Pitäisi laihduttaa, mutta sitten koko perhe saisi kärsiä, ja mies ei suostu.
Ei kuulemma aio lopettaa pitsaperjataita tai sipsien syömistä.
Yritin tehdä ruuaksi kasvissosekeittoa ja raejuustoa, mutta mies kitisi että haluaa oikeaa ruokaa.
En ala vieressä katsomaan, kun muut nauttii elämästä.
Mies tätä laihtumistani toivoo, en minä. Eikö hänen pitäisi tukea. Ylipainoa mulla joku 30-35kg, miehellä 10kg.
Kommentit (414)
Hohhoijaa. Unohdit lopusta sen vakiokysymyksen, ”onko muilla vastaavia kokemuksia” tai jotain sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Miten te naisette onnistutte lihoamaan? Olen mieslapsi ja elän pitsalla, energiajuotavilla ja kekseillä. Painoni pysyy 75-77 kg alueella ja en harrasta liikuntaa.
Noin se mullakin oli ennen 25 ikävuotta. Sitten alkoi paino nousta.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Unohdit lopusta sen vakiokysymyksen, ”onko muilla vastaavia kokemuksia” tai jotain sinnepäin.
Tää on mun elämää. Kaksinaamaisen miehen kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te naisette onnistutte lihoamaan? Olen mieslapsi ja elän pitsalla, energiajuotavilla ja kekseillä. Painoni pysyy 75-77 kg alueella ja en harrasta liikuntaa.
Jaa, olen 33 vuotias joten ikäkorttia et voi käyttää.
Ap ei selkeestikään halua laihtua. Eipä sille sit mitään voi. Syyt kyllä aina löytyy, miksi ei ole mahdollista edes yrittää.
Syöt vain vähemmän. Ja voithan tehdä itsellesi laihdutusruokaa ja muut syö muuta.
Anna perheen mutustella pizzaa ja makeisia.Ota itseäsi tukasta kiinni ja syö soppaa pari viikkoa , kyllä kilot karisee. Eikä itse asiassa muuta kuin salaattia ja hedelmiä 18.00 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olen 33 vuotias joten ikäkorttia et voi käyttää.
Jossain vaiheessa sinunkin vartalo voi päättää toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun elämää. Kaksinaamaisen miehen kanssa. Ap
:'D niin perusprovo. Ei mitään vastuuta itsellä omasta elämästä, kaikki toisen syytä/vastuulla. No, ei tää ollut kovin uskottava alun alkaenkaan.
Ota se mielenlujuuden kasvattamisharjoituksena. Anna miehen syödä vaikka kolme pizzaa, katsot vain tyynesti vieressä ja olet ylpeä itsestäsi kun et sorru.
Sama homma, tosin sillä erolla että mies ei erityisesti vaadi minua laihduttamaan. Mies ei tue laihdutuksessa vaikka ylipaino on minulle todella kipeä asia. Olen miettinyt eroakin.
Ööö, en edes halua laihtua, kysyin, mitä teen tuon miehen kanssa?
Voin siis laihduttaa, jos koko perhe syö niitä dieetti ruokia. Mutta siihen en ala, että itse kärsin nälkää ja syön kevyesti, kun muut nauttii hyvästä ruuasta ja täydestä vatsasta.
Ap
On näköjään yksilökohtaista. Itse syön pitsaa ja muuta - josta terveysfriikit sanoo - roskaruokaa, mutta vauin lihakset kasvaa, ei vatsa. Kai tää on sit geeneissä.
AP kuulostaa ammattivalittajalta.
Miksi koko perheen pitäisi alkaa syödä samalla tavalla? Voi syödä sitä paitsi ihan tavallista ruokaa, mutta kiinnitä huomiota annoskokoihin. Jätä itse herkut vähemmälle tai kokonaan pois, mutta älä pakota koko perhettä siihen. En mäkään niin ole tehnyt vaikka mä painoa pudotankin. Lisäksi lisää liikuntaa niin alkaa kroppa kiinteytyä ja kunto kasvaa. Siihen ei tarvitse pakottaa muita. Itse ainakin nautin kun saan yksin hiihtää keskellä metsää.
Vierailija kirjoitti:
Ota se mielenlujuuden kasvattamisharjoituksena. Anna miehen syödä vaikka kolme pizzaa, katsot vain tyynesti vieressä ja olet ylpeä itsestäsi kun et sorru.
En halua alkaa laihduttamaan! Enkä tosiaan katso vieressä kun muut nauttii pitsasta! Lue avaus tarkemmin.
Ap
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Anna perheen mutustella pizzaa ja makeisia.Ota itseäsi tukasta kiinni ja syö soppaa pari viikkoa , kyllä kilot karisee. Eikä itse asiassa muuta kuin salaattia ja hedelmiä 18.00 jälkeen.
Ei taida pari viikkoa riittää. Siinä ajassa lähtee vaan ylimääräiset nesteet kudoksista ja jos lihottava elämäntyyli ei muutu niin paksuuntuminen jatkuu.
+2 kg vuodessa tarkoittaa vain vähän yli 100g lihomista kuukaudessa mutta viidessä vuodessa tekee jo 10 kg lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua alkaa laihduttamaan! Enkä tosiaan katso vieressä kun muut nauttii pitsasta! Lue avaus tarkemmin.
Ap
Älä sit ala.
Vierailija kirjoitti:
AP kuulostaa ammattivalittajalta.
Ainoa valittaja meillä on tuo mies. Ap