Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää koiraton/lapseton nuori nainen?

Vierailija
13.03.2021 |

En siedä näitä jatkuvasti huomiota vaativia haisevia olentoja. Haluaisin että nainen voi spontaanisti lähteä vaikka reissuun eikä naisen asunto haisisi eläintarhalta (koira). Toisten lapset ei valitettavasti kiinnosta myöskään ollenkaan ja vievät liikaa aikaa naiselta.

Ikää saisi olla 20-30v. Ei kai tässä iässä ole liikaa vaadittu jos haluan lapsettoman naisen? Ja mikä ihme sen koiran kanssa on? 75% FB dating naisista näyttää olevan koira eli koko asunto haisee eläintarhalta. Tinderissä sama. Mist voisi löytää koirattoman naisen?

M32

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittamasi perusteella kuulostat tosi ikävältä ihmiseltä. En ikinä lähtisi kanssasi treffeille.

Ps. Maailma ei ole sinulle velkaa lapsetonta naista, vain koska et itse saanut aikaiseksi pariutua ajoissa. Ikäisesi naiset kun tuppaa olemaan jo naimisissa ja/tai lapsia on, ja parikymppiset pariutuu omanikäisten kanssa.

No tuota, kaikki eivät ole parikymppisenä poikivia amiksia. 1 lapsi saadaan muistaakseni 29-vuotiaaana.

Parikymppisistä samaa mieltä, ap etsikööt ikäistään. Kyllä koirattomia on.

Vierailija
142/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn juna meni jo. Nuorempiin ei ole saumoja, ja sun ikäisillä on jo lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahkeet riittää niin ota aasialainen. Niillä harvemmin on mitään lemmikkejä. Maaseudulta. Rahattomana et tietenkään saa

Vierailija
144/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin haluaisin koirattoman ja lapsettoman miehen. Mitä väärää siinä on? N38

Vierailija
145/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mäkin haluaisin koirattoman ja lapsettoman miehen. Mitä väärää siinä on? N38

Mun exä on tuollainen. Pitäisi olla Tinderissä

Vierailija
146/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rahkeet riittää niin ota aasialainen. Niillä harvemmin on mitään lemmikkejä. Maaseudulta. Rahattomana et tietenkään saa

Mutta useimmilla on lapsi, ja länsimies otetaan elättäjäksi itselle, lapselle, ja koko suvulle.

Vierailija
147/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en välitä suuremmin koirista, mutta olen seurustellut naisen kanssa jolla oli koira. Ja vieläpä koiran pitäminen oli minulle turn-on.

Miksi? Koska se koira oli sokea ja huonokuntoinen, sellaisena nainen koiran otti koska tälle ei ollut muuta paikkaa. Opin itsekin pitämään koirasta ja meistä tuli kavereita. Naisessa arvostin hyvää sydäntä ja aitoa eläinrakkautta.

...mutta sitten taas jos hankitaan tietyn rotuinen koira joka on jalostettu kasvattajien toimesta ulkonäöltään ja luonteeltaan ihmisiä miellyttäväksi, älkää v***u tulko sössöttämään eläinrakkaudesta. Mikään ei ole niin etovaa ja vastenmielistä kuin se että eläimiä jalostetaan ihmisten iloksi, jotta ihmiset voisivat omistaa eläimen ja saada tämän tekemään mitä haluavat. Se on eläinrakkauden vastakohta.

Jep.

Itse asiassa on vaikeaa löytää eläinrakasta koiranaista.

Oikeasti se koira hankitaan omia tarpeita varten. Ei siinä koiria ajatella.

Rotu kertoo jo paljon. Halutaan chihuahua koska se näyttää kivalta, viis siitä jos rotu on jalostettu terveysongelmaiseksi. Tai laumanvartijakoira, vaikkei sille ole tarjota ympäristöä ja tehtivä joita se haluaisi.

Monelle koiranaiselle se sokea vanha koira ei kelpaisi, koska se ei näytä oikeanlaiselta tai ole juuri tiettyä rotua. Nainen valkkaisi sen komeimman/kauneimman, terveimmän ja vahvimman yksilön, joka kaikkein vähiten tarvitsisi naisen huolenpitoa.

Jos on hämäriä koiraintoilijoiden kirjoitukset niin ei tämä niistä jälkeen jää.

Onko tämä katkera metafora sille että naiselle ei kelpaa muu kuin upporikas ammattikiekkoilija eikä kukaan sellainen mies joka kaipaisi naisen huolenpitoa?

"Mies, joka kaipaisi naisen huolrnpitoa"

Eli p i l l u ja äiti samassa paketissa ? Jännä kun kukaan nainen ei halua olla tommonen, miksiköhän, tosi outoa 🙄

Vierailija
148/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en välitä suuremmin koirista, mutta olen seurustellut naisen kanssa jolla oli koira. Ja vieläpä koiran pitäminen oli minulle turn-on.

Miksi? Koska se koira oli sokea ja huonokuntoinen, sellaisena nainen koiran otti koska tälle ei ollut muuta paikkaa. Opin itsekin pitämään koirasta ja meistä tuli kavereita. Naisessa arvostin hyvää sydäntä ja aitoa eläinrakkautta.

...mutta sitten taas jos hankitaan tietyn rotuinen koira joka on jalostettu kasvattajien toimesta ulkonäöltään ja luonteeltaan ihmisiä miellyttäväksi, älkää v***u tulko sössöttämään eläinrakkaudesta. Mikään ei ole niin etovaa ja vastenmielistä kuin se että eläimiä jalostetaan ihmisten iloksi, jotta ihmiset voisivat omistaa eläimen ja saada tämän tekemään mitä haluavat. Se on eläinrakkauden vastakohta.

Jep.

Itse asiassa on vaikeaa löytää eläinrakasta koiranaista.

Oikeasti se koira hankitaan omia tarpeita varten. Ei siinä koiria ajatella.

Rotu kertoo jo paljon. Halutaan chihuahua koska se näyttää kivalta, viis siitä jos rotu on jalostettu terveysongelmaiseksi. Tai laumanvartijakoira, vaikkei sille ole tarjota ympäristöä ja tehtivä joita se haluaisi.

Monelle koiranaiselle se sokea vanha koira ei kelpaisi, koska se ei näytä oikeanlaiselta tai ole juuri tiettyä rotua. Nainen valkkaisi sen komeimman/kauneimman, terveimmän ja vahvimman yksilön, joka kaikkein vähiten tarvitsisi naisen huolenpitoa.

Jos on hämäriä koiraintoilijoiden kirjoitukset niin ei tämä niistä jälkeen jää.

Onko tämä katkera metafora sille että naiselle ei kelpaa muu kuin upporikas ammattikiekkoilija eikä kukaan sellainen mies joka kaipaisi naisen huolenpitoa?

Eli kun sinä et kelpaa, niin heti alkaa kiukuttelu siitä, että naiset on niin kranttuja, että niille ei kelpaa, kuin ammattikiekkoilija. Just joo.

Vierailija
149/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden ap:n kuvaukseen sopivan naisen. Lapseton ja sopivan ikäinen, ei omista koiraa ja on sinkku. Tuo nainen vain sattuu olemaan erittäin rasittava ja ärsyttävä. Mutta se ei ilmeisesti haittaa?

Vierailija
150/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta useimmilla on lapsi, ja länsimies otetaan elättäjäksi itselle, lapselle, ja koko suvulle.

Nimenomaan siksi pitää mennä maaseudulle. Ongemaksi voi kumminkin muodostua puutteellinen englanninkielen taito. Tuurilla saat sellaisen jonka perheessä on ollut ulkomaalaisia kanavia näyttävä telkkari.

Suhde tulee olemaan erittäin mielenkiintoinen...

Vierailija
151/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli mustasukkainen mun hamsterille! Laitoin sen asumusta kuntoon ja exä vittuili mulle ja käski tulla pois sieltä. Olisi pitänyt tulla sen viereen enemmin sohvalle.

Joo hamsteri on yllättävän hyvä testi ihmisille. Mulla on siis kolme hamsteria ja olen ihan aikuinen, yli kolmekymppinen nainen. Ihmiset suhtautuvat todella laidasta laitaan tietoon lemmikeistäni. Toiset pitävät söpöinä ja kyselevät hoidosta jne. Ja toiset pitävät avoimesti mua hulluna, ilkkuvat jopa. Ihmetellään miksi niillä on niin isot asumukset (jokaisella 150x50cm), miksi käytän aikaa ja rahaa niiden hoitoon, tai eläinlääkäriin.

Ihmiset jotka suhtautuvat halveksuvasti pieniin luontokappaleisiin eivätkä ymmärrä että niilläkin on tarpeensa menevät välittömästi epäilyttävien tyyppien listalle. Hoivavietin puuttuminen on yksi suurimpia turnoffeja miehessä, vaikka en omia lapsia haluakaan. Mutta ihan koko maailma tarvitsee hoivaa ja empatiaa, ja siksi tällaiset kovat asenteet kyllä karkottaa minut tehokkaasti.

Kuten yleensäkin, naiset tulkitsevat asiat itselleen edullisella tavalla.

Kyse ei yhäkään ole hoivavietistä itsessään.

Kyse on halusta omistaa luontokappale joka tungetaan siihen 150x150cm häkkiin kuin johonkin absurdiin näyttelyyn. Sitä lemmikkiä kohdellaan kuin barnie-nukkea lapsena.

Sama juttu koirien kanssa. Nainen valitsee koiran, omistaa sen ja kouluttaa tottelemaan omistajaansa ehdoitta.

Tuossa ei ole kyse eläinrakkaudesta ja epäitsekkyydestä, vaan omien tarpeiden tyydyttämisestä hankkimalla luontokappale joka ei ole vapaa, ja joka ei osaa tai voi sanoa vastaan. Tämä on se missä itselleni klikkaa.

Auttaako tämä kommentti AP:ta löytämään koirattoman, lapsettoman ja itseään 10 v. nuoremman naisen?

Ei. Kommentti on tyhjä ja tarpeeton, ellei hamsterihäkkiin tungettaisi sen vapautuessa AP:ta :D

Ei minun tehtäväni Aaveellä ole auttaa APtä löytämään naista.

Vierailija
152/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet naiset vaikuttaa triggeröityvän kun 32v mies haluaa max 30v naisen :) Eihän tuossa ole kuin 2 vuoden ero ja ihan yleistä että mies vähän vanhempi.

Jos mies ei aseta toivenaisen ikähaarukkaa suunnilleen oman ikänsä ympärille, niin suurempi ikälukema tarkoittaa miehen sisäistämää parasta ennen -päivämäärää. Miksi panostaisin mitään ihmiseen, joka ei siedä minulta sen vertaa ryppyjä, mitä itseltään (:D)?

Ja naisethan eivät koskaan vaadi mieheltä ominaisuuksia joita heillä itsellään ei ole.

Kerro, miten se vaatiminen tapahtuu. Lähdenkö kulkemaan ympäriinsä ja vaadin kohtaamiltani miehiltä, että "sinun pitää olla pitkä", "sinun pitää olla rikas" jne?

Niin, ja miehet saa vaatia, mutta naiset ei. Tämä ketjuhan on aloitettu siksi. Kun nainrn vaatii, nainen on kranttu ja itsekäs, jolle ei kelpaa kuin top 10 lätkänpelaaja- kirurgi tms. Kun mies vaatii, se on naisten vika, kun mies ei saa sitä tavallisen kaunista( miss Helsinki finalisti) hoikkaa naista, joka on jokamiehen oikeus, niin silloin saa vaatia mitä vaan.

Vierailija
153/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa hakea just sellaista kumppania kuin haluaa. Minäkin olen usein maininnut että hyvä kroppa pitää olla. Hoikka tai normaali. Nautin siinä vaiheessa aina läskien ulinasta, se on musiikkia korville.

Vierailija
154/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli mustasukkainen mun hamsterille! Laitoin sen asumusta kuntoon ja exä vittuili mulle ja käski tulla pois sieltä. Olisi pitänyt tulla sen viereen enemmin sohvalle.

Joo hamsteri on yllättävän hyvä testi ihmisille. Mulla on siis kolme hamsteria ja olen ihan aikuinen, yli kolmekymppinen nainen. Ihmiset suhtautuvat todella laidasta laitaan tietoon lemmikeistäni. Toiset pitävät söpöinä ja kyselevät hoidosta jne. Ja toiset pitävät avoimesti mua hulluna, ilkkuvat jopa. Ihmetellään miksi niillä on niin isot asumukset (jokaisella 150x50cm), miksi käytän aikaa ja rahaa niiden hoitoon, tai eläinlääkäriin.

Ihmiset jotka suhtautuvat halveksuvasti pieniin luontokappaleisiin eivätkä ymmärrä että niilläkin on tarpeensa menevät välittömästi epäilyttävien tyyppien listalle. Hoivavietin puuttuminen on yksi suurimpia turnoffeja miehessä, vaikka en omia lapsia haluakaan. Mutta ihan koko maailma tarvitsee hoivaa ja empatiaa, ja siksi tällaiset kovat asenteet kyllä karkottaa minut tehokkaasti.

Kuten yleensäkin, naiset tulkitsevat asiat itselleen edullisella tavalla.

Kyse ei yhäkään ole hoivavietistä itsessään.

Kyse on halusta omistaa luontokappale joka tungetaan siihen 150x150cm häkkiin kuin johonkin absurdiin näyttelyyn. Sitä lemmikkiä kohdellaan kuin barnie-nukkea lapsena.

Sama juttu koirien kanssa. Nainen valitsee koiran, omistaa sen ja kouluttaa tottelemaan omistajaansa ehdoitta.

Tuossa ei ole kyse eläinrakkaudesta ja epäitsekkyydestä, vaan omien tarpeiden tyydyttämisestä hankkimalla luontokappale joka ei ole vapaa, ja joka ei osaa tai voi sanoa vastaan. Tämä on se missä itselleni klikkaa.

Kiva kun kerroit. Emme siis sopisi ihmisinä millään tavalla yhteen. Ja sehän on deittailun tarkoitus, löytää itselleen sopiva tyyppi. Siispä jos tutustuisin kaltaiseesi mieheen, voisin onneksi heti sanoa että tätä on turha jatkaa.

Vierailija
155/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä koirista, mutta minulla on viisi kissaa. Itse en pidä itsekkäistä pskapäistä. N23

Heh, itse olet itsekkäänä ottanut itsellesi viisi eläintä orjaksi/viihdyttäjäksi. Lemmikinomistajat ne niitä itsekkäiitä on

Vierailija
156/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan siksi pitää mennä maaseudulle. Ongemaksi voi kumminkin muodostua puutteellinen englanninkielen taito. Tuurilla saat sellaisen jonka perheessä on ollut ulkomaalaisia kanavia näyttävä telkkari.

Suhde tulee olemaan erittäin mielenkiintoinen...

Ei pidä paikkaansa. Siellä tehdään lapsia jopa nuorempana, kuin meillä ja ovat hyvinkin hedelmällisiä, mutta ukot eivöt jää, joten nainen asuu isoäitinsä luona lasten kanssa. Isoäiti hoitaa lapset, kun nainen lähtee töihin, eli nai länsimaalaisen. Näin ainakin Thaimaassa ja Filippiineillä. Se länsimaalainen mies on vain tulonlähde ja avioliitto työsopimus.

Vierailija
157/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mistä löytyy lapseton kissaystävällinen mies? Ketuttaa hieman kun kuulee jotain eläinväkivaltavitsejä ekoilla treffeillä, vaikka asian piti olla ok. Heh heh, kun on hauskaa olla juntti. Tai sit jaetaan kertomus siitä, mitä serkku teki jollekin eläimelle (wtf?).

Ymmärrän, ettei huumorintajut aina kohtaa, mutta näitä tyyppejä on tullut vastaan jo kolme. En ikimaailmassa jättäisi tuollaista hetkeksikään yksin kissani kanssa, ilmeisesti puuttuu kunnioitus eläimiä kohtaan, vaikka omien sanojensa mukaan ovat eläinystävällisiä?

Miten tuon edes vois seuloa, kun nää on olleet normaaleja työssäkäyviä aikuisia miehiä?

Muuttamalla miesmakuasi.

Oikeasti.

Selkeästi ihastut miehissä piirteisiin jotka korreloivat tuon kanssa.

Vierailija
158/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä koirista, mutta minulla on viisi kissaa. Itse en pidä itsekkäistä pskapäistä. N23

Heh, itse olet itsekkäänä ottanut itsellesi viisi eläintä orjaksi/viihdyttäjäksi. Lemmikinomistajat ne niitä itsekkäiitä on

So? Miestrn lemmikki ihan johtuu siitä, kun lemmikki saa huomiota, ja mies ei olekkaan naisen jakamattoman huomion kohde. Tämmöisten ikuisten lapsitähtirn kanssa ei kannata pariutua.

Vierailija
159/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So? Miestrn lemmikki ihan johtuu siitä, kun lemmikki saa huomiota, ja mies ei olekkaan naisen jakamattoman huomion kohde. Tämmöisten ikuisten lapsitähtirn kanssa ei kannata pariutua.

Meniköhän sinulla sukupuolet sekaisin?

Minun kokemuksieni mukaan naiset ovat nitä joiden pitää olla miehille ykkösiä.

Miehellä ei saa olla elämässään yhtään mitään minkä takia nainen voisi jäädä kakkoseksi, muuten se on ei jatkoon.

Vierailija
160/189 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mistä löytyy lapseton kissaystävällinen mies? Ketuttaa hieman kun kuulee jotain eläinväkivaltavitsejä ekoilla treffeillä, vaikka asian piti olla ok. Heh heh, kun on hauskaa olla juntti. Tai sit jaetaan kertomus siitä, mitä serkku teki jollekin eläimelle (wtf?).

Ymmärrän, ettei huumorintajut aina kohtaa, mutta näitä tyyppejä on tullut vastaan jo kolme. En ikimaailmassa jättäisi tuollaista hetkeksikään yksin kissani kanssa, ilmeisesti puuttuu kunnioitus eläimiä kohtaan, vaikka omien sanojensa mukaan ovat eläinystävällisiä?

Miten tuon edes vois seuloa, kun nää on olleet normaaleja työssäkäyviä aikuisia miehiä?

Muuttamalla miesmakuasi.

Oikeasti.

Selkeästi ihastut miehissä piirteisiin jotka korreloivat tuon kanssa.

Hienoa. Nyt löytyi palstan naisettomuuttaan itkevien u l i m i e s t e n ongelmiinkin ratkaisu! Muuttakaa naismakuanne. Kun sen kerta pitää onnistua naisilta, pitää sen onnistua myös teiltä. Lopettaka ma siis itkeminen, että vain puullukat yh:t teitä lähestyy, kun oikeasti haluatte IG- mallin- muuttakaa naismakuanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi