Nykyään vanhojapiikoja, anteeksi, vastentahtoisia sinkkuja on enemmän kuin koskaan ennen vaikka on kaikenmaailman deittisevellukset. Vielä 70-luvullakin ruminkin yleensä pääsi naimisiin.
Sekä miehet että naist nirsoilee: Liian lihava, rumat hampaat, omistaa koiran/kissan/undulaatin, on kasvissyöjä/ei ole kasvissyöjä..
Kommentit (561)
pittäähän miespuolisen kolmikymppiin mennesä avioitua ettei hoomoon leimaa vaan saisi
😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka nirsoilee ihan typeristä syistä ovat joko sitoutumiskammoisia, tai niin haluttuja että heillä on varaa vaatia vaikka kuu taivaalta.
Kaikki eivät kuitenkaan ole sinkkuja näistä syistä vaan siksi ettei kukaan vaan kiinnostu itsestä. Ei kaikki ihmiset ole haluttuja, se on ikävä tosiasia. Eikä nykyaikana mennä yhteen taloudellisen pärjäämisen takia, joten olisi oltava haluttu. Jos ei kukaan sinua halua, jäät yksin.
Haluamisella tarkoitan nimenomaan parisuhdetta.Ei ole onneksi pakko haluta parisuhdetta. On paljon muita tapoja elää onnellisena.
Niin, voihan sitä itseään huijata että "en olis halunnutkaan!". Poislukien tietenkin ne, jotka ovat kokeeneet parisuhteet ja todenneet sinkkuuden paremmaksi, mutta väittäisin että kokemattomista aika moni haaveilee kokevansa sen parisuhteen.
Nuoret totta kai saattaa haluta kokeilla seurustelua. Muutamat vanhemmat ovat täällä kumminkin käyneet ihmettelemässä eikö nykyajan nuoria kiinnosta seukata.
Vierailija kirjoitti:
Itse taidan olla "liian vanha" miehille, olen jo tottunut siihen että jään vanhaksi piiaksi, eikä haittaa yhtään! Kun katsoo nykyajan lapsia ja tätä vassari touhua ja liberalismia niin olen iloinen että ei tarvitse olla miestä ja lapsia riesana.
Minä tunsin kerran erään neidon, jolle mainitsin, että jahtasin aikoinani erästä neitoa. (Huomattavasti) myöhemmin ensin mainittu kysäisi, mitäs tälle toiselle neidolle kuuluu, johon vastasin: hänkin jäi vanhaksipiiaksi.
Naiset ovat sokaistuneet tinderin suurista tykkäysmääristä, tavalliset naisetkin luulevat että ovat tosi haluttuja ja suosittuja kun lähes kaikki miehet pyyhkäisee naiset oikealle, tämä vääristää naisten käsitystä ja sitten ei huolita enää tavallista miestä vaan odotetaan sitä komistusta. Ei tämmöistä ongelmaa ollut ennen. Syy on täysin naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei tarvitse tyytyä mihin tahansa paskaan, kun pärjää omillaankin.
Hahaha, samaan aikaan miehet yrittää tuoda maahan tradwide kulttuuria. Samaiset huutajat mitkä karjuu lompakon kuppaamisesta. Miten menee noin niinku omasta mielestänne? 😅
Minulla on tradwife. Toisin kuin aiemmille naisille, hänelle voi antaa "lompakon" käyttöönsä. On ihailtavaa, kun nainen osaa katsoa kaikkien tavaroiden hintoja oikealla silmällä ja kokoajan rahaa kertyy säästöön. Silti elämme aika leveästi. Aiemmin sai lähinnä järkyttyä, että ei jumalauta, näillä tuloilla tili on aina lähes tyhjä kun ei ollut tradtyttiksien kanssa tekemisissä.
Noni, miksi haluutte muuntaa suomalaiset naiset tollasiksi? Luulisi olevan helpompaa hakea. Sillä, JOS jollekin tulee mielihalu lähteä on Suomeakin parempia maita etsiä elättäjää.
Aika moni mies on jo hakenutkin. En usko että suomalainen nainen oppisi yhtä fiksuksi. Ja aasialaiset naisethan ovat erittäin ahkeria, eli eivät etsi elättäjää.
Aika moneen työpaikkaan vaaditaan suomen kielen taito ja sopiva koulutus. Vaikka työhaluja olisikin, työpaikan löytäminen ilman vaadittuja ominaisuuksia on vaikeaa.
Mun tietääkseni ei saa kansalaisuutta, jos ei ole riittävää kielitaitoa ja siksipä ovat pakotettuja opiskelemaan.
Miksi pitäisi saada kansalaisuus? Monet ihmiset asuvat ikänsä ulkomailla vaihtamatta kansalaisuutta.
Useimpia ei kiinnosta vuosikausien etäsuhde. Tietenkin heitäkin on.
Avioliitossa elävä ei tarvitse kansalaisuutta.
Miksi tänne tullaan mutuilemaan? Jos tuot jonkun asumaan Suomeen hän tarvitsee kansalaisuuden. Etäsuhteessa voi molemmat pitää omansa.
Ei kun joo, tonttulandiassa ihmisiä vain tuodaan.Avioliitossa elävä EI tarvitse kansalaisuutta!
Ei tarvi, jos elävät eri maassa. Et voi tuoda ketään tänne ilman lupalappuja. Jokaisella ihmisellä on kansalaisuus.
Kansalaisuutta EI tarvitse jos e l ä ä avioliitossa samassa maassa. Avioliiton perusteella saa pysyvän o l e s k e l u l u v a n, eikä kansalaisuutta tarvita.
Kansalaisuudesta on Suomessa asuvalle paljon etuja, kuten esimerkiksi oikeus äänestää ja asettua ehdolle. Joihinkin virkoihin vaaditaan Suomen kansalaisuus. Muualle matkustaminen ei ole yhtä helppoa mitä Suomen passin omaavalle, kohdemaasta riippuu, tarvitseeko hän viisumin vai ei. En ymmärrä, miksi joku haluaisi evätä nuo puolisoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sokaistuneet tinderin suurista tykkäysmääristä, tavalliset naisetkin luulevat että ovat tosi haluttuja ja suosittuja kun lähes kaikki miehet pyyhkäisee naiset oikealle, tämä vääristää naisten käsitystä ja sitten ei huolita enää tavallista miestä vaan odotetaan sitä komistusta. Ei tämmöistä ongelmaa ollut ennen. Syy on täysin naisissa.
Kaikki naiset eivät ole Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma naisilla: miehet eivät ole heille tarpeeksi hyviä.
Joko vaatimustaso on noussut tai sitten miehet ovat taantuneet.
Veikkaan ensimmäistä, eikä siinä mitään pahaa ole. Turha vain valittaa ettei miehet ole riittävän hyviä
Totta, minä en halunnut enää saada turpiin keltään. Tai tulla petetyksi. Eivät siis tarpeeksi hyviä olleet.
Sama täällä, en myöskään halunnut kuulla enää irvailua luonteestani tai ulkonäöstäni. T. Kolhon näköiseksi, isoluiseksi, liian isot riipparit omistavaksi ja aspergeriksi haukuttu nainen
Vierailija kirjoitti:
Lihavat naisetkin aivan sokaistuneet, mihin tämä maailma on menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit on vielä huonompi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiin voi tutustua muuallakin kuin tinderissä tai baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka nirsoilee ihan typeristä syistä ovat joko sitoutumiskammoisia, tai niin haluttuja että heillä on varaa vaatia vaikka kuu taivaalta.
Kaikki eivät kuitenkaan ole sinkkuja näistä syistä vaan siksi ettei kukaan vaan kiinnostu itsestä. Ei kaikki ihmiset ole haluttuja, se on ikävä tosiasia. Eikä nykyaikana mennä yhteen taloudellisen pärjäämisen takia, joten olisi oltava haluttu. Jos ei kukaan sinua halua, jäät yksin.
Haluamisella tarkoitan nimenomaan parisuhdetta.Ei ole onneksi pakko haluta parisuhdetta. On paljon muita tapoja elää onnellisena.
Niin, voihan sitä itseään huijata että "en olis halunnutkaan!". Poislukien tietenkin ne, jotka ovat kokeeneet parisuhteet ja todenneet sinkkuuden paremmaksi, mutta väittäisin että kokemattomista aika moni haaveilee kokevansa sen parisuhteen.
Arvatusti alapeukkua tulee. Toki voi olla täysin kokemattomia ja sinkkuuteen tyytyväisiä, mutta he ovat silloin vähintäänkin jotain aromanttisia aseksuaaleja, jotka ei kaipaa toista ihmistä miksikään muuksi kuin kaveriksi, muttei heitä nyt niin kauheasti ole kuitenkaan. Normaali ns. tyytyväinen sinkkukin vaipuilee ajoittain niihin kaihoamisiin, että "olispa kiva kun olis joku jonka kainaloon käpertyä".
Vierailija kirjoitti:
Eipäs vaan valaistuneet! Miehet hakee synnyttäjää ja piikaa minkä turvin saavat luotua uraa. Vaimon täytyy tyytyä osaansa eikä saisi vaatia liikoja.
Tällöin naiset jatkaa työssäkäyntiä sekä saavat lapset yksin tai etsivät miestä Suomen rajojen ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen 46 v tällainen vanhapiika. Se on vaan niin, että kun nainen ei nykyään välttämättä tarvi miestä mihinkään, niin on aik korkea kynnys siinä kenet huolii. Itselläni aina ollut niin, että jos nyt joku ihan unelmamies ja sielunkumppani löytyisi, niin voisin ryhtyä parisuhteeseen, mutta sen verran tyytyväinen olen yksin että ei niin mitään motivaatiota ottaa jotain vaan ihan ookoota että olisi joku mies.
Sama täällä, miehen jos vielä otan, niin pitää täyttää tietyt kriteerit. Turha tuhlata energiaa huonoon mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma naisilla: miehet eivät ole heille tarpeeksi hyviä.
Joko vaatimustaso on noussut tai sitten miehet ovat taantuneet.
Veikkaan ensimmäistä, eikä siinä mitään pahaa ole. Turha vain valittaa ettei miehet ole riittävän hyviä
Totta, minä en halunnut enää saada turpiin keltään. Tai tulla petetyksi. Eivät siis tarpeeksi hyviä olleet.
Sama täällä, en myöskään halunnut kuulla enää irvailua luonteestani tai ulkonäöstäni. T. Kolhon näköiseksi, isoluiseksi, liian isot riipparit omistavaksi ja aspergeriksi haukuttu nainen
Onneksi sain myös lapseni alle 30-vuotiaana, keskipitkä avioliittokin on takana (jossa oli myös hyviä vuosia), mutta nämä miehet eron jälkeen: vain yksi heistä ei ole ollut pilkkaava ja ilkeä, mutta hänkään ei halunnut olla mun kanssa vajaan vuoden jälkeen. Nyt olen onnellisempi yksin, määrittelen itse itseni, enkä kuuntele vihjailuja, etten ole tarpeeksi hyvä tai kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liikaa vaadittu, jos vaatii toiselta saman kuin itseltään.
Tuo on kyllä yksi oudoimpia lauseita, mitä tiedän.
Ensinnäkään kukaan ei voi toisilta ihmisiltä vaatia yhtään mitään (ominaisuuksia). En voi esimerkiksi vaatia puolisoltani, että hänen pitää olla pitkä, jos hän on syntynyt lyhyeksi. En voi edes vaatia häntä olemaan hoikka, jos hän itse haluaa olla tanakka.
Sen sijaan jokaisella on oikeus haluta ja etsiä sellaista ihmistä, mikä miellyttää. Ja huom. siihen oikeuteen ei vaikuta millään tavalla se, millainen ihminen itse on. Sinä et voi kieltää ketään ihmistä haluamasta tai edes etsimästä itselleen tietyn kaltaista puolisoa/elämänkumppania/seksikumppania.
Minun ei tarvinnut etsiä puolisokseni miestä, jolla on tissit vain siksi, että minullakin on tissit. Ei edes miestä, joka on lyhyt, siksi että minäkin olen lyhyt. Tai lihavaa, koska minä olen lihava. Minulla oli täysi oikeus etsiä ja haluta miestä, joka näytti sellaiselta, mikä vetää minua puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei tarvitse tyytyä mihin tahansa paskaan, kun pärjää omillaankin.
Hahaha, samaan aikaan miehet yrittää tuoda maahan tradwide kulttuuria. Samaiset huutajat mitkä karjuu lompakon kuppaamisesta. Miten menee noin niinku omasta mielestänne? 😅
Minulla on tradwife. Toisin kuin aiemmille naisille, hänelle voi antaa "lompakon" käyttöönsä. On ihailtavaa, kun nainen osaa katsoa kaikkien tavaroiden hintoja oikealla silmällä ja kokoajan rahaa kertyy säästöön. Silti elämme aika leveästi. Aiemmin sai lähinnä järkyttyä, että ei jumalauta, näillä tuloilla tili on aina lähes tyhjä kun ei ollut tradtyttiksien kanssa tekemisissä.
Noni, miksi haluutte muuntaa suomalaiset naiset tollasiksi? Luulisi olevan helpompaa hakea. Sillä, JOS jollekin tulee mielihalu lähteä on Suomeakin parempia maita etsiä elättäjää.
Aika moni mies on jo hakenutkin. En usko että suomalainen nainen oppisi yhtä fiksuksi. Ja aasialaiset naisethan ovat erittäin ahkeria, eli eivät etsi elättäjää.
Aika moneen työpaikkaan vaaditaan suomen kielen taito ja sopiva koulutus. Vaikka työhaluja olisikin, työpaikan löytäminen ilman vaadittuja ominaisuuksia on vaikeaa.
Mun tietääkseni ei saa kansalaisuutta, jos ei ole riittävää kielitaitoa ja siksipä ovat pakotettuja opiskelemaan.
Miksi pitäisi saada kansalaisuus? Monet ihmiset asuvat ikänsä ulkomailla vaihtamatta kansalaisuutta.
Useimpia ei kiinnosta vuosikausien etäsuhde. Tietenkin heitäkin on.
Avioliitossa elävä ei tarvitse kansalaisuutta.
Miksi tänne tullaan mutuilemaan? Jos tuot jonkun asumaan Suomeen hän tarvitsee kansalaisuuden. Etäsuhteessa voi molemmat pitää omansa.
Ei kun joo, tonttulandiassa ihmisiä vain tuodaan.Avioliitossa elävä EI tarvitse kansalaisuutta!
Ei tarvi, jos elävät eri maassa. Et voi tuoda ketään tänne ilman lupalappuja. Jokaisella ihmisellä on kansalaisuus.
Onko palstan tietämyksen taso tosiaan tätä luokkaa? Ensinnäkään kansalaisuutta ei edes saa ennen kuin on asunut Suomessa viisi vuotta - eikö olisi aika hassua, ettei Suomeen saisi tulla ennen kuin olisi Suomen kansalainen, mutta kansalaisuutta ei saisi ennen kuin on asunut Suomessa viisi vuotta?
Se, mitä tarvitaan on o l e s k e l u l u p a. Kansalaisuutta ei tarvitse hankkia ikinä saadakseen asua Suomessa, pysyvä o-lupa riittää.
Hohhoijaa, onpa yllättävää että keskustelu kääntyy TAAS täällä sukupuolten väliseksi taisteluksi. Toki jos vastakkaisen sukupuolen syyttely tuo hyvän mielen ja rauhoittaa omaa mieltä niin olkaa hyvä vain.
Syitä siihen miksi ihmiset eivät pariudu samalla tavalla kuten ennen, on monia. Tässä niistä muutamia olennaisia:
1) Korkea elintaso ja siihen liittyvät yhteiskunnalliset ja parisuhde kulttuurin muutokset. Kenenkään ei ole nykyään enää PAKKO mennä naimisiin tai hankkia puolisoa. Sekä sinkku miehellä että naisella on edellytykset elää taloudellisesti normaalia elämää ilman pakkonaintia. Myös parisuhde kulttuuri on muuttunut tämän myötä. Urakeskeinen sinkku nähdään coolina kun taas avioliitossa perheellisenä elävää katsotaan kuin vankia.
2) Kohtaanto-Ongelma. Potentiaaliset kumppanit eivät enää kohtaa samalla tavalla. Karkeasti sanottuna, sinkku naiset kaipaavat kaupunkiin kun taas sinkku miehiä jää maaseudulle syrjäytymään.
3) Tinder, some yms. maailma on vääristänyt parisuhde markkinoita. Harva näyttää nykyään somessa todellista kuvaa itsestään. On filtterit, kuvakulmat, yms. joilla vääristetään sitä mitä todellisuudessa on, jotta saisi paljon tykkäyksiä. Seuraa se että mikään ei enää kelpaa, tai jos kelpaa, ei ole mahdollisuuksia siihen koska ovat niin eri tasoilla. Toisin sanottuna, keskiverto ihmiset eivät enää tyydy toisiinsa. Nurkan takana voi aina olla se vähän parempi tai kauniimpi ihminen.
4) Biologiset syyt: Nyky miesten testosteritasot ovat liian alhaiset, nyky naisten estrogeenitasot liian alhaiset. Tähän ei tiedetä tarkkaa syytä mutta epäilemättä kehno länsimainen ruokavalio on yksi iso tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiin voi tutustua muuallakin kuin tinderissä tai baarissa.
Ehkä paperilla näin mutta ei käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Ok, hyvä tietää.
Homot käyttää tätä nykyä ulkomaalaista sijaissynnyttäjää. Kulissivaimot alkaa olemaan out.