Oletko kirjoittanut ilkeän kommentin jonkun someen?
Esim julkkiksen insta-profiiliin tms.
Itse voin rehellisesti myöntää, että en ole ikinä kirjoittanut. Av:lla olen "haaskaillut" julkkisketjuissa, esimerkiksi epäillyt Torpan raskautta tai parisuhteen kestoa, mutta en ole ikinä silti haukkunut tai käyttänyt alatyylisiä ilmaisuja edes julkkiksista.
Luin juuri noita Sita Salmisen saamisia viestejä ja onhan noi nyt törkeitä, eivätkä valitettavasti ainoa laatuaan edes taviksien profiileissa.
Kommentit (14)
En ole. Mulla on käytöstavat myös netissa, ja ymmärrän, että varsinkin omalla naamalla kirjoitetut lävähtää enemminkin tai myöhemmin omille kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
En, koska osaan käyttäytyä. Esitän toki rakentavaa kritiikkiä.
Moni pitää rakentavana kritiikkinä myös sellaista, joissa kokee välttämättömänä sanoa jonkun olevan esim. ruma, läski ja h.uora.
Vauvalla vastaan kuivasti typeryyteen.
En ole suoraan kellekään kirjoittanut mitään. Olen kyllä arvostellut julkkiksia ketjuissa. Useimmiten kateuttani.
Vierailija kirjoitti:
En ole suoraan kellekään kirjoittanut mitään. Olen kyllä arvostellut julkkiksia ketjuissa. Useimmiten kateuttani.
Arvostelukin voi olla ihan asiallisesti esitettyä. Läskiksi haukkumiset tai vastaavat ei tosin ole arvostelua.
En koskaan, huono käytös ei kuulu elämään.
En instaseuraa yhtään kotimaista
julkisuuden hlöä. Sen mitä heitä näen
ja tiedän, tulee IL/IS/Seiska *diginä.
Somessa hakeudun kuuntelemaan
naisia - miehiä - non_binary
hlöitä, joiden energiat tuntuvat
kotoisalta..
joiden sanassa on hoivaava,
rakentava, oivaltava, inspiroiva ote. 🤍
Heitä on kaikkialla ~
ympäri ihmeellistä sinistä planeettaamme.
[Usein he ovat tähteläisiä, kuten minäkin].
Itse puolestani jätän usein somettajille
lämpimät kiitokset heidän sisällöstään ja
arvokkaasta työstään. Saamansa tuki ja
kannustus merkitsee paljon, näin he kertovat
(jopa silmät kyynelissä).
Se avittaa heitä jaksamaan ja jatkamaan,
kun omassa henk.koht.
elämässä on kenties mollivoittoinen
turbulenssivaihe päällä.
🤍🧡💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni pitää rakentavana kritiikkinä myös sellaista, joissa kokee välttämättömänä sanoa jonkun olevan esim. ruma, läski ja h.uora.
Tarkoitan tämän niin, että monihan oikeuttaa oman paskakommenttinsa sillä, että "pitää kestää rakentavaa kritiikkiä".
Ei ole ilkeää todeta, että pelkkä ylioppilastutkinto on liian vaatimaton kv huippuvirkoihin. Se on rakentavaa kritiikkiä, ei ilkeyttä.
Mitä järkeä myöskään opiskella yhtään mitään jos pelkällä peruskoulun päättötodistuksella pääsee presidentiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilkeää todeta, että pelkkä ylioppilastutkinto on liian vaatimaton kv huippuvirkoihin. Se on rakentavaa kritiikkiä, ei ilkeyttä.
Mitä järkeä myöskään opiskella yhtään mitään jos pelkällä peruskoulun päättötodistuksella pääsee presidentiksi?
Mikä tuosta tekee rakentavaa? Eikö tuo ole vain mielipide? Eikä edes kritiikkiä.