Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nauroi taas tyhmyydelleni

Vierailija
14.03.2021 |

Kun lapsella on koulussa Kiinasta ja Japanista juttua, enkä mä tiennyt, missä Japani sijaitsee. T. Ammattivalittaja

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiennyt Japanin olevan saariryhmä, joten olen sua tyhmempi.

Olen tiedostanut aina olevani todella yksinkertainen ja kaikki pitää vääntää rautalangasta, mutta en todellakaan ole hyväksynyt miehen nauravan tai halveksuvan mun tyhmyyttä. Hän on ihan itse valinnut tyhmän tyttöystävän ja nykyisin vaimon, joten kestäköön kuin mies.

Sitähän mä olen miehelleni sanonut, että on vapaaehtoisesti ottanut tyhmän vaimon ja vielä tehnyt lapsen. Sitä mun edesmennyt anoppini surkutteli aina välillä. Sillä kun olisi ollut esim eräs opettajaksi opiskellut tarjolla. Ap

Vierailija
42/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyään sillä ei enää ole mitään mahdollisuuksia fiksuihin naisiin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaniinia on yhtä todellinen kuin kaniini ja poniini. Mulla tuli melkein oma niska kipeeksi kun näin kaksi japaniinialaista turistia. Hitto niillä oli niin monta kameraa että rasituin jo näkemisestä. Teki mieli sanoa relatkaa ihan oikeesti. En osaa heidän kieltään mutta oletin että nekin osaa lontoota edes silleen jotenkin.

Mulle enkku on niinku luonteva vähän niinku toinen kieli. Sitä ei oo pakko niin ehkä just siksi sitä osaan. Näistä sen suunnan turisteista. Huvitti kun niille oli aivan ihme että meressä on jäätä. Siitä ne oli ihan onnessaan kun kerroin että täällä voi jäänmurtaja laivalla käydä kokeilemassa jäiden seassa kellumista. Tarkennan että kerroin sillä enkulla. On ne japaniinialaiset kyllä kohtelijoita. Muakin kiittelivät moneen kertaan ihan turhasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi