Miten teidät on jätetty?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Juuri jätettiin whatsapp-viestillä.
Olen pahoillani:( Oliko mitään merkkejä ilmassa että noin voisi käydä?
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
16 vuotiaana vanhempi poikaystävä jätti tekstarilla, syyksi kertoi ikäeron ja sen että en päässyt hänen kanssa baariin. Sen jälkeen ei ole kukaan jättänyt. Itse olen kyllä muutaman suhteen päättänyt.
Niin on pojat erilaisia🤷 Minun poikaystävä (18v) odotti niin pitkään että minäkin (16v) tulin täysikäiseksi, ja päästiin yhdessä baariin. Aikanaan mentiin naimisiin, omakotitalo ja kaksi lasta:)
Myöhemmin tuo samainen mies halusi pettää nykyistä avopuolisoaan minun kanssa, mutta minä en häntä huolinut. Itselläni on pitkä suhde takana luotettavan miehen kanssa.
Mutta mukavaa että sinulla oli kova tarve päteä turhasta.
Puoliso ei sanonut pahasti.Sanoi hyvästi.Mene sinä länteen minä lähden itään.
Synttäripäivää edeltävänä iltana. Jälkikäteen oli palvelus koska en itse raaskinut jättää vaikka olis ollu hyvä. Ajankohta oli erityisen huono koska en sit vuosiin halunnu viettää synttäreitä. Mutta siitäkin pääsin sit yli lopulta :)
Whatsup viestillä 2 vuoden seurustelun jälkeen. Ei puheita ongelmistä sitä ennen. Sellaista vihjailua ja kylmäkiskoista käytöstä ennen tätä, ilman halua puhua asioista tai tunteista.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
16 vuotiaana vanhempi poikaystävä jätti tekstarilla, syyksi kertoi ikäeron ja sen että en päässyt hänen kanssa baariin. Sen jälkeen ei ole kukaan jättänyt. Itse olen kyllä muutaman suhteen päättänyt.
Niin on pojat erilaisia🤷 Minun poikaystävä (18v) odotti niin pitkään että minäkin (16v) tulin täysikäiseksi, ja päästiin yhdessä baariin. Aikanaan mentiin naimisiin, omakotitalo ja kaksi lasta:)
Myöhemmin tuo samainen mies halusi pettää nykyistä avopuolisoaan minun kanssa, mutta minä en häntä huolinut. Itselläni on pitkä suhde takana luotettavan miehen kanssa.
Mutta mukavaa että sinulla oli kova tarve päteä turhasta.
Tarkoitus ei ollut päteä. Olen pahoillani jos ajattelit noin. Ei olisi tarvinnut vetää niitä palkokasveja sinne nenääsi. Parempaa päivän jatkoa sinulle😊
Kirjoitin tämän toiseenkin ketjuun tänään, siinä kysyttiin mikä on tylyin tapa jolla on tullut jätetyksi:
Elämäni ainoa suhde päättyi siihen, että minua ei edes suorasanaisesti jätetty, vaan mies vain lopetti yhteydenpidon. Suhteen aikana mies kohteli minua hyvin. Meillä ei ollut mitään riitaa, mies ei ollut puhunut mitään sellaista, että haluaisi lopettaa suhteen, hän vain teki niin ilman mitään selitystä. Tajuan kyllä, että se selitys on minuun kyllästyminen ja halu etsiä nuorempaa ja nätimpää, ja sitä nyt en olisi halunnutkaan suoraan kuulla, mutta sen olisin halunnut kuulla, että mies sanoo suoraan haluavansa lopettaa suhteen. Tämä tuntuu siltä, että koko suhde oli miehelle niin merkityksetön, että sitä ei edes tarvitse kunnolla päättää.
Toisaalta minusta tuntuu, että mies piti minua jonkinlaisena reppanana ja ehkä ajatteli että minulle on helpompaa tuollainen jättämistapa, mutta ei se kyllä ole. Vaikka toinen olisi minkälainen reppana, niin voin vakuuttaa, että tämä tapa satuttaa paljon enemmän kuin se, että selvästi päätetään suhde.
Tunnen olevani naurettava vanhapiika, joka teki itsestään pellen luulemalla, että joku mies voisi vielä tosissaan kiinnostua. Juuri sellainen, jota täälläkin miehet pilkkaavat.
"Se on sitten moro kiitos ja näkemiin"
Kaksi kertaa toisen naisen takia. Ensimmäinen mies lopetti kaiken yhteydenpidon ihan ykskaks, muuta kautta kuulin että harrastusporukasta oli löytynyt uusi nainen.
Mies numero kaksi lopetti yhteydenpidon ja varmuuden vuoksi vielä esti somessa ja whatsapissa. Yhteiseltä tutulta kuulin, että työpaikalta oli löytynyt toinen. Muija muutti miehen kämpille melkein samantien.
Kummankaan miehen kanssa en siis asunut yhdessä, mutta kyse oli molemmissa tapauksissa ihan seurustelusuhteessa, ei mistään tapailusta. Nykyään en edes uskalla lähestyä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Whatsup viestillä 2 vuoden seurustelun jälkeen. Ei puheita ongelmistä sitä ennen. Sellaista vihjailua ja kylmäkiskoista käytöstä ennen tätä, ilman halua puhua asioista tai tunteista.
Lisätään tähän vielä, että olimme käyneet jo reilu vuosi aiemmin lyhyellä parisuhdeleirillä. Sen jälkeen oltiin sovittu yhdessä, että ikinä ei jätetä toista whatsupilla, vaan puhutaan asioista ensin.
Ex ilmoitti reilun kuuden vuoden yhdessäolon jälkeen että hän muuttaa seuraavana viikonloppuna toiselle paikkakunnalle n. 200 kilometrin päähän, ja hänellä on siellä jo hankittuna asunto ja työpaikka. Kaiken lisäksi tuolla paikkakunnalla asuu uusi naisystävä, joka on raskaana hänelle.
Vierailija kirjoitti:
mikä siinä jättämisessä ottaa naisilla niin koville? putoaako reikä jalustalta?
jos jätetään niin jätetään. ja tällä palstalla niitä jättövinkkejä vasta tuleekin, tuhansia päivässä
No mikä siinä ottaa miehillä niin koville? Moni alkaa deekikselle tai muuten vaan kadottaa elämänhallinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ulkomailla työreissulla, kun en tavoittanut puhelimella/viesteillä naista enää. Puoli vuotta oli suhdetta takana ja lähtiessäni kaikki oli hyvin. Mitään en aavistanut. Oli palannut exänsä luo.
Tässä oli sellainen käänne, että 8 kuukautta kuulin naisen olevan äitiyslomalla, eli melko todennäköisesti meikäläisellä on jossain lehtolapsi.
Eiköhän se ex ole ollut jo kauan kuvioissa ennen matkaasi joten lapsi tuskin on sinun. Voi olla jopa suunniteltu lapsi exän kanssa.
Puhelimitse kahden vuoden avoliiton jälkeen. En nähnyt miestä enää koskaan. Hän ei tullut itse hakemaan tavaroitaan vaan pisti vanhempansa hoitamaan homman. Silloin ei paljon naurattanut, nyt 20 vuotta myöhemmin jo paljonkin. Luojan kiitos, etten päätynyt lopulta tuon urpon kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ulkomailla työreissulla, kun en tavoittanut puhelimella/viesteillä naista enää. Puoli vuotta oli suhdetta takana ja lähtiessäni kaikki oli hyvin. Mitään en aavistanut. Oli palannut exänsä luo.
Tässä oli sellainen käänne, että 8 kuukautta kuulin naisen olevan äitiyslomalla, eli melko todennäköisesti meikäläisellä on jossain lehtolapsi.
Tai lapsi on sen toisen, ei sinun.
Tämä on toki mahdollista. Olen joskus miettinyt, että olisi kovin hauskaa, jos joku parikymppinen tulisi ilmoittautumaan jälkeläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tämän toiseenkin ketjuun tänään, siinä kysyttiin mikä on tylyin tapa jolla on tullut jätetyksi:
Elämäni ainoa suhde päättyi siihen, että minua ei edes suorasanaisesti jätetty, vaan mies vain lopetti yhteydenpidon. Suhteen aikana mies kohteli minua hyvin. Meillä ei ollut mitään riitaa, mies ei ollut puhunut mitään sellaista, että haluaisi lopettaa suhteen, hän vain teki niin ilman mitään selitystä. Tajuan kyllä, että se selitys on minuun kyllästyminen ja halu etsiä nuorempaa ja nätimpää, ja sitä nyt en olisi halunnutkaan suoraan kuulla, mutta sen olisin halunnut kuulla, että mies sanoo suoraan haluavansa lopettaa suhteen. Tämä tuntuu siltä, että koko suhde oli miehelle niin merkityksetön, että sitä ei edes tarvitse kunnolla päättää.
Toisaalta minusta tuntuu, että mies piti minua jonkinlaisena reppanana ja ehkä ajatteli että minulle on helpompaa tuollainen jättämistapa, mutta ei se kyllä ole. Vaikka toinen olisi minkälainen reppana, niin voin vakuuttaa, että tämä tapa satuttaa paljon enemmän kuin se, että selvästi päätetään suhde.
Tunnen olevani naurettava vanhapiika, joka teki itsestään pellen luulemalla, että joku mies voisi vielä tosissaan kiinnostua. Juuri sellainen, jota täälläkin miehet pilkkaavat.
Eiiii.... Halaus sulle! Et ole naurettava, tuo mies on, joka sinulle noin teki! Ketään ei saa kohdella noin. Olet arvokas ihminen. <3
Vierailija kirjoitti:
Mut on jätetty niin, että ei jättäjällä ei ole ollut pokkaa jättää. Ei edes tekstaria, ei mitään. Lakkasi vaan vastaamasta kaikkiin yhteydenottoihin ja kuulin sitten kuukauden päästä kavereiden kautta, että oli heti uusi. Eikä suostunut mihinkään keskusteluun aiheen tiimoilta. Jätti isot traumat.
Mut jätettiin vähän samalla tavalla, roikkumaan. Nainen ei esim. vastannut puheluun, vaikka olin edellisenä iltana viestillä kysynyt, että voinko soittaa seuraavana päivänä kyseiseen aikaan. Olin kyllä sitä ennenkin jo huomannut jotain, eli hän oli alkanut vastailemaan lyhytsanaisemmin viesteihin jne., mutta mitään konkreettista ei uskaltanut sanoa. No, se koko homma paljastui kun käväisin tuon puhelimeen vastaamattomuuden jälkeen deittipalstalla, jolla tutustuimme kolmisen kuukautta tätä ennen... no siellähän sitä taas oltiin oltu aktiivisena samana päivänä :). Sitä ennen oli kuultu kyllä kauniit korupuheet miten "meillä on aikaa olla yhdessä vaikka kuinka paljon", "meillä on aikaa matkustella paikkaan xxx", kuinka on "kova ikävä", eikä mitään indikaatiota puheen eikä edes tekojen tasolla, että kiinnostusta ei lopulta olisikaan. Itsellä oli suuret toiveet suhteelta joten kyllä se aika paljon satutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiiii.... Halaus sulle! Et ole naurettava, tuo mies on, joka sinulle noin teki! Ketään ei saa kohdella noin. Olet arvokas ihminen. <3
Tämä jättämistapa tuntuu erityisen kurjalta siksi, että tuo mies oli oikeasti kiva. Hän kohteli minua hyvin, minulla oli hyvä olla tuossa suhteessa. Joten MIKSI hän jätti minut tuolla tyylillä? Totta kai suhteesta saa lähteä eikä siihen tarvita muuta syytä kuin sen, ettei enää halua toisen kanssa olla, mutta koen hirveän loukkaavaksi sen tavan millä minut jätettiin.
Poikaystävä jätti viestillä "sovitaanko nyt että ei jatketa enää tätä meiän juttua?". Sitä ennen oli yrittänyt painostaa seksiin, vaikka en ollu valmis (olin neitsyt) ja meinas, että "en kyllä kauan jaksa enää ootella". Olin niin rikki ja vietävissä vielä sillon, että muutaman kk jälkeen suostuin näkemään seksin merkeissä. Onneksi en kuitenkaa menettäny neitsyyttä tälle herralle. Lopulta muutaman kk viestittelyn jälkeen tulin järkiini. Olin muuttamassa sillon uudelle paikkakunnalle ja tää eksä meinas siinä vaiheessa, että et saa sit hommata miestä sieltä. Hommasin silti, eikä kyllä harmita.
Juuri jätettiin whatsapp-viestillä.