Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset miltä näyttää komea mies?

Vierailija
14.03.2021 |

Täällä jotku naiset kehuskentelee sillä, että heillä on komea mies, vähän epäilen, että mahtaakohan oikeasti olla komea sillä monet kehuu itseänsä komeaksi tai kauniiksi ja ovat silti taviksia.
Laittakaa esimerkkejä komeiden miesten kuvista. Mieluiten sellaisia miltä teidän omat miehenne näyttää.

Kommentit (40)

21/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma. Ei leuhkien vaan synnynnäisesti .

Vierailija
22/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella meillä onneksi on oma maku ja mielipide.  Mun silmiä hivelee selvästi miehennäköinen, kokoinen, viiksetön ja yli 180 cm:n mies. Eli sellaiset poikamaiset laihat peputtomat, kaljut, pujopartaiset, tyhjiä housuja kantavat joista roikkuu ketjut eivät mun päätäni saa kääntymään  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kriteeri kirjoitti:

Mies on komea, jos vieraat naiset/miehet sitä yrittävät iskeä.

Tämä on totta. Jos taas mies joutuu iskemään itse naisia, hän ei ole kovin komea. Näin se menee, näin komean vaimona asiaa seuranneena ja kokemuksia kuunnelleena.

Vierailija
24/40 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/originals/47/89/c9/4789c9f91c9b145302c728ac266bac7…

Miehelläni on juuri tuollainen nenä. Aika täydellinen.

Vierailija
25/40 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian raju vaan kauniskasvoinen on minun mieleeni.

https://images.app.goo.gl/Kbn6UEjegMKu59GRA

Vierailija
26/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot Munat tekee herrasmiehen. Mun siskoni mies on frankensteinin hirviön näköinen mies siis Boris karlofin esittämän, kaikki naiset sanoo että hän on komein mies, sillä on hirveen Isot Munat. Siskoni tykkää isoista munista, hän iski silmänsä mieheen kun hän oli kusella ja näki Isot Munat ja rakastui

Vierailija
27/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kulli.

tämä oi miehen vastaus

Vierailija
28/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä Pekka Strangin ja oman miehen ulkonäössä on paljon samaa, voisivat olla veljeksiä. Kumpikin on komea.

Vierailija
30/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos yleisesti komeita miehiä miettii niin tämän palstan Celebrity Crush ketjusta niitä löytyy. Pääosa on niitä laatikkoleukaisia klassisen komeita mutta on siellä ilahduttavasti vaihteluakin miesmauissa.

Arkielämän komeat ei välttämättä ole ihan sitä tasoa, mutta sellaisia että useampikin nainen kuin vain se oma pitää hyvän näköisenä. Ja on ollut jonkinlaista suosiota yleensä naisten keskuudessa.

"on ollut jonkinlaista suosiota yleensä naisten keskuudessa.". Tämä teema toistuu usein naisten vastauksissa, eli miehen ulkonäkö ei riipu objektiivisesti siitä miltä hän näyttää vaan mitä naiset hänestä ajattelevat ja puhuvat. Toisten naisten mielipiteet vaikuttavat siihen miten mies naisten mielissä koetaan.

Miehillä näin ei ole, useimmat miehet eivät pidä Taylor Swiftiä yhtään keskivertoa kummempana mutta naiset pitävät häntä eliittitasoisena. Tässä on kyse samasta ilmiöstä. Toki itsekin miehenä näen naisen kauniimpana jos on jotain tunnetasolla häntä kohtaan, mutta muiden mielipiteet eivät toisaalta vaikuta ollenkaan.

Vierailija
31/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä näin ei ole, useimmat miehet eivät pidä Taylor Swiftiä yhtään keskivertoa kummempana mutta naiset pitävät häntä eliittitasoisena

Mihin tämän tieto perustuu? Minusta Swift ei ole mitenkään kummoisen näköinen, ei mitenkään kaunis. Nainen olen. 

Vierailija
32/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 193 cm pitkä, lihaksikas, vihreänruskeat isot silmät, kaunis hymy ja hyvät hampaat, komeat miehiset kasvonpiirteet, tummanruskeay hiukset ja tumma parta.

Vierailija
33/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä näin ei ole, useimmat miehet eivät pidä Taylor Swiftiä yhtään keskivertoa kummempana mutta naiset pitävät häntä eliittitasoisena

Mihin tämän tieto perustuu? Minusta Swift ei ole mitenkään kummoisen näköinen, ei mitenkään kaunis. Nainen olen. 

Palstan keskusteluihin hänestä. Sinä olet yksilö jolla on oma mielipiteensä mutta kun parisataa naista kommentoi pitävänsä Swiftiä aivan huippuyksilönä ja pari on eri mieltä niin siitä paljastuu kaava.

Vierailija
34/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehelläni on ruskeat silmät, pähkinänruskeat lyhyet hiukset ja vaalea iho. Leveähkö nenä ja pari lävistystä. Pitkät ripset ja tuuheat kulmat. Paksut huulet ja "normaali" leuka. Pituutta päälle 180 cm ja lihaksikas, painoa noin 100 kiloa. Tyyliltään rokkari. Suuret kämmenet, jotka täynnä sormuksia, ja kaulassa useampia koruja.

Nuoresta asti olen juuri hänen näköisiinsä miehiin käynyt kuumana ja hänet ensimmäistä kertaa nähdessäni ajattelin etten ole koskaan nähnyt mitään yhtä komeaa. Myös tyylinsä oli iso positiivinen asia <3

Kiva että ihmisillä on niin erilaisia makuja. Mulla ihan eri miestyyppi mistä tykkään. En tykkää esim. yhtään sormuksista ja lävistyksistä miehellä ja kroppakin sais olla sellainen solakka eikä kauhean lihaksikas.

Vierailija
35/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kriteeri kirjoitti:

Mies on komea, jos vieraat naiset/miehet sitä yrittävät iskeä.

Mies on komea, jos hänelle tarjotaqn seksiä Tinderissä. 

Vierailija
36/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä komea mies on sympaattisen näköinen.

Vierailija
37/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/originals/47/89/c9/4789c9f91c9b145302c728ac266bac7…

Miehelläni on juuri tuollainen nenä. Aika täydellinen.

Miksi olet miehen kanssa, joka ei pärjää tappelussa? Kuhmurainen nenä ja sileät kädet tarkoittaa sitä, että on vastaantulija.

Vierailija
38/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on opettanut sellaisen asian että jos vähemmän komealla miehellä on nätti tai sinnepäin tyttöystävä, niin muut ihmiset menevät kyllä kysymään siltä naiselta että miksi olet tuon kanssa kun saisit parempaakin. Ja yllättävän paljon ihmiset puhuvat muista ihmisistä kuin jostain hyödykkeistä. 

Vierailija
39/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui hassu fiilis, kun katsoin Susipalatsia. Alkuksi se Cromwel oli tosi ruma mies, mutta loppua kohti hän alkoi näyttää todella komealta silmissäni. 😘

Vierailija
40/40 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaalta ja kuolleelta. Ja se ekakaan ei ole niin tärkeää, pääasia on että on rikas.

T. Miloonäärileski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä