Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää koiraton/lapseton nuori nainen?

Vierailija
13.03.2021 |

En siedä näitä jatkuvasti huomiota vaativia haisevia olentoja. Haluaisin että nainen voi spontaanisti lähteä vaikka reissuun eikä naisen asunto haisisi eläintarhalta (koira). Toisten lapset ei valitettavasti kiinnosta myöskään ollenkaan ja vievät liikaa aikaa naiselta.

Ikää saisi olla 20-30v. Ei kai tässä iässä ole liikaa vaadittu jos haluan lapsettoman naisen? Ja mikä ihme sen koiran kanssa on? 75% FB dating naisista näyttää olevan koira eli koko asunto haisee eläintarhalta. Tinderissä sama. Mist voisi löytää koirattoman naisen?

M32

Kommentit (189)

Vierailija
121/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet naiset vaikuttaa triggeröityvän kun 32v mies haluaa max 30v naisen :) Eihän tuossa ole kuin 2 vuoden ero ja ihan yleistä että mies vähän vanhempi.

Jos mies ei aseta toivenaisen ikähaarukkaa suunnilleen oman ikänsä ympärille, niin suurempi ikälukema tarkoittaa miehen sisäistämää parasta ennen -päivämäärää. Miksi panostaisin mitään ihmiseen, joka ei siedä minulta sen vertaa ryppyjä, mitä itseltään (:D)?

Ja naisethan eivät koskaan vaadi mieheltä ominaisuuksia joita heillä itsellään ei ole.

Kerro, miten se vaatiminen tapahtuu. Lähdenkö kulkemaan ympäriinsä ja vaadin kohtaamiltani miehiltä, että "sinun pitää olla pitkä", "sinun pitää olla rikas" jne?

Vierailija
122/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet naiset vaikuttaa triggeröityvän kun 32v mies haluaa max 30v naisen :) Eihän tuossa ole kuin 2 vuoden ero ja ihan yleistä että mies vähän vanhempi.

Jos mies ei aseta toivenaisen ikähaarukkaa suunnilleen oman ikänsä ympärille, niin suurempi ikälukema tarkoittaa miehen sisäistämää parasta ennen -päivämäärää. Miksi panostaisin mitään ihmiseen, joka ei siedä minulta sen vertaa ryppyjä, mitä itseltään (:D)?

Niin, ja siis vittuilu alkaa ja suhteeseen panostaminen loppuu sillä hetkellä, kun miehen kuvittelema p.e. -päiväys umpeutuu. Parempi valkata joku maanläheisempi mies.

t. Eräs entinen nuori typerys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju paljastaa naisen kaksinaismoraalin.

Mies ei saa pelätä jäävänsä kakkoseksi kun nainen keskittyy koiraansa. Mies ei saa katsella nuorempaa naista.

Mutta totta kai miehen pitää panostaa naiseen 100%. Ei saa keskittyä liikaa harrastuksiin, ei saa olla liikaa kiinni äidissään jota pitää auttaa, jne. Ja totta kai nainen saa katsella pidempää, itsevarmempaa ja menestyneempää miestä.

Ja kuten kävi ilmi, koira todellakin on miehen- ja lapsenkorvike samanaikaisesti. Kuin mies- ja lapsirobotti joka mukautuu aina naisen tahtoon.

Vierailija
124/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytäisi sitten vastaavasti koirallisen/koirista pitävän naisen, lapsetkaan ei haittaisi? On se kyllä erikoista, että ap:n kaltaiset sitten kyllä niitä tapaa.

M38 koirallinen itsekin.

Vierailija
125/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en välitä suuremmin koirista, mutta olen seurustellut naisen kanssa jolla oli koira. Ja vieläpä koiran pitäminen oli minulle turn-on.

Miksi? Koska se koira oli sokea ja huonokuntoinen, sellaisena nainen koiran otti koska tälle ei ollut muuta paikkaa. Opin itsekin pitämään koirasta ja meistä tuli kavereita. Naisessa arvostin hyvää sydäntä ja aitoa eläinrakkautta.

...mutta sitten taas jos hankitaan tietyn rotuinen koira joka on jalostettu kasvattajien toimesta ulkonäöltään ja luonteeltaan ihmisiä miellyttäväksi, älkää v***u tulko sössöttämään eläinrakkaudesta. Mikään ei ole niin etovaa ja vastenmielistä kuin se että eläimiä jalostetaan ihmisten iloksi, jotta ihmiset voisivat omistaa eläimen ja saada tämän tekemään mitä haluavat. Se on eläinrakkauden vastakohta.

Jep.

Itse asiassa on vaikeaa löytää eläinrakasta koiranaista.

Oikeasti se koira hankitaan omia tarpeita varten. Ei siinä koiria ajatella.

Rotu kertoo jo paljon. Halutaan chihuahua koska se näyttää kivalta, viis siitä jos rotu on jalostettu terveysongelmaiseksi. Tai laumanvartijakoira, vaikkei sille ole tarjota ympäristöä ja tehtivä joita se haluaisi.

Monelle koiranaiselle se sokea vanha koira ei kelpaisi, koska se ei näytä oikeanlaiselta tai ole juuri tiettyä rotua. Nainen valkkaisi sen komeimman/kauneimman, terveimmän ja vahvimman yksilön, joka kaikkein vähiten tarvitsisi naisen huolenpitoa.

Ok, hyvä tietää.

Ja miten tämä auttaa aloittajaa hänen ongelmassaan?

Vierailija
126/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, nyt tiedän, miten palstan ulimiehet saackarkotettua Tinderissä. Wuf wuf

Siinä kaksi melkeinpä pahinta turn-offia naisessa samassa paketissa. Koira ja Tinderin käyttö. Hyi olkoon!

Vierailija
127/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa ei se mua haittaa yhtään, mutta ajatus on sinällään naurettava että rajaa deittiehdokkaat noin, varsinkin jos haluaa sellaisen joka ei halua lapsia... 🤔

Mut on ainakin yllättänyt nuorten miesten kiinnostus. :D useampi itseä nuorempi (jopa 2-9v nuorempi) on ollut kiinnostunut mutta kun en itse koe että ois paljoa yhteistä... sama juttu itseä vanhempien kanssa. Monelle 20v naiselle 32v on ihan eri maailmasta kuin ite, toki ei kaikille.

T.118

Vierailija
128/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en välitä suuremmin koirista, mutta olen seurustellut naisen kanssa jolla oli koira. Ja vieläpä koiran pitäminen oli minulle turn-on.

Miksi? Koska se koira oli sokea ja huonokuntoinen, sellaisena nainen koiran otti koska tälle ei ollut muuta paikkaa. Opin itsekin pitämään koirasta ja meistä tuli kavereita. Naisessa arvostin hyvää sydäntä ja aitoa eläinrakkautta.

...mutta sitten taas jos hankitaan tietyn rotuinen koira joka on jalostettu kasvattajien toimesta ulkonäöltään ja luonteeltaan ihmisiä miellyttäväksi, älkää v***u tulko sössöttämään eläinrakkaudesta. Mikään ei ole niin etovaa ja vastenmielistä kuin se että eläimiä jalostetaan ihmisten iloksi, jotta ihmiset voisivat omistaa eläimen ja saada tämän tekemään mitä haluavat. Se on eläinrakkauden vastakohta.

Jep.

Rotu kertoo jo paljon. Halutaan chihuahua koska se näyttää kivalta, viis siitä jos rotu on jalostettu terveysongelmaiseksi. Tai laumanvartijakoira, vaikkei sille ole tarjota ympäristöä ja tehtivä joita se haluaisi.

Monelle koiranaiselle se sokea vanha koira ei kelpaisi, koska se ei näytä oikeanlaiselta tai ole juuri tiettyä rotua. Nainen valkkaisi sen komeimman/kauneimman, terveimmän ja vahvimman yksilön, joka kaikkein vähiten tarvitsisi naisen huolenpitoa.

Jospa se nainen haluaa lenkkikaverikseen terveen ja vahvan yksilön, joka jaksaa juosta rinnalla. Ei siinä ole mitään väärää, että valitsee koirakaverinsa omien tarpeittensa mukaan. Ei eläinsuojelutyö ole ainoa tapa pitää eläimistä. Kyllä kotiin saa hankkia ihan itselleen sopivan lemmikin.

No nythän selvisi miksi naiset eläimistä pitävät.

Lemmikiksi voidaan valkata terve ja vahva yksilö joka tottelee naista kaikessa. Eikä eläimellä ole sananvaltaa, se kun on naisen omaisuutta ja on valittu naisen tarpeiden mukaan.

Todellista eläinrakkautta.

Ok, hyvä tietää. Eli mitä ap:n nyt kannattaisi tehdä?

Vierailija
129/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli mustasukkainen mun hamsterille! Laitoin sen asumusta kuntoon ja exä vittuili mulle ja käski tulla pois sieltä. Olisi pitänyt tulla sen viereen enemmin sohvalle.

Joo hamsteri on yllättävän hyvä testi ihmisille. Mulla on siis kolme hamsteria ja olen ihan aikuinen, yli kolmekymppinen nainen. Ihmiset suhtautuvat todella laidasta laitaan tietoon lemmikeistäni. Toiset pitävät söpöinä ja kyselevät hoidosta jne. Ja toiset pitävät avoimesti mua hulluna, ilkkuvat jopa. Ihmetellään miksi niillä on niin isot asumukset (jokaisella 150x50cm), miksi käytän aikaa ja rahaa niiden hoitoon, tai eläinlääkäriin.

Ihmiset jotka suhtautuvat halveksuvasti pieniin luontokappaleisiin eivätkä ymmärrä että niilläkin on tarpeensa menevät välittömästi epäilyttävien tyyppien listalle. Hoivavietin puuttuminen on yksi suurimpia turnoffeja miehessä, vaikka en omia lapsia haluakaan. Mutta ihan koko maailma tarvitsee hoivaa ja empatiaa, ja siksi tällaiset kovat asenteet kyllä karkottaa minut tehokkaasti.

Kuten yleensäkin, naiset tulkitsevat asiat itselleen edullisella tavalla.

Kyse ei yhäkään ole hoivavietistä itsessään.

Kyse on halusta omistaa luontokappale joka tungetaan siihen 150x150cm häkkiin kuin johonkin absurdiin näyttelyyn. Sitä lemmikkiä kohdellaan kuin barnie-nukkea lapsena.

Sama juttu koirien kanssa. Nainen valitsee koiran, omistaa sen ja kouluttaa tottelemaan omistajaansa ehdoitta.

Tuossa ei ole kyse eläinrakkaudesta ja epäitsekkyydestä, vaan omien tarpeiden tyydyttämisestä hankkimalla luontokappale joka ei ole vapaa, ja joka ei osaa tai voi sanoa vastaan. Tämä on se missä itselleni klikkaa.

Ok.

Vierailija
130/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli mustasukkainen mun hamsterille! Laitoin sen asumusta kuntoon ja exä vittuili mulle ja käski tulla pois sieltä. Olisi pitänyt tulla sen viereen enemmin sohvalle.

Joo hamsteri on yllättävän hyvä testi ihmisille. Mulla on siis kolme hamsteria ja olen ihan aikuinen, yli kolmekymppinen nainen. Ihmiset suhtautuvat todella laidasta laitaan tietoon lemmikeistäni. Toiset pitävät söpöinä ja kyselevät hoidosta jne. Ja toiset pitävät avoimesti mua hulluna, ilkkuvat jopa. Ihmetellään miksi niillä on niin isot asumukset (jokaisella 150x50cm), miksi käytän aikaa ja rahaa niiden hoitoon, tai eläinlääkäriin.

Ihmiset jotka suhtautuvat halveksuvasti pieniin luontokappaleisiin eivätkä ymmärrä että niilläkin on tarpeensa menevät välittömästi epäilyttävien tyyppien listalle. Hoivavietin puuttuminen on yksi suurimpia turnoffeja miehessä, vaikka en omia lapsia haluakaan. Mutta ihan koko maailma tarvitsee hoivaa ja empatiaa, ja siksi tällaiset kovat asenteet kyllä karkottaa minut tehokkaasti.

Juuri näin, mulla nousee aina niskakarvat pystyyn ihmisistä jotka halveksuu eläimiä. Empaattisuus tai sen puute eläimiä kohtaan kertoo aina ihmisestä paljon.

M38

Vierailija
131/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju paljastaa naisen kaksinaismoraalin.

Mies ei saa pelätä jäävänsä kakkoseksi kun nainen keskittyy koiraansa. Mies ei saa katsella nuorempaa naista.

Mutta totta kai miehen pitää panostaa naiseen 100%. Ei saa keskittyä liikaa harrastuksiin, ei saa olla liikaa kiinni äidissään jota pitää auttaa, jne. Ja totta kai nainen saa katsella pidempää, itsevarmempaa ja menestyneempää miestä.

Ja kuten kävi ilmi, koira todellakin on miehen- ja lapsenkorvike samanaikaisesti. Kuin mies- ja lapsirobotti joka mukautuu aina naisen tahtoon.

Ok, hyvä tietää. Minkä ohjeen siis antaisit ap:lle?

Vierailija
132/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin koen ett ainakin 7v ikäero on ollut liikaa.

Ja onhan se vähän hassua ett jos 2vllä ei oo väliä, että miksi ap:n naisen pitäisi olla 30v tai alle jos ap itse on vasta 32. Ymmärtäisin jos ap haluaisi ehdottomasti perheen ja siksi etsisi mielummin nuorempaa että on paremmayät mahdollisuudet siihen. Siis miksi samanikäinen ei kelpaa, jos ap ei aio lisääntyä? Outoa. Jos sopivaa kumppania on noin vaikea löytää, kannattaa jättää turha rajaaminen pois.

Ei mulla muuta.

T.118

Vierailija
133/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Jos on hämäriä koiraintoilijoiden kirjoitukset niin ei tämä niistä jälkeen jää.

Onko tämä katkera metafora sille että naiselle ei kelpaa muu kuin upporikas ammattikiekkoilija eikä kukaan sellainen mies joka kaipaisi naisen huolenpitoa?

Vierailija
134/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin käteen kirjoitti:

kaikki parhaat on varattu jäljellä on vain tatuoituja koiran omistaja yh äityleitä. EI KIITOS. 

Nimenomaan. Tämä pätee myös miehiin. Hienoa, että ymmärrät itsekin olevasi jämämies.

Vierailija
135/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Jospa se nainen haluaa lenkkikaverikseen terveen ja vahvan yksilön, joka jaksaa juosta rinnalla. Ei siinä ole mitään väärää, että valitsee koirakaverinsa omien tarpeittensa mukaan. Ei eläinsuojelutyö ole ainoa tapa pitää eläimistä. Kyllä kotiin saa hankkia ihan itselleen sopivan lemmikin.

No nythän selvisi miksi naiset eläimistä pitävät.

Lemmikiksi voidaan valkata terve ja vahva yksilö joka tottelee naista kaikessa. Eikä eläimellä ole sananvaltaa, se kun on naisen omaisuutta ja on valittu naisen tarpeiden mukaan.

Todellista eläinrakkautta.

No lemmikeillä ei todellakaan ole sananvaltaa siihen, kenen kotiin päätyvät. Aikamoista jeesustelua väittää, että vain huonokuntoisten rescue-eläinten hankkiminen lemmikiksi olisi sopivaa ja kertoisi oikeasta eläinrakkaudesta. 

Vierailija
136/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mistä löytyy lapseton kissaystävällinen mies? Ketuttaa hieman kun kuulee jotain eläinväkivaltavitsejä ekoilla treffeillä, vaikka asian piti olla ok. Heh heh, kun on hauskaa olla juntti. Tai sit jaetaan kertomus siitä, mitä serkku teki jollekin eläimelle (wtf?).

Ymmärrän, ettei huumorintajut aina kohtaa, mutta näitä tyyppejä on tullut vastaan jo kolme. En ikimaailmassa jättäisi tuollaista hetkeksikään yksin kissani kanssa, ilmeisesti puuttuu kunnioitus eläimiä kohtaan, vaikka omien sanojensa mukaan ovat eläinystävällisiä?

Miten tuon edes vois seuloa, kun nää on olleet normaaleja työssäkäyviä aikuisia miehiä?

Vierailija
137/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mistä löytyy lapseton kissaystävällinen mies? Ketuttaa hieman kun kuulee jotain eläinväkivaltavitsejä ekoilla treffeillä, vaikka asian piti olla ok. Heh heh, kun on hauskaa olla juntti. Tai sit jaetaan kertomus siitä, mitä serkku teki jollekin eläimelle (wtf?).

Ymmärrän, ettei huumorintajut aina kohtaa, mutta näitä tyyppejä on tullut vastaan jo kolme. En ikimaailmassa jättäisi tuollaista hetkeksikään yksin kissani kanssa, ilmeisesti puuttuu kunnioitus eläimiä kohtaan, vaikka omien sanojensa mukaan ovat eläinystävällisiä?

Miten tuon edes vois seuloa, kun nää on olleet normaaleja työssäkäyviä aikuisia miehiä?

No hyvä, että paljastui jo heti ekoilla treffeillä tuo empatiakyvyttömyys eläimiä kohtaan. Pääsit heti eroon. Uutta vaan kokeiluun, kyllä meitäkin eläimistä pitäviä löytyy.

M38

Vierailija
138/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täydellisesti sen, että ap ei halua naista jolla on koira tai lapsia. En minäkään halua koiraa ja lapsia ja muutkin elukat on turn off.

Mutta sitä en ymmärrä, että niin monella miehellä ei ole kykyä esittää keskustelulle lähtökohtaa ilman että mennään "onko liikaa vaadittu että saisin sellaisen ja sellaisen naisen" -linjalle.  

Tämä palsta on täysin kyllästetty miehillä, jotka kyselevät naisoikeuksiensa perään kuin vähäjärkinen teini joka vaatii vanhemmiltaan mopoa, koska kaikilla muillakin on.    

Vierailija
139/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua koirajankutusta, joten en tiedä, onko tätä jo sanottu, mutta oiekastihan ei spontaanisti voi lähteä matkustelemaan oikein muut kuin työelämän ulkopuolella olevat. Ja koska suurin osa saa esikoisen vasta n. kolmekymppisenä, eikä suinkaan läheskään kaikilla ole mitään lemmikkejä, luulisin että lapseton ja koiraton 20-30-vuotias nainen on jopa helppo löytää. Sitten pitää vaan siitä porukasta etsiä joku työtön. Ai niin, mutta työttömällä ei ole rahaa matkustella, tenkään tuossa ikäluokassa kun ei ole vieläö ehtinyt tehdä uraa sinne asti, että olisi todella hyvä ansiosidonnainen. Tämä voi muodostua ongelmaksi tuon spontaanin matkustelun suhteen - ne, joilla olisi rahaa matkustella, ovat kiinni työssään, ja ne taas, joilla olisi aikaa lähteä, eivät pysty rahan takia. Joten yhtälön hankaluus tulee tästä, ei suinkaan lapsista tai koirista.

Vierailija
140/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripariskunta matkustelee Suomessa (ennen koronaa) spontaanisti koirien kanssa. Ulkomaanreissujen ajaksi koirat on laitettu hoitoon.

Mutta onhan toi spontaani matkustelu vähän hämärä käsite kyllä, useimmiten matkat varataan etukäteen jne.

Itse kun en reppureissaajaluonne ole, niin en reppureissaajan miehen kanssa lähtisi matkaan tyyliin Intiaan ilman suunnitelmaa majoituksesta tai mistään. Kyse on erilaisista elämäntyyleistä ja niitä löytyy ihan matkustelijoistakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan