¤¤¤HELMET LOPPUVIIKKOON¤¤¤
Kommentit (33)
Hauskaa lukea, mitä kaikkea muut on täällä myymässä =)
Toivottavasti MINKIN Oskari ei ole saanut mitään tautia!!!
Mä taas eilen illalla tuulettelin, kun Helmi nukahti yöunille puolessa tunnissa ILMAN huutoa. Yritti kyllä pariin otteeseen itkeskellä, mutta ei kuitenkaan alkanut huutamaan. Ollaan kiilattu tyttö kahden tyynyn avulla niin, ettei pääse kääntymään. Viime yönä Helmi heräsikin sitten jo klo 00.30 ekan kerran, mutta mä päätin, ettei meillä ole enää maitotarjoilua ennen klo 03. Helmi huusi ½ tuntia (mukavaa naapureille...), mutta en ratkennut, vaikka nopeammin olisin päässyt nukkumaan, kun olisin ottanyt tytön viereen ja laittanut tissin suuhun (ei kyllä ois välttämättä huolinut). Tänään Helmi heräsi jo klo 7.30, mikä on ihan liian aikaisin mulle. Helmi on ollut ihana, kun on nukkunut monena aamuna melkein klo 10 saakka. No, syyskuussa alkaa esikoisen kerho ja silloin pitää herätä 2 aamuna viikossa jo klo 8, joten ehkä ois parempi aikaistaa noita aamuheräämisiä.
Helmi oli eilen ekan kerran matkarattaissa (Carena Easyt), kun meidän " oikeista" rattaista (Brio Novat) hajosi pyörä. Tai on Helmi nukkunut noissa Carenoissa koko talven parvekkeella kantokassissa, mutta oli niissä nyt ekan kerran ilman kantokassia istumassa. Hassua oli pitää vauvaa kasvot menosuuntaan. Vois luulla, että vauva viihtyisi paremmin niin päin, mutta Helmi ei ollut mitenkään kovin innoissaan. Muuten ihan hyvät rattaat, mutta meilläpäin on kaduilla koko ajan niitä sadevesiuria ja, joihin noiden matkarattaiden pyörät tökkää. Mies haki tänään Brioihin uuden renkaan, joten saadaan paremmat rattaat taas käyttöön. Puistossa laitoin Helmin tänään ekan kerran vauvakeinuun ja oli ihan innoissaan =)
Käyttekö muut ahkerasti KIRPPIKSILLÄ? Mä yritän nyt kesällä käydä ahkerasti tuolla Hietsun kirppiksellä, koska tykkään ostaa sekä lastenvaatteet että lelut käytettyinä. Olen vaan tosi tarkka siitä, että vaatteet/tavarat ovat tosi hyväkuntoisia, joten kamalan usein en kirppiksiltä kunnon tavaraa löydä. Helmille olen kyllä löytänyt kivoja ja siistejä vaatteita (samoin kuin esikoiselle vauvana), mutta 3 v pojalle ei mitään tunnu löytyvän. Eilen ostin Helmille ihanat vaaleanpunaiset kumpparit kokoa 22, vaikka ei ole hajuakaan, koska Helmin jalka on sen kokoinen... Edellisellä kirppiskäynnillä ostin Helmille uimakengät kokoa 21. Oiskohan ne ens kesänä sopivat? Sitten ostin myös talveksi aivan kuin uudet Goretex-kengät, oisko ollut koko 19. Toivottavasti on talvella sopivat. Mä hamstraan aina kaikenlaista kirppareilta ja alesta. Ostin Helmille ensi talveksi talvihaalarinkin (vaaleansinisen Reimatecin miinus 50%) jo silloin, kun Helmi ei ollut edes syntynyt, enkä tiennyt vauvan sukupuolta.
Millainen SYYSHAALARI muiden vauvoilla on kaapissa odottamassa vai onko vielä ostamatta? Koska niitä on syksyllä niin vähän tarjolla, ostin Helmille haalarin kesällä alesta. Ihan vaan sellaisen perushaalarin (joku Muumi-haalari) ilman mitään kosteussuojia. Esikoisen kaikki haalarit on ollut sinisävyisiä, joten Helmin syyshaalari on nyt sitten pinkki-vaaleanpunainen =) No, vielä ei haalaria tarvitse, kun lämpötila on melkein hellelukemissa edelleenkin.
KUMPPARI: Mä muuten ostin eilen sieltä kirppikseltä myös matkasängyn, minkä raahasin kotiin pyörän tarakalla kaikkien ruokakassien lisäksi. Tarvitaan mun äidin luokse matkasänky. Anoppilassa on jo. Mutta siis asiaan eli kyllä varmaan vauvaa voi nukuttaa matkasängyssä vaikka koko ajan, jos sängyssä on kunnon patja! Se pelkkä matkasängyn patjahan on aika ohut ja kova (ainakin meillä), mutta olen kuullut, että joku on laittanut pinnasängyn patjan matkasänkyyn ja nukuttanut vauvaa niin. Kokeile Kumppari tehdä samalla tavalla.
VILJAALLE mukavaa vapaapäivää ja -iltaa!
Mitäköhän sitä tekisi tänä iltana, kun edelleen on niin hyvät ilmat. Muuten vois vaan mennä vaikka Espalle jätskille ja ihmisiä katselemaan, mutta siellä on niin tolkuttomasti lokkeja, etten halua sinne mennä. Ehkä mennään taas Kaivariin, vaikka ollaankin siellä niin usein, että alkaa kohta jo kyllästyttämään.
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!
T:Fassiloora ja Helmi
Hei !! Teillä tais olla täällä jotain tahrojen poistosta....nii pitää mun heittää lusikka soppaan:)mulla ainakin on tehonnut porkkanatahroihin sun muihinkin niin että kun on pessy niin laittanut aurinkoon kuivamaan niin johan on tahrat haalenneet pois. Ei ihan aina ehkä toimi mut suurimmalle osalle meiän " pysyvistä" tahroista on. ja jos valkoista vaatetta muuten niin ei aurinko sit haalista värejä:D en uskonu tätä kun mulle kerrottii mut kyl se vaa jotenkii toimi.Terv. Ansu ja helmipoju
Nyt mä yksinkertaisesti luovutan, enkä puhu enää mitään Simpun unista. herra on alkanut taas heräämään klo 6.30! Me ei todellakaan keksitä, että miksi, koska se on ihan väsynyt silloin vielä. Ollaan tietty koittaa nukuttaa vaikka millä keinoin -otettu jopa meidän sänkyyn, mutta ei... ei nuku ei.
Tänään ei ole päikkäreitäkään nukkunut kuin yhteensä alle 2h (yöunet siis 9,5h) eli mun mielestä ollaan miinuksella puolivuotiaan unitarpeessa, mutta minkäs teet. Se on nytkin ihan väsy, mutta koska ei huuda, niin annan mönkiä tossa jaloissa. Jahka huuto alkaa niin suuntaamme vellipullon lämmitykseen.
Mies tuli eilen kotiin. Kävin hakemassa ukon satamasta kun olivat siis 4pv veneilemässä (mun broidit ja mun mies) ja mieheni on aivan tummanpunainen. Oli lähtenyt merelle näillä helteillä ilman aurinkorasvaa! Siis kun muutenkin palaa herkästi... no, mitäs tähän voi muuta todeta kuin että: MIES! Aurinkolasit putosivat mereen eli Lontoosta ostetut Ray-Banit, joita valittiin melkein 2h makaavat nyt Turun saaristomerellä... että sillä lailla. Reissusta kertonee kaiken, kun kerron, että eväinä kolmella miehellä oli yli 200 tölkkiä kaljaa!
Tänään oltiin Korkeasaaressa. Simppu ei paljoa leijonista tai karhunpennuista piitannut -parasta oli pomppia kaiteen päällä. Se oli mulla rintarepussa ja kun sai jalkojensa alle kaidetta, niin johan lähti hyppymoottori käyntiin. Tätä unettomuutta lukuunottamatta Simppu on ollut viime aikoina oikein aurinkoinen, joten siinä mielessä en valita. Olis vaan niiiin kiva saada sellainen parin tunnin hiljainen hetki ja vaikka lueskella terassilla kirjaa, mut ehkä ensi kesänä?
Otin tänään yhteyttä meidän hääkuvaajaan. Haluttais viedä Simppu kuvattavaksi sellaiseen vauvakuvaan. Tuolla kuvaajalla on mun mielestä aivan mahhtava tatsi ja meidänkin hääkuva on tosi onnistunut -siitä huokuu sellainen tietty tunnelma. Tämän vuoksi haluaisin saman kuvaajan myös vauvakuvaan -olkoonkin, että pitää ajaa Kirkkonummelle kuvattavaksi.
Kävin muuten keskiviikkona masentumassa Asuntomessuilla. Oletteko käyneet? Löysin unelmakotini! Löysin myös niiin ihania sisustusratkaisuja, mutta mistä hemmetistä löytyis se 10 000-20 000 euroa, jonka se varmaankin nielis (lattiat, keittiö, kalusteet...)?
Fassiloora kyseli kirppareista. Mä olen käynyt. Kävin joku aika sitten Hietsussa ja siellä oli yhdellä myyjällä pöytä täynnä hyviä vaatteita, tosi kivoja ja just mun makuun, mutta jotenki aloin himmailemaan siinä pöydän ääressä. Siis miksi hitossa en tyhjentänyt koko pöytää, kun se myi eurolla per vaate? En tajua vieläkään. Sen jälkeen en ole kirppareilta vastaavia löytöjä tehnyt kun mäkin olen aika ronkeli noiden vaatteiden suhteen.
Jeps, nyt alkaa olla sellaista pientä mutinaa jalkojen juuressa, joten lähdemme vellipullon lämmitykseen.
Oodi ja Simppu
ps. Voimahali Minkille... miten voitte???
Vauva nukkumassa ja mies..bilettämässä, joten tämä ilta on omaa rauhaa!! Sauna kutsuu juuri, mut hetken ehtii naputella.
Luin just pinot läpi, pikaisia paranemisia myös täältä pikku potilaille! :)
Mä olen kans kierrelly täällä pikkupaikkakunnalla kirppiksiä, tai siis käyny yhdellä ainoolla jonne pääsee vaunujen kanssa. (pisteet siitä) Sieltä ei nyt ole löytynyt oikein hyvännäköistä vaatetta (katsellessani mietin et kaikkee p:tä ne ihmiset yrittää myydä, meillä ne auringon virttämät vaatteet menee roskiin) Täytyy pitää peukut pystyssä et syksymmällä löytyis just haalari. Voishan sen ostaa uutenaki, mut viehättää tuo kierrätys, siivoilin muuten omaaki vaatekaappii ja " löysin" kassillisen sellaisia vaatteita jotka ei enään iske tai on isoja. >saiskoha aikaseks varata pöytä kirpparilta!?
Mullakin vauvakuumetta, ja mieskin haluis toista pian, mut oma jaksaminen mietitytti, kun olen kuitenki päivät tytön kans kaksin, joten hain taas 3kk satsin pillereitä eilen. Ehkä sitte vuoden parin kuluttua!
Anoppi just soitteli, lupas tulla poimii meidän marjat..tai kysy voiko tulla.. olen kauhean huono pyytämään apua.. äh.. tiedän et pitäis olla tyytyväinen ja olenki, mut jotenki vaa olo on hiuka saamaton, noh, olen mä poiminu punaisia viinimarjoi ite ja keittäny jo 8litraa mehuu, mut tuntuu et nää päivät menee hirmu pikaisesti tuon neidin kanssa.
Aikoinaan ostin neidille melkein uuden pinnasängyn (arvo n.150) 40eurolla. Lähti heti mukaan kun sen bongasin. Ja siihen oli kunnon patja ja pinnasuojatki mukana. Vaunut ja matkarattaat sain hakea enon varastosta, joten kierrätys kunniaan!
Ekas Minkille peukut pystyyn, ilmoitteles mikä oli diagnoosi.
Meidän poika on onneksi ollut terve (kop kop,taas) lukuunottamatta niitä allergioitaan, mutta niidenkin kanssa tullaan jo loistavasti toimeen. Olen lisännyt soseidenkin määrää ja teen aamuin illoin riispuurojauheesta veteen puuron. Kiva kun poika ei enää raavi itseään kokoajan. Koira on tosiaan ollut nyt kohta kuukauden anoppilassa, snif, eli sillä tais olla aika iso vaikutus tuohon jäpikän oireiluun. Kylläpä se tästä.
Mun mies on kyllä aivan ihana, en kyllä tajua, missä arvonnassa voitin kun tuollaisen ukon sain. Harmittaa vain kun sille sitten räksytän parista kaljasta mitkä se lauantaisaunan jälkeen ottaa....muuten kun se ei paljoa ota eikä baarissakaan käy kun mun kanssa :) Terassille kovasti tekisi mieli kun on näin ihanat ilmat, mutta tähtäämme sitten Venetsialaisiin, jospa sitten menisimme ajoissa kaupungille istuksimaan terassille....toivottavasti sitten ei sada, heh.
Jep, poika heräsi, pitää alkaa syöttämään ja sitten kauppaan.
Meillä ei ole mitään syyshaalareita tms pojalle vielä. On niin lämmin, ettei ole tullut ajateltua edes koko asiaa...
Meidänkin Eetu on sellaista hoikahkoa mallia, 6kk vanhana 70cm ja 8095g.
Viikonloppuja!
Sasuliini ja Eetu
Nimittäin sen, että ei paljon kannata hehkutella kuinka on niiiin ihana toi lapsi... seuraava päivä meneekin sitten aivan kitinöiksi.
Oltiin aamulla (klo 7.30, jestas) ensimmäistä kertaa vauvauinnissa ja voi vitsi, miten Puklu tykkäsi. Kauhea tohina altaassa, räiski ja polki vettä. Jos äitiinsä tulee niin uimari, jos isäänsä niin ei.
Kotimatkalla oli hyvin hyvin hiljaista takapenkillä, turvakaukalo ei päästänyt ääntäkään.
Adalmiina33, pikkasen pisti vihaksi se kuuskymppinen äijä mistä kerroit. Tulis vaan mun taakse kassajonossa, ihan vaan kostoksi JÄTTÄISIN KAIKKI HEDELMÄT PUNNITSEMATTA! Valkkaisin hämäriä tarjoustuotteita joille ei löydy hintaa! Maksaisin ostokseni kolikoilla!
Eikö tuollaiset ihmiset ymmärrä, että me lapsiperheet pidetään niitä kauppoja pystyssä? Mitä sekin mies osti, eurolla jugurttia vai?
No juu, mä lähden suosimaan meidän lähimarkettia, kunhan tuo yksi nahkasaukko nukkuu ensin päivätorkut.
KL ja hylje, 6 kk ja 12 pvää.
Mä ajattelin sit tän illan ja huomisen pitää taukoa täältä, mut tosiaan lueskelin viel saunan jälkeen noit vanhoja pinoja, ja toden totta oli kiva nähdä nimimerkeille kasvoja!! Ihan oli erilaisia kun kuvittelin, olenkoha nuorin helmimammoista?
Ukkeli tuli aika kännissä yöllä kotiin, ja kärsii nyt aimo kankkusesta!!! heehee!! Anoppi oli tullu jo jotai puol kymmenen aikaa poimii marjoja, ja tuli mun kans sit kymmenelt aamukahville, sain juoda rauhassa kun vauva ja isä nukkui kahteentoista.. poimin sitte minäki puol ämpärillistä, sit koputeltiin ikkunaan jo..
Illalla grillataan ja katsotaan nyt et tuleeko joku naputtelee terassin lattialautoja. Mites muilla, tykkääkö vauvat hyppykeinusta?Meillä ihan innoissaan, kuvasin videoklipin neidin hyppimisestä.
Mä kans haaveilen et venetsialaisten aikaan terassille tonne kylälle kahdestaan mentäis.. katsotaan nyt.. saattaa toteutuaki!!
tv. Ktiin@ 22v. ja Lara 5,5kk
Mekin käytiin eilen Korkeasaaressa! Lähdettiin ihan ex tempore aamulla miehen mukaan, sillä oli Helsingissä taas tunnin palaveri ja lopun aikaa sit katseltiin eläimiä ja käytiin illalla syömässä. Päivällä kävin Zarassa, voi itku siellä on ihania lastenvaatteita... Onneksi sitä ei ole Tampereella :D. Ostin molemmille tytöille hiukka ihanat farkkuhameet. Ihmisiä oli ihan sikana, onneksi esikoinen on sen verran kiltti että pärjää ruuhkassakin kahden penskan kanssa. Korkeasaaressa oli kiva käydä pitkästä aikaa, mutta kyllä näyttääkin hassulta kun isoja lapsia kuskataan rattaissa... Yhdelläkin perheellä oli joku 4-5v tyttö rattaissa ja vielä joku ehkä tokaluokkalainen poikakin. Ei ihme jos puhutaan että lapsilla on nykyään huono kunto ja liikkuvat liian vähän.
Meidän esikoinen 2v10kk oli tänään ratsastustunnillakin. Meni oikein reippaasti, ravattiinkin moneen otteeseen yms. Äitinkin tekis mieli, mutta täytyy kerätä rohkeutta kun tässä on ollut vähän taukoa... Huomenna lähdetään Yyteriin katsomaan kun isi surffaa, jos sitten alkais olla kesäreissut tehty. Ai niin, mies menee ens kuussa Barcelonaan työreissulle, en kyllä tiedä onko se mikään lapsiperheen paikka mutta vähän huvittais lähteä mukaan...
Asuntomessuilla me ei viitsitty käydä, meillä kun vihdoinkin on tää meidän unelmatalo : ). Ja meidän tyylisiä taloja siellä ei kyllä tänä vuonna ollutkaan.
FannyK
HALUTAAN VAIHTAA VAUVA nukkuvaan malliin!!!!!!!!!!!!!!!
Mikä helvata tätä tyttöö vaivaa???????Kitisee päivät ja yöt ja nukkuu pätkissä...vai onko vaaan vähän tempperamettisempi tapaus tullut meille. Niin ja halutaan myös vauva joka pysyy paikoillaan.
TYTTÖ NOUSI SEISOMAAN SÄNGYSSÄ TÄNÄÄN ja nyt harjoittelee sitä joka kohdassa...voi kiesus mikä ihmeen kiire mun lapsilla on kävelemään ja seisomaan. Pää on kolissut noin 1000 kertaa tänään, se saatanan konttauskypärä lentää kaaressa päästä kun sen saa viritettyä.
Ja miksi tämä yksilö ei halua syödä ruokaa,vai maitoa?????!!!
Eli halutaan vaihtaa em. vauvan vastakohta,kiitos.
Mä käyn useesti kirppareilla, ihan järjetöntä ostaa uutena kaikki vauvan tarvikkeet ja vaatteet. ne on niin lyhyt aikaisia ja sika hintaa kiskotaan. Tossa Kannelmäessä on kiva kirppis(just ostin villahaalarin 2¿ ja sen hyppykiikun 6¿). Pitäs saada ittensä joskus hereille sunnuntaina ajoissa ni kävis siellä Hietsussa. Pikku-Huopalahdessa on myös hyvä lasten kirppis.
Muutaman kaljan sai Oodin porukka tuhottua ;))) mulla hyvä jos menee 4 alas(sekin meksikolaista olutta)...ukko onnistuu ehkä parempaan suoritukseen.
Joo ja vaihtareita otetaan vastaan...
Kuumetta ja kiipeilijä 6kk ja 2 päivää!!!!!!!!!!!!!!!!(jos tänään on 12.päivä)
mä täällä vaan surffailen vaikka ukko yritti naukua jotain romanttisesta illasta, heh, sisältää sen käsityksen mukaan pari tölkkiä kaljaa ja Eastwoodin elokuvan =)
No joo, meillä nyt muutaman päivän syöty perunaa, hyvin tuntuu Epelille maistuvan, tänään lisäsin maissia ja meni alas kahta liukkaammin! Illalla yritin maissivelliä mutta sepä ei maistunut ollenkaan, siis tyty ei edelleenkään juo tuttipullosta. Joten imetyksen lopettamisesta turha haaveillakaan. No en mä kyllä ihan vielä olis lopettamassakaan, mutta oishan se kiva jos joskus vähän vapaailtaa viettäis... Ostin niitä isompia huvituttejakin siinä toivossa että Lillille kelpais, mutta eipä ei...
Meillä nuo nukuttamiset hoituu niin, että tainnutan tytön tissille ja nostan sitten sänkyyn, yleensä jää nukkumaan mutta jos alkaa huutamaan niin nostan takaisin tissille....väärin väärin väärin tiedetään, mutta mä en kerta kaikkiaan kestä sitä ulvontaa. Ja mies vielä vähemmän. Tulee varmaan ongelmia siinä vaiheessa kun pitäisi imetys lopettaa, mutta minkäs teet. Tosin muistan että esikoinenkin alkoi jossakin vaiheessa ihan vapaaehtoisesti nukahtaa ilman tissiä, tosin poitsu kyllä söi tuttia. No, en jaksa vielä ottaa stressiä.
Joku kyseli syyshaalarista... mä olen haaveillut sellaisesta Lennen vaaleanpunaisesta, yritän löytää käytettynä, ne kun on tän ikäisillä vielä ihan uuden veroisia. Tai sitten semmoinen Reimatecin Matilda olis kanssa ihana... mä olen todella hurahtanut Huuto.netiin, sieltä teen aina löytöjä kun ei täällä meidän käpypaikkakunnalla mitään kunnon kirppiksiä ole. Nyt Emppuliinille olen tykästynyt Monsoonin vaatteisiin, niistä tosin saa maksaa itsensä kipeäksi käytettyinäkin. Mä olen kyllä vähän shoppausholisti.... tosin itselleni en ole vuosiin ostanut vaatteita juurikaan enkä kyllä ostakaan ennenkuin nämä läskit lähtee! Onneksi saa tyydyttää tarvettaan ostamalla mukeloille vaatteita!
Hiphei, sain esikolle hoitopaikan syyskuun alusta, tarkoittaa tosin sitä, että joudun oikeasti aloittamaan sen opinnäytetyön tekemisen... no, oishan se toki kiva joskus valmistuakin, ehkä sitä sitten vihdoin olisi aikuinen... mä olen viime aikoina vähän haikeudella muistellut aikaa ennen miestä ja lapsia, joskus sitä kaikkea tulee vähän ikävä vaikken nykyistä elämääni mihinkään vaihtaiskaan.
No nyt tuo ukko tulee tuohon selän taakse kyttäilemään, pitäis kuulemma tulla jo nukkumaan. Niin kai sitten.
Öitä,
Manna ja Eveliina 5kk tasan
Jahas, kyllä sitä olikin ehtinyt unohtaa miltä krapula tuntuu. No, eipä mulla onneksi paha olo juurikaan ole, väsyttää vaan. Oli kyllä tosi kiva käydä vähän irrottautumassa, vaikka tietäähän kaikki minkälaisia nuo Tallinnan laivat on. Kollegat innostu oikein riehumaan, mikä ei oo mitenkään harvinaista kun on yläasteen opettajista kyse :) Pöydällä tanssiminen ja korviahuumaava meteli kuuluu vakiona näihin pippaloihin. Raskas työ, raskaat huvit. Oli kyllä kiva nähdä niitäki ihmisiä näin parin vuoden jälkeen taas.
Ilta istuttiin serkkupojan kanssa Lostarissa kunnes keskiyön aikaan mulle tuli lekalla-päähän-väsymys eikä ääni enää lähteny liiasta röökin poltosta. Meillä oli täällä aivan mahtava tähtikirkas yö ja sirkat siritti. Oli pakko käydä heti kattoon poikia, kerkeshän tuo tulla jo ikävä. Mies sano, että olivat olleet kuulemma aivan mahottoman kilttejä, syöneet ja nukkuneet hyvin, mitä ei oo vaikee uskoo kun näki missä kunnossa koti oli! Mies oli jynssänny keittiön, kylpyhuoneen kaakelit (koira tuo kuraa lattilalle ja saumausaine tummuu), pessy pyykkikorin tyhjäksi (jopa sen ö-mapin villavaatteita, joululiinoja ja uima-asuja, joita ei voi panna normaaliin 40 asteen pesuun) ja muutenki järjestelly. Jääkaappiin se oli varannu mulle limsaa ja anto aamulla nukkua. Aika mukava mies mulla, vai mitä?
Oli ihana köpötellä pitkin poikin Helsinkiä, tykkään tosi paljo siitä Hietalahdesta, missä asuttiin sillon ennen. Helsinki on kaunis kaupunki. Tallinnasta en niin kamalasti välitä, käsitöitä sieltä on kiva ostella. Ostin pojille tuliaisiksi käsintehdyt käsinuket, norsun ja nallen. Tykkäävät kovasti. Mies sai varvasvillasukat kun niistä tykkää. Muutenpa se meni melkein syömisen ja juomisen merkeissä.
Aaro on nukkunu nyt hyvin vaihtelevasti, viime yönä itki kerran, torstaina nukku koko yön, muina öinä on vähän väliä kitissy. Tää on silti musta oikein lupaavaa huomata että se osaa nukkua koko yön. Ehkä se tästä sitten vähitellen...
Soseet menee edelleen tosi heikosti. Saan ehkä parhaiten menemään tuota peruna-porkkana-kanaa ja vadelmista se tykkää jos saa kokonaisia sormien välissä liiskattuna, soseesta ei. Banaaniriisipuuroo syö kans.
Tietäsköhän teistä kukaan mikä mahtaa olla kun Aarolla on koko päivän ollu toinen poski punanen, silleen niinku kuumottaa-punanen ja kuuma? Muistele että esikoisella ois ollu sillon joskus ku tuli hampaita mutta tuolla jäppisellä ei kyllä näy mitään siellä suussa. Pitäsköhän tuosta huolestua?
Meilläkin on ostettu paljon kamaa kirppiksiltä. Täältä vauvan sivuilta, kaksplussan sivuilta ja hietsusta. Itte saatiin viime sunnuntaina 150 euroo voittoo, rintareppu meni vitosella, vauvan vaatteita 5 kpl/2euroo. Pakatessa jaettiin tavaraa ilmaseksi. Ei niitä viitti lähtä takas kotiin enää raahaamaan, vanhaa roinaa, mattoja, lamppuja, peilejä jne. Se rintareppu ostettiin itte hietsusta kesällä -04 11 eurolla.
Aaro nukkuu, täytyy varmaan ittekki nyt vähä puhallella.
Ens viikolla sitte taas arki ja uudet kujeet!
Millon muuten se BB alkaa taas (kyselee vähän nolona...)
Vilja Voimaton
Miten Osku voi, Minkki?
Mukava kuulla sustaki pitästä aikaa Kumppari!
Kiitos Adalmiina lohdutuksista, kyllä niitä täällä tarvitaanki... Sillä me nämä lapset näin tiheeseen tehtiin että niistä ois toisilleen seuraa. Sitä tässä odotellaan...
Meillä Aaro itkeskeli taas läpi yön, oisko sitten nipristelly massua tais sitten oli liian kylmä tai kuuma. Nälkä ei ollu eikä maitoa tahtonukkaan koko yönä, rauhottu hyvin aina kyljelleen kääntämällä tai tutilla. Kerran pistin siksi aikaa massulleen että nukahti ja sitten käänsin selälleen ja katoin siinä vielä vaipanki eikä heränny. Luulen että se oli ehkä se maha.
Mulla on ensimmäinen vapaapäivä huomenna kahteen vuoteen! :) Osaakohan tuota olla ollenkaan...?
Nyt ei oo enää edes kauan ku viikonloppu alkaa ja mies tulee töistä.
Mukavia viikonloppuja helmimammat! Voi olla että tällä koskee hieman päähän kun ens kerran palstailee sunnuntaina!
Vilja Viikonloppubilettäjä :)