Pieni, siro, herttainen ja superuskolliseksi tunnustautuva Katri on etsinyt rakkautta jo pari vuotta: ”Kunnon miestä ei vaan löydy”.
– Mies ilmoitti, että tulee toiselta paikkakunnalta tapaamaan minua matkailuautollaan. Treffeillä näytin hänelle paikallisia nähtävyyksiä ja meillä oli ihan mukavaa. Sen jälkeen hän pyysi minua matkailuautoonsa kahville ja kävi kiinni kuin sika limppuun. Katri lähti heti pois autosta. Tapaamisesta jäi ikävä olo.
Kommentit (107)
Mikä ihmeen hinku 50v naisella on löytää kumppani, erosin 40v, jolloin mielessäni kävin läpi tuttuja miehiä, sopivassa ikähaarukassa +-5-7v
kunnolliset, normaalit siinä iässä olivat varattuja, jos eroamassa tai juuri eronneita toivoin, että ovat edes osittain niin rikki erosta kuin minä olin eli en halua kenenkään paikkosuhteeksi, jos taas eivät ole, niin tunteetonta en halua.
Vapaana oli juoppoja, mielenterveysongelmaisia tai pinttyneitä vanhapoikia, joko niitä, joilla 5v vanhat t-paidat pesun jälkeen viikataan tietyllä kaavalla alimmaiseksi pakkaan tai 5v vanhat jätteet lojuu nurkassa.
Koska tuttavapiirini on laaja, ajattelin noin olevan yleisesti suomalaismiesten kohdalla, ehkä jossain voisi olla joku helmi minulle, mutta minulla on teini-ikäiset lapset eikä aikaa lähteä helmeä kalastamaan. Ihan kiva elämä on ollut ilman sitä helmeäkin, voi kyllä ilmoittautua, nyt on ikää jo lähes 60v
Vierailija kirjoitti:
"Olimme tunteneet jo useamman kuukauden ja käyneet katsomassa kihlasormuksia."
Minulle syntyy sellainen kuva, ettei Katri ole penaalin terävin kynä. Ehkä kiltti mutta ei kovinkaan skarppi.
Katrilla on parisuhteen kaava ja malli siitä suhteesta, joka aikoinaan johti pitkään avioliittoon. Teini-ikäisenä useamman kuukauden tunteminen on jo vakava parisuhde, jolloin voidaan jo suunnitella kihloja ja kaikkea ihanaa.
Jotkut asiat on sellaisia, joita automaattisesti odotetaan ilman sanomista. Kun Katrin pitää alleviivata olevansa superuskollinen niin onhan se hieman hämärää miksi tuollainen automaatio pitää erikseen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Luin jutun aamulla ja irvistelin mielessäni. Olen saman ikäinen naimisissa lasteni isän kanssa oleva nainen ja tuon Katrin epätoivoisuus oli puistattavaa.
Hän haluaa miehen. Hän haluaa ehdottomasti miehen, on halunnut jo kauan, joten hän lähtee toisille treffeille vaikka sen täysin dokun miehen tai sen flirtin miehen kanssa. Hän suunnittelee heti jopa kihloja, jos vain saa jonkun napattua. Hänelle kelpaa kaikki, myös työelämästä pudonneet ja lähes alkoholistit.
Hänen vaatimukset miehelle eivät kuulosta kummoisilta, mutta ehkä siinä juuri onkin syy, miksi hän ei löydä miestä? Ehkä fiksut miehet karsastavat tuollaisia epätoivoisia naisia, joille kaikki kelpaa? Jos minä tästä nyt vapautuisin, niin vaatimukseni olisivat aika kovat. En edes ajattelisi haaskata aikaani huonoon ja itselle täysin sopimattomaan, vaan olisin mielummin yksin. Niin miehenkipeä en olisi ikinä, että viitsisin parin vuoden aikana juosta kymmenillä treffeillä. Onko koko Katrin elämässä mitään muuta sisältöä kuin miehen etsintä? Miehen, joka "kohtelee häntä hyvin"? Jotenkin vastenmielistä. Onko Katri edes saanut puitua 20 vuotisen liittonsa asiat mielessään valmiiksi? Onneksi ystäväpiiriini ei kuulu tuollaisia naisia. Ne, jotka ovat yksin, ovat päänsä sisäisten asioiden kanssa erittäin hyvin pärjääviä ja elämästään nauttivia naisia, joiden elämä ei ole miehen etsimistä ja surua, kun miestä ei löydy.
Kyllä sinäkin ihan samoille markkinoille joutuisit eritessasi. Et ilmeisesti ihan hahmota tilannetta, että nykymiehille kelpaa vain alle 30-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle syntyy sellainen kuva, ettei Katri ole penaalin terävin kynä. Ehkä kiltti mutta ei kovinkaan skarppi.
Katrilla on parisuhteen kaava ja malli siitä suhteesta, joka aikoinaan johti pitkään avioliittoon. Teini-ikäisenä useamman kuukauden tunteminen on jo vakava parisuhde, jolloin voidaan jo suunnitella kihloja ja kaikkea ihanaa.
Katrin nuoruudessa oli ihan tavallista ostaa eka oma talo alta 30v.
Muksut saatettiin helposti saada 18-25 vuotiaana. Muutenkin tuohon aikaan elettiin tyypillistä kasista neljään elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jutun aamulla ja irvistelin mielessäni. Olen saman ikäinen naimisissa lasteni isän kanssa oleva nainen ja tuon Katrin epätoivoisuus oli puistattavaa.
Hän haluaa miehen. Hän haluaa ehdottomasti miehen, on halunnut jo kauan, joten hän lähtee toisille treffeille vaikka sen täysin dokun miehen tai sen flirtin miehen kanssa. Hän suunnittelee heti jopa kihloja, jos vain saa jonkun napattua. Hänelle kelpaa kaikki, myös työelämästä pudonneet ja lähes alkoholistit.
Hänen vaatimukset miehelle eivät kuulosta kummoisilta, mutta ehkä siinä juuri onkin syy, miksi hän ei löydä miestä? Ehkä fiksut miehet karsastavat tuollaisia epätoivoisia naisia, joille kaikki kelpaa? Jos minä tästä nyt vapautuisin, niin vaatimukseni olisivat aika kovat. En edes ajattelisi haaskata aikaani huonoon ja itselle täysin sopimattomaan, vaan olisin mielummin yksin. Niin miehenkipeä en olisi ikinä, että viitsisin parin vuoden aikana juosta kymmenillä treffeillä. Onko koko Katrin elämässä mitään muuta sisältöä kuin miehen etsintä? Miehen, joka "kohtelee häntä hyvin"? Jotenkin vastenmielistä. Onko Katri edes saanut puitua 20 vuotisen liittonsa asiat mielessään valmiiksi? Onneksi ystäväpiiriini ei kuulu tuollaisia naisia. Ne, jotka ovat yksin, ovat päänsä sisäisten asioiden kanssa erittäin hyvin pärjääviä ja elämästään nauttivia naisia, joiden elämä ei ole miehen etsimistä ja surua, kun miestä ei löydy.
Kyllä sinäkin ihan samoille markkinoille joutuisit eritessasi. Et ilmeisesti ihan hahmota tilannetta, että nykymiehille kelpaa vain alle 30-vuotias nainen.
Onneksi oma kulta oli halukas muuttamaan Suomeen - sivusta
Noh, nyt kävi näin.
Sitten on varmaan oltava ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muksut saatettiin helposti saada 18-25 vuotiaana. Muutenkin tuohon aikaan elettiin tyypillistä kasista neljään elämää.
Katri oli nuori aikuinen, kun Suomessa oli lama 1990-luvun alussa. Asuntokauppa ei varmaankaan ollut kovin kiivasta noihin aikoihin? Muuten arvio voi pitää hyvinkin paikkansa, ja omistusasunto on ollut kuitenkin ihanne näihin päiviin asti. Asuntoauto ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muksut saatettiin helposti saada 18-25 vuotiaana. Muutenkin tuohon aikaan elettiin tyypillistä kasista neljään elämää.Katri oli nuori aikuinen, kun Suomessa oli lama 1990-luvun alussa. Asuntokauppa ei varmaankaan ollut kovin kiivasta noihin aikoihin? Muuten arvio voi pitää hyvinkin paikkansa, ja omistusasunto on ollut kuitenkin ihanne näihin päiviin asti. Asuntoauto ei niinkään.
Ainakin iskä koitti rakentaa omakotitaloa. Joutui myymään vuonna 1991 johtuen juurikin lamasta.
Miksi me keskustellaan vuodesta toiseen asioista joita ei ole olemassa? Ihan kuin harjoitettaisiin jotain uskontoa täällä. Onko tämä joku Nykyisten Aikain Kunnollisten Miesten Puuttumisen Kirkko?
Artikkelista kävi ilmi että oli kuitenkin löytänyt, kun oli 20 vuotta ollut parisuhteessa. Naiset, on oikeasti miehiä, jotka eivät löydä naista _koskaan_. Jos teillä ei toisella kierroksella enää ole kysyntää tai ette löydä kaikki listanne kriteerit täyttävää täydellistä miestä, niin älkää jaksako ulista. Tilanteenne ei ole millään tavalla verrannollinen monien miesten tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muksut saatettiin helposti saada 18-25 vuotiaana. Muutenkin tuohon aikaan elettiin tyypillistä kasista neljään elämää.Katri oli nuori aikuinen, kun Suomessa oli lama 1990-luvun alussa. Asuntokauppa ei varmaankaan ollut kovin kiivasta noihin aikoihin? Muuten arvio voi pitää hyvinkin paikkansa, ja omistusasunto on ollut kuitenkin ihanne näihin päiviin asti. Asuntoauto ei niinkään.
Ainakin iskä koitti rakentaa omakotitaloa. Joutui myymään vuonna 1991 johtuen juurikin lamasta.
Sitä ajattelin minäkin, että kaikenlaisia asuntoja ja liiketiloja tuli varmasti myyntiin valtavasti, mutta oliko ostajia? Olen muutamaa vuotta Katria nuorempi ja muutin vuokralle laman jälkeen, joten ei tullut seurattua lama-ajan asuntokauppaa aktiivisesti.
Tämä meni valitettavasti ohi aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Mahdottomuus löytää jotain muuta kun pelailevia miehiä.
Katrin pitää vain lähteä rohkeasti hakemaan mies hänen kotoaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut asiat on sellaisia, joita automaattisesti odotetaan ilman sanomista. Kun Katrin pitää alleviivata olevansa superuskollinen niin onhan se hieman hämärää miksi tuollainen automaatio pitää erikseen sanoa.
Noudataa samaa kaavaa kuin superseksuaalisuudet kuten superhetero. Sanojen alkuperäiset merkitykset on pilattu ja joudutaan käyttämään uutta supermuotoa joka tarkoittaa entistä. Nykyään uskollinen on sitä ettei jää kiinni.
Katrin olis kannattanu olla nopeempi. :) Kunnon miehii ei enään ole. Ny Katrin täytyy joko tyytyy johonki luuseriin tai sit opittava vaihtamaan valolamput ite.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehet on jo varattu.
Ei kaikki, osa kunnon miehistä on vain lopettanut aktiivisen toimintansa ja valinnut elämän ilman rakkaussuhdetta.
Parempi ilman kuin sekopäisen naisen kanssa.
Ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatut miehet tulee kilttisten pelikentälle ja vievät naiset. Eivät tietenkään paljasta olevansa naimisissa.
Miten niin kilttisten pelikentälle? Kilttiksellehän sen pitkätukkaisen hoikkeliinin pitäisi olla 2-kymppinen, vaikka ikineitsyt itse olisi 47 v.
Ei kai siinä mitään väärää ole että haluaa kokemukseltaan samantasoisen kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vuotta ollut sinkkuna ja ollut jo kerran kihloissa, ensitreffejä 20, pisimmät suhteet muutaman kuukauden, toisenkin kanssa kihloja miettinyt.. Katrilla vauhti päällä.
Samaan kiinnitin huomiota. Vaikuttaa epävakaalta. Tässä ei nyt kerrottu kaikkea.
Henkisesti ja tunne-elämältään kypsä ja tasapainoinen ihminen löytää kyllä kumppanin, jos nyt ei ihan navetan seinästä repäistyltä näytä.
Tinderissä pyörii sitten näitä epänormaaleja joilla ei mikään onnistu. Kannattaa pysyä kaukana.
🇺🇦🇮🇱
Aika kärjistettyä. Helppoahan sun on sanoa kun saa seksiä ja henkistä tukea kotona.
En etsi miestä pakonomaisesti, itse asiassa en ollenkaan, mutta kyllä haluaisin kerran elämässäni kokea sen tunteen, kun molemmat välittävät toisistaan, rakkauden.