Eksyn jopa käyttäessäni Google-mapsia. Mikä avuksi?
Joo pitäkää tyhmänä, mutta olen oikeasti kaikkialla ihan eksyksissä. Google-mapsia käyttäessä se vaihtaa koko ajan reittiä, jonka takia en ikinä hahmota, että minne päin minun pitäisi mennä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy kotona niin et eksy.
Olen utelias ja muutin juuri uuteen kaupunkiin. En halua kykkiä kotona, mutta olen ihan hukassa ulkona.
Oon tuollainen. Jos menen kavereiden kanssa johonkin niin kaikki aina neuvovat koska muuten on tuloksena eksyminen. Viimeksi viimeviikolta eksyin kilometrin päässä kotoani jossa olen asunut viisi vuotta, sovellukset eksyttää entistä pahemmin.
Kuulun mensaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mapsilla vasta eksyykin, ihan normaalia.
Mulla sama, varmaan hahmotushäiriö ja se, että ei jaksa keskittyä ikinä miettimään, missä on. Jos suunnittelen etukäteen, painan mieleen reittejä ja maamerkkejä, onnistun olemaan eksymättä paremmin, mutta kun yleensä en jaksa. Jotenkin se on hirveän epäkiinnostavaa kun yritän selittää itselleni "kato toi on tossa, jos ajattelet tätä ilmakuvana niin tajuat että tämän rakennuksen takana on tuo..." En jaksa opettaa itseäni joten menen usein sillä mentaliteetilla, että toivotaan, että jollain tuurilla menen oikeaan suuntaan sattumalta. En usein mene, mutta joskus onnistuu ihan säkällä ja silloin se on tietysti onnistumisen kokemus ilman oppimisen vaivaa. Vaikea tajuta, miten jollain se suuntavaisto toimii luonnostaan. Ajatteleeko he aktiivisesti kulkemistaan, vai eikö siihen täydy edes panostaa?Voisiko joku hyvän suuntavaiston omaava vastata?
Ei hyväsuuntavaistoiser joudu sinnittelemään. Se löytäminen sujuu helposti. Mun äidillä oli hyvä suuntavaisto. (sai aivovamman ja se huononi)
Mulla on surkea suuntavaisto. Mieheni ja tyttäreni ihmettelevät.
Paperikastalla ja kompassilla pärjäisin.
Up