Miten teidät on jätetty?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri jätettiin whatsapp-viestillä.
Olen pahoillani:( Oliko mitään merkkejä ilmassa että noin voisi käydä?
Viikko sitten kysyi miutetaanko yhteen ja vielä eilen illalla sanoi rakastavansa.
Tiesin että on mt-ongelmainen mutta en ihan näin rajuihin vaihteluihin osannut varautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex laittoi salarakkaansa soittamaan minulle, että Seppo ei halua enää nähdä sua. Ehkä munattomin tapa koskaan jättää.
Argh!! Voitit! Tää on munattomin ikinä :D
Noh, sentään ilmoitti jotain kautta 😂
Ala-asteella ollut kahden päivän suhde päättyi, kun "poikaystävä" lähetti "jätän sut" tekstiviestin. Olin kavereidenki kanssa, eikä se kyllä tuntunut miltään. Ja jälkeenpäin huvittaa kyllä nuo ala-astesäädöt :D
Vanhempana onneksi ihan keskustelun kautta päättyneet suhteet!
Mies katosi kuin pieru Saharaan eikä vastannut puhelimeen. Mietin että on tapahtunut työreissussa onnettomuus tai jotain. Minusta tuli alakoululaisten yh-äiti. Uusi nainen oli odottamassa. Lapsi oli arvannut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mies katosi kuin pieru Saharaan eikä vastannut puhelimeen. Mietin että on tapahtunut työreissussa onnettomuus tai jotain. Minusta tuli alakoululaisten yh-äiti. Uusi nainen oli odottamassa. Lapsi oli arvannut jotain.
Tää on kyllä ihan uskomatonta, että perheellinen ihminen voi noin vaan kadota kuin tuhka tuuleen.
Tekstiviesti "Se oli sitten siinä" näin lopetti nainen suhteen yllättäen.
Ilmoitti seitsemän vuoden jälkeen meillä ei ole mitään yhteistä. Mitään muuta syytä en saanut. Jälkikäteen selvisi että uusi oli jo valmiina, työkaveri. Muistakaa naiset mikäli mies jättää sillä on aina uusi.
Kuka sitä nyt reiättömään tilaan jäisi... Höh.
Olin 17-vuotias, ja seurustellut poikaystäväni kanssa hieman alle vuoden. Hän halusi erota, mutta ei uskaltanut tehdä sitä itse, joten hän laittoi oman äitinsä soittamaan minun äidilleni, ja pyysi kertomaan että ”Meidän Matti ei halua olla enää teidän Maijan kanssa”. Silloin itketti, nyt vuosia myöhemmin naurattaa.
Itse jätin poikaystävän tekstarilla, kun olin jotain kolmesti yrittänyt jättää kasvotusten, muttei siitä mitään tullut kun poikkis aloitti niin lohduttoman itkun ja anelun ja en vaan raaskinut olla niin ”julma”.
Naisystäväni otti koiran vaikka en välitä koirista. Kissa on ok jos se elää pihalla, mutta tää pentu oli koko ajan sisällä. Yritin saada järkeä päähän ettei pienikään koiran mikään lapsi ole eikä tarvi sohvalle tunkea mutta haukkui minua eläintenvihaajaksi ja käski häipyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ihan uskomatonta, että perheellinen ihminen voi noin vaan kadota kuin tuhka tuuleen.
Yllättävän helposti käy joiltain miehiltä.
Vuoden tiiviin seurustelun jälkeen sanoi aamukahvipöydässä, että tämä oli nyt tässä eikä halua enää jatkaa. Vielä edellisenä iltana tehtiin kesälomasuunnitelmia yhdessä. Jälkeenpäin sain kuulla, että uutta naisystävää oli esitelty kavereille jo seuraavana päivänä.
Tästä on jo yli 10 vuotta, silti joskus kännipäissään laittelee viestiä miten ”ihana nainen olet”. Yöks.
Sähköpostilla neljän vuoden seurustelun jälkeen. Surkutteli sitä, että pitää lopettaa suhde, vaikka on vielä rakastunut muhun. Niin varmaan....ollaan yli viiskymppisiä. Olisin toivonut jäähyväisiä kasvokkain. Mies kirjoitti, ettei hänellä ollut rohkeutta tavata.
Vierailija kirjoitti:
Exä keksi jonkun absurdin riidanaiheen josta sai raivostua ja vain katosi.
Pari kuukautta siitä sain tietää että oli jo aiemmin muuttanut jonkun toisen naisen kanssa yhteen.
Oksettavaa miten nuo ei osaa olla rehellisiä ja ottaa vastuuta mistään ja pistävät vielä useammankin ihmisen terveyden vaakalaudalle oman panonsa vuoksi.
Muistin tämän riidan aiheen! Pyysin mukaani kauppaan että saisi kantaa omat kaljansa kun mä en jaksa kaikkea yksin. Nosti aivan järkyttävän metakan koska hänhän "ei ollut ajatellut lähteä kauppaan tänään!!" Ja raivostuneena lähti ovia paiskoen :'D
Jäin suu auki ihmettelemään. Muistan että pälyili puhelintaan ja mua jatkuvasti selvästi miettien. Vasta myöhemmin yhdistin että piti olla varmaan toisen naisen luona tuolloinkin eikä parempaa tekosyytä keksinyt lähteä.
Eikö löydy yhtään aikuista miestä joka olisi jättänyt ennenkuin lähtee etsimään uutta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö löydy yhtään aikuista miestä joka olisi jättänyt ennenkuin lähtee etsimään uutta?
Itse asiassa tää taitaa valitettavasti olla meille miehille tosi yleistä, pakko myöntää. Itse en tuollaista tekisi, mutta tiedän monta tapausta jossa on värkätty ennen lopullista eroa. Mm. oma sisko jätettiin näin yli 15 vuoden seurustelun ja vajaan 10 vuoden avioliiton jälkeen.
Post It lapulla, niin nössö mies että naurattaa vieläkin, on muuten yhden aika suositun bändin jäsen nykyään, mutta ei siitä mieheksi ole, alkoholin suurkuluttaja. :)
Argh!! Voitit! Tää on munattomin ikinä :D