Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-vuotias nainen. Minulle on elämäni aikana tehty neljä aloitetta (tai "aloitetta")

Vierailija
14.03.2021 |

Olen lukenut varsin monta keskustelua siitä, kuinka naisille tehdään jatkuvasti aloitteita, ja lihavilla ja rumillakin naisilla on normaalin näköisiä ja normaalipainoisia miehiä vaikka kuinka. Teksteistä tulee sellainen olo, että niihin oikeasti uskotaan, ja lietsotaan itseä hirveään vihaan ja katkeruuteen.

Koen olevani ihan tavallinen nainen. Lihava joo, mutta sellaisella tällä hetkellä hyväksytymmällä päärynämallisella tavalla. Ja sitä paitsi pojat netissä lupaavat, että lihavillekin on tarjontaa vaikka ja kuinka. Pystyn laskemaan yhden käden sormilla ne kerrat, kun joku on tehnyt mitään aloitteeksi tulkittavaa suuntaani:

1. Vuonna 2010. Ensimmäinen opiskelijavuosi, olin ison kaupungin baarissa ekaa kertaa ja joku itseäni ainakin 10 vuotta vanhempi ulkomaalainen mies tuli tanssilattialla hieromaan reittä. En kyllä itse laske niinkään aloitteeksi, vaan ahdisteluksi.

2. Vuonna 2010 (selvästi hyvä vuosi mulle). Olin kaverin luona toisessa kaupungissa. Bussipysäkillä afrikkalainen mies alkoi kommentoida kroppaani ja olisi ollut halukas tutustumaan.

3. Vuonna 2011. Kävelin kauppakeskuksessa, kun jostain hypähti eteeni mies sanomaan moi. Hämmentyneenä pysähdyin, jolloin kutsui kahville. Ei esitellyt itseään, ei sanonut mitään muuta kuin kahvikutsun. Saattoi toki olla joku uskovainenkin sieluni pelastusta suunnittelemassa.

4. Vuonna 2014. Olin lähdössä maauimalasta, kun mies otti pyörällä kiinni metsätiellä (mikä säikäytti hitosti). Oli ihan kohtelias ja esitteli itsensä. Samalla kertoi tietävänsä, missä olen töissä ja missä opiskelijaruokalassa käyn. Hiukan creepy, mutta olisi voinut olla ihan kiva tyyppi, ellei tien päässä oltaisi lähdetty eri suuntiin.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Toho "ongelmaa" o hyvi yksinkertainen ratkaisu. :) Tee ite se alote.

Ei toimi. Olen 38 ja tehnyt kymmeniä aloitteita miehille vuosien varrella. Tuloksena 0 treffit.

Minua on lähestynyt v. 1999 28v. mies, kun olin 16-vuotias. Olisiko pitänyt olla imarreltu? Ja heti perään v. 2017 muslimimies joka oli kyllä länsimaalainen ja mukava, mutta itse uskonnottomana en varmasti olisi ihastunut häneen tai edes sopinut hänelle. Siinä ne. Koko elämän kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta. Jippii.

Mitä sanotaa miehelle, joka on tehny kymmeniä alotteita, mut ei oo natsannu? :) Jep, syy on miehes itessään. Mut koska naises ei voi olla vikaa, nii toivotan onnee metsästykseen. :) Ja sit iha vaa tiedoks, et on miehii, jotka on tehny jopa satoja alotteita, eivätkä oo saanu naista, nii noi siu kymmenet alotukset on vielä pientä.

Vierailija
22/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on varmaaan pelastanut se että opiskelin miesvaltaiselle alalle. En ole nätti ja painoakin on sina ollut liikaa, vieläpä kaljamahan muodossa. Silti opiskeluaikana mulle tehtiin paljon aloitteita ja yhden kanssa seurustelinkin vuosia. Työelämässä sama jatkui ja sieltä löysin aviopuolisonkin sitten. Deittipalveluissa en ole koskaan ollut enkä ole baareista välittänyt myös, ihan omasta arjesta kaverit löytyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Ei toimi. Olen 38 ja tehnyt kymmeniä aloitteita miehille vuosien varrella. Tuloksena 0 treffit.

Minua on lähestynyt v. 1999 28v. mies, kun olin 16-vuotias. Olisiko pitänyt olla imarreltu? Ja heti perään v. 2017 muslimimies joka oli kyllä länsimaalainen ja mukava, mutta itse uskonnottomana en varmasti olisi ihastunut häneen tai edes sopinut hänelle. Siinä ne. Koko elämän kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta. Jippii.

Kymmeniä? Ei ole yhtään mitään. Eikö se 100 ole se raja? Nainen voi luulla että tämä on joku vitsi mutta ei ole.

Kuule en ole laskenut, en tiedä lukumäärää. Sanotaan keskimäärin kerran kuussa 20 vuoden ajan. On siinä aika monta eitä. Suurin osa olmut viihteellä, ja sitten osa niin että olen jo tutustunut ja ihastunut mieheen.

Niin se että nainen ei voi voittaa. Jos ei tee aloitteita, sanotaan että noni oma vika, mikset tee. (kuitenkin kaikille naisille luvataan komeita miehiä ovista ja ikkunoista?) Ja jos in tehnyt aloitteita, sanotaan että et tehnyt tarpeeksi ja - tietysti, klassikko copypasteviesti - olet tehnyt aloitteet liian komeille miehille. (vaikka edelleen rumienkin naisten pitäisi kuulemma saada seksiä komeilta miehiltä)

Taattua AV-laatua :D.

Vierailija
24/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Mitä sanotaa miehelle, joka on tehny kymmeniä alotteita, mut ei oo natsannu? :) Jep, syy on miehes itessään. Mut koska naises ei voi olla vikaa, nii toivotan onnee metsästykseen. :) Ja sit iha vaa tiedoks, et on miehii, jotka on tehny jopa satoja alotteita, eivätkä oo saanu naista, nii noi siu kymmenet alotukset on vielä pientä.

Onko tämä joku kilpailu? Katso ylempi vastaukseni. Teillä ei ole mitään muuta sanottavaa kuin tämä yksi rikkinäinen levy.

Vierailija
25/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku läski kitisee siitä kun hänelle ei ole tehty tarpeeksi aloitteita. Ei mitään nähtävää.

Ei kyse ole lainkaan siitä, että mulle pitäisi tehdä aloitteita enemmän. Nuo tähänastisetkin ovat olleet enemmän tai vähemmän ahdistavia kokemuksia. Mutta kun tälläkin palstalla aika lailla luvataan, että miehiä tulee tyrkylle ovista ja ikkunoista, ja sen perusteella haukutaan naisia ylimielisiksi, nirsoiksi ja ollaan kateellisia, niin vähän ihmetyttää tämä oma todellinen tilanne :D

Ap

Sano nyt ihan suoraan kuinka monta näitä aloitteita tai "aloitteita" on tehty? Tuossa myöhemmin kommentoit sillä tavalla että olisikin enemmän kuin 4 kpl.

Taidat olla joku trolli kylläkin.

Vierailija
26/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on olemassa ihmisiä jotka ajattelee ja laskee tällaisia.

Vierailija
27/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Kymmeniä? Ei ole yhtään mitään. Eikö se 100 ole se raja? Nainen voi luulla että tämä on joku vitsi mutta ei ole.

Kuule en ole laskenut, en tiedä lukumäärää. Sanotaan keskimäärin kerran kuussa 20 vuoden ajan. On siinä aika monta eitä. Suurin osa olmut viihteellä, ja sitten osa niin että olen jo tutustunut ja ihastunut mieheen.

Niin se että nainen ei voi voittaa. Jos ei tee aloitteita, sanotaan että noni oma vika, mikset tee. (kuitenkin kaikille naisille luvataan komeita miehiä ovista ja ikkunoista?) Ja jos in tehnyt aloitteita, sanotaan että et tehnyt tarpeeksi ja - tietysti, klassikko copypasteviesti - olet tehnyt aloitteet liian komeille miehille. (vaikka edelleen rumienkin naisten pitäisi kuulemma saada seksiä komeilta miehiltä)

Kuulostat hypergamiselta. Eikö missään vaiheessa käynyt mielessä että laskisit rimaa?

Tietenkin saat pakit jos yrität vain tasokkaimpia miehiä.

Vierailija
28/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia kokemuksia. Tosiasia nyt on se, että oikeasti naisia ei lähestytä niinkuin jotkut miehet tuntuvat luulevan. En minä tunne yhtään naista, joka paistattelisi jossain päivittäisessä tai edes viikottaisessa huomion paisteessa. Ihan saa suurin osa varmaan suht rauhassa pääasiassa olla.

Vierailija
29/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla näin suuria puutteita oma-aloitteisuudessa että ollaan mielummin vuosikymmeniä yksin kuin että mentäisiin itse puhumaan miehille ja tarjoamaan puhelinnumeroa tai että läheteltäisiin viestejä nettideiteissä.

Naisilla ei ole käsitystäkään minkälaista on olla mies pariutumismarkkinoilla.

Helposti tulee nettideiteissä läheteltyä satoja, ehkä tuhansia viestejä naisille niin että 99% niistä ei mene mihinkään.

On meitä naisia jotka olemme koko aikuisikämme olleet aktiivisia emmekä silti löydä puolisoa.

Vierailija
30/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista joku bussipysäkillä tehty random lähestyminen tuntuu ällöltä, ei romanttiselta.

Sulla on kumma käsitys aloitteiden teosta.

Sun pitää itse hakeutua miesten kanssa juttusille töissä, baareissa, netissä, missä nyt pyöritkään. Sitten jos olette molemmat sinkkuja ja miestä kiinnostaa, hän voi ehdottaa jotain. Tehdä aloitteen.

Niin se ei toimi, että joku ihana mies tulee kysymään sua ensisanoikseen treffeille.

Olen kyllä jutellut elämässäni paljonkin miesten kanssa. Ollut kaveri, työkaveri, ystävä, satunnainen juttukumppani. Ei ole mitään vaikeuksia olla miesten kanssa vuorovaikutuksessa. Tässä vain listasin ne kerrat, kun joku on tehnyt jotain edes etäisesti aloitetta muistuttavaa. Noissa juttutuokioissa ei ole sellaista tilannetta ollut.

Ap

Vierailija
31/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Kuulostat hypergamiselta. Eikö missään vaiheessa käynyt mielessä että laskisit rimaa?

Tietenkin saat pakit jos yrität vain tasokkaimpia miehiä.

Luepa ylempi vastaukseni :D. Nämä on naurettavia oletuksia.

Vierailija
32/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo on jo aika suoria, mutta varmasti on satoja tunnusteluja, joita et ole joko huomannut tai olet antanut torjuvaa signaalia. 

Vierailija
33/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla näin suuria puutteita oma-aloitteisuudessa että ollaan mielummin vuosikymmeniä yksin kuin että mentäisiin itse puhumaan miehille ja tarjoamaan puhelinnumeroa tai että läheteltäisiin viestejä nettideiteissä.

Helposti tulee nettideiteissä läheteltyä satoja, ehkä tuhansia viestejä naisille niin että 99% niistä ei mene mihinkään.

On meitä naisia jotka olemme koko aikuisikämme olleet aktiivisia emmekä silti löydä puolisoa.

Ja olet myös hoikka?

En usko hetkeäkään, että jos nainen on hoikka ja tekee suoria aloitteita miehille (joista ei voi erehtyä) että hän voisi jäädä ilman puolisoa.

Vierailija
34/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku läski kitisee siitä kun hänelle ei ole tehty tarpeeksi aloitteita. Ei mitään nähtävää.

Ei kyse ole lainkaan siitä, että mulle pitäisi tehdä aloitteita enemmän. Nuo tähänastisetkin ovat olleet enemmän tai vähemmän ahdistavia kokemuksia. Mutta kun tälläkin palstalla aika lailla luvataan, että miehiä tulee tyrkylle ovista ja ikkunoista, ja sen perusteella haukutaan naisia ylimielisiksi, nirsoiksi ja ollaan kateellisia, niin vähän ihmetyttää tämä oma todellinen tilanne :D

Ap

Sano nyt ihan suoraan kuinka monta näitä aloitteita tai "aloitteita" on tehty? Tuossa myöhemmin kommentoit sillä tavalla että olisikin enemmän kuin 4 kpl.

Taidat olla joku trolli kylläkin.

Ei ole ollut enempää aloitteita kuin nuo 4. Seksuaalista ahdistelua on ollut noiden lisäksi. Ja se on ihan eri asia kuin aloite tutustumiseen.

Ap

Vierailija
35/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty pyöreät 0 aloitetta. Lähimpänä sellaista on ollut se kun joskus juuri täysi-ikäistyneenä oltiin kaveriporukalla baarissa ja joku tuntematon mies tönäisi minua vahingossa, tarjosi drinkin korvaukseksi ja lähti samantien omien kavereidensa kanssa pois.

Olen ihan normaali 26v nainen. En ole ikinä ollut ylipainoinenkaan. Aloitteita olen tehnyt kyllä itse ahkerasti, mutta ne ei ole ikinä johtaneet mihinkään. Viimeisin vaikutti lupaavalta, mutta kyseinen mies paljasti parin viikon juttelun jälkeen olleensa mukava minulle vain koska meillä on yhteisiä tuttuja.

Vierailija
36/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet myös hoikka?

En usko hetkeäkään, että jos nainen on hoikka ja tekee suoria aloitteita miehille (joista ei voi erehtyä) että hän voisi jäädä ilman puolisoa.

Olen. Suurimmillani olen ollut 164/62. Elän melko liikunnallisesti, syön terveellisesti. Käytän mekkoja, on pitkät hiukset ja olen tyyliltäni naisellinen.

Usko pois. Tämä on elämääni.

Vierailija
37/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Aloittaja unohti mainita montako aloitetta hän on itse tehnyt samana aikana. Yksi hyvä tapa treenata miten lähestyä tuntemattomia ihmisia on se että juttelee muidenkin kuin potentiaalisten seurustelukumppanien kanssa kuten vanhojen mummojen kanssa kaupan kahvitarjouksesta tai koiraa ulkoiluttavan pariskunnan kanssa. Silloin osaa helpommin jutella niitä näitä jonkun mielenkiintoisen tapauksen kanssa ilman että se vaikuttaa iskemiseltä.

Vierailija
38/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eikös palsta u lien mielestä kaikkien tavis-tiinojen kuulu olla maskuliinisten super alfojen k.k a rusellissa? He he, näin se oikea todellisuus taas iskee päin naamaa;) 

AP älä huoli, aika moni muukin kiva nätti nainen kokee saman kohtalon, ei kai auta muu kuin itse yrittää tehdä aloitteita huoh..

Vierailija
39/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista voi kuin kohtaa 4) pitää aloitteena ja siinäkin jäi epäeelväksi halusiko mies jitain enemmän kuin kertoa asiansa? Mutta älä lannistu vaan tee itse se aloite!

Vierailija
40/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tehty pyöreät 0 aloitetta. Lähimpänä sellaista on ollut se kun joskus juuri täysi-ikäistyneenä oltiin kaveriporukalla baarissa ja joku tuntematon mies tönäisi minua vahingossa, tarjosi drinkin korvaukseksi ja lähti samantien omien kavereidensa kanssa pois.

Olen ihan normaali 26v nainen. En ole ikinä ollut ylipainoinenkaan. Aloitteita olen tehnyt kyllä itse ahkerasti, mutta ne ei ole ikinä johtaneet mihinkään. Viimeisin vaikutti lupaavalta, mutta kyseinen mies paljasti parin viikon juttelun jälkeen olleensa mukava minulle vain koska meillä on yhteisiä tuttuja.

Jep. Mulla on tasan yksi kaveri jolle tehdään jatkuvasti aloitteita. Hän on 178/56 ja työskentelee mallina. Me tavikset saamme olla koko elämämme rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän