Ruisrock alkaa.Oletko joskus käynyt?
Festarilla ollut ylä- ja alamäkensä.Muistan alle 4000 henkeä vesisateessa kuin myös rantalavan edustan hytkymään saaneet auringonpaisteessa.
Kommentit (30)
en ole käynyt enkä käy. nuorempana kiersin yhden bändin perässä festareilla mutta enää ei kiinnosta yhtään.
En tykkää siellä oleviata artisteista, enkä myöskään känniääliö-ihmisistä.
Olen 90-luvulla jolloin oli rentoa ja mukavaa. Sai olla omat juomat mukana ja bussi vei portille saakka. Nykymeno ei kiinnosta.
Olen käynyt. En mene uudestaan. Suomessa on paljon parempia festareita.
1980-mellakan todistin lähietäisyydeltä ja 1996 Neil Youngin loistokeikan.
Nykyään mus ei sais sinne mistään hinnasta.
En ole.
Nimi pitäisi muuten muuttaa, harhaanjohtava tuo rock kun 99% esiintyjistä ei todellakaan ole rockia nähnytkään.
On todella hieno paikka. Pääsee vaikka uimaan keikan aikana. Tilaa on paljon ja hyvät palvelut. Hieno kokemus, kun ruotsilaivat lipuu ohi lempibändin soittaessa.
Nykyään ei oikein enää ole sopivia bändejä, on enemmän suunnattu nuoremmille enkä jaksa enää kävellä niin isolla alueella.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siellä oleviata artisteista, enkä myöskään känniääliö-ihmisistä.
Ei siellä enää kännystä näe. Nuoret on fiksuja.
Olen kerran. Hyviä muistoja, vaikka satoi. Tunnelma oli hilpeä ja festarilaiset iloisella tuulella.
En ole ikini käynyt vaikka aika lähellä asunkin. Nykyisin lähinnä ärsyttää kun se kamala möykkä välillä kuuluu parvekkeelle asti.
En, koska se ei ole nimestään huolimatta rockfestari. Silloin kun se vielä oli niin äiti ei päästänyt.
En koskaan. En tykkää isoista väkijoukoista, enkä alkeellisissa oloissa asumisesta (mun rahoilla olisi pitänyt asua teltassa tai max hostelissa).
Mutta voishan se olla kivaa...nuorena.
Eihän ne edes osaa soittaa vaan on jotain keskenkasvuisia muusikoita. Yleisö samaa tasoa. Vähän sama kun menis katsomaan jotain kehitysvammaisten urheilukisoja.
En ikinä.