Miten löytää koiraton/lapseton nuori nainen?
En siedä näitä jatkuvasti huomiota vaativia haisevia olentoja. Haluaisin että nainen voi spontaanisti lähteä vaikka reissuun eikä naisen asunto haisisi eläintarhalta (koira). Toisten lapset ei valitettavasti kiinnosta myöskään ollenkaan ja vievät liikaa aikaa naiselta.
Ikää saisi olla 20-30v. Ei kai tässä iässä ole liikaa vaadittu jos haluan lapsettoman naisen? Ja mikä ihme sen koiran kanssa on? 75% FB dating naisista näyttää olevan koira eli koko asunto haisee eläintarhalta. Tinderissä sama. Mist voisi löytää koirattoman naisen?
M32
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan luonteen mukaisesti tämä meni täysin mustavalkoiseksi. Koiran omistajat ovat täydellisiä ihmisiä joissa ei ole mitään vikaa, ne jotka eivät pidä koirista ovat puolestaan kaikilla mittapuilla mitattuna täysin kelvottomia. Kerron nyt teille uskomattoman totuuden joka mullistaa tietoisuutenne:
a) koiranomistajissa on sekä mukavia että inhottavia ihmisiä
b) koirista pitämättömissä on sekä mukavia että inhottavia ihmisiä.
Aivan, mutta eipä tässäkään ketjussa ole koirista pitämättömiä mukavia ihmisiä. Ainoastaan kusipäitä löytyy.
Muutaman lauseen perusteella teet päätöksen että nuo ovat kusipäitä vaikket tiedä heistä mitään muuta kuin suhtautumisen koiriin? Ja muutenkin otanta melkoisen pieni, muutaman ihjmisen perusteella ajattelet että kaikki muutkin sadat tuhannet samaa mieltä koirista olevat ihmiset olisivat samanlaisia? Taidat olla niitä ihmisiä jotka tekevät muutenkin ihmisistä ennakkokäsityksiä jonkun mitättömän asian perusteella eivätkä suostu niistä luopumaan vaikka ne todistettaisiin vääriksi.
Kyllä tässä ihan aloituksesta lähtien on tarpeeksi analysoitavaa materiaalia kertynyt. Nämä u l i n a-aloitukset toistuvat täällä säännöllisesti ja ainoa tarkoitus on päästä haukkumaan naisia. Tämän lähemmäksi näes nämä tyypit ei naista pääse. Tässä trollauksrssa on kolme koukkua. Lemmikit , lapset ja ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näkyy olevan vihamielistä kommentointia jos joku ei satu tykkäämään piskeistä ja muiden äpäröistä.
Ja sietää ollakin, sellaiset ihmiset ovat kamalia. Psykopaatit ei esim tykkää eläimistä yleensä.
Just olin sanomassa samaa.
Ai niin kuin Hitler ei tykännyt? Kyllä psykopaatit pitää kaikista eläimistä mitkä saa tottelemaan ehdoitta. Koira on siihen täysin sopiva. Kissat taas ja muut eläimet ei niinkään.
Niin, koira on sellainen alistuva seuraaja ja juuri sen vuoksi etenkin naiset niitä suosii. Mitähän tämä mahtaa sitten kertoa näistä koiran omistajista, saavat toteuttaa jotain alitajuista hallinnan ja vallantarvettaan. Se sitten naamioidaan joksikin "koira rakastaa ehdoitta"-tuubaksi, vaikka kyse on pohjimmiltaan vain siitä että se koira nöyristelee sua mitä esim. kissat ei tee ja siksi kissat ei sytytä.
Koiriakin on niin kovin erilaisia. Aika harva koira on millään lailla alistuvan oloinen. Joskus voisi toivoa, että olisi, niin ei tarvitsisi olla koiran kanssa eri mieltä kaikesta sellaisesta kuin esim. onko käärme sopiva leikkikaveriksi vai ei.
Vierailija kirjoitti:
"Ei kai tässä iässä ole liikaa vaadittu jos haluan lapsettoman naisen?"
Kuule, 32-vuotiaalta tuo on liikaa vaadittu. Sinun olisi pitänyt vakiintua jo parikymppsenä, silloin tuo olisi onnistunut.
Kyllä, seuraava yritys sitten jossain 50-60 kieppeillä kun naisväki on päässyt jälkikasvustaan eroon. Näin se valitettavasti menee.
Mun exä oli mustasukkainen mun hamsterille! Laitoin sen asumusta kuntoon ja exä vittuili mulle ja käski tulla pois sieltä. Olisi pitänyt tulla sen viereen enemmin sohvalle.
Jos tulee etsimään lapsetonta, parikymppistä naista VAUVApalstalle, niin ei tarvii ihmetellä jos kaikki kommentoijat ovat perheellisiä kultaisennoutajan omistajia omakotitaloistaan. Vaikea sympata, todellakin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisellesi miehelle naisen ikähaarukka on 27-37v. Mikä saa luulemaan että sitä nuoremmat olisi kiinnostuneita setäikäisestä? Ongelmasi ei ole koirat vaan turhat luulot.
Se on ihmisestä itsestään kiinni saako nuorempaa vai ei. Kysy vaikka Dannylta.
Aivan. Mikä näistä olet. Julkkis, jolla vaikutusvaltaa musikkialalla ( Danny), presidentti ( Sale) vai miljardööri ( Ecclestone)?
Nuo kolmeko ovat ainoat maailman 4 miljardista miehestä jotka ovat nuoremman puolison saaneet? Itse olen tavallinen duunari ja silti on kertynyt ihan riittävästi kokemusta nuoremmista naisista.
Tokihan myös mielenterveysongelmaisia naisia löytyy golddiggereiden lisäksi. Mutta puhutaan tässä järjissään olevista ihmisistä.
Jos sinun mielestä on mielenterveysongelmaisen puuhaa laittaa persoona keskeisemmäksi kriteeriksi kuin ikä niin aika kaukana taidat olla tästä todellisuudesta. En kyllä itse viitsisi ketään mielenterveysongelmaiseksi leimata pelkästään kumppanin iän perusteella eikä kyseiselle toiminnalle ole edes mitään diagnoosia. Jos se olisi mielenterveysongelmaisten hommaa niin kyllähän sille joku diagnoosi ja tautiluokitus asetettaisiin.
Vain täydellinen luuseri ottaa vanhemman äijän joka on pelkkä duunari. Kyllä silloin on jossain pahasti vikaa jos ei parempaa saa.
Ihminen joka rakastaa eläimiä aidosti, tekee esimerkiksi luonnonsuojelutyötä.
Se kun eläimiä jalostetaan lemmikeiksi jotta ne käyttäytyisivät halutulla tavalla ja näyttäisivät kivoilta, ei ole eläinrakkautta nähnytkään.
Mua ei haittais joku pieni koira joka painaa alle 10kg mut sitä isommat koirat on totaalinen turnoff ja täys deal breaker
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole kaikkien naisten etu, että pysyy kaukana sinusta ja sinunlaisista. Miten musta tuntuu, että sössötys "koirien hajusta" sun muista ole vaan peiteltyä mustasukkaisuutta siitä, että joku muukin saa huomiota naiselta kuin vaan sinä.
Tämä. Seuraavaksi miehen mielestä nainen tapaa liikaa ystäviään tai on työnarkomaani, vaikka kävisi vain normaalisti töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla silakka jalkovälissä haisee pesemätöntä koiraakin pahemmalle.
Tosin sinä et pääse sitä koskaan haistamaan.
Mulla on pyykkipoika nenässä niin ei tarvi haistella.
Tässä maailmassa on ihmisiä aika tavalla. Jos ei millään tunnu löytyvän sopivaa seuraa edes tapailuun, niin yleensä on kyse vaatimusten suhteesta omaan tasoon. Kaikin puolin potentiaalisia sinkkumiehiä on vielä todella paljon tarjolla alle 35-vuotiaiden ikäluokassa, mitä sellaista sinulla on joka "vastaa" keskivertoa kovempia kriteereitäsi naiselle? Tuossa iässä lapsettomuus, hyvä taloudellinen toimeentulo, miellyttävä ulkonäkö ym. ovat tarjolla lähes joka sinkkumiehessä. N/28
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittais joku pieni koira joka painaa alle 10kg mut sitä isommat koirat on totaalinen turnoff ja täys deal breaker
Kannattaa tosiaan miettiä tarkkaan koiran hankkimista, jos ei siedä esim. pahoja hajuja. Meillä oli sellainen 60 kiloinen espanjanmastiffi, joka tietenkin kuolasi koko ajan. Lisäksi, koska rotu on laumanvartija, sillä oli kosteutta hyvin kestävä erittäin rasvainen turkki. Se rasva haisi kyllä todella etovalta, kun se tarttui mattoihin kiinni. Koira oli ihana, mutta on tosiaan hyvä, jos ihmiset tiedostavat etukäteen mitä sietävät ja mitä eivät. Kiertolaiskoiria on ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisellesi miehelle naisen ikähaarukka on 27-37v. Mikä saa luulemaan että sitä nuoremmat olisi kiinnostuneita setäikäisestä? Ongelmasi ei ole koirat vaan turhat luulot.
Se on ihmisestä itsestään kiinni saako nuorempaa vai ei. Kysy vaikka Dannylta.
Aivan. Mikä näistä olet. Julkkis, jolla vaikutusvaltaa musikkialalla ( Danny), presidentti ( Sale) vai miljardööri ( Ecclestone)?
Nuo kolmeko ovat ainoat maailman 4 miljardista miehestä jotka ovat nuoremman puolison saaneet? Itse olen tavallinen duunari ja silti on kertynyt ihan riittävästi kokemusta nuoremmista naisista.
Tokihan myös mielenterveysongelmaisia naisia löytyy golddiggereiden lisäksi. Mutta puhutaan tässä järjissään olevista ihmisistä.
Jos sinun mielestä on mielenterveysongelmaisen puuhaa laittaa persoona keskeisemmäksi kriteeriksi kuin ikä niin aika kaukana taidat olla tästä todellisuudesta. En kyllä itse viitsisi ketään mielenterveysongelmaiseksi leimata pelkästään kumppanin iän perusteella eikä kyseiselle toiminnalle ole edes mitään diagnoosia. Jos se olisi mielenterveysongelmaisten hommaa niin kyllähän sille joku diagnoosi ja tautiluokitus asetettaisiin.
Vain täydellinen luuseri ottaa vanhemman äijän joka on pelkkä duunari. Kyllä silloin on jossain pahasti vikaa jos ei parempaa saa.
Sinun on tätä varmaan vaikea käsittää, mutta joillekin naisille se ikä ei ole keskeisin kriteeri vaikka sinulle se näyttäisi olevan. Ja joitain ei edes kiinnosta mitkään korkeasti koulutetut tylsimykset vaan kokevat duunareiden olevan arvomaailmaltaan ja elämäntavoiltaan paljon kiinnostavampia kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole kaikkien naisten etu, että pysyy kaukana sinusta ja sinunlaisista. Miten musta tuntuu, että sössötys "koirien hajusta" sun muista ole vaan peiteltyä mustasukkaisuutta siitä, että joku muukin saa huomiota naiselta kuin vaan sinä.
Vaikeahan naisten tätä on tajuta, kun itsellään on aina se koira tai pari tai sitten muksuja joita paijataan ja mies jää kuin nalli kalliolle. Eivätpä vaan naiset itsekään sietäisi moista käytöstä kumppaniltaan, kyllä naisenkin pitää saada tuntea olevansa tärkeä ja haluttu numero1 eikä mikään kolmossija listalla lasten ja elukoiden jälkeen.
Jos koiraäitiys on miehen makuun liian intensiivistä, niin silloin myös mikä tahansa äiti-lapsi-suhde olisi miehen makuun liian tiivis. Miehet mussuttavat siitä, että "oma lapsi on eri asia", mutta ei se käytännössä ole. Mies, joka ei hyväksy hoivattavia objekteja talouteensa nyt, ei hyväksy niitä myöhemminkään. Vältyn vaan erolta, joka olisi edessä joka tapauksessa, kun mies hylkää minut heti deittaillessa eikä 5-v parisuhteen ja lapsenteon jälkeen.
t. "Sulla on järkevä suhde tohon koiraan" t. miehet -nainen
Typerin perustelu ikinä.
Naiset itse eivät hyväksy miehellä mitään mikä vie huomiota naisesta. Edes oma äiti ei saa olla liian tärkeä ja läheinen.
Sehän siippuu siitä, miten riippuvainen se huomion kohde toisen avusta on. Työikäinen nainen kyllä pärjää vaikkei roiku päivittäin aikuisten lastensa puseronhelmassa kiinni. Lapsen ensimmäinen ikävuosi vaatii naiselta paljon ja on ihan luonnollista, että naisen mielenkiinto kohdistuu vauvaan. Se on luonnon tapa kertoa, että nyt ei ole hyvä aika tulla uudestaan raskaaksi.
Sitä vaan, että minun koirani on kaunis, sillä on aina puhdas turkki ja se tuoksuu hyvälle. Mutta en minäkään halua olla sinun kanssasi ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan luonteen mukaisesti tämä meni täysin mustavalkoiseksi. Koiran omistajat ovat täydellisiä ihmisiä joissa ei ole mitään vikaa, ne jotka eivät pidä koirista ovat puolestaan kaikilla mittapuilla mitattuna täysin kelvottomia. Kerron nyt teille uskomattoman totuuden joka mullistaa tietoisuutenne:
a) koiranomistajissa on sekä mukavia että inhottavia ihmisiä
b) koirista pitämättömissä on sekä mukavia että inhottavia ihmisiä.
Aivan, mutta eipä tässäkään ketjussa ole koirista pitämättömiä mukavia ihmisiä. Ainoastaan kusipäitä löytyy.
Muutaman lauseen perusteella teet päätöksen että nuo ovat kusipäitä vaikket tiedä heistä mitään muuta kuin suhtautumisen koiriin? Ja muutenkin otanta melkoisen pieni, muutaman ihjmisen perusteella ajattelet että kaikki muutkin sadat tuhannet samaa mieltä koirista olevat ihmiset olisivat samanlaisia? Taidat olla niitä ihmisiä jotka tekevät muutenkin ihmisistä ennakkokäsityksiä jonkun mitättömän asian perusteella eivätkä suostu niistä luopumaan vaikka ne todistettaisiin vääriksi.
Kyllä tässä ihan aloituksesta lähtien on tarpeeksi analysoitavaa materiaalia kertynyt. Nämä u l i n a-aloitukset toistuvat täällä säännöllisesti ja ainoa tarkoitus on päästä haukkumaan naisia. Tämän lähemmäksi näes nämä tyypit ei naista pääse. Tässä trollauksrssa on kolme koukkua. Lemmikit , lapset ja ikäero.
No en tiedä mitä täällä aiemmin on puhuttu kun en seuraa niin aktiivisesti. Sinulla vissiin ainoa lyömäase tuo "sellaiset ja sellaiset miehet ei tuu koskaan saamaan naista" kun et mitään parempaa käyttänyt? Ihan niin kuin se olisi miehille jokin maailmanloppu että jossain nettipalstalla joku koirahullu uhoaa että ette tuu saamaan naista koskaan. Taidan sitten olla poikkeus kun en pidä koirista ja silti sama nainen jaksanut minua jo useamman vuoden katsella. Ja on vieläpä itseäni nuorempi.
Jos pitäisi valita ukko vai koirat.Niin kyllä se olisi koirat.Mun eläimet on parempii kuin yksikään ihminen,puolustan niitä ja ne mua,tehdään sopimus.Koirani saa olla äksy,enhän mäkää tykkää kaikista ja kaikesta.Mun koti on heidän koti.On käynyt haukkujoita ei käy enää.Koiranhaju mikä haju.Meillä on ainakin siistiä,siivotaan päivittäin.Koira on ulkoiluystävä ikinä sano ei.Muutenkin miehiä uskollisempi.Tunnen monia naisia koiralauman kera kuljetaan.Hyvä me!!!
Asteroidi kirjoitti:
Jos pitäisi valita ukko vai koirat.Niin kyllä se olisi koirat.Mun eläimet on parempii kuin yksikään ihminen,puolustan niitä ja ne mua,tehdään sopimus.Koirani saa olla äksy,enhän mäkää tykkää kaikista ja kaikesta.Mun koti on heidän koti.On käynyt haukkujoita ei käy enää.Koiranhaju mikä haju.Meillä on ainakin siistiä,siivotaan päivittäin.Koira on ulkoiluystävä ikinä sano ei.Muutenkin miehiä uskollisempi.Tunnen monia naisia koiralauman kera kuljetaan.Hyvä me!!!
Monenlaista kirjoitusta täälläkin olen lukenut, mutta kyllä tämä oli sekä kirjoitusasultaan että sisällöltään kaikista totaalisin turn-off mihin olen täällä törmännyt. Vaikka itse kritisoin usein muita siitä että tuomitsevat toisia ihmisiä jonkinlaiseksi pelkkien nettikirjoitusten perusteella, mutta nyt täytyy kyllä itsekin sortua siihen. Mikäli tuon lainaamani tekstin kirjoittanut ihminen on kirjoittanut sen täysin tosissaan eikä vain provosoidakseen, niin älykkyysosamäärä lienee siinä aavistuksen verran lievästi kehitysvammaisen yläpuolella, jos sitäkään.
Mun ex sanoi kun vanha koira jouduttiin loettamaan, että vihdoinkin ja yhtään elukkaa ei tähän taloon enää tule! Huikean röyhkeää ja omahyväistä, varsinkin kun asui minun omistamasa osakkeessa, kuten arvata saattaa lensi ulos kuin leppäkeihäs ja nyt on talossa pentukoira ja tapailen miesta jolla on myös koira.
Ihanan rehellinen aloitus! Ymmärrän sinua hyvin. Itse olen elänyt sen ajan, kun oli koiria. Ja lapset veivät kaiken ajan ja huomioni.