Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää koiraton/lapseton nuori nainen?

Vierailija
13.03.2021 |

En siedä näitä jatkuvasti huomiota vaativia haisevia olentoja. Haluaisin että nainen voi spontaanisti lähteä vaikka reissuun eikä naisen asunto haisisi eläintarhalta (koira). Toisten lapset ei valitettavasti kiinnosta myöskään ollenkaan ja vievät liikaa aikaa naiselta.

Ikää saisi olla 20-30v. Ei kai tässä iässä ole liikaa vaadittu jos haluan lapsettoman naisen? Ja mikä ihme sen koiran kanssa on? 75% FB dating naisista näyttää olevan koira eli koko asunto haisee eläintarhalta. Tinderissä sama. Mist voisi löytää koirattoman naisen?

M32

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan, että minun koirani on kaunis, sillä on aina puhdas turkki ja se tuoksuu hyvälle. Mutta en minäkään halua olla sinun kanssasi ap.

Vau, vaikutatkin ihanalta.

Vierailija
102/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap etsii kumppania koiranaisista tai yh:sta? Heitä verkkoja muualle, turha kitistä ryhmästä joka ei ole kiinnostuksen kohde. Turhaan luulet että naiset juuri sun takia olisi hankkimatta lemmikkiä tai luopuisi lapsistaan jotta ap:lle kelpaisivat. Niin se rajaa osan naisista pois, eikä tarkoitus olekaan että kaikki sopisivat ap:n haluamaan muottiin. Järki käteen poika!

Miksi valittaa kun voisit sijoittaa sen energian sopivan ihmisen etsimiseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin vaatimuksiasi, mutta olen saman ikäinen kuin sinä itse.

Oi voi, melkein harmittaa ettei tämä edennyt tämän pidemmälle :D

Vaikutat kyl ihanalta.        Meidän olisi ollut mukava rakastella.

Vierailija
104/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäiseppä, Sara Sieppi. Hakukriteerisi täyttyvät ja on kauniskin vielä kaupan päälle. Jos siis vain täytät hänen kriteerinsä.

Vierailija
105/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihanan naisen, mutta sitten selvisi, että hänellä on kaksi rescuekoiraa ja hankkii niitä vielä lisää. Lopetin seurustelun siihen. Minulle ei jäänyt aikaa. Lapsiakin hänellä oli, mutta koirille meni kaikki aika.

Vierailija
106/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittais joku pieni koira joka painaa alle 10kg mut sitä isommat koirat on totaalinen turnoff ja täys deal breaker

Miksi pieni koira ei haittaa, mutta iso on totaalinen turnoff? Tulee mieleen tuosta vain se, että haluat hakata naista ja isompi koira pystyisi puolustamaan emäntäänsä, jonka takia se on totaalinen turnoff.

Vierailija
107/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli mustasukkainen mun hamsterille! Laitoin sen asumusta kuntoon ja exä vittuili mulle ja käski tulla pois sieltä. Olisi pitänyt tulla sen viereen enemmin sohvalle.

Joo hamsteri on yllättävän hyvä testi ihmisille. Mulla on siis kolme hamsteria ja olen ihan aikuinen, yli kolmekymppinen nainen. Ihmiset suhtautuvat todella laidasta laitaan tietoon lemmikeistäni. Toiset pitävät söpöinä ja kyselevät hoidosta jne. Ja toiset pitävät avoimesti mua hulluna, ilkkuvat jopa. Ihmetellään miksi niillä on niin isot asumukset (jokaisella 150x50cm), miksi käytän aikaa ja rahaa niiden hoitoon, tai eläinlääkäriin.

Ihmiset jotka suhtautuvat halveksuvasti pieniin luontokappaleisiin eivätkä ymmärrä että niilläkin on tarpeensa menevät välittömästi epäilyttävien tyyppien listalle. Hoivavietin puuttuminen on yksi suurimpia turnoffeja miehessä, vaikka en omia lapsia haluakaan. Mutta ihan koko maailma tarvitsee hoivaa ja empatiaa, ja siksi tällaiset kovat asenteet kyllä karkottaa minut tehokkaasti.

Kuten yleensäkin, naiset tulkitsevat asiat itselleen edullisella tavalla.

Kyse ei yhäkään ole hoivavietistä itsessään.

Kyse on halusta omistaa luontokappale joka tungetaan siihen 150x150cm häkkiin kuin johonkin absurdiin näyttelyyn. Sitä lemmikkiä kohdellaan kuin barnie-nukkea lapsena.

Sama juttu koirien kanssa. Nainen valitsee koiran, omistaa sen ja kouluttaa tottelemaan omistajaansa ehdoitta.

Tuossa ei ole kyse eläinrakkaudesta ja epäitsekkyydestä, vaan omien tarpeiden tyydyttämisestä hankkimalla luontokappale joka ei ole vapaa, ja joka ei osaa tai voi sanoa vastaan. Tämä on se missä itselleni klikkaa.

Vierailija
108/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap etsii kumppania koiranaisista tai yh:sta? Heitä verkkoja muualle, turha kitistä ryhmästä joka ei ole kiinnostuksen kohde. Turhaan luulet että naiset juuri sun takia olisi hankkimatta lemmikkiä tai luopuisi lapsistaan jotta ap:lle kelpaisivat. Niin se rajaa osan naisista pois, eikä tarkoitus olekaan että kaikki sopisivat ap:n haluamaan muottiin. Järki käteen poika!

Miksi valittaa kun voisit sijoittaa sen energian sopivan ihmisen etsimiseen? 

Ongelmahan taitaa olla siinä, ettei hän kriteereitään vastaaville naisille kelpaa. Jostain kumman syystä.

Vierailija
109/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin vaatimuksiasi, mutta olen saman ikäinen kuin sinä itse.

Oi voi, melkein harmittaa ettei tämä edennyt tämän pidemmälle :D

Vaikutat kyl ihanalta.        Meidän olisi ollut mukava rakastella.

No yök. Olen aseksuaali ja seksi on minulle turn-off. Miksi miehillä on aina näitä piilokriteerejä?

Vierailija
110/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanäyttelystä

Vierailija
111/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli mustasukkainen mun hamsterille! Laitoin sen asumusta kuntoon ja exä vittuili mulle ja käski tulla pois sieltä. Olisi pitänyt tulla sen viereen enemmin sohvalle.

Joo hamsteri on yllättävän hyvä testi ihmisille. Mulla on siis kolme hamsteria ja olen ihan aikuinen, yli kolmekymppinen nainen. Ihmiset suhtautuvat todella laidasta laitaan tietoon lemmikeistäni. Toiset pitävät söpöinä ja kyselevät hoidosta jne. Ja toiset pitävät avoimesti mua hulluna, ilkkuvat jopa. Ihmetellään miksi niillä on niin isot asumukset (jokaisella 150x50cm), miksi käytän aikaa ja rahaa niiden hoitoon, tai eläinlääkäriin.

Ihmiset jotka suhtautuvat halveksuvasti pieniin luontokappaleisiin eivätkä ymmärrä että niilläkin on tarpeensa menevät välittömästi epäilyttävien tyyppien listalle. Hoivavietin puuttuminen on yksi suurimpia turnoffeja miehessä, vaikka en omia lapsia haluakaan. Mutta ihan koko maailma tarvitsee hoivaa ja empatiaa, ja siksi tällaiset kovat asenteet kyllä karkottaa minut tehokkaasti.

Kuten yleensäkin, naiset tulkitsevat asiat itselleen edullisella tavalla.

Kyse ei yhäkään ole hoivavietistä itsessään.

Kyse on halusta omistaa luontokappale joka tungetaan siihen 150x150cm häkkiin kuin johonkin absurdiin näyttelyyn. Sitä lemmikkiä kohdellaan kuin barnie-nukkea lapsena.

Sama juttu koirien kanssa. Nainen valitsee koiran, omistaa sen ja kouluttaa tottelemaan omistajaansa ehdoitta.

Tuossa ei ole kyse eläinrakkaudesta ja epäitsekkyydestä, vaan omien tarpeiden tyydyttämisestä hankkimalla luontokappale joka ei ole vapaa, ja joka ei osaa tai voi sanoa vastaan. Tämä on se missä itselleni klikkaa.

Auttaako tämä kommentti AP:ta löytämään koirattoman, lapsettoman ja itseään 10 v. nuoremman naisen?

Ei. Kommentti on tyhjä ja tarpeeton, ellei hamsterihäkkiin tungettaisi sen vapautuessa AP:ta :D

Vierailija
112/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun! Itsellä useita allergioita, ainakin koira ja kissa. Tuntuu vaikealta löytää eläimetön nuori nainen nykyään.

Vierailija
113/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet naiset vaikuttaa triggeröityvän kun 32v mies haluaa max 30v naisen :) Eihän tuossa ole kuin 2 vuoden ero ja ihan yleistä että mies vähän vanhempi.

Vierailija
114/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittais joku pieni koira joka painaa alle 10kg mut sitä isommat koirat on totaalinen turnoff ja täys deal breaker

Miksi pieni koira ei haittaa, mutta iso on totaalinen turnoff? Tulee mieleen tuosta vain se, että haluat hakata naista ja isompi koira pystyisi puolustamaan emäntäänsä, jonka takia se on totaalinen turnoff.

Miksi alapeukut? Mikä muu syy selittää sen, että kumppanin pieni koira ei haittaa, mutta iso haittaa? Samalla tavalla se pienikin koira vaatii omistajaltaan sitoutumista ja usean päivittäisen lenkin.

Ymmärrän jos kumppanin koira on turnoff, esim jos itse on allerginen, pelkää koiria, haluaa elää kumppanin kanssa elämää johon lemmikit eivät sovi, mutta tuota pienet ok, mutta isot ei en ymmärrä. Joku alapeukuttajista tai alkuperäinen kommentoija voisi selittää tuon logiikan.

Vierailija
115/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisellesi miehelle naisen ikähaarukka on 27-37v. Mikä saa luulemaan että sitä nuoremmat olisi kiinnostuneita setäikäisestä? Ongelmasi ei ole koirat vaan turhat luulot.

Mua kans jäi mietityttämään tuo. 🤔 Olen itse 31v (syksyllä 32), ei lapsia - en ole varma haluanko, ainakaan nuorempana en enkä tiedä haittaisiko lapsettomuus - eikä koiraa.

Mutta ap:n asenne vähän luotaantyötävä.............. oman ikäinen ei kelpaa vaikka varmempaahan se ois ottaa just se samanikäinen joka tietää jo mitä tahtoo - tosin kuin se 20v voi yhtäkkiä muuttaa mielensä lapsista/koirista tai vaikka maailmanmatkailusta.

Vierailija
116/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, nyt tiedän, miten palstan ulimiehet saackarkotettua Tinderissä. Wuf wuf

Vierailija
117/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laittaa missä 25 v tutustuisi kunnollisen naiseen? Olisiko joku nettiosoite? Ei noita perinteisiä tintereitä, kiitos.

Vierailija
118/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet naiset vaikuttaa triggeröityvän kun 32v mies haluaa max 30v naisen :) Eihän tuossa ole kuin 2 vuoden ero ja ihan yleistä että mies vähän vanhempi.

Jos mies ei aseta toivenaisen ikähaarukkaa suunnilleen oman ikänsä ympärille, niin suurempi ikälukema tarkoittaa miehen sisäistämää parasta ennen -päivämäärää. Miksi panostaisin mitään ihmiseen, joka ei siedä minulta sen vertaa ryppyjä, mitä itseltään (:D)?

Vierailija
119/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei aseta toivenaisen ikähaarukkaa suunnilleen oman ikänsä ympärille, niin suurempi ikälukema tarkoittaa miehen sisäistämää parasta ennen -päivämäärää. Miksi panostaisin mitään ihmiseen, joka ei siedä minulta sen vertaa ryppyjä, mitä itseltään (:D)?

Ja naisethan eivät koskaan vaadi mieheltä ominaisuuksia joita heillä itsellään ei ole.

Vierailija
120/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä näkyy olevan vihamielistä kommentointia jos joku ei satu tykkäämään piskeistä ja muiden äpäröistä.

Ja sietää ollakin, sellaiset ihmiset ovat kamalia. Psykopaatit ei esim tykkää eläimistä yleensä. 

Just olin sanomassa samaa.

Ai niin kuin Hitler ei tykännyt? Kyllä psykopaatit pitää kaikista eläimistä mitkä saa tottelemaan ehdoitta. Koira on siihen täysin sopiva. Kissat taas ja muut eläimet ei niinkään.

Niin, koira on sellainen alistuva seuraaja ja juuri sen vuoksi etenkin naiset niitä suosii. Mitähän tämä mahtaa sitten kertoa näistä koiran omistajista, saavat toteuttaa jotain alitajuista hallinnan ja vallantarvettaan. Se sitten naamioidaan joksikin "koira rakastaa ehdoitta"-tuubaksi, vaikka kyse on pohjimmiltaan vain siitä että se koira nöyristelee sua mitä esim. kissat ei tee ja siksi kissat ei sytytä.

Keskustelu meni juuri kuten ne aina menevät.

Alkuperäinen ongelma: ap haluaa löytää koirattoman (ja lapsettoman) naisen. Sen sijaan, että keskusteltaisiin siitä, mitä hänen kannattaa tehdä (huom. hän on tässä ainoa, jolla on ongelma), keskustellaan siitä kuinka naisten ei pitäisi hankkia koiria, koirien hankkiminen on väärin jne.

Maailmassa ei ole yhtäkään miestä, jonka takia olisin valmis luopumaan koirallisesta elämästä. Sen takia valitsin puolison, joka myös rakastaa koiria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi