Miten löytää koiraton/lapseton nuori nainen?
En siedä näitä jatkuvasti huomiota vaativia haisevia olentoja. Haluaisin että nainen voi spontaanisti lähteä vaikka reissuun eikä naisen asunto haisisi eläintarhalta (koira). Toisten lapset ei valitettavasti kiinnosta myöskään ollenkaan ja vievät liikaa aikaa naiselta.
Ikää saisi olla 20-30v. Ei kai tässä iässä ole liikaa vaadittu jos haluan lapsettoman naisen? Ja mikä ihme sen koiran kanssa on? 75% FB dating naisista näyttää olevan koira eli koko asunto haisee eläintarhalta. Tinderissä sama. Mist voisi löytää koirattoman naisen?
M32
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Joo itelläkin sama ongelma, lapsikin vielä menisi mutta koiraa ei koskaan! Minulle yksi suurimmista tai ehkä jopa suurin turn-on on se kun nainen sanoo ettei pidä yhtään koirista.
Nainen, joka ei pidä koirista on jopa epäilyttävämpi kuin mies, joka pitää Euroviisuista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en välitä suuremmin koirista, mutta olen seurustellut naisen kanssa jolla oli koira. Ja vieläpä koiran pitäminen oli minulle turn-on.
Miksi? Koska se koira oli sokea ja huonokuntoinen, sellaisena nainen koiran otti koska tälle ei ollut muuta paikkaa. Opin itsekin pitämään koirasta ja meistä tuli kavereita. Naisessa arvostin hyvää sydäntä ja aitoa eläinrakkautta.
...mutta sitten taas jos hankitaan tietyn rotuinen koira joka on jalostettu kasvattajien toimesta ulkonäöltään ja luonteeltaan ihmisiä miellyttäväksi, älkää v***u tulko sössöttämään eläinrakkaudesta. Mikään ei ole niin etovaa ja vastenmielistä kuin se että eläimiä jalostetaan ihmisten iloksi, jotta ihmiset voisivat omistaa eläimen ja saada tämän tekemään mitä haluavat. Se on eläinrakkauden vastakohta.
Jep.
Itse asiassa on vaikeaa löytää eläinrakasta koiranaista.
Oikeasti se koira hankitaan omia tarpeita varten. Ei siinä koiria ajatella.
Rotu kertoo jo paljon. Halutaan chihuahua koska se näyttää kivalta, viis siitä jos rotu on jalostettu terveysongelmaiseksi. Tai laumanvartijakoira, vaikkei sille ole tarjota ympäristöä ja tehtivä joita se haluaisi.
Monelle koiranaiselle se sokea vanha koira ei kelpaisi, koska se ei näytä oikeanlaiselta tai ole juuri tiettyä rotua. Nainen valkkaisi sen komeimman/kauneimman, terveimmän ja vahvimman yksilön, joka kaikkein vähiten tarvitsisi naisen huolenpitoa.
Ota siskopuoleni, vihaa lapsia ja eläimiä. Toisaalta on myös ketjupolttaja joka ei ikinä siivoa kämppäänsä, mutta eipähän haise koira!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole kaikkien naisten etu, että pysyy kaukana sinusta ja sinunlaisista. Miten musta tuntuu, että sössötys "koirien hajusta" sun muista ole vaan peiteltyä mustasukkaisuutta siitä, että joku muukin saa huomiota naiselta kuin vaan sinä.
Vaikeahan naisten tätä on tajuta, kun itsellään on aina se koira tai pari tai sitten muksuja joita paijataan ja mies jää kuin nalli kalliolle. Eivätpä vaan naiset itsekään sietäisi moista käytöstä kumppaniltaan, kyllä naisenkin pitää saada tuntea olevansa tärkeä ja haluttu numero1 eikä mikään kolmossija listalla lasten ja elukoiden jälkeen.
Sinun ongelmasi on narsismi. Se estää pariutumisen ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en välitä suuremmin koirista, mutta olen seurustellut naisen kanssa jolla oli koira. Ja vieläpä koiran pitäminen oli minulle turn-on.
Miksi? Koska se koira oli sokea ja huonokuntoinen, sellaisena nainen koiran otti koska tälle ei ollut muuta paikkaa. Opin itsekin pitämään koirasta ja meistä tuli kavereita. Naisessa arvostin hyvää sydäntä ja aitoa eläinrakkautta.
...mutta sitten taas jos hankitaan tietyn rotuinen koira joka on jalostettu kasvattajien toimesta ulkonäöltään ja luonteeltaan ihmisiä miellyttäväksi, älkää v***u tulko sössöttämään eläinrakkaudesta. Mikään ei ole niin etovaa ja vastenmielistä kuin se että eläimiä jalostetaan ihmisten iloksi, jotta ihmiset voisivat omistaa eläimen ja saada tämän tekemään mitä haluavat. Se on eläinrakkauden vastakohta.
Jep.
Rotu kertoo jo paljon. Halutaan chihuahua koska se näyttää kivalta, viis siitä jos rotu on jalostettu terveysongelmaiseksi. Tai laumanvartijakoira, vaikkei sille ole tarjota ympäristöä ja tehtivä joita se haluaisi.
Monelle koiranaiselle se sokea vanha koira ei kelpaisi, koska se ei näytä oikeanlaiselta tai ole juuri tiettyä rotua. Nainen valkkaisi sen komeimman/kauneimman, terveimmän ja vahvimman yksilön, joka kaikkein vähiten tarvitsisi naisen huolenpitoa.
Jospa se nainen haluaa lenkkikaverikseen terveen ja vahvan yksilön, joka jaksaa juosta rinnalla. Ei siinä ole mitään väärää, että valitsee koirakaverinsa omien tarpeittensa mukaan. Ei eläinsuojelutyö ole ainoa tapa pitää eläimistä. Kyllä kotiin saa hankkia ihan itselleen sopivan lemmikin.
Täällä näköjään oletetaan että kaikki jotka eivät pidä koirista vihaavat niitä. Tyhmää kun ei tajuta että siinä on sellainen välimallikin. En itse pidä koirista, mutta en vihaakaan niitä. Suhteeni koiriin on samanlainen kuin parsakaaliin, en pidä kummastakaan mutta en käytä energiaani parsakaalien tai koirien ajattelemiseen silloin kun niitä ei ole paikalla enkä koe millään tavalla vihaavani kumpaakaan, en vain pidä niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näkyy olevan vihamielistä kommentointia jos joku ei satu tykkäämään piskeistä ja muiden äpäröistä.
Ja sietää ollakin, sellaiset ihmiset ovat kamalia. Psykopaatit ei esim tykkää eläimistä yleensä.
Just olin sanomassa samaa.
Ai niin kuin Hitler ei tykännyt? Kyllä psykopaatit pitää kaikista eläimistä mitkä saa tottelemaan ehdoitta. Koira on siihen täysin sopiva. Kissat taas ja muut eläimet ei niinkään.
Niin, koira on sellainen alistuva seuraaja ja juuri sen vuoksi etenkin naiset niitä suosii. Mitähän tämä mahtaa sitten kertoa näistä koiran omistajista, saavat toteuttaa jotain alitajuista hallinnan ja vallantarvettaan. Se sitten naamioidaan joksikin "koira rakastaa ehdoitta"-tuubaksi, vaikka kyse on pohjimmiltaan vain siitä että se koira nöyristelee sua mitä esim. kissat ei tee ja siksi kissat ei sytytä.
Hyvin erilaisissa piireissä liikutaan koska koiranomistajat mun tuttavissa ovat 90% miehiä, naisilla yleensä kissa tai ei yhtään lemmikkiä. Pidän kyllä koirista mutta oman katon alle en sellaista huoli, eikä minuakaan oikein jaksa kiinnostaa mies kellä on lapsia ennestään. Lapset tarvitsevat huolenpitoa ja huomiota, sen kyllä ymmärrän enkä siitä kilpaile kuten ap, minua eniten ärsyttää kasvatuksen puute ja lähinnä se että ex pyörii kuvioissa mukana, kokeilin mutta ei sovi minulle.
Niin, noh. Hankin koiran, koska olin yksinäinen, epämotivoitunut ja huonokuntoinen.
Koiran ansiosta tulee juteltua muiden ihmisten kanssa päivittäin. Vaikken saisi mitään muuta aikaiseksi, niin ainakin tulee ulkoiltua ja lenkkeiltyä koiran kanssa. Olen iloisempi enkä väsy enää yhtä helposti. Olisi kauheaa, jos miehet pitäisivät siitä, millaiseksi koiran omistaminen on minut tehnyt, mutta pakottaisivat luopumaan olennosta, jonka ansiota tämä kaikki on. En pystyisi moiseen selkäänpuukotukseen rakasta lemmikkiäni kohtaan.
Kun minä olin nuori ja muutin pois vanhempien luota, en edes ajatellut mitään miehiä vaan heti ekana halusin koiran. Onneksi löysin myöhemmin myös koirista tykkäävän miehen, muunlaista en olisi huolinutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan (1940-luvulla) asui Saksassa mies nimeltä Adolf. Hän omisti elämänsä aikana useita koiria, joten voidaan olettaa hänen pitäneen koirista. Viimeisimmän koiransa hän kuitenkin tappoi kokeilumielessä syanidilla. Hieman sen jälkeen kyseinen Adolf ja hänen vastavihitty vaimonsa Eva päättivät myös omat elämänsä vastaavanlaisilla syanidikapseleilla. Ennen kuolemaansa Adolf ehti tehdä paljon muutakin pöljää Euroopassa, Adolfista ja hänen teoistaan löytyy varmasti paljon materiaalia jopa internetistäkin. Sen pituinen se.
Että näinkin eläinrakkaita ja muutenkin tasapainoisia ihmisiä koiranomistajat saattavat olla!
Niin se että ottaa koiran ja kiduttaa siitä kertoo mitä niistä ihmisistä jotka pitävät eläimistä?
Kertoo juuri sen mitä täällä yritetään kauheasti kiistää. Eli että myös koirista pitävä ja sellaisen omistava ihminen voi olla täysi hirviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Jospa se nainen haluaa lenkkikaverikseen terveen ja vahvan yksilön, joka jaksaa juosta rinnalla. Ei siinä ole mitään väärää, että valitsee koirakaverinsa omien tarpeittensa mukaan. Ei eläinsuojelutyö ole ainoa tapa pitää eläimistä. Kyllä kotiin saa hankkia ihan itselleen sopivan lemmikin.
No nythän selvisi miksi naiset eläimistä pitävät.
Lemmikiksi voidaan valkata terve ja vahva yksilö joka tottelee naista kaikessa. Eikä eläimellä ole sananvaltaa, se kun on naisen omaisuutta ja on valittu naisen tarpeiden mukaan.
Todellista eläinrakkautta.
Aloittaja kyselee naisvinkkejä palstalta, jonka kohderyhmä on
* perheellistyneet
* yli 30-vuotiaat naiset
Aloittaisin etsinnät rajaamalla tämän palstan pois hakukohteista. Soronoo, ei tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näkyy olevan vihamielistä kommentointia jos joku ei satu tykkäämään piskeistä ja muiden äpäröistä.
Ja sietää ollakin, sellaiset ihmiset ovat kamalia. Psykopaatit ei esim tykkää eläimistä yleensä.
Ai niin kuin Hitler ei tykännyt? Kyllä psykopaatit pitää kaikista eläimistä mitkä saa tottelemaan ehdoitta. Koira on siihen täysin sopiva. Kissat taas ja muut eläimet ei niinkään.
Aika harvaa koiraa saa tottelemaan ehdoitta. Ehkä lähinnä paimenkoirat.
Mulla ei ole lapsia eikä koiria, mutta sen sijaan löytyy pari kissaa. Ikääkin taitaa olla liikaa. N38
Vastaisin vaatimuksiasi, mutta olen saman ikäinen kuin sinä itse.
Oi voi, melkein harmittaa ettei tämä edennyt tämän pidemmälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
No nythän selvisi miksi naiset eläimistä pitävät.
Lemmikiksi voidaan valkata terve ja vahva yksilö joka tottelee naista kaikessa. Eikä eläimellä ole sananvaltaa, se kun on naisen omaisuutta ja on valittu naisen tarpeiden mukaan.
Todellista eläinrakkautta.
Koirahan on naiselle kuin seksinukke miehelle.
Se voidaan valkata yksipuolisesti omien tarpeiden mukaan. Se ei sano vastaan eikä ole vapaa.
Ainoa ero on tarpeissa. Miehellä on seksivietti, naisella hoivavietti.
Vastaisin vaatimuksiasi, mutta olen saman ikäinen kuin sinä itse.
Oi voi, melkein harmittaa ettei tämä edennyt tämän pidemmälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvaa koiraa saa tottelemaan ehdoitta. Ehkä lähinnä paimenkoirat.
Koirat ja hevoset ovat ainoat eläimet, jotka ihminen pystyy alistamaan täysin tahtoonsa. Mulla nousee aina vähän karvat pystyyn, kun tapaan vannoutuneen hevos- ja koiraihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli mustasukkainen mun hamsterille! Laitoin sen asumusta kuntoon ja exä vittuili mulle ja käski tulla pois sieltä. Olisi pitänyt tulla sen viereen enemmin sohvalle.
Joo hamsteri on yllättävän hyvä testi ihmisille. Mulla on siis kolme hamsteria ja olen ihan aikuinen, yli kolmekymppinen nainen. Ihmiset suhtautuvat todella laidasta laitaan tietoon lemmikeistäni. Toiset pitävät söpöinä ja kyselevät hoidosta jne. Ja toiset pitävät avoimesti mua hulluna, ilkkuvat jopa. Ihmetellään miksi niillä on niin isot asumukset (jokaisella 150x50cm), miksi käytän aikaa ja rahaa niiden hoitoon, tai eläinlääkäriin.
Ihmiset jotka suhtautuvat halveksuvasti pieniin luontokappaleisiin eivätkä ymmärrä että niilläkin on tarpeensa menevät välittömästi epäilyttävien tyyppien listalle. Hoivavietin puuttuminen on yksi suurimpia turnoffeja miehessä, vaikka en omia lapsia haluakaan. Mutta ihan koko maailma tarvitsee hoivaa ja empatiaa, ja siksi tällaiset kovat asenteet kyllä karkottaa minut tehokkaasti.
Juuh, täällä on julistettu psykopaateiksi ne jotka eivät pidä eläimistä. Joku toi Adolf Hitlerin sitten esiin, tästä ei sitten tykätty.
Olen huomannut näissä eläimiin liittyvissä keskusteluissa (yleensä koiriin ja kissoihin) että nämä eläinten puolustajat ovat usein melko hämärää sakkia. Ihmisiäkään ei puolustella haukkumisilta lähes koskaan näin kovasti kuin eläimiä aina puolustellaan. Ei usein tarvi näillä palstoilla pientäkään moitetta vaikkapa koirista ennen kuin tulee jotain tekstiä siitä kuinka halutaan kiduttaa koirien moittijaa tjsp.
-ohis