Riinis sairaalassa ja haukkuu ruokaa
Riinis sairaalassa ja päivittelee kuinka kurjaa ruokaa siellä on. Tätä vauhtia kesällä kuulemma keskitysleirikunnossa!
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisiko yleissivistyjseen tietää kuka toi on?
Kun ei kukaan vastaa kuka se on.Ei kuulu yleissivistykseen, turhan tiedon mestari tiedän kuitenkin, että on Palle Kalanterin muija.
*mestarina
Riinis on viittävaille nenä-mahaletku kunnossa, ja siinäkin laihtuu. Kannattaisi vaan ahtaa kaikki mikä on ihmisruoaksi luokiteltavaa eikä valittaa.
Oisko sillä korona. Kohta kallelin sairas ja kuka sitten hoitaa hommat ja lapset
SIINÄ ON KANSSA YKS SILKKIPERSEUIKKU KOKO ÄMMÄ.TOIVOTTAVASTI KALLE POTKII PIAN SEN PIHALLE.PERUS PYRKYRI MIKÄ EI OLE SAANUT MITÄÄN ITSE AIKAISEKSI ELÄMÄSSÄ.
Hän kertoo hoitohenkilökunnan olevan kuin scifi-elokuvasta suojapukuineen. Kaikki ovat kuitenkin olleet ystävällisiä, Palander kertoo Instagramissa.
– Kivut on kovat. Suoneen antibioottia ja särkylääkettä, Palander kirjoittaa ja näyttää kuvaa sairaalavuoteelta.
Samalla hän toteaa, että joutuu jäämään sairaalaan vielä pidemmäksi aikaa.
Iltalehti on yrittänyt tavoittaa Palanderia aiheen tiimoilta.
Mitä se Virossa tekee, eikö matkustelua pitänyt välttää?
Vierailija kirjoitti:
Asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuu.
Pikemminkin loisii kuuluisi sanoa.
Riinikselle sopisi sellainen "nappi" vatsaan, eli väylä jotakautta ravinneliuosta pumpataan vatsalaukkuun. En nyt muista sen nimeä.
Sairaalassa olo maksaa. Oletan, että siinä laskutetaan myös ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen joulua olin virolaisessa sairaalassa 5 päivää, lasku 10 euroa.
onania kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuu.
Pikemminkin loisii kuuluisi sanoa.
Lienet oikeassa. Onkos tää nyt vinkunut ettei oo rahaa.
Olen varmaan outo, mutta suomalaisissa sairaaloissa on mun mielestä ollut ihan hyvää ruokaa.. Ruotsissa vielä hitusen parempaa.
Kiittämättömyyttä valitella sairaalaruoasta. Ei sinne sairaalaan herkuttelemaan mennä. Omat eväät voi tilata kotoa, jos ei miellytä tai lääkäri ei toisin määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen joulua olin virolaisessa sairaalassa 5 päivää, lasku 10 euroa.
Minä olin suomalaisessa puoli vuorokautta, lasku lähes 50€. Sain yhden välipalan.
No sehän on jo nyt keskitysleirikunnossa. Täysin anorektinen muija.
🇺🇦🇮🇱