Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään vanhojapiikoja, anteeksi, vastentahtoisia sinkkuja on enemmän kuin koskaan ennen vaikka on kaikenmaailman deittisevellukset. Vielä 70-luvullakin ruminkin yleensä pääsi naimisiin.

Vierailija
14.03.2021 |

Sekä miehet että naist nirsoilee: Liian lihava, rumat hampaat, omistaa koiran/kissan/undulaatin, on kasvissyöjä/ei ole kasvissyöjä..

Kommentit (561)

Vierailija
181/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapoika on myös vastentahtoinen sinkku.

Vierailija
182/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt eletään vuotta 2021. Enää ei puhuta ammoiseen häpeä- ja lisääntymisen/naimapakottamiskulttuuriin tehdyin määritelmin, jota varten pilkkanimitys vanhoistapiioista luotiin. 

Edellinen osio kannattaa lukea pariinkin kertaan, jotta menee sisään. 

Sen kulttuurin aika on ohitse ja se on mainiota. Hurraa! 

Mitä kieltä käyttää, mitä sanoja valitsee maailmaan. Kannattaa miettiä. 

Misogynisti voi sanoa naisia akoiksi, lehmiksi, kanoiksi ja ämmiksi ja vanhoiksipiioiksi. 

Sellainen on paskuutta. 

Nyt eletään 2000-luvulla ja osataan jos halutaan..., ellei tarkoitus ole loukkaaminen ja typeröinti ja trollaaminen ja vanhan negatiivisen kulttuurin takaisinjanoaminen, jossa hameväki on kuten sanotaan!

Ajat on eri, haistakaa uusi ilma.  Raikkaus.

Kelkka on jo kääntynyt kauan sitten. Suomi tosin tulee vuosia jälkijunassa. Maailmalla suuntaus on onneksi taas konservatiiviseen suuntaan ja ydinperheisiin, joissa on vaimo, aviomies ja näiden yhteinen lapsi tai lapsia. Ihmiset ovat kyllästyneet katselemaan kun epävakaat naiset pitävät kaikenmaailman lutkamarsseja, riekkuvat läskiensä kanssa julkisilla paikoilla ja haluaisivat ilmeisesti, että maailmassa olisi vain vihreä- ja kirkuvanpunatukkaisia hulluja naisia.

Kato siellä maailmalla on vielä kassit omistavia miehiä. Me joudutaan käymään töissä, hoitamaan metatyöt,lapset, kotityöt, joskus jopa siinä sivussa appivanhempia. Ukko muistaa muistuttaa tästä kaikesta huolimatta ettei saa mennä senteilläkään yli kauppalaskun puolittaminen. Laskut jaetaan kanssa just eikä melkein puoliksi.

Ja sä tuut tosissasi selittämään konservatiivisista arvoista?

Miksi uliset? Tuskin olet ollut pitkään aikaan, tuskin koskaan konservatiivisten arvojen puolesta taisteleva.

Konservatiivisissa arvoissakin on arvoja ja arvoja. Siinä ei ole mitään kiinnipidettävää, että naista pidetään jonain kakkosluokan kansalaisena, esineenä tai kodinkoneena/synnyttäjänä. Ja minä todellakin olen nainen, jonka arvomaailma on paljon keskimääräistä konservatiivisempi. 

Mielestäni fiksu mieskin voittaa siinä, että ottaa vaimosta "enemmän irti" kuin laittaisi hänet siihen traditionaaliseen boksiin. 

Et sinä käytännössä eroa muista ureapäisistä naisista millään tavalla.

Olisi tietysti kiva kuulla perusteluja asialle ja mikä ylipäätään on syy siihen, että näet naiset ku***äisinä. 

Riittääkö se vaikka näin aluksi se, että te naisethan te asetatte ns. tradwifet bokseihin? Ei yksikään mies, joka arvostaa perinteistä, mukavaa ja hyvää, kunniallista ja uskollista naista, laita häntä mihinkään lokeroon, saati nyrkin ja hellan väliin. Ja sehän se olisi suoranaista alistamista, jos vaimosta pitäisi ottaa "enemmän irti". Minä häpeän sinua.

Syytät naisia, että laittavat tradwifet bokseihin, mutta itse samaan hengenvetoon luettelet, millaiseen boksiin itse olet heidät laittanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään on enemmän mistä jäädä paitsi. parisuhde hankaloittaa ryhmäseksiäkin. some sitä some tätä ja aijai jos oma naamasi tai nimesi puuttuu se on kohtalokasta.

Vierailija
184/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykyään on enemmän mistä jäädä paitsi. parisuhde hankaloittaa ryhmäseksiäkin. some sitä some tätä ja aijai jos oma naamasi tai nimesi puuttuu se on kohtalokasta.

Mä en ole somessa ja ryhmäseksikin on jäänyt kokematta. Ihan suhteessa viihdyn

Vierailija
185/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei tarvitse tyytyä mihin tahansa paskaan, kun pärjää omillaankin.

Hahaha, samaan aikaan miehet yrittää tuoda maahan tradwide kulttuuria. Samaiset huutajat mitkä karjuu lompakon kuppaamisesta. Miten menee noin niinku omasta mielestänne? 😅

Minulla on tradwife. Toisin kuin aiemmille naisille, hänelle voi antaa "lompakon" käyttöönsä. On ihailtavaa, kun nainen osaa katsoa kaikkien tavaroiden hintoja oikealla silmällä ja kokoajan rahaa kertyy säästöön. Silti elämme aika leveästi. Aiemmin sai lähinnä järkyttyä, että ei jumalauta, näillä tuloilla tili on aina lähes tyhjä kun ei ollut tradtyttiksien kanssa tekemisissä.

Noni, miksi haluutte muuntaa suomalaiset naiset tollasiksi? Luulisi olevan helpompaa hakea. Sillä, JOS jollekin tulee mielihalu lähteä on Suomeakin parempia maita etsiä elättäjää.

Aika moni mies on jo hakenutkin. En usko että suomalainen nainen oppisi yhtä fiksuksi. Ja aasialaiset naisethan ovat erittäin ahkeria, eli eivät etsi elättäjää.

Aika moneen työpaikkaan vaaditaan suomen kielen taito ja sopiva koulutus. Vaikka työhaluja olisikin, työpaikan löytäminen ilman vaadittuja ominaisuuksia on vaikeaa.

Mun tietääkseni ei saa kansalaisuutta, jos ei ole riittävää kielitaitoa ja siksipä ovat pakotettuja opiskelemaan.

Miksi pitäisi saada kansalaisuus? Monet ihmiset asuvat ikänsä ulkomailla vaihtamatta kansalaisuutta.

Vierailija
186/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt eletään vuotta 2021. Enää ei puhuta ammoiseen häpeä- ja lisääntymisen/naimapakottamiskulttuuriin tehdyin määritelmin, jota varten pilkkanimitys vanhoistapiioista luotiin. 

Misogynisti voi sanoa naisia akoiksi, lehmiksi, kanoiksi ja ämmiksi ja vanhoiksipiioiksi. 

Sellainen on paskuutta. 

Nyt eletään 2000-luvulla ja osataan jos halutaan..., ellei tarkoitus ole loukkaaminen ja typeröinti ja trollaaminen ja vanhan negatiivisen kulttuurin takaisinjanoaminen, jossa hameväki on kuten sanotaan!

Kelkka on jo kääntynyt kauan sitten. Suomi tosin tulee vuosia jälkijunassa. Maailmalla suuntaus on onneksi taas konservatiiviseen suuntaan ja ydinperheisiin, joissa on vaimo, aviomies ja näiden yhteinen lapsi tai lapsia. Ihmiset ovat kyllästyneet katselemaan kun epävakaat naiset pitävät kaikenmaailman lutkamarsseja, riekkuvat läskiensä kanssa julkisilla paikoilla ja haluaisivat ilmeisesti, että maailmassa olisi vain vihreä- ja kirkuvanpunatukkaisia hulluja naisia.

Kato siellä maailmalla on vielä kassit omistavia miehiä. Me joudutaan käymään töissä, hoitamaan metatyöt,lapset, kotityöt, joskus jopa siinä sivussa appivanhempia. Ukko muistaa muistuttaa tästä kaikesta huolimatta ettei saa mennä senteilläkään yli kauppalaskun puolittaminen. Laskut jaetaan kanssa just eikä melkein puoliksi.

Miksi uliset? Tuskin olet ollut pitkään aikaan, tuskin koskaan konservatiivisten arvojen puolesta taisteleva.

Konservatiivisissa arvoissakin on arvoja ja arvoja. Siinä ei ole mitään kiinnipidettävää, että naista pidetään jonain kakkosluokan kansalaisena, esineenä tai kodinkoneena/synnyttäjänä. Ja minä todellakin olen nainen, jonka arvomaailma on paljon keskimääräistä konservatiivisempi. 

Mielestäni fiksu mieskin voittaa siinä, että ottaa vaimosta "enemmän irti" kuin laittaisi hänet siihen traditionaaliseen boksiin. 

Olisi tietysti kiva kuulla perusteluja asialle ja mikä ylipäätään on syy siihen, että näet naiset ku***äisinä. 

Riittääkö se vaikka näin aluksi se, että te naisethan te asetatte ns. tradwifet bokseihin? Ei yksikään mies, joka arvostaa perinteistä, mukavaa ja hyvää, kunniallista ja uskollista naista, laita häntä mihinkään lokeroon, saati nyrkin ja hellan väliin. Ja sehän se olisi suoranaista alistamista, jos vaimosta pitäisi ottaa "enemmän irti". Minä häpeän sinua.

Syytät naisia, että laittavat tradwifet bokseihin, mutta itse samaan hengenvetoon luettelet, millaiseen boksiin itse olet heidät laittanut. 

Jos on joku termi, sillä on myös määritelmä. Tradwife ei voi olla mitä tahansa, kuten pelkkä wife voi.

Vierailija
187/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty sanomaan, olenko vapaaehtoinen vai vastentahtoinen sinkku. Sen tiedän, etten halua enää huonosti toimivaa suhdetta.

Vierailija
188/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on paskuutta. 

Jos on joku termi, sillä on myös määritelmä. Tradwife ei voi olla mitä tahansa, kuten pelkkä wife voi.

Täällä elvisteltiin sillä ettei oma tradi kuluta juuri mitään. Kuka täysjärkinen jää tuollaisen kanssa? Suomessa pystyy työllistymään käytyään ensin tarvittavat koulutukset.

Vierailija
189/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onnellisia nämä nykyajan velat ovatkaan (katsoo 20-40-v naisten terapialukuja).

Jos monen sukupolven pahoinvoinnin ketju saadaan katkaistua sillä, että joku uskaltaa lähteä terapiaan, onko se paha asia?

Suomimies ja terapia. Aika mahdoton yhdistelmä.  Ehkä raudoissa saisi vietyä.

Potentiaalinen terapiatarve on EK:n junailemaa.

Vierailija
190/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen 46 v tällainen vanhapiika. Se on vaan niin, että kun nainen ei nykyään välttämättä tarvi miestä mihinkään, niin on aik korkea kynnys siinä kenet huolii. Itselläni aina ollut niin, että jos nyt joku ihan unelmamies ja sielunkumppani löytyisi, niin voisin ryhtyä parisuhteeseen, mutta sen verran tyytyväinen olen yksin että ei niin mitään motivaatiota ottaa jotain vaan ihan ookoota että olisi joku mies.

Enpä usko. 

Ihminen ihastuu erityisesti nuorena aika helposti. Sinäkö et ole ikinä ihastunut kehenkään? Varmasti sellaisiakin siis on olemassa, mutta melkein on sitten joku häiriö jossain aivokemiassa tms. Mutta kuten sanoit, ei siitä sinänsä haittaa ole, että kukin tyylillään. Kiinnostaa vain nämä tällaiset, jotka kertovat etteivät 46 elinvuotensa aikana ole kohdanneet ainuttakaan kiinnostavaa miestä. 

Mikä siinä sinua vaivaa? Samaistutko miehiin, joista ei kiinnostuta?

Oikeastiko tykkäisit elää suhteessa, jossa nainen viis sinusta piittaa?

Miten kipeä pitää olla, että tätä vatvoo. Mä olen nyt 55-vuotiaana eronneena onnellisempi kuin ikinä miehen kanssa, kun voin ihan itseeni ja omiin tarpeisiini keskittyä ekan kerran elämässäni.

Ex on kaksi vuotta uuden naisen kanssa oltuaan jälleen ex, enkä yhtään ihmettele miksi. Ei minunkaan olisi pitänyt pelkän tavan vuoksi sietää häntä 25 vuotta, se oli hidasta kuolemaa.

Vierailija
191/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa vaadittu, jos vaatii toiselta saman kuin itseltään.

Vierailija
192/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, samaan aikaan miehet yrittää tuoda maahan tradwide kulttuuria. Samaiset huutajat mitkä karjuu lompakon kuppaamisesta. Miten menee noin niinku omasta mielestänne? 😅

Minulla on tradwife. Toisin kuin aiemmille naisille, hänelle voi antaa "lompakon" käyttöönsä. On ihailtavaa, kun nainen osaa katsoa kaikkien tavaroiden hintoja oikealla silmällä ja kokoajan rahaa kertyy säästöön. Silti elämme aika leveästi. Aiemmin sai lähinnä järkyttyä, että ei jumalauta, näillä tuloilla tili on aina lähes tyhjä kun ei ollut tradtyttiksien kanssa tekemisissä.

Noni, miksi haluutte muuntaa suomalaiset naiset tollasiksi? Luulisi olevan helpompaa hakea. Sillä, JOS jollekin tulee mielihalu lähteä on Suomeakin parempia maita etsiä elättäjää.

Aika moni mies on jo hakenutkin. En usko että suomalainen nainen oppisi yhtä fiksuksi. Ja aasialaiset naisethan ovat erittäin ahkeria, eli eivät etsi elättäjää.

Aika moneen työpaikkaan vaaditaan suomen kielen taito ja sopiva koulutus. Vaikka työhaluja olisikin, työpaikan löytäminen ilman vaadittuja ominaisuuksia on vaikeaa.

Aika moni niistä thaikuista palaa Suomessa siihen alkuperäiseen ammattiinsa, "hierontaan". Mutta älykääpiöt uskoo kaikki jutut neitsyydestä, ei tiedä miten kauan sitäkin asiaa on osattu feikata.

Vaikka sama se aloittajalle on, sillä tuskin on mitään naista. Jos olisi, ei se asuisi täällä ruikuttamassa.

Vierailija
193/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset jotka nirsoilee ihan typeristä syistä ovat joko sitoutumiskammoisia, tai niin haluttuja että heillä on varaa vaatia vaikka kuu taivaalta.

Kaikki eivät kuitenkaan ole sinkkuja näistä syistä vaan siksi ettei kukaan vaan kiinnostu itsestä. Ei kaikki ihmiset ole haluttuja, se on ikävä tosiasia. Eikä nykyaikana mennä yhteen taloudellisen pärjäämisen takia, joten olisi oltava haluttu. Jos ei kukaan sinua halua, jäät yksin.

Haluamisella tarkoitan nimenomaan parisuhdetta.

Ei ole onneksi pakko haluta parisuhdetta. On paljon muita tapoja elää onnellisena.

Vierailija
194/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa vaadittu, jos vaatii toiselta saman kuin itseltään.

Näinhän tämän pitäisi mennäkin. Jostain kumman syystä eripari sukat on alkaneet kiinnostua tyystin erilaisista sinkuista. Ikävä kyllä vastakohdat eivät aina vetoa toisiinsa. Siksi toivoisin itsereflektiota sekä kriittisyyttä hakiessaan täysin itsestään olevaa vastakohtaa.

Vierailija
195/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisiani naisia ei ole vain osunut kohdalle, eikä varmaan osukkaan, mutta mitä sitten, hauskaa puuhaa riittää, aikaa ja rahaa omiin juttuihin.

M

Vierailija
196/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on paskuutta. 

Täällä elvisteltiin sillä ettei oma tradi kuluta juuri mitään. Kuka täysjärkinen jää tuollaisen kanssa? Suomessa pystyy työllistymään käytyään ensin tarvittavat koulutukset.

Kyllä pystyy, heittämällä. Samahan elvisteli vaimonsa olevan älykkäämpi kuin mihin kukaan suomalainen pystyy. 

Vierailija
197/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tietääkseni ei saa kansalaisuutta, jos ei ole riittävää kielitaitoa ja siksipä ovat pakotettuja opiskelemaan.

Miksi pitäisi saada kansalaisuus? Monet ihmiset asuvat ikänsä ulkomailla vaihtamatta kansalaisuutta.

Useimpia ei kiinnosta vuosikausien etäsuhde. Tietenkin heitäkin on.

Avioliitossa elävä ei tarvitse kansalaisuutta.

Miksi tänne tullaan mutuilemaan? Jos tuot jonkun asumaan Suomeen hän tarvitsee kansalaisuuden. Etäsuhteessa voi molemmat pitää omansa.

Ei kun joo, tonttulandiassa ihmisiä vain tuodaan.

Avioliitossa elävä EI tarvitse kansalaisuutta!

Noinko hyvin pidätte niistä puolisoistanne huolta? Jos teillä on vaikka Suomessa koulunsa käyviä lapsia, puolison kansalaisuus on aika halpa henkivakuutus, jos sille suomalaiselle puolisolle tapahtuu jotain vakavaa tai suhde päättyy eroon. 

Vierailija
198/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimpia ei kiinnosta vuosikausien etäsuhde. Tietenkin heitäkin on.

Avioliitossa elävä ei tarvitse kansalaisuutta.

Miksi tänne tullaan mutuilemaan? Jos tuot jonkun asumaan Suomeen hän tarvitsee kansalaisuuden. Etäsuhteessa voi molemmat pitää omansa.

Ei kun joo, tonttulandiassa ihmisiä vain tuodaan.

Avioliitossa elävä EI tarvitse kansalaisuutta!

Noinko hyvin pidätte niistä puolisoistanne huolta? Jos teillä on vaikka Suomessa koulunsa käyviä lapsia, puolison kansalaisuus on aika halpa henkivakuutus, jos sille suomalaiselle puolisolle tapahtuu jotain vakavaa tai suhde päättyy eroon. 

Tää on vissiin sama joka toi työttömänä vaimonsa Vietnamista ja keulii elättävänsä tuilla kotirouvaa. Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
199/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että tämä otetaan asiallisesti eikä minään ivailuna. Miten luulette vaikuttavan tyttöihin, jos heidän kasvuvaiheessaan heillä on kotona puolimykkä isä, joka asuu autotallissa eikä paljon osallistu ruokapöytäkeskusteluun eikä kasvatukseen. Näiden isien hedelmiä täällä nyt sitten kuorossa haukutaan kelvottomiksi naisiksi. Nämä tytöt ovat pienestä asti oppineet sen, että miehestä on monesti vain haittaa eikä siltä saa mitään, paitsi ehkä rahaa, jos isä on vaikka maksanut jonkun harrastuksen.

Ikävää, että poikien pitäisi paikata sitten edellisten sukupolvien virheet eli ymmärrän toki sitä ajatusta, että on helpompaa hakea jostain joku (no joo, oikeasti en ymmärrä, jos se on se juttu, että toisen PITÄÄ olla jostain vinkuintiasta kelvatakseen) kuin että yhdessä kaksi suomalaista harjoittelisi tasapainoisen perhe-elämän aakkosia. Naiset valitsevat monesti yksinolon, onhan heidän äitinsäkin usein ollut se, joka on selvinnyt henkisesti yksin. 

Vierailija
200/561 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Se johtuu siitä että naiset pystyvät elättämään  itse itsensä. Emme ole riippuvaisia kenenkään rahoista. 

Tulonsiirroilla ja julkisen puolen suojatyöpaikoilla. Tai sukupuolikiintiöpaikoilla.

Kyllä tuo vielä tulee romahtamaan.

Goldiggereitäkin löytyy kun vaikuttaa siltä että sellaista etsit, hae vaikka Aasiasta.

Myös Hondurasista moni katkera, alkoholisoitunut kaappihåmå etsii kulissivaimoa rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän