Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidät on jätetty?

Vierailija
15.03.2021 |

Miten teidät on jätetty?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen naisen takia, muutaman kuukauden avioliiton jälkeen. Arvatkaa menikö elämältä pohja pois vähäksi aikaa.

Vierailija
2/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpädiagnosin vuoksi. Myös toinen nainen oli "valmiina", kun alkoivat heti seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena poikaystävä jätti kun halusi "omaa elämää". En tajunnut miten mä sen elämän esteenä olin mutta annoin mennä. Tuli kahden kuukauden kuluttua itkemään takaisin kun oli kuulemma "tehnyt elämänsä suurimman virheen" :D

Pari suhdetta on sit mennyt monta kuukautta päin vttua ja mies on pettämisen kautta löytänyt uuden.

Mikä noilla miehillä tosiaan on, että pitää etsiä seuraava ennenkuin päästää edellisenäkin elämään elämäänsä? Itse en ikinä pystyisi valehtelemaan noin.

Vierailija
4/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinsoitolla. Arvostin että edes soitti, eikä vaan laittanut tekstaria.

Vierailija
5/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin jätti viestillä. 55v ukko. Ilmeisesti puhelimella soitto olisi vaatinut munaa ja sitä ei sitten löytynytkään. Puoli vuotta myöhemmin lirkutteli vielä perään, kuinka on ikävä ja tykkää edelleen. Siinäpä vaan

Vierailija
6/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole jätetty (vielä)

Vierailija
7/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole jätetty (vielä)

Vierailija
8/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli käymään kuten tavallista. Oli hieman vaisu, keräsi kai rohkeuttaan. Olimme siinä kuitenkin suhteellisen leppoisasti, ja lopulta mies sanoi: ”en taida olla enää niin kiinnostunut.”

Arvostin tosi paljon tätä rehellisyyttä.

Vierailija
9/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin jätti viestillä. 55v ukko. Ilmeisesti puhelimella soitto olisi vaatinut munaa ja sitä ei sitten löytynytkään. Puoli vuotta myöhemmin lirkutteli vielä perään, kuinka on ikävä ja tykkää edelleen. Siinäpä vaan

Eli uusi vosu jätti ja alettiin kaipailemaan exää? :D

Miten tuokin tuntuu olevan kovin yleistä.

Vierailija
10/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarilla. Ei mitään selitystä, ei keskustelua. Takana 3v suhde.

Vierailija
11/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä keksi jonkun absurdin riidanaiheen josta sai raivostua ja vain katosi.

Pari kuukautta siitä sain tietää että oli jo aiemmin muuttanut jonkun toisen naisen kanssa yhteen.

Oksettavaa miten nuo ei osaa olla rehellisiä ja ottaa vastuuta mistään ja pistävät vielä useammankin ihmisen terveyden vaakalaudalle oman panonsa vuoksi.

Vierailija
12/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkomailla työreissulla, kun en tavoittanut puhelimella/viesteillä naista enää. Puoli vuotta oli suhdetta takana ja lähtiessäni kaikki oli hyvin. Mitään en aavistanut. Oli palannut exänsä luo.

Vierailija
13/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on jätetty niin, että ei jättäjällä ei ole ollut pokkaa jättää. Ei edes tekstaria, ei mitään. Lakkasi vaan vastaamasta kaikkiin yhteydenottoihin ja kuulin sitten kuukauden päästä kavereiden kautta, että oli heti uusi. Eikä suostunut mihinkään keskusteluun aiheen tiimoilta. Jätti isot traumat.

Toinen sillä tavalla, että olin ollut just edellisenä viikonloppuna käymässä ja mulle oli laiteltu viikollakin vielä tekstaria, että kaipaillaan. Sitten tuli äkillinen stressitilanne ja soittelin siinä saadakseni henkistä tukea. Mulle vastattiin vaan, että: "Mulla on täällä nyt naisvieras, en voi puhua".

Nuo nyt tuommoisia parikymppisenä sattuneita juttuja. Jätti kyllä pitkäksi aikaa arvet.

Vierailija
14/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli uusi vosu jätti ja alettiin kaipailemaan exää? :D

Miten tuokin tuntuu olevan kovin yleistä.

Hyvin mahdollista.

Vierailija
15/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jättänyt.

Nallin kalliolle.

Vauviksella parkuu hän.

Vierailija
16/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ulkomailla työreissulla, kun en tavoittanut puhelimella/viesteillä naista enää. Puoli vuotta oli suhdetta takana ja lähtiessäni kaikki oli hyvin. Mitään en aavistanut. Oli palannut exänsä luo.

Tässä oli sellainen käänne, että 8 kuukautta kuulin naisen olevan äitiyslomalla, eli melko todennäköisesti meikäläisellä on jossain lehtolapsi. 

Vierailija
17/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin, kun hetken kuuntelin taas miten kelvoton olen. Kehoitin häntä etsimään paremman, kun ei minusta kerran mihinkään ole, keräsin kampsuni ja lähdin.

18/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden ajan rakasti. Sitten yksi päivä vääntyi kotiini ja raivosi, en ollut koskaan nähnyt tätä puolta miehestä.

Oli tavannut toisen  sain kuulla .Menivät naimisiin ja erosivat. 

Minua se ei liikuta mitenkään , ihmettelen miksi. 

Minusta hänen käyttäytyminen oli alta kaiken mitä olisin voinut odottaa häneltä.

Fiksu mies oli aina. Pokka ei kestänyt tehdä välejä poikki. 

Uskomatonta miten asiat menee.

Nyt on vanhan äijän näköinen ja olen varma että häntä hävettää käyttäytymisensä.

Olen myös varma että nuori rouva oli rahan perässä. Ja rikastuihan hän.

Poikansa on alta 10 vuoden. 

Vierailija
19/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle kävi niin, että mies vaan katosi viikonlopuksi eikä häneen saanut mitään yhteyksiä.

Jossain vaiheessa kuitenkin keräsi munaa sen verran, että kun nainen ihmetteli miksi mies ei vastannut niin mies laittoi ihan tekstarin että "no enhän mä voinut vastata kun olin toisen kanssa!".

Voi elämä, mistä näitä casanovia sikiää.

Nykyään tuokin urho vaan naurattaa.

Vierailija
20/102 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhdemies, joka soitti vähintään kerran päivässä ja oli jo kuukausia jankuttanut, että minun olisi myytävä omaisuuteni ja muutettava hänen luokseen, ei soittanut moneen päivään. Arvelin, että jotain on vialla, ja soitin hänelle. Puhelimeen vastasi uusi nainen. Mies tuli parin minuutin kuluttua, sieppasi puhelimen ja ärjyi, että älä ikinä soita tänne enää. Aikamoinen suunnanmuutos. Parin vuoden kuluttua mies alkoi lähetellä "Moi"-viestejä, mutta en vastannut. Viestejä tuli muutaman kuukauden välein monen vuoden ajan. Melkoista itsevarmuutta, vai olisiko huonoa muistia vai laiskuutta etsiä uusia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan