Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni, siro, herttainen ja superuskolliseksi tunnustautuva Katri on etsinyt rakkautta jo pari vuotta: ”Kunnon miestä ei vaan löydy”.

Vierailija
14.03.2021 |

– Mies ilmoitti, että tulee toiselta paikkakunnalta tapaamaan minua matkailuautollaan. Treffeillä näytin hänelle paikallisia nähtävyyksiä ja meillä oli ihan mukavaa. Sen jälkeen hän pyysi minua matkailuautoonsa kahville ja kävi kiinni kuin sika limppuun. Katri lähti heti pois autosta. Tapaamisesta jäi ikävä olo.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olimme treffailleet jonkin aikaa. Huomasin, että miehellä oli edelleen profiili deittisivustolla. Teimme ystäväni kanssa valeprofiilin sivustolle ja lähetimme miehelle tykkäyksen. Hän tarttui heti syöttiin, halusi sopia treffit valeprofiilin naisen kanssa ja suuttui, kun nainen ei tullut paikalle."

Tällainen salapoliisimeininki saisi itsellä hälytyskellot soimaan.

Tässäkään Katri ei taida kertoa ihan kaikkia syitä miksei kunon miestä löydy.

Vierailija
82/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olimme treffailleet jonkin aikaa. Huomasin, että miehellä oli edelleen profiili deittisivustolla. Teimme ystäväni kanssa valeprofiilin sivustolle ja lähetimme miehelle tykkäyksen. Hän tarttui heti syöttiin, halusi sopia treffit valeprofiilin naisen kanssa ja suuttui, kun nainen ei tullut paikalle."

Yksinkertaisesti. Katri ei kerro miehilleen mitä hän haluaa. Ilmeisesti olettaa miesten lukevan ajatuksia ja elävän ekasta päivästä lähtien kuten ite elää.

Treffailu = tapailu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelin luettuani en ihmettele, että Katri toi esille "superuskollisuutensa" yhteen kumppaniin, kun treffipalveluissa kaikenlainen salasuhteilu vaikuttaa olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Hän sai jatkuvasti todeta, ettei toinen osapuoli pelaa samoilla säännöillä ihmissuhteissa.

Se ei estä ilmiötä, etteikö moni uskoton voisi häiriintyneen käänteisesti rehennellä omalla uskollisuudellaan.

Vierailija
84/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma vika vaan jos ei ekslusiivisyydestä oltu sovittu mitään. Kuitenki tuossakin tarinassa mies on se sika.

Vierailija
85/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet teeskentelee pitävänsä puolisostaan saadakseen seksiä ja naiset teeskentelevät pitävänsä seksistä saadakseen puolison. Loppu viimeksi menee siis tasan.

Miltä vuosisadalta sä oikein ponnahdit tähän keskusteluun? Joskus vielä 70-80 luvulla näki tuollaisia pareja, mutta harvemmin enää nykyään. Naiset kun ovat vihdoinkin sisäistäneet sen että ilmankin voi olla.

ja miehet että voi käydä venäjällä ja thaimaahan tyhjentämässä pussit paljon kauniimpiin naisiin.

Vierailija
86/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet teeskentelee pitävänsä puolisostaan saadakseen seksiä ja naiset teeskentelevät pitävänsä seksistä saadakseen puolison. Loppu viimeksi menee siis tasan.

Miltä vuosisadalta sä oikein ponnahdit tähän keskusteluun? Joskus vielä 70-80 luvulla näki tuollaisia pareja, mutta harvemmin enää nykyään. Naiset kun ovat vihdoinkin sisäistäneet sen että ilmankin voi olla.

Tällaiset kipuilija-Katrit juuri todistavat sen, että väitteesi ei pidä paikkaansa. Erottua pitää heti saada uusi mies, yksin ei osata elää.

Vierailija
87/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi. Ja häviäjiä on ne, jotka vielä sen parisuhteen haluaisi.

Vierailija
88/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin näkemään hänen viestejään Facebookissa...

Vierailija
89/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Moni nainen luulee keski-ikäisenä, lihoneena ja eronneena olevansa edelleen sama parikymppinen hottis kuin 30 vuotta aiemmin. Treffeille suostutaan vain itselleen liian tasokkaiden miesten kanssa, jotka ovat tottuneet saamaan haluamansa. Jos Katri ei halua seksiä ensimmäisillä treffeillä, seuraava tarjokas haluaa.

just ja ne elähtäneet ei-minkään näköset kaljamahaset suomi-miehethän haluaa ihan "oman tasoista seuraa" eli 20-25 vuotta nuorempi missi/malli joka ostaa itse kahvinsa abc:llä, ja keksivät vielä siinä viidenkympin korvilla että haluavatkin perheen jonkun kakskymppisen kanssa ja valittavat kun ei onnistu ja siksi kaikki naiset on ihan kamalia

Olen tässä vuoden verran ollut deittisovelluksissa (erilaisia kokeillut, olen 47v.) ja yllättävän paljon on näitä 45-60v. miehiä, jotka haluavat vasta sen ensimmäisen lapsen/perheen jonkun kanssa. Yleensä näillä on ikäjakauma naiselle se tyypillinen 18-40v., vaikka itse ollaan "toinen jalka haudassa" (älkää ottako vakavissaan). Yksikin 55v. mies kirjoitti aloituksessaan, että "jos et halua lapsia, niin et ole minulle se oikea". Hänellä ei ilmoituksen mukaan ollut ennestään lapsia.

Juu, no eihän monikaan noin 40-55v. nainen, joka etsii ikäistään seuraa, halua enää (lisää) lapsia, eikä monelle ole tietenkään enää mahdollistakaan. Eli nämä sankarit haluavat nuorehkon naisen itselleen, jotta saisivat tyydytettyä lapsihaaveensa, mutta eivät tajua sitä että nuorempi nainen ei halua heitä, eikä varsinkaan "pappaikäisen" kanssa lapsia - poikkeuksia toki on. Ehkä miestenkin kannattaisi ajoissa miettiä lapsiasioita, jotta eivät vanhoila päivillään olisi niin katkeroituneita.

Ohis

Niin no, elämä ei aina mene niikun suunnittelee. Miehillä on kovat paineet työntekoon, että olisivat kunnolliosia, eikä se uraputki aina anna myötä perheen perustamiselle. Vanhemmalla iällä voi tajuta, että on jäänyt yksi vaihe välistä.

Vierailija
90/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja valalla on kertakäyttökultuuri.

Vierailija
91/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäpä tämä Katri olisi tiennyt miehellä olleen edelleen profiili käytössä, jos ei itse olisi siellä palvelussa ollut. Ihan mätä omena koko nainen.

Vierailija
92/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täysin naisnäkökulmasta kirjoitettu "uutinen" - ja lisää löytyi iltalehden linkeistä. "Lumi-Kukka katsoi inhoten miestään - hän ei tehnyt tarpeeksi suhteen puolesta", jne. Kun näkisikin sen päivän kun Iltalehdessä lukee kuinka joku mies katsoi "inhoten vaimoaan". Eihän tuollaista tule tapahtumaan... tämä on vaan niin täysin naisten maailma nykyään. 

Vierailija
93/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaava takertuja Katri, joka luulee jo ekoista treffeistä olevansa parisuhteessa ja ihan vahingossa lukee toisen yksityisiä viestejä?

Vierailija
94/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein viiskymppinen nainen ei enää voi yrittää niitä ikäluokkansa parhaita miehiä

Mikä on sinun mielestäsi kriteeri sille, että on ”ikäluokkansa paras”? Tämän jälkeen voin kommentoida, sainko itse 45 v tällaisen miehen vai en.

Vierailija
95/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on superuskollinen?

Minä olen myös luotettava ja uskollinen. Olen pitänyt tätä oletusarvona, en erillismainintana.

Vierailija
96/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava kuulla näiden miesten mielipiteet, miksi erosivat. Nythän meillä on vain yksipuolinen Katrin totuus. Voisi olla pari eriävää mielipidettä tähän "olen kaunis, hoikka ja herttainen". 

Vierailija
97/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍿🥤😀

Vierailija
98/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina soi hälytyskello, kun joku melkein ensi sanoikseen mainostaa uskollisuuttaan. Tällainen ihminen on usein oikeasti syrjähyppyihin kallellaan tai sitten sairaalloisen mustasukkainen, kun asia on näköjään koko ajan päällimmäisenä mielessä.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan... Jos on uskollinen niin se on sellainen itsestäänselvyys ettei sitä tarvitse heti kättelyssä mainostaa.

Vierailija
99/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olimme tunteneet jo useamman kuukauden ja käyneet katsomassa kihlasormuksia."

Minulle syntyy sellainen kuva, ettei Katri ole penaalin terävin kynä. Ehkä kiltti mutta ei kovinkaan skarppi.

Katrilla on parisuhteen kaava ja malli siitä suhteesta, joka aikoinaan johti pitkään avioliittoon. Teini-ikäisenä useamman kuukauden tunteminen on jo vakava parisuhde, jolloin voidaan jo suunnitella kihloja ja kaikkea ihanaa. 

Katrin nuoruudessa oli ihan tavallista ostaa eka oma talo alta 30v.

Muksut saatettiin helposti saada 18-25 vuotiaana. Muutenkin tuohon aikaan elettiin tyypillistä kasista neljään elämää.

Hetkinen, onko tuossa jokin muuttunut?

Tajusin just, että elän tuollaista elämää. Ensimmäinen asunto oli maksettu kun olin 28. Seuraavana vuonna asunto myytiin ja ostettiin okt. Työssä käymme molemmat 8-16, tai siis "käymme", nykyisin tietty olemme suurimmaksi osaksi etänä. Nyt oon 35 v, talo on viimeistään ensi vuonna maksettu, mökkikin melkein kokonaan. Lapset on tietty jo koulussa.

Vierailija
100/107 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukava kuulla näiden miesten mielipiteet, miksi erosivat. Nythän meillä on vain yksipuolinen Katrin totuus. Voisi olla pari eriävää mielipidettä tähän "olen kaunis, hoikka ja herttainen". 

Nainen olettaa, että kauneus ja hoikkuus riittää? Ja se, että on ihan kiva? Kun omaa nämä ominaisuudet miesten pitäisi automaattisesti huolia eli riittää, että on ihan vaan nainen, eikä mies altavastaaja voi muuta haluta naisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän