Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni, siro, herttainen ja superuskolliseksi tunnustautuva Katri on etsinyt rakkautta jo pari vuotta: ”Kunnon miestä ei vaan löydy”.

Vierailija
14.03.2021 |

– Mies ilmoitti, että tulee toiselta paikkakunnalta tapaamaan minua matkailuautollaan. Treffeillä näytin hänelle paikallisia nähtävyyksiä ja meillä oli ihan mukavaa. Sen jälkeen hän pyysi minua matkailuautoonsa kahville ja kävi kiinni kuin sika limppuun. Katri lähti heti pois autosta. Tapaamisesta jäi ikävä olo.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset sanoo, että "Eivät ole löytäneet miestä", kun eihän suurin osa edes etsi. Treffipalvelussa vaan odotellaan, kun miehet pommittaa viestejä.

Vierailija
22/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta jäi hänestä vähän kehno kuva. Jos hän kuvailee itseään päällimmäisiksi "hoikka, pitkähiuksinen ja antaa hartiahierontoja" niin tulee mieleen että eikö ole muuta annettavaa, siis jotain tärkeämpää ja suurempaa kuin ulkonäkö/nuo ominaisuudet. Ne ovat ilmeisesti ensisijaiset asiat hänessä ja siksi ihmettelee kun miehet ovat huonoja.

Tollasia naisia oikeasti on.

Tässä ote yhden Tinder biosta: "Naisellinen, ei-feministi, hyvä kokki ja lapsirakas. Ollut liian kauan yksin."

Tossa boksissa oli kyseisen naisen koko sielu. Kuvat edusti 99% tyyppi Tinderi naisen kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäisten miesten taso alkaa olla todella heikkoa ja kunnolliset miehet on jo varattuja. Vaikeaa on löytää enää tuon ikäisenä oikeaa suhdetta, mahdotonta se toki ei ole, mutta vaikeaa..

Vierailija
24/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset sanoo, että "Eivät ole löytäneet miestä", kun eihän suurin osa edes etsi. Treffipalvelussa vaan odotellaan, kun miehet pommittaa viestejä.

Ok

Vierailija
25/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt, että ovatko huijarimiehet yliedustettuina treffipalstoilla. Olen käynyt treffeillä miehen kanssa, joka väitti olevansa 52, mutta kovin oli ryppyinen kaveri. Pari päivää treffien jälkeen tajusin, että miehellä oli 4 eri ilmoitusta samoilla sivuilla. Ikä vaihteli 50 ja 58 välillä. Ja asuinpaikkani oli eri, mutta teksti kaikissa suurinpiirtein sama. Jos ymmärsin oikein, niin on ollut sinkkuna vuodesta 2004.

Vierailija
26/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis totta! Mulla on ollu pari kaveria ketkä usein valittivat kun ei löydy hyvää miestä, mutta eivät edes yrittäneet etsiä, kaiken pitäisi vain tapahtua heille ettei itse tarvitse mitään tehdä. Todella pikkumaisia tyyppejä molemmat, en enää pidä yhteyttä.

Vierailija
27/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun aamulla ja irvistelin mielessäni. Olen saman ikäinen naimisissa lasteni isän kanssa oleva nainen ja tuon Katrin epätoivoisuus oli puistattavaa.

Hän haluaa miehen. Hän haluaa ehdottomasti miehen, on halunnut jo kauan, joten hän lähtee toisille treffeille vaikka sen täysin dokun miehen tai sen flirtin miehen kanssa. Hän suunnittelee heti jopa kihloja, jos vain saa jonkun napattua. Hänelle kelpaa kaikki, myös työelämästä pudonneet ja lähes alkoholistit.

Hänen vaatimukset miehelle eivät kuulosta kummoisilta, mutta ehkä siinä juuri onkin syy, miksi hän ei löydä miestä? Ehkä fiksut miehet karsastavat tuollaisia epätoivoisia naisia, joille kaikki kelpaa? Jos minä tästä nyt vapautuisin, niin vaatimukseni olisivat aika kovat. En edes ajattelisi haaskata aikaani huonoon ja itselle täysin sopimattomaan, vaan olisin mielummin yksin. Niin miehenkipeä en olisi ikinä, että viitsisin parin vuoden aikana juosta kymmenillä treffeillä. Onko koko Katrin elämässä mitään muuta sisältöä kuin miehen etsintä? Miehen, joka "kohtelee häntä hyvin"? Jotenkin vastenmielistä. Onko Katri edes saanut puitua 20 vuotisen liittonsa asiat mielessään valmiiksi? Onneksi ystäväpiiriini ei kuulu tuollaisia naisia. Ne, jotka ovat yksin, ovat päänsä sisäisten asioiden kanssa erittäin hyvin pärjääviä ja elämästään nauttivia naisia, joiden elämä ei ole miehen etsimistä ja surua, kun miestä ei löydy.

Vierailija
28/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet tulee kilttisten pelikentälle ja vievät naiset. Eivät tietenkään paljasta olevansa naimisissa.

Miten niin kilttisten pelikentälle? Kilttiksellehän sen pitkätukkaisen hoikkeliinin pitäisi olla 2-kymppinen, vaikka ikineitsyt itse olisi 47 v.

Vierailija
29/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta jäi hänestä vähän kehno kuva. Jos hän kuvailee itseään päällimmäisiksi "hoikka, pitkähiuksinen ja antaa hartiahierontoja" niin tulee mieleen että eikö ole muuta annettavaa, siis jotain tärkeämpää ja suurempaa kuin ulkonäkö/nuo ominaisuudet. Ne ovat ilmeisesti ensisijaiset asiat hänessä ja siksi ihmettelee kun miehet ovat huonoja.

Samaa mietin. Naisella on selkeä ikäkriisi päällä myös, silloin joistakin tulee juuri tuollaisia hoikkuudella ja pitkillä hiuksilla itseään mainostavia pölvästejä.

Juttu oli julkaistu jo 2019, joten mikäköhän on nyt tilanne? Nainen on nyt viisikymppinen.

Vierailija
30/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eipä Katrille kuitenkaan kelpaa kilttis.

Siivouskomeron uumenista kirjoitteleva naisvihaaja ei ole koskaan hot.

Ja tämän tiedät siksi, koska itse vihaat miehiä ja istut siivouskomerossa. Haisteletko myös omia pierujasi?

Osaatko keskittyä aiheeseen? Me emme puhuneet täällä nyt pieruista. Voit tehdä niistä ihan oman aloituksen, jos haluat.

Vierailija
31/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun aamulla ja irvistelin mielessäni. Olen saman ikäinen naimisissa lasteni isän kanssa oleva nainen ja tuon Katrin epätoivoisuus oli puistattavaa.

Hän haluaa miehen. Hän haluaa ehdottomasti miehen, on halunnut jo kauan, joten hän lähtee toisille treffeille vaikka sen täysin dokun miehen tai sen flirtin miehen kanssa. Hän suunnittelee heti jopa kihloja, jos vain saa jonkun napattua. Hänelle kelpaa kaikki, myös työelämästä pudonneet ja lähes alkoholistit.

Hänen vaatimukset miehelle eivät kuulosta kummoisilta, mutta ehkä siinä juuri onkin syy, miksi hän ei löydä miestä? Ehkä fiksut miehet karsastavat tuollaisia epätoivoisia naisia, joille kaikki kelpaa? Jos minä tästä nyt vapautuisin, niin vaatimukseni olisivat aika kovat. En edes ajattelisi haaskata aikaani huonoon ja itselle täysin sopimattomaan, vaan olisin mielummin yksin. Niin miehenkipeä en olisi ikinä, että viitsisin parin vuoden aikana juosta kymmenillä treffeillä. Onko koko Katrin elämässä mitään muuta sisältöä kuin miehen etsintä? Miehen, joka "kohtelee häntä hyvin"? Jotenkin vastenmielistä. Onko Katri edes saanut puitua 20 vuotisen liittonsa asiat mielessään valmiiksi? Onneksi ystäväpiiriini ei kuulu tuollaisia naisia. Ne, jotka ovat yksin, ovat päänsä sisäisten asioiden kanssa erittäin hyvin pärjääviä ja elämästään nauttivia naisia, joiden elämä ei ole miehen etsimistä ja surua, kun miestä ei löydy.

Voi olla ikä kysymyskin. Tätini joka on 60v. on ollut muutamia lyhyitä suhteen pätkiä lukuun-ottamatta yksin. Voivottelee ääneen miksei kelpaa. No ensinnäkin edeltävät miehet olivat molemmat sitoutumiskammoisia kaappijuoppoja ja toisekseen häntä jännittää mennä näytille. Ystävänsä auttoi kerran laittamaan henkilökohtaista palstalle seuranhakuilmoitusta. Sieltä tulikin käymään vihamielinen jörrikkä mikä pelästytti tädin.

Raukka alkoi luulemaan kaikkien olevan tuommoisia jörriköitä 😔

Vierailija
32/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olimme tunteneet jo useamman kuukauden ja käyneet katsomassa kihlasormuksia."

Minulle syntyy sellainen kuva, ettei Katri ole penaalin terävin kynä. Ehkä kiltti mutta ei kovinkaan skarppi.

Vierailija
33/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 vuotiailla on samaa ongelmaa kun tullaan sinkkumarkkinoille. Se on juuri tuota. Paljon jäämämiehiä eri ongelmineen vastassa.

Vierailija
34/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen kanssa useimmat miehet haluaa jo suoraa toimintaa ilman lirkuttelua.

Vierailija
35/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet tulee kilttisten pelikentälle ja vievät naiset. Eivät tietenkään paljasta olevansa naimisissa.

Miten niin kilttisten pelikentälle? Kilttiksellehän sen pitkätukkaisen hoikkeliinin pitäisi olla 2-kymppinen, vaikka ikineitsyt itse olisi 47 v.

Kysyisin vaan että mikä vika neitsyydessä on? 🤔

Vierailija
36/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Moni nainen luulee keski-ikäisenä, lihoneena ja eronneena olevansa edelleen sama parikymppinen hottis kuin 30 vuotta aiemmin. Treffeille suostutaan vain itselleen liian tasokkaiden miesten kanssa, jotka ovat tottuneet saamaan haluamansa. Jos Katri ei halua seksiä ensimmäisillä treffeillä, seuraava tarjokas haluaa.

just ja ne elähtäneet ei-minkään näköset kaljamahaset suomi-miehethän haluaa ihan "oman tasoista seuraa" eli 20-25 vuotta nuorempi missi/malli joka ostaa itse kahvinsa abc:llä, ja keksivät vielä siinä viidenkympin korvilla että haluavatkin perheen jonkun kakskymppisen kanssa ja valittavat kun ei onnistu ja siksi kaikki naiset on ihan kamalia

Vierailija
37/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton ikäisten miesten taso alkaa olla todella heikkoa ja kunnolliset miehet on jo varattuja. Vaikeaa on löytää enää tuon ikäisenä oikeaa suhdetta, mahdotonta se toki ei ole, mutta vaikeaa..

Niin, sitten vasta kun alkaa tulla leskiä...tosin sitten miehen aikuiset lapset käy kimppuun "hyi hyi, et saa iskä ottaa uutta akkaa, et saa mennä naimisiin, avoliitto korkeintaan..."

Vierailija
38/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eipä Katrille kuitenkaan kelpaa kilttis.

Siivouskomeron uumenista kirjoitteleva naisvihaaja ei ole koskaan hot.

Ja tämän tiedät siksi, koska itse vihaat miehiä ja istut siivouskomerossa. Haisteletko myös omia pierujasi?

Osaatko keskittyä aiheeseen? Me emme puhuneet täällä nyt pieruista. Voit tehdä niistä ihan oman aloituksen, jos haluat.

Tuossahan puhuttiin alunperin ihan aiheesta ja tästä Katrista. Joku tuo sitten alkaa puhumaan jostain siivouskomeroista ja naisvihaajista. Ilmeisesti koitti hyökätä tuon edellisen kirjoittajan kimppuun? Tämmöinen toiminta se jos mikä on muusta kuin aiheesta puhumista.

ohis

Oikeasti kiltin ei tarvi mainostaa olevansa luotettava. Se on perusoletus

Vierailija
39/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niinkään neitsyydessä. Vaatimisessa on

Vierailija
40/107 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vikaa sinänsä ja yksinään, mutta näillä palstamiehillä samassa paketissa tulee miltei täydellinen vieraantuminen muistakin ihmissuhdetaidoista ja kyvyttömyys asettaa realistisia tavoitteita sillä rintamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä