Naiset miltä näyttää komea mies?
Täällä jotku naiset kehuskentelee sillä, että heillä on komea mies, vähän epäilen, että mahtaakohan oikeasti olla komea sillä monet kehuu itseänsä komeaksi tai kauniiksi ja ovat silti taviksia.
Laittakaa esimerkkejä komeiden miesten kuvista. Mieluiten sellaisia miltä teidän omat miehenne näyttää.
Kommentit (40)
Omalla miehelläni on ruskeat silmät, pähkinänruskeat lyhyet hiukset ja vaalea iho. Leveähkö nenä ja pari lävistystä. Pitkät ripset ja tuuheat kulmat. Paksut huulet ja "normaali" leuka. Pituutta päälle 180 cm ja lihaksikas, painoa noin 100 kiloa. Tyyliltään rokkari. Suuret kämmenet, jotka täynnä sormuksia, ja kaulassa useampia koruja.
Nuoresta asti olen juuri hänen näköisiinsä miehiin käynyt kuumana ja hänet ensimmäistä kertaa nähdessäni ajattelin etten ole koskaan nähnyt mitään yhtä komeaa. Myös tyylinsä oli iso positiivinen asia <3
No omasta miehestä tiedän ettei hän varmaan ole useimpien silmiin komea. Hän vaan on juuri minun makuuni. On sellainen vähän androgyynin ja poikamaisen näköinen ennemmin kuin perinteisen miehekäs. Lyhyt (167 cm), laiha. Mutta kasvoista kaunis kuin nukke.
Mieheni on Sami hedbergin näköinen. Exäni oli kuin ilmetty Arttu wiskari. Niin komeita mulla! Käykö kateeksi siskot:) ❤
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehelläni on ruskeat silmät, pähkinänruskeat lyhyet hiukset ja vaalea iho. Leveähkö nenä ja pari lävistystä. Pitkät ripset ja tuuheat kulmat. Paksut huulet ja "normaali" leuka. Pituutta päälle 180 cm ja lihaksikas, painoa noin 100 kiloa. Tyyliltään rokkari. Suuret kämmenet, jotka täynnä sormuksia, ja kaulassa useampia koruja.
Nuoresta asti olen juuri hänen näköisiinsä miehiin käynyt kuumana ja hänet ensimmäistä kertaa nähdessäni ajattelin etten ole koskaan nähnyt mitään yhtä komeaa. Myös tyylinsä oli iso positiivinen asia <3
Paneeko peppureikään?
Itse olen kaunis ja en valehtele. Tiedän sen ja moni tietää myös. Mieheni on minulle komea, mutta ehkä on ihan tavallinen, mutta ehkä siltikin vähän enemmän. Pääasia että rakkautta on.❤️
Mustat pitkät hiukset ponnarilla, liki mustat viirumaiset silmät, nätti naama. Hartiat erottuu muusta kropasta edukseen. Voi olla rimpulakin, kunhan hartiat huomaa. Ei liian isoluinen kun ei voi synnyttää jättiläisiä.
Mies on komea, jos vieraat naiset/miehet sitä yrittävät iskeä.
Jos pitäisi yleensä miettiä miltä näyttää komea mies niin dr. Chris Brown tulee ensimmäisenä mieleen https://www.instagram.com/p/CAfHf39J3LS/ On vielä parimetrinen ja satakiloinen, aika könsikäs. :D
Omat miestuttavat on olleet ihan laidasta laitaan mutta jokin piilevä heissä on ollut omaan silmään se komein juttu.
Pidän Dressman-mainoksien miestyyppistä, on nuorempaa ja vanhempaa komistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneeko peppureikään?
Mitä sinä sillä tiedolla teet?
Lähtökohtaisesti miehen tulee olla pitkä , reilusti yli 180 cm ja sopusuhtaisen raamikas.
Hymyilevät siniset silmät, kalju ja parta plussaa. Kohtelias ja mukava tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Pidän Dressman-mainoksien miestyyppistä, on nuorempaa ja vanhempaa komistusta.
Samoin ja oma mieheni voisi olla siinä mainoksessa. Lähes pari metriä pitkä, leveäharteinen, pitkäjalkainen ja harjastukkainen (sänki), komea kotkannenä jne.
No jos yleisesti komeita miehiä miettii niin tämän palstan Celebrity Crush ketjusta niitä löytyy. Pääosa on niitä laatikkoleukaisia klassisen komeita mutta on siellä ilahduttavasti vaihteluakin miesmauissa.
Arkielämän komeat ei välttämättä ole ihan sitä tasoa, mutta sellaisia että useampikin nainen kuin vain se oma pitää hyvän näköisenä. Ja on ollut jonkinlaista suosiota yleensä naisten keskuudessa.
Jason Momoa, Chris Hemsworth esim...
Oma mieheni oli tavatessamme todella paljon Vin Dieselin ja Jason Stathamin näköinen ❤️
Siitä ajasta on jo kauan, mutta on alkanut taas treenaamaan 😅😋
Vierailija kirjoitti:
No omasta miehestä tiedän ettei hän varmaan ole useimpien silmiin komea. Hän vaan on juuri minun makuuni. On sellainen vähän androgyynin ja poikamaisen näköinen ennemmin kuin perinteisen miehekäs. Lyhyt (167 cm), laiha. Mutta kasvoista kaunis kuin nukke.
Juuri tällä tavalla voisin kuvailla exääni (pituutta myöten), joka istui makuuni täydellisesti. Muutenkin minuun vetoaa yleensä enemmän ns. kauniit miehet kuin perinteisellä tavalla komeat.
https://iv1.lisimg.com/image/2232233/700full-francisco-lachowski.jpg
Mieheni oli tavatessamme tämän näköinen.