Miten teidät on jätetty?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Eikö löydy yhtään aikuista miestä joka olisi jättänyt ennenkuin lähtee etsimään uutta?
Kyllästyin naisen nalkutukseen siinämäärin, että ihan tyhjän päälle oli pakko lähteä. Ajatelkaa.
Vastapainoksi olen itse päättänyt vuoden suhteen viestillä. Mies ei osoittanut mitään mielenkiintoa tapaamisiin puheista huolimatta vaan minä aina sovin ne. Lopulta kyrsiinnyin ja pistin poikki tyyliin "jospa ei enää tavata". Yhtäkkiä alkoikin näkemiset kiinnostamaan, mutta en jäänyt ottamaan selvää olisiko niin todella käynyt. Voin kuvitella, miten mies uhriutuu kun nainen jätti tekstiviestillä.
Ensimmäinen pitkäaikainen kumppani oli kehitellyt uutta suhdetta minun selän takana, minun tietämättä. Hällä oli tunteet minua kohtaan kuivahtaneet, itse taas olin edelleen palavasti rakastunut ja sain sitten kuulla, että alottaa miehen kanssa suhteen (molemmat siis ollaan naispuolisia). Olisi edes aikaisemmin sanonut, eikä noin vain, minun koko maailmani murtui tuosta ja pitkäksi aikaa.
Muutamat mieskumppanit joiden kanssa olin suhteessa (tietenkin eri aikoihin), noh, ovat vakuutelleet ja todistelleet rakkauttaan ja että eivät satuta ja katoa, no nimenomaan ne ihmiset vain katosivat minun elämästä. :D Minä otin yhteyttä, mutta en koskaan saanut vastauksia takaisin, keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tekstarilla. Ei mitään selitystä, ei keskustelua. Takana 3v suhde.
Tekstarilla myös, mutta 3kk. Nainen joka jätti, tykkäsi eläimistä kovin.
Suutuin niin, että aloin lihansyöjäksi.
Minua ei ole jätetty, olen aina ollut itse jättäjä. Suhteeni ovat alun alkaenkin olleet minun puoleltani vähän puolivillaisia, en ole koskaan saanut parisuhteeseen sellaista naista jonka oikeasti olisin halunnut. Muistaakseni vain yhden kerran oli seuraava nainen katsottuna valmiiksi, muut kerrat (4 kpl) olen jättäytynyt mieluummin yksin kuin jatkanut suhteessa. Nyt en ole enää muutamaan vuoteen edes naista etsinyt, kun ei enää niin kovin paneta ja edelleen vain tylsät naiset kiinnostuvat minusta.
M48
Siten, että ei ole haluttu enää tavata ja olen itse vetänyt johtopäätökset.
Yhden vakavamman suhteen kohdalla sähköpostilla.
Mulle se oli ihan ok. Vaikeita asioita en aina halua kohdata kasvotusten. Viesti on ihan ok.
🇺🇦🇮🇱
Oli pakannut tavaransa sillä aikaa kun olin synnyttämässä ja ilmoitti tekstarilla muuttaneensa toisen naisen luo eikä halua olla kanssani missään tekemisissä enää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö löydy yhtään aikuista miestä joka olisi jättänyt ennenkuin lähtee etsimään uutta?
Nyt, kun tuollaista kyselet, eipä tule yhtäkään miestä tuttujen joukosta mieleen, joka olisi lähtenyt ilman, että olisi uutta naista katsottuna. Tai yksi tulee mieleen, joka yhteistuumin lähti naisystävänsä kanssa katkolle ja palasi heti kohta taas yhteen. Mutta pakkohan niitäkin tyhjän päälle lähtijöitä on olla olemassa, tännekin pari ilmoittautunut.
Niin, ja minut on jätetty ihan keskustellen pitkän avioliiton jälkeen. Uusi nainen toki tuotu julki jo harkinta-aikana, mutta mitäs pienistä. Hän on oikeastaan hyväntekijäni - eksä olisi voinut olla monin tavoin hankala, mutta nyt on muuta ajateltavaa.
Vain yksi on tullut ihan kasvotusten juttelemaan kun on halunnut lopettaa suhteen. Tapailtiin pari kuukautta, mies jätti exänsä mun takia. Exälle olis ollut kuulema ok, että mies hoitelee kahta naista mutta mulle ei :D
Tiesin jo alkuun että tästä ei tule mitään kun ollaan niin erilaisia ja olen tyytyväinen, että mies jätti. Sanoi, että pitäis jutella ja kohta oli ovella. Kuulema teki virheen kun luopui exästään ja halusi tämän takaisin. Pikkusen otti itsetunnon päälle kun tämä ex on 20v mua vanhempi, mies pari vuotta mua vanhempi :D
Mutta hitto, arvostan tuota rehellisyyttä ja vastuun ottoa. Palasi sit exänsä luo ja olin ihan iloinen siitä että saivat välinsä kuntoon.
Kaveri soitti nähneensä poikaystäväni bileissä. Oli kertonut olevansa sinkku ja pokaillut kaveriani.
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi on tullut ihan kasvotusten juttelemaan kun on halunnut lopettaa suhteen. Tapailtiin pari kuukautta, mies jätti exänsä mun takia. Exälle olis ollut kuulema ok, että mies hoitelee kahta naista mutta mulle ei :D
Tiesin jo alkuun että tästä ei tule mitään kun ollaan niin erilaisia ja olen tyytyväinen, että mies jätti. Sanoi, että pitäis jutella ja kohta oli ovella. Kuulema teki virheen kun luopui exästään ja halusi tämän takaisin. Pikkusen otti itsetunnon päälle kun tämä ex on 20v mua vanhempi, mies pari vuotta mua vanhempi :D
Mutta hitto, arvostan tuota rehellisyyttä ja vastuun ottoa. Palasi sit exänsä luo ja olin ihan iloinen siitä että saivat välinsä kuntoon.
Tottakai se nyt oli hieno juttu, kun et itsekään ajatellut suhteesta oikein mitään. Mutta entä jos olisitkin käynyt aivan kuumana mieheen ja kaikki olisi mielestäsi mätsännyt, kyllä siinä ei arvostusta olisi saanut päin naamaa sanova mieskään siinä missä hiljaa häipyväkään, sika mikä sika kun jätti.
Keittiön pöydällä avaimet ja lappu kun tulin töistä, lähti kuulemma poikamieheksi, hyi v...tu mikä paskiainen, tästä aikaa jo 28 vuotta.
Olen itse jättänyt joka kerta. Viimeksi viestillä.
Voila.
Yhden kerran ihan järkevästi keskustellen mikä meni vikaan suhteessa sun muuta, muilla kerroilla tekstiviesti tai kaverin välityksellä.
Itse olen jättänyt kerran. Varasin useamman kuukauden siihen, että kumppani sopeutuu ajatukseen ja että voimme keskustella asioista. Suhdekin oli kyllä pitkä, 15v. Mutta en ymmärrä ihmisiä, jotka yllättäen vain häipyvät toisen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran ihan järkevästi keskustellen mikä meni vikaan suhteessa sun muuta, muilla kerroilla tekstiviesti tai kaverin välityksellä.
Kaverin välityksellä? Aikuinen ihminen 😯
Minut paskiainen jätti sähköpostitse.