?
Miten tuollainen kuva annetaan, kerrotko vaikka jonkin esimerkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absurdi olo kun kirjoittaja toisensa jälkeen kuvittelee tämän oikeasti tapahtuneen.
Ihanko todella uskot ettei tuolla tavalla käyttäytyviä miehiä ole oikeasti olemassa? Kyllä on ja paljon, valitettavasti.
Tuo on jopa melko yleistä, tosin äärimmäisen tökeröä naisen näkökulmasta. Vähän sama kuin "noh, onhan tuo sun munasi aika pieni, mutta ehkä mä nyt osaan feikata tässä kivaa seksisessiota kanssasi, jos oikein pinnistelen".
Jep. Ihan vastaava tilanne jossa tarkoituksena on vain loukata toista. Kaikkea ei aina tarvitse sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä tuntuu Tinderistä iskevän jonkinlainen vauhtisokeus. Jatkuvalla syötöllä tulee tarjolle lisää kauniita naisia niin ei viitsitä sitten lähteä tutustumaan jos ei kuvissa näytä täydelliseltä. Esim. Itselläni huono kamera jonka lisäksi yritän laittaa mahdollisimman realistisia kuvia. Miehet kyllä tykkää mutta eivät tunnu olevan kiinnostuneita juttelemaan. Ne jotka treffeille lähteneet ovat selkeästi positiivisesti yllättyneet ulkonäöstäni.
Eli eivät tuu jutuille mutta treffeillä silti rahtaudut?
Vierailija kirjoitti:
Hieman ohi aiheen, mutta kuinka yleistä Tinderissä oikeasti on tykätä profiileista, jotka eivät kuitenkaan ulkoisesti miellytä? Vai onko siellä siis ihan oikeasti paljon näitä "en nyt oikein tykkää, mutta voihan tätä kerran panna" -ihmisiä?
Palstamiehet tekevät noin ja siitä johtuu heidän harhakuvansa siitä, että nainen saa aina seuraa.
Itse ovat sössineet tuonkin systeemin. Tule pois sieltä ap.
Käytä sitä hyväksesi seksuaalisesti ja jätä.
Se on sellainen mies jota voi panna mutta ei kannata antaa koko naista tuollaisille.
Vierailija kirjoitti:
Se on sellainen mies jota voi panna mutta ei kannata antaa koko naista tuollaisille.
En kykenisi panemaan idioottia. Kykenetkö sinä? Mulle ihminen on kokonaisuus ja äly kiihottavaa, joten mieluummin mikä tahansa dildo kuin aivoton mies.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa vahvasti mieleen eräs tindermies, joka heitti minuun viitaten että oishan niitä mallityttöjäkin mut naisessa pitää olla jotain muuta. Ilmeisesti ajatteli että ottaisin kohteliaisuutena.
Ei muuten ollut itsekään mikään mallimainen komistus mutta varaa oli kuitenkin muita arvostella.
Noita miehiähän siellä tinderissä riittää🤷 Olen tässä miettinyt että ovatko naiset tänä päivänä jotenkin epätoivoisia? Niillä miehillä, joilla on "varaa" arvostella naisia, jäävät kyllä yksin, ellei nainen ole sitten kuuro-sokea.
Vierailija kirjoitti:
TINDERH***A luuskapiIIu :D
Voi ressukka. Ei ole vaikea arvata miksi olet yksin, katkeroitunut ja kyyninen, mt-ja alko-ongelmainen. Parempaa päivän jatkoa sinulle kumminkin:)
Kuka tervepäinen enää tinderissä pyörii??? Sairasta lihamarkkinaa🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kykenisi panemaan idioottia. Kykenetkö sinä? Mulle ihminen on kokonaisuus ja äly kiihottavaa, joten mieluummin mikä tahansa dildo kuin aivoton mies.
Tuollaisille miehille annetaan vain anusta ja laitetaan myöhemmin tekstari, että olin btw trans.
Saavat miettimisen aihetta.
Et kuulosta terveeltä etkä naiselta. Fobioihin auttaa psykoterapia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLET TAVALLINEN SUOMALAINEN NAINEN ELI ULKONÄÖLTÄSI SELLAINEN ETTEI YLEISELLÄ PAIKALLA VIITSI NÄHDÄ. ÄLÄ SUOTTA OLE SURULLINEN.SUOMESSA ON LÄHES 3 MILJOONAA SAMANLAISTA VALASTA.
Mitä se kertoo sinun tasostasi kun heillekään et kelpaa?
No jopas meni pahasti naisella tunteisiin.
Tuohan oli vain tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnät hakevasi seksiseuraa tinderistä ja myönnät masturboivasi dildolla viikottain?
No en. Sulla on älyllinen kehitysvamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnät hakevasi seksiseuraa tinderistä ja myönnät masturboivasi dildolla viikottain?
A. En ole ikinä ollut Tinderissä
B. En hae seksiseuraa
C. Masturboin jos/kun haluan ja jokainen terve ihminen tekee niin.
Ootsie vähän tyhmä? Kaikissa ihmisissä on jotain vikoja.