Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nauroi taas tyhmyydelleni

Vierailija
14.03.2021 |

Kun lapsella on koulussa Kiinasta ja Japanista juttua, enkä mä tiennyt, missä Japani sijaitsee. T. Ammattivalittaja

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset tekevät tietämättömyyttään tyhmyyksiä – ja niitä tekevät ajoittain ihan kaikki. Mutta tyhmiä ihmisiä – niitä ei ole olemassa!

Vierailija
22/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka tyhmä mies on kun on ”tyhmän” naisen valinnut ja tehnyt sen kanssa lapsia? Et kyl saa äijä peiliin katsoa, eikä tossa oo mitään naurettavaa.

Toki äijä kuulostaa niin idiootilta että tuskin tajuaisi edes miten paradoksaalista oma käytös on. Harmi että näyttää lapsille tuommoista esimerkkiä että äitiä (naista) haukutaan ja naureskellaan.. ja sinä lamaannut ja annat sen tapahtua?? Lapikasta kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että lapseni on oikeassa. Eikä hän mua tyhmäksi sano, yksikertaiseksi vaan ja tottahan se on. Ap

Vierailija
24/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsetkö pian muuttamaan omaan asuntoon?

Pääsen mutta eihän se mun tyhmyyttäni poista. Ap

Ei tartte kuunnella miehen jatkuvia ilkeilyjä ainakaan.

Ei, mutta kyllähän lapsikin mun tyhmyydestäni huomauttelee. Siihen on vaan pakko tottua, kun on tälläinen kuin minä olen. Ap

Voisit tietysti opettaa et ei ketään saa haukkua tyhmäksi.

Mitä väärää siinä on?

Ilkeää ja ylimielistä

Vierailija
25/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun poikakaan saa sua haukkua. Aika järkyttävää, että isä opettaa lapsen nauramaan äidille.

Vierailija
26/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokikolarilla on uusi nainen. Vitut Japanista. Hyväksy.

Vierailija
27/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tule koskaan muuttamaan pois, käy ilmi tuolta toisesta ketjusta, missä pohditaan aikuisen lapsen muuttamista kotoa.

En mä ole sinne kirjoittanut kuin yhden kommentin. Sen kuinka äitini heitti mut pihalle ja muutin yksin asumaan. Ap

Vierailija
28/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokikolarilla on uusi nainen. Vitut Japanista. Hyväksy.

Ei sillä enää ole. Ei se halua noin köyhää ukkoa. Ap

Vierailija
29/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsetkö pian muuttamaan omaan asuntoon?

Pääsen mutta eihän se mun tyhmyyttäni poista. Ap

Ei tartte kuunnella miehen jatkuvia ilkeilyjä ainakaan.

Ei, mutta kyllähän lapsikin mun tyhmyydestäni huomauttelee. Siihen on vaan pakko tottua, kun on tälläinen kuin minä olen. Ap

Ei todellakaan ole pakko tottua! Lapsesi oppii nyt huonoja tapoja isältään. Että omaa äitiä ja myöhemmin muita naisia voi kiusata ja kutsua tyhmäksi. Näin on varmasti miehesi isäkin opettanut pojalleen. Näin typerät käytöstavat pitää saada loppumaan. Puhu miehesi kanssa tästä, ettei hän puhu noin tyhmiä poikanne kuulten. Isä voisi opettaa pojalle, miten muita ihmisiä - myös naisia - kohdellan kunnioittavasti.

Olen tehnyt kaksi korkeakoulututkintoa ja olisin ihan hyvin voinut kuvata Japanin sijainnin Kiinaan nähden samoin. On eri asia katsoa krttaa karttakirjasta ja karttapallolta. Ja kuka nyt muistaa kaikkien valtioiden sijainnin niin tarkkaan,.

Vierailija
30/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, kaikki tietää Japanin olevan siellä mistä aurinko nousee.

Vierailija
31/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies-aloitus. Intersektionaalisen feministikäsityksen mukaan petrierkin sorto tapahtuu juuri kuvailemallasi tavalla. Nauretaan toisen tietämättömyydelle, siksi kompetenssi ja erkkipetri on murskattava.

Vierailija
32/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on kauhea pätemisen tarve. Tuleeko se huonosta itsetunnosta tai riittämättömyyden tunteesta? Itse rupean aina miettimään, että mikäköhän tuolla ihmisellä on vialla, kun pitää noin päteä, vaikka muuten vaikuttaisikin asialliselta.

Vierailija
33/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tule koskaan muuttamaan pois, käy ilmi tuolta toisesta ketjusta, missä pohditaan aikuisen lapsen muuttamista kotoa.

En mä ole sinne kirjoittanut kuin yhden kommentin. Sen kuinka äitini heitti mut pihalle ja muutin yksin asumaan. Ap

Ei vaan sen, että asuisit edelleen lapsuuskotona, jos sua ei olisi pistetty pihalle. No, sama jatkuu nyt siellä.

Vierailija
34/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on outo käsitys että tyhmää ihmistä ei saisi sanoa tyhmäksi tai yksinkertaista yksinkertaiseksi. Se käsitys on väärä. Tokikaan asiasta ei saa tehdä pilkan aihetta, mutta ei ole mitään väärää sanoa pitkää pitkäksi, lyhyttä lyhyeksi, paksua paksuksi, viisasta viisaaksi tai tyhmää tyhmäksi. Nämä on ominaisuuksia joita meillä on ja se on vaan hyväksyttävä. Ei sen pitäisi olla ongelma.

Vierailija
35/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ei tiennyt missä Ruotsi on kartalla. SE on aika pohjanoteeraus.

Vierailija
36/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sen, että asuisit edelleen lapsuuskotona, jos sua ei olisi pistetty pihalle. No, sama jatkuu nyt siellä.

Kyllä mä lähden ja sä voit tulla tilalle. Täällä on paljon kotitöitä, joten toivottavasti tykkäät niitä tehdä. Ap

Vierailija
37/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on kauhea pätemisen tarve. Tuleeko se huonosta itsetunnosta tai riittämättömyyden tunteesta? Itse rupean aina miettimään, että mikäköhän tuolla ihmisellä on vialla, kun pitää noin päteä, vaikka muuten vaikuttaisikin asialliselta.

No ukkohan ei ole pärjännyt elämässään, niin se sitä päähän ottaa. Ap

Vierailija
38/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä missä Japani on? 😂

Vierailija
39/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä luulee tietävänsä vaikka ei tiedä.

Viisas tietää ettei tiedä.

Vierailija
40/43 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt Japanin olevan saariryhmä, joten olen sua tyhmempi.

Olen tiedostanut aina olevani todella yksinkertainen ja kaikki pitää vääntää rautalangasta, mutta en todellakaan ole hyväksynyt miehen nauravan tai halveksuvan mun tyhmyyttä. Hän on ihan itse valinnut tyhmän tyttöystävän ja nykyisin vaimon, joten kestäköön kuin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan