Miten löytää koiraton/lapseton nuori nainen?
En siedä näitä jatkuvasti huomiota vaativia haisevia olentoja. Haluaisin että nainen voi spontaanisti lähteä vaikka reissuun eikä naisen asunto haisisi eläintarhalta (koira). Toisten lapset ei valitettavasti kiinnosta myöskään ollenkaan ja vievät liikaa aikaa naiselta.
Ikää saisi olla 20-30v. Ei kai tässä iässä ole liikaa vaadittu jos haluan lapsettoman naisen? Ja mikä ihme sen koiran kanssa on? 75% FB dating naisista näyttää olevan koira eli koko asunto haisee eläintarhalta. Tinderissä sama. Mist voisi löytää koirattoman naisen?
M32
Kommentit (189)
Olen koiraton ja lapseton 21v nainen. Olet minulle liian vanha. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näkyy olevan vihamielistä kommentointia jos joku ei satu tykkäämään piskeistä ja muiden äpäröistä.
Ja sietää ollakin, sellaiset ihmiset ovat kamalia. Psykopaatit ei esim tykkää eläimistä yleensä.
Just olin sanomassa samaa.
Ai niin kuin Hitler ei tykännyt? Kyllä psykopaatit pitää kaikista eläimistä mitkä saa tottelemaan ehdoitta. Koira on siihen täysin sopiva. Kissat taas ja muut eläimet ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa kerrostalon hisseissä kun koira on siellä käynyt, aivan järkyttävän tunkkainen haju. Miettikää että sitä hajua pitäisi haistella omassa asunnossa.
Olisko niin, että siitä ei ole huolehdittu. Pesty yms
Einole lapsia eikä mitään lemmikkejä..vielä mutta suunnitelmissa on koira, kaltaisesi eläintenvihaaja olisi välitön turn off ja kylmäävä puistatus päälle.
Mä tunnen yhden eläinallergisen lapsettoman 35-v. naisen. On nätti ja normaalipainoinen sinkku. Et varmaan kelpuuttais, koska on liian vanha sulle...
Tai itse asiassa todennäköisemmin sinä et kelpaisi hänelle, hän on todella nirso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näkyy olevan vihamielistä kommentointia jos joku ei satu tykkäämään piskeistä ja muiden äpäröistä.
Ja sietää ollakin, sellaiset ihmiset ovat kamalia. Psykopaatit ei esim tykkää eläimistä yleensä.
Se ei silti tee ihmisestä psykopaattia jos ei tykkää eläimistä, ja toisaalta eläimen omistaminen ei tee ihmisestä mitenkään parempaa. Olihan 40-luvulla Saksassakin eräällä Adolfilla koira ja miten kävi siinäkin..
Kyllähän noita naisia, kuvailemasi kaltaisia löytää, mutta ap:n koko viestin luettuani ymmärsin, ettei löytäminen ole edes se ongelma vaan taas pariutuminen. Luulitko ap, että tällä palstalla pystyttäisiin jotenkin auttamaan sinua?
Olen lapseton ja koiraton 25v, olet ensinnäkin liian vanha minulle ja vaikutat muutenkin hyvin epämiellyttävältä, narsistiselta tyypiltä, pthyi!!
Tunnen vaikka kuinka. Eivät vain sovi sinulle kun eivät voi spontaanisti matkalle lähteä. Opiskelut ja rahatilanne estävät. Kannattaa varmaan katsella niitä oman ikäisiä jotka jo työelämässä.
Vaikutat ilkeältä ja tuomitsevalta. Ei jatkoon.
t. koiraton, eläinrakas undulaattinainen
Tällä hetkellä suhteessa itse, mutta jos sinkkuunnun niin samaa olen miettinyt että kaikillako niitä lemmikkejä alkaa olla kolmekymppisenä. Miehillä tosin ei taida niin hirveästi niitä olla kuin naisilla, kai se on joku hoivaviettiasia. En ottaisi miestä jolla on lapsia tai lemmikkejä, jälkimmäisiä allergiasyistä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole kaikkien naisten etu, että pysyy kaukana sinusta ja sinunlaisista. Miten musta tuntuu, että sössötys "koirien hajusta" sun muista ole vaan peiteltyä mustasukkaisuutta siitä, että joku muukin saa huomiota naiselta kuin vaan sinä.
Vaikeahan naisten tätä on tajuta, kun itsellään on aina se koira tai pari tai sitten muksuja joita paijataan ja mies jää kuin nalli kalliolle. Eivätpä vaan naiset itsekään sietäisi moista käytöstä kumppaniltaan, kyllä naisenkin pitää saada tuntea olevansa tärkeä ja haluttu numero1 eikä mikään kolmossija listalla lasten ja elukoiden jälkeen.
En lähde spontaanisti reissuun ulkoisten esteiden takia vaan siksi, etten ihan oikeasti HALUA matkustella. Oikeasti minulla on puolenkymmentä ihanaa hoitajaa lemmikilleni esim. sairastumisen varalta. Lemmikki on vain tekosyy.
t. introvertti gamer kissanomistaja
"Ei kai tässä iässä ole liikaa vaadittu jos haluan lapsettoman naisen?"
Kuule, 32-vuotiaalta tuo on liikaa vaadittu. Sinun olisi pitänyt vakiintua jo parikymppsenä, silloin tuo olisi onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisellesi miehelle naisen ikähaarukka on 27-37v. Mikä saa luulemaan että sitä nuoremmat olisi kiinnostuneita setäikäisestä? Ongelmasi ei ole koirat vaan turhat luulot.
Se on ihmisestä itsestään kiinni saako nuorempaa vai ei. Kysy vaikka Dannylta.
Aivan. Mikä näistä olet. Julkkis, jolla vaikutusvaltaa musikkialalla ( Danny), presidentti ( Sale) vai miljardööri ( Ecclestone)?
Palstan luonteen mukaisesti tämä meni täysin mustavalkoiseksi. Koiran omistajat ovat täydellisiä ihmisiä joissa ei ole mitään vikaa, ne jotka eivät pidä koirista ovat puolestaan kaikilla mittapuilla mitattuna täysin kelvottomia. Kerron nyt teille uskomattoman totuuden joka mullistaa tietoisuutenne:
a) koiranomistajissa on sekä mukavia että inhottavia ihmisiä
b) koirista pitämättömissä on sekä mukavia että inhottavia ihmisiä.
kaikki parhaat on varattu jäljellä on vain tatuoituja koiran omistaja yh äityleitä. EI KIITOS.
Meillä on saksanpaimenkoira tilavassa omakotitalossa, eikä täällä kyllä koiralta haise. Se ei myöskään makoile sohvalla tai sängyissä, eikä muutenkaan roiku kerjäämässä huomiota.
Mutta varmasti löytyy koirattomia ja lapsettomiakin kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
En pidä koirista, mutta minulla on viisi kissaa. Itse en pidä itsekkäistä pskapäistä. N23
Kissa on ihan yhtä paha, ellei pahempi. Levittävät vaarallisia loisia jotka muuttavat jopa persoonallisuutta.
Korona sillä ainakin instan mukaan on.