Mulla tunne että musta puhutaan pahaa selän takana
Puhutaanko kaikista pahaa selän takana? Mä opiskelen ja luokassa korostetaan että meillä on todella hyvä ryhmähenki. Ite oon yksinäinen ja tunne että musta puhutaan selän takana pahaa. Kannattaako välittää siitä?
Kommentit (13)
Älä välitä, ole kuin et huomaisikaan. Pysy ystävällisenä kaikille, niin pian pahanpuhujien jutuilla ei ole enää painoarvoa. Voi myös olla että kukaan ei edes puhu pahaa, mutta epävarmuus saa kuvittelemaan kaikenlaista.
Vainoharhainen! Hae itsellesi apua.
Mitä väliä mitä muut puhuvat. Se kertoo vaan siitä, että heidän paikkansa onkin just siellä missä pitääkin, sinun selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka puhuisivatkin?
No eihän se kivaa ole jos yhdestä puhutaan pahaa
Ap
Tiedän tunteen, mutta parasta on jos et välitä. Ole kohtelias ja kiva ja yritä osallistua illanviettoihin tms. Opiskelu on elämön koulu myös, jossa opetellaan yhteiskunnan normeja ja tapoja. Opit kyllä, vaikka ei ne kivoja ole. Pääset loppuelämän helpommalla.
Se on aina varmaa kenelle tahansa. Ja mitä enemmän uskoivaisia tai persuja niin sitä pahempia valheita...itsekehujen säestämänä. Toootisesti säjestämänä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka puhuisivatkin?
No eihän se kivaa ole jos yhdestä puhutaan pahaa
Ap
Kyllä pahanpuhujat puhuu ihan kaikista pahaa.
Muista ap, että vainoharhaisillakin voi olla vihollisia!
Yleensä ihmiset ei jaksa 5 minuuttia kauempaa puhua muusta kuin itsestään.
Sinun ei tarvitse olla tuon ryhmän jäsen ikuisesti, sitten pääset eri ympyröihin. Elämän aikana joutuu tilanteisiin, joissa voi tuntea olevansa ulkopuolinen. On ihmisiä jotka yrittävät nujertaa muita, silloin on muistettava arvostaa itseään eikä kuvitella että olisi jotenkin huonompi.
Up