Mitä tinder-mies tarkoittaa, jos sanoo "et sä nyt mikään malli ole mutta voidaan me meillä nähdä"
Sanoiko vaan että "olet ruma" mutta kiertoilmauksen kautta?
Kommentit (209)
Joillain miehillä on varaa käyttäytyä tökerösti.
Ap todistaa tämän kyselemällä jatkaako miehen kanssa tapailua.
Huhuh mitenköhän tästäkin aiheesta on saatu jo yli 200 kommentin ketju?
Vierailija kirjoitti:
Tulipa vahvasti mieleen eräs tindermies, joka heitti minuun viitaten että oishan niitä mallityttöjäkin mut naisessa pitää olla jotain muuta. Ilmeisesti ajatteli että ottaisin kohteliaisuutena.
Ei muuten ollut itsekään mikään mallimainen komistus mutta varaa oli kuitenkin muita arvostella.
Että oishan niitä mallityttöjäkin mutten mä niitä saa. No, kertapano vaikka mies olisi ääliö, takeita ei ole mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi mulle, että olen juonitteva, kiero kiiltokuvakerholainen. Loukkaannuin syvästi.
-> ... mies antoi rehelistä palautetta, että olet pintapuolinen, jotta voisit kehittää itsäsi palautteen perusteella. Mies oli oikeassa. Mikäliet olisi pintapuolinen, olisit ottanut kritiikin rakentavana palautteena, etkä olisi loukkaantunut kun mies reheklisesti, miltä ulkopuolisesta näytät.
Vierailija kirjoitti:
Absurdi olo kun kirjoittaja toisensa jälkeen kuvittelee tämän oikeasti tapahtuneen.
Mietin aivan samaa. Ihmiset tosissaan vastaavat ilmiselvään provoon. Ei sillä ettei ääliömiehiä ole jotka voivat kirjoitella mitä sairaampia juttuja, mutta se onkin asia erikseen.
Tarkoittaa sitä ettei hän ole kovin tarkka tavarastaan. Eli miespuolinen jakorasia. Kannattaa kiertää kaukaa tuollainen, tiedä mitä tauteja saat.
Vaikea ymmärtää miksi joku sanoisi noin. Ihan vain ilkeyttään ilmeisesti?, koska eihän sen jälkeen voi ainakaan kuvitella että nainen enää innostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miksi joku sanoisi noin. Ihan vain ilkeyttään ilmeisesti?, koska eihän sen jälkeen voi ainakaan kuvitella että nainen enää innostuisi.
Tuo voi olla yksi keino yrittää päästä naisesta eroon. Miehellä ei ole pokeria sanoa suoraan ettei kiinnosta, joten yrittää sitä sitten tuolla tavalla. Yrittää saada naisen oma-aloitteisesti lopettamaan yhteydenpidon.
"Et ole minusta kovin vetävä, mutta olen seksin tarpeessa, oletko sinäkin?"
Neuvoisin olemaan menemättä, tuolla asenteella varustetun miehen kanssa seksi olisi luultavasti todella kehnoa. Lisäksi se haluaisi ilman kumia.