Mitä tinder-mies tarkoittaa, jos sanoo "et sä nyt mikään malli ole mutta voidaan me meillä nähdä"
Sanoiko vaan että "olet ruma" mutta kiertoilmauksen kautta?
Kommentit (209)
Noh. Olet mätsännyt tällaisen miehen kanssa Tinderissä ja mennyt tuohon keskusteluun saakka, joten todennäköisesti mies kuuluu aika kovaan porukkaan. Jos hänen ulkonäkönsä on täydellinen, kuten nykyään kuuluu, niin hän voi sanoa tuollaista ja naiset haksahtavat silti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän keslusteluun pitää 100 ihmisen erikseen tulla kertomaan sama asia?
Sehän nyt on muutenkin ilmiselvää mitä tuo viesti tarkoittaa.Kuka edes vaivautuisi vastaamaan miehelle joka sanoisi "et sä mikään malli ole..."
Haha mitä hittoa, selvä provo!Sanokaa rehellisesti onko täällä yhtäkään naista joka alentuisi tuon jälkeen muuhun kuin enintään haukkumaan jätkän siihen paikkaan?
Kyllä vastaa, jos miehen ulkonäkö on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lienee sitten tarkoittanutkin, mutta jos sinulla on yhtään kunnioitusta itseäsi kohtaan, niin et mene kyseisen prinssin luokse. Aikamoiselta ä*liöltä vaikuttaa.
Sanoisin AP:tä provoksi, jos en kantapään kautta olisi tällasiin naisiin törmännyt. Näille on turha takoa järkeä päähän, kun kyllä ne kuitenkin haksahtaa tollaseen mieheen.
Osin off topic, mutta exäni sanoi mulle "no et sä mikään Einstein todellakaan ole, mutta...". Silti olen läpäissyt Mensan sisäänpääsyrajan, olin opiskelijana vaiakeapääsyisellä alalla yliopistossa ja koulussa olin kympin oppilas yläasteella ja lukiossa.
Saimme tuosta riidan aikaiseksi ja koetin miehelle vääntää rautalankaa siitä, miten loukkaavaa tuollainen on, mutta mies ei vain ymmärtänyt ja jakoi sen saman hokemista. Menin sitten paremman miehen puutteessa jopa naimisiin hänen kanssaan.
Sama mies sanoi mulle myös, että "et sä nyt mikään malli ole, mutta...". Sama henkilö päätyi fyysisesti pahoinpitelemään myöhemmin, ja siihen liittomme kariutuikin lopulta. Myönnän, että avioliittoni oli virhearvio. Osa naisista huonon itsetuntonsa vuoksi haksahtaa kyseisiin miehiin.
Eikä tässäkään vielä kaikki: edelleen harkitsen, jos koettaisin pyytää häntä uudelleen seurustelemaan avioeron jälkeen kanssani, sillä uutta miestä en ole löytänyt ja käytännön syistä olisi kivempaa olla parisuhteessa kuin sinkkuna.
Olemme molemmat sinkkuina, tosin eri syistä. Hänellä on niin vaikea ja outo luonne, ettei kukaan jaksa olla hänen kanssaan yksiä-kaksia treffejä enempää, ja itselläni on niin huono itsetunto, ettei ole voimia etsiä kumppania. Joten tavallaan olimme täydellinen match.
T. Exänsä mollaama ja pahoinpitelemä nainen
Jotenkin ymmärrän sinua, enkä syyllistä vallinnoistasi. Ollaan vaan ihmisiä ja joillekkin toisen läheisyys on vaan niin tärkeää, että siihen kelpaa vaikka huonokin kumppani. Tiedän lähipiirissäni muutamankin pariskunnan joilla sama tilanne kun sinulla. Olisi kiva tietää että aiotko jatkossa ottaa miehen vielä takaisin. Harvemmin täällä on noin rehellistä kirjoitusta. Tsemppiä sinulle.
Taas tuo hidas ùli änkesi, mutta leikitään ettei häntä ole olemassakaan. Sitä hän ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä sitä hyväksesi seksuaalisesti ja jätä.
Se on sellainen mies jota voi panna mutta ei kannata antaa koko naista tuollaisille.
En kykenisi panemaan idioottia. Kykenetkö sinä? Mulle ihminen on kokonaisuus ja äly kiihottavaa, joten mieluummin mikä tahansa dildo kuin aivoton mies.
Myönnät hakevasi seksiseuraa tinderistä ja myönnät masturboivasi dildolla viikottain?
A. En ole ikinä ollut Tinderissä
B. En hae seksiseuraa
C. Masturboin jos/kun haluan ja jokainen terve ihminen tekee niin.
Hyvä pääsimme asiaan. Voisitko kertoa tarkemmin vaihtoehdosta c.
Hienoa että olet sitä mieltä, minäkin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lienee sitten tarkoittanutkin, mutta jos sinulla on yhtään kunnioitusta itseäsi kohtaan, niin et mene kyseisen prinssin luokse. Aikamoiselta ä*liöltä vaikuttaa.
Sanoisin AP:tä provoksi, jos en kantapään kautta olisi tällasiin naisiin törmännyt. Näille on turha takoa järkeä päähän, kun kyllä ne kuitenkin haksahtaa tollaseen mieheen.
Osin off topic, mutta exäni sanoi mulle "no et sä mikään Einstein todellakaan ole, mutta...". Silti olen läpäissyt Mensan sisäänpääsyrajan, olin opiskelijana vaiakeapääsyisellä alalla yliopistossa ja koulussa olin kympin oppilas yläasteella ja lukiossa.
Saimme tuosta riidan aikaiseksi ja koetin miehelle vääntää rautalankaa siitä, miten loukkaavaa tuollainen on, mutta mies ei vain ymmärtänyt ja jakoi sen saman hokemista. Menin sitten paremman miehen puutteessa jopa naimisiin hänen kanssaan.
Sama mies sanoi mulle myös, että "et sä nyt mikään malli ole, mutta...". Sama henkilö päätyi fyysisesti pahoinpitelemään myöhemmin, ja siihen liittomme kariutuikin lopulta. Myönnän, että avioliittoni oli virhearvio. Osa naisista huonon itsetuntonsa vuoksi haksahtaa kyseisiin miehiin.
Eikä tässäkään vielä kaikki: edelleen harkitsen, jos koettaisin pyytää häntä uudelleen seurustelemaan avioeron jälkeen kanssani, sillä uutta miestä en ole löytänyt ja käytännön syistä olisi kivempaa olla parisuhteessa kuin sinkkuna.
Olemme molemmat sinkkuina, tosin eri syistä. Hänellä on niin vaikea ja outo luonne, ettei kukaan jaksa olla hänen kanssaan yksiä-kaksia treffejä enempää, ja itselläni on niin huono itsetunto, ettei ole voimia etsiä kumppania. Joten tavallaan olimme täydellinen match.
T. Exänsä mollaama ja pahoinpitelemä nainen
Jotenkin ymmärrän sinua, enkä syyllistä vallinnoistasi. Ollaan vaan ihmisiä ja joillekkin toisen läheisyys on vaan niin tärkeää, että siihen kelpaa vaikka huonokin kumppani. Tiedän lähipiirissäni muutamankin pariskunnan joilla sama tilanne kun sinulla. Olisi kiva tietää että aiotko jatkossa ottaa miehen vielä takaisin. Harvemmin täällä on noin rehellistä kirjoitusta. Tsemppiä sinulle.
Nämä molemmat kommentit ovat ihan kuin minun suustani:( Huoh. En viitsi avautua tarkemmin kun minut saatetaan tunnistaa.
Sano sille miehelle että sun munas ei taida olla riittävän iso edes yhteen panokertaan, joten jätät väliin. Ja hyvää jatkoa!
Kaksi mahdollisuutta:
-Mies on moukka tai...
-Mies kuuluu Tinderin suosituimpaan viiteen prosenttiin eli saa yhtä paljon hemmottelua kuin nainen ja se näkyy rentona ylimielisyytenä kuten naisilla ja hän saa AP:n kaltaisia naisia hyvin helposti. Mies on silti moukka, ellei AP ole provosoinut häntä jotenkin
Vierailija kirjoitti:
Se on sellainen mies jota voi panna mutta ei kannata antaa koko naista tuollaisille.
Mutta voiko itsekästä puolen minuutin tikkumunaa hyväksikäyttää?
Sitä, että kannattaa jättää mies sinne Tinderiin. Et kai halua noin ilkeää ja moukkamaista miestä?
Minulle eräs mies sanoi ihan kohteliaisuutena "Sä oot nätti! Et nyt mikään Raquel Welch, mutta nätti!"
Tämä oli 90-luvulla, jolloin RW oli kuuma tapaus. Tarkoitti kohteliaisuudeksi. Toki piti tarkentaa, etten sentään mikään upeus ole, mutta kuitenkin.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voiko itsekästä puolen minuutin tikkumunaa hyväksikäyttää?
Voi. Lopuksi voi kakata päälle ja lähteä meneen.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille miehelle että sun munas ei taida olla riittävän iso edes yhteen panokertaan, joten jätät väliin. Ja hyvää jatkoa!
Olet väärässä, ei munan koko panoon vaikuta.
Tarkoittaa koodikielellä: "Olet elämäni nainen, esittelen sinut heti äidilleni ja mennään kesällä naimisiin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh...
Vierailija kirjoitti:
Ei miestä voi käyttää seksuaalsesti hyväksi:D Eikä ruma nainen voi jättää. Miehellä pitäisi olla jumalaiset seksitaidot ennen kuin miestä voi hyväksikäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh...
sen sijaan naisen tissien koko vaikuttaa, tissitön nainen on puoliksi poika.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa vahvasti mieleen eräs tindermies, joka heitti minuun viitaten että oishan niitä mallityttöjäkin mut naisessa pitää olla jotain muuta. Ilmeisesti ajatteli että ottaisin kohteliaisuutena.
Ei muuten ollut itsekään mikään mallimainen komistus mutta varaa oli kuitenkin muita arvostella.
Tuossa saattoi olla jopa henkevän ajattelun poikasta taustalla, mutta pääsi suusta ulos kömpelösti. Mies ei arvosta Tinderin mallityttötarjontaa, vaan etsii muuta. Riippuu kokonaisuudesta, miten sen yksittäisen lauseen tulkitsee. Vai haluaisitko tulla ymmärretyksi Tinderistä pokattuna mallityttönä? Silloinhan tuo tietysti loukkaa.
Aloituksen iskulause oli sen sijaan puhdasta aivottomuutta.
Se tarkoittaa just sitä mitä siinä lukee.
Miksi tähän keslusteluun pitää 100 ihmisen erikseen tulla kertomaan sama asia?
Sehän nyt on muutenkin ilmiselvää mitä tuo viesti tarkoittaa.
Kuka edes vaivautuisi vastaamaan miehelle joka sanoisi "et sä mikään malli ole..."
Haha mitä hittoa, selvä provo!
Sanokaa rehellisesti onko täällä yhtäkään naista joka alentuisi tuon jälkeen muuhun kuin enintään haukkumaan jätkän siihen paikkaan?