Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni, siro, herttainen ja superuskolliseksi tunnustautuva Katri on etsinyt rakkautta jo pari vuotta: ”Kunnon miestä ei vaan löydy”.

Vierailija
14.03.2021 |

– Mies ilmoitti, että tulee toiselta paikkakunnalta tapaamaan minua matkailuautollaan. Treffeillä näytin hänelle paikallisia nähtävyyksiä ja meillä oli ihan mukavaa. Sen jälkeen hän pyysi minua matkailuautoonsa kahville ja kävi kiinni kuin sika limppuun. Katri lähti heti pois autosta. Tapaamisesta jäi ikävä olo.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet tulee kilttisten pelikentälle ja vievät naiset. Eivät tietenkään paljasta olevansa naimisissa.

Miten niin kilttisten pelikentälle? Kilttiksellehän sen pitkätukkaisen hoikkeliinin pitäisi olla 2-kymppinen, vaikka ikineitsyt itse olisi 47 v.

Ei kai siinä mitään väärää ole että haluaa kokemukseltaan samantasoisen kumppanin?

Siihen listaan lisätään +-1 joukko muitakin ehtoja.

Vierailija
62/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet tulee kilttisten pelikentälle ja vievät naiset. Eivät tietenkään paljasta olevansa naimisissa.

Miten niin kilttisten pelikentälle? Kilttiksellehän sen pitkätukkaisen hoikkeliinin pitäisi olla 2-kymppinen, vaikka ikineitsyt itse olisi 47 v.

Ei kai siinä mitään väärää ole että haluaa kokemukseltaan samantasoisen kumppanin?

Sille kaksikymppiselle naiselle kokemuksiltaan samantasoinen kumppani on suurin piirtein samanikäinen, eikä 47 v. mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri löysi interwebistä sikoja miehiä?

Uutisarvo 0.

Vierailija
64/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet teeskentelee pitävänsä puolisostaan saadakseen seksiä ja naiset teeskentelevät pitävänsä seksistä saadakseen puolison. Loppu viimeksi menee siis tasan.

Vierailija
65/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet teeskentelee pitävänsä puolisostaan saadakseen seksiä ja naiset teeskentelevät pitävänsä seksistä saadakseen puolison. Loppu viimeksi menee siis tasan.

Miltä vuosisadalta sä oikein ponnahdit tähän keskusteluun? Joskus vielä 70-80 luvulla näki tuollaisia pareja, mutta harvemmin enää nykyään. Naiset kun ovat vihdoinkin sisäistäneet sen että ilmankin voi olla.

Vierailija
66/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun aamulla ja irvistelin mielessäni. Olen saman ikäinen naimisissa lasteni isän kanssa oleva nainen ja tuon Katrin epätoivoisuus oli puistattavaa.

Hän haluaa miehen. Hän haluaa ehdottomasti miehen, on halunnut jo kauan, joten hän lähtee toisille treffeille vaikka sen täysin dokun miehen tai sen flirtin miehen kanssa. Hän suunnittelee heti jopa kihloja, jos vain saa jonkun napattua. Hänelle kelpaa kaikki, myös työelämästä pudonneet ja lähes alkoholistit.

Hänen vaatimukset miehelle eivät kuulosta kummoisilta, mutta ehkä siinä juuri onkin syy, miksi hän ei löydä miestä? Ehkä fiksut miehet karsastavat tuollaisia epätoivoisia naisia, joille kaikki kelpaa? Jos minä tästä nyt vapautuisin, niin vaatimukseni olisivat aika kovat. En edes ajattelisi haaskata aikaani huonoon ja itselle täysin sopimattomaan, vaan olisin mielummin yksin. Niin miehenkipeä en olisi ikinä, että viitsisin parin vuoden aikana juosta kymmenillä treffeillä. Onko koko Katrin elämässä mitään muuta sisältöä kuin miehen etsintä? Miehen, joka "kohtelee häntä hyvin"? Jotenkin vastenmielistä. Onko Katri edes saanut puitua 20 vuotisen liittonsa asiat mielessään valmiiksi? Onneksi ystäväpiiriini ei kuulu tuollaisia naisia. Ne, jotka ovat yksin, ovat päänsä sisäisten asioiden kanssa erittäin hyvin pärjääviä ja elämästään nauttivia naisia, joiden elämä ei ole miehen etsimistä ja surua, kun miestä ei löydy.

Kyllä sinäkin ihan samoille markkinoille joutuisit eritessasi. Et ilmeisesti ihan hahmota tilannetta, että nykymiehille kelpaa vain alle 30-vuotias nainen.

Höpsistä lapsipieni.

Muutama ystävä ja tuttu on eronnut noin +-40 vuotiaana ja he ovat löytäneet oikein mukavat ikäisensä nykymiehet.

Suomi on pullollaan vapaita fiksuja ja mukavia yli nelikymppisiä miehiä ja naisia, mutta heidän pitäisi vain löytää toisensa. Ennen kuin lähtee etsimään ystävää itselleen, pitää olla sinut itsensä kanssa. Kun arvostaa itseään, niin silloin ei mene yhtään mukaan mihinkään epäilyttäviin juttuihin, vaan sitä saa kaiveltua akanoiden seasta jyvän vaikka sitten ajan kanssa.

Sitä paitsi jos eroaisin, niin luultavasti elelisin ihan rauhassa ainakin sen pari vuotta ennen kuin edes ajattelisin asiaa enempää. Katri ei ilmeisesti niin tehnyt, vaan hän laukkasi heti sinkkumarkkinoille. Emme tiedä minkälainen hänen tarinansa oli ennen eroa, mutta hieman höttöpäältä hän vaikuttaa ja en usko, että hän on kovin varteenotettava vaihtoehto naisystäväksi fiksuille miehille. Hän on siis löytänyt omalle tasolleen sopivia miehiä. Ja kyllä, tasoja on ja pitääkin olla.

Vierailija
67/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein viiskymppinen nainen ei enää voi yrittää niitä ikäluokkansa parhaita miehiä

Vierailija
68/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailuauto on romanttinen paikka sukupuoliselle kanssakäymiselle.

Vierailija
69/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän seksistä ja se on ihan parasta oman mieheni kanssa. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo yli 20 vuotta ja en usko, että olisimme yhdessä, jos mieheni vain teeskentelisi pitävänsä minusta ti minä teeskentelisin pitäväni seksistä. Molemmat ovat sellaisia juttuja, joita ei voi kauan oikeasti teeskennellä ilman että toinen asian huomaisi.

Vierailija
70/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mutta kyllä sellaisiakin miehiä on paljon, jotka olevinaan etsivät kumppania, mutta eivät kuitenkaan halua käydä treffeillä kenenkään kanssa.

Esim. minä koska treffeillä on kiusallista. 

Tulisipa sellainen, että määrättäisiin jo lapsina ketkä menevät isona naimisiin keskenään niin olisi paljon helpompaa. 

Vierailija
71/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä vuosisadalta sä oikein ponnahdit tähän keskusteluun? Joskus vielä 70-80 luvulla näki tuollaisia pareja, mutta harvemmin enää nykyään. Naiset kun ovat vihdoinkin sisäistäneet sen että ilmankin voi olla.

Siis ilman seksiä vai miestä? Tottakai ilman molempia voi olla ongelmitta, mutta miksi olisi, jos saa hyvän miehen ja hyvää seksiä?

Vierailija
72/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ilman seksiä vai miestä? Tottakai ilman molempia voi olla ongelmitta, mutta miksi olisi, jos saa hyvän miehen ja hyvää seksiä?

Käsittääkseni puhe oli järkiliitoista eikä rakkaudesta. Hyvän kanssa jaksaakin

Vierailija
73/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein viiskymppinen nainen ei enää voi yrittää niitä ikäluokkansa parhaita miehiä

Se riippuu siitä mitä ihminen tavoittelee. Joillekin riittää huono, joillekin ei, eikä tarviikaan riittää. Jonkun toisen mielestä ihan paras ikäluokkaa edustava mies voi olla toiselle ihan naurettavan nolo tai ihan hohhoijaa. Jokaiselle on jotakin ja mielipiteet eroavat paljon.

Vierailija
74/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän miehen ei tarvitse teeskennellä pitävänsä puolisostaan, eikä naisen tarvitse teeskennellä pitävänsä seksistä, jos se on oikeasti hyvää.

Vierailija
75/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta tuli mieleen Sofia Belorfin asianajajan kommentit " Tämän pienen naisen elämä on pilalla!"

Vierailija
76/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa että myös Johanna Tukiainen kuvailee itseään pieneksi, siroksi ja nukkemaiseksi, uskovaiseksi naiseksi. Se että taustalla on lukuisia väkivaltarikos tuomioita, ja ulosotto, ei merkkää siinä kuvailussa mitään. Kyllä mun tuttavapiirissä on kaikki eronneet löytäneet nopeasti uuden, normaalin parisuhteen sieltä Tinderistä....

Vierailija
77/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä väärää siinäkään, mutta sitten taas itketään, kun se samanikäinen vanhapiika on esimerkiksi lihava ja tosiaan yhtä vanha. (Ja se 2-kymppinen ei huoli.) Se villakoiran ydin on, että se palstakilttiksen pelikenttä ei ole täällä eikä tuolla eikä siellä, ei missään. Mutta siis ei ainakaan täällä eikä tässä keskustelussa.

Vierailija
78/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Moni nainen luulee keski-ikäisenä, lihoneena ja eronneena olevansa edelleen sama parikymppinen hottis kuin 30 vuotta aiemmin. Treffeille suostutaan vain itselleen liian tasokkaiden miesten kanssa, jotka ovat tottuneet saamaan haluamansa. Jos Katri ei halua seksiä ensimmäisillä treffeillä, seuraava tarjokas haluaa.

just ja ne elähtäneet ei-minkään näköset kaljamahaset suomi-miehethän haluaa ihan "oman tasoista seuraa" eli 20-25 vuotta nuorempi missi/malli joka ostaa itse kahvinsa abc:llä, ja keksivät vielä siinä viidenkympin korvilla että haluavatkin perheen jonkun kakskymppisen kanssa ja valittavat kun ei onnistu ja siksi kaikki naiset on ihan kamalia

Olen tässä vuoden verran ollut deittisovelluksissa (erilaisia kokeillut, olen 47v.) ja yllättävän paljon on näitä 45-60v. miehiä, jotka haluavat vasta sen ensimmäisen lapsen/perheen jonkun kanssa. Yleensä näillä on ikäjakauma naiselle se tyypillinen 18-40v., vaikka itse ollaan "toinen jalka haudassa" (älkää ottako vakavissaan). Yksikin 55v. mies kirjoitti aloituksessaan, että "jos et halua lapsia, niin et ole minulle se oikea". Hänellä ei ilmoituksen mukaan ollut ennestään lapsia.

Juu, no eihän monikaan noin 40-55v. nainen, joka etsii ikäistään seuraa, halua enää (lisää) lapsia, eikä monelle ole tietenkään enää mahdollistakaan. Eli nämä sankarit haluavat nuorehkon naisen itselleen, jotta saisivat tyydytettyä lapsihaaveensa, mutta eivät tajua sitä että nuorempi nainen ei halua heitä, eikä varsinkaan "pappaikäisen" kanssa lapsia - poikkeuksia toki on. Ehkä miestenkin kannattaisi ajoissa miettiä lapsiasioita, jotta eivät vanhoila päivillään olisi niin katkeroituneita.

Ohis

Vierailija
79/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artikkelista kävi ilmi että oli kuitenkin löytänyt, kun oli 20 vuotta ollut parisuhteessa. Naiset, on oikeasti miehiä, jotka eivät löydä naista _koskaan_. Jos teillä ei toisella kierroksella enää ole kysyntää tai ette löydä kaikki listanne kriteerit täyttävää täydellistä miestä, niin älkää jaksako ulista. Tilanteenne ei ole millään tavalla verrannollinen monien miesten tilanteeseen.

On meitä tällaisia naisiakin. Itse olen 46 v nainen enkä ole koskaan seurustellut. Seksiä sentään nuorena pari kertaa sain menemällä baariin ja hyväksymällä kenet vaan juopuneen yhden yön seuraksi. Mutta en siitä nauttinut oikeastaan ja pystyinkin seksiin vieraan ihmisen kanssa vain juovuksissa, joten enpä paria kokeilua enempää moista harrastanut.

Enkä alle 35 v ollut edes ruma. Hoikka, isotissinen, naamasta ilman meikkiä tavis mutta meikillä sai aika kivan näköiseksikin. Minä vaan olen tosi ujo ja introvertti enkä ole osannut luontevasti noita flirtti/ deittailukuvioita. Molemmat osapuolet on vaan olleet vaivautuneita ja siihen se on loppunut.

Vierailija
80/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta ollut sinkkuna ja ollut jo kerran kihloissa, ensitreffejä 20, pisimmät suhteet muutaman kuukauden, toisenkin kanssa kihloja miettinyt.. Katrilla vauhti päällä.

On se kova tyttö rakastumaan, eipä järki päätä pakota. Jotenkin särähtää korvaan kun joku vannoo olevansa superuskollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän