Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni, siro, herttainen ja superuskolliseksi tunnustautuva Katri on etsinyt rakkautta jo pari vuotta: ”Kunnon miestä ei vaan löydy”.

Vierailija
14.03.2021 |

– Mies ilmoitti, että tulee toiselta paikkakunnalta tapaamaan minua matkailuautollaan. Treffeillä näytin hänelle paikallisia nähtävyyksiä ja meillä oli ihan mukavaa. Sen jälkeen hän pyysi minua matkailuautoonsa kahville ja kävi kiinni kuin sika limppuun. Katri lähti heti pois autosta. Tapaamisesta jäi ikävä olo.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olimme tunteneet jo useamman kuukauden ja käyneet katsomassa kihlasormuksia."

Minulle syntyy sellainen kuva, ettei Katri ole penaalin terävin kynä. Ehkä kiltti mutta ei kovinkaan skarppi.

Katrilla on parisuhteen kaava ja malli siitä suhteesta, joka aikoinaan johti pitkään avioliittoon. Teini-ikäisenä useamman kuukauden tunteminen on jo vakava parisuhde, jolloin voidaan jo suunnitella kihloja ja kaikkea ihanaa. 

Katrin nuoruudessa oli ihan tavallista ostaa eka oma talo alta 30v.

Muksut saatettiin helposti saada 18-25 vuotiaana. Muutenkin tuohon aikaan elettiin tyypillistä kasista neljään elämää.

Hetkinen, onko tuossa jokin muuttunut?

Tajusin just, että elän tuollaista elämää. Ensimmäinen asunto oli maksettu kun olin 28. Seuraavana vuonna asunto myytiin ja ostettiin okt. Työssä käymme molemmat 8-16, tai siis "käymme", nykyisin tietty olemme suurimmaksi osaksi etänä. Nyt oon 35 v, talo on viimeistään ensi vuonna maksettu, mökkikin melkein kokonaan. Lapset on tietty jo koulussa.

On.

Vierailija
102/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toistuvasti tapailee miehiä, jotka paljastuvat ilkeiksi, alkoholisteiksi, väkivaltaisiksi tai narsisteiksi, niin jotain syytä on katsoa peiliin. En itse ole koskaan törmännyt kyseisiin miestyyppeihin, vaan kaikki ovat olleet mukavia ja asiallisia. Toki ymmärrän, että deittimaailmassa voi olla vaikea löytää fiksua ihmistä, mutta jotain vastuuta täytyy ottaa itsekin siitä, millaisiin profiileihin vastaa, mitä ominaisuuksia miehissä painottaa ja kuinka nopeasti esimerkiksi suostuu tapaamaan. Kannattaa myös miettiä, millaiset puheet mieheltä ottaa todesta. Esimerkiksi yhtään suuremmat "olet kaunein nainen" - tai "olet niin ihana" -puheet pitäisi olla ehdoton turn off jokaiselle naiselle. Nuo kertovat lähinnä ylitunteellisesta tai valheellisesta miehestä, joka ei ole kovin rationaalinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet teeskentelee pitävänsä puolisostaan saadakseen seksiä ja naiset teeskentelevät pitävänsä seksistä saadakseen puolison. Loppu viimeksi menee siis tasan.

Minä pidän seksistä ja se on ihan parasta oman mieheni kanssa. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo yli 20 vuotta ja en usko, että olisimme yhdessä, jos mieheni vain teeskentelisi pitävänsä minusta ti minä teeskentelisin pitäväni seksistä. Molemmat ovat sellaisia juttuja, joita ei voi kauan oikeasti teeskennellä ilman että toinen asian huomaisi.

Ihanan naiivi näkökulma! Miehesi toki pitää sinut tyytyväisenä, jotta saa perhekuvion pidettyä pystyssä, mutta sen lisäksi hoitelee siinä sivussa muitakin naisia omaksi ilokseen. Noilla kilometreillä olisi teeskentelyä luulla jotain muuta.

Vierailija
104/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet teeskentelee pitävänsä puolisostaan saadakseen seksiä ja naiset teeskentelevät pitävänsä seksistä saadakseen puolison. Loppu viimeksi menee siis tasan.

Minä pidän seksistä ja se on ihan parasta oman mieheni kanssa. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo yli 20 vuotta ja en usko, että olisimme yhdessä, jos mieheni vain teeskentelisi pitävänsä minusta ti minä teeskentelisin pitäväni seksistä. Molemmat ovat sellaisia juttuja, joita ei voi kauan oikeasti teeskennellä ilman että toinen asian huomaisi.

*reps*

Vierailija
105/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen 44v ja eronnut 3v sitten. Yksi vuoden pituinen suhde ollut eron jälkeen. Mun ongelma on taas se, että kiinnostavia miehiä ei vain ole. Sellainen fiksu, katseenkestävä, mukava mies kelpaisi mutta nää datingit ja Tinderit on kyllä täynnä ihan ihmeellistä sakkia. Jos olin nuorena tarkka seurastani, niin nyt vielä enemmän. Tarjokkaita kyllä olisi mutta kun en halua viettää elämääni ”ihan ok”- miehen kanssa

Vierailija
106/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen 44v ja eronnut 3v sitten. Yksi vuoden pituinen suhde ollut eron jälkeen. Mun ongelma on taas se, että kiinnostavia miehiä ei vain ole. Sellainen fiksu, katseenkestävä, mukava mies kelpaisi mutta nää datingit ja Tinderit on kyllä täynnä ihan ihmeellistä sakkia. Jos olin nuorena tarkka seurastani, niin nyt vielä enemmän. Tarjokkaita kyllä olisi mutta kun en halua viettää elämääni ”ihan ok”- miehen kanssa

Ei ne miehetkään halua viettää elämäänsä ihan ok naisen kanssa. Ei nämä ole mitenkään sukupuolisidonnaista asioita.

Vierailija
107/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusisuomalaisiahan on aika paljon jo suomessa, miks Katrille ei kelpaa ne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi