Riinis sairaalassa ja haukkuu ruokaa
Riinis sairaalassa ja päivittelee kuinka kurjaa ruokaa siellä on. Tätä vauhtia kesällä kuulemma keskitysleirikunnossa!
Kommentit (130)
Ano Riinis siinä postailee kun ei voi syödä juuri mitään
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
No sehän on jo nyt keskitysleirikunnossa. Täysin anorektinen muija.
Anoreksia on sairaus.
Kertoo sinusta paljon, kun asenteesi on tuo.Olen elänyt anorektikkona 45 vuotta. Keskitysleirikunnossa. Toivottavasti sinä voit paremmin.
Riinis itse kirjoitti että ruoka sairaalassa on pahaa ja hän joutuu keskitysleirikuntoon siellä
Onks varaa valittaa, kun kalle maksaa laskut.
Aina voi mennä omalla rahalla yksityisklinikalle jos ei tuo kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalan ruoka on ihan normaalia kouluruokatasoista ruokaa.
-Aamupalalla puuroa hillolla tai voisilmällä, leipää, jugurttia, viiliä, juustoa, leikkelettä, kahvia, mehua.
-Lounaalla lämmin ateria, salaatti, leipää ja maitoa.
Päiväkahvilla leivos tai keksi tms.-Päivällisellä lämmin ateria, salaatti, leipä, maito ja jälkiruoka.
-Iltapala sama kuin aamupala.
Ei siellä sairaalassa voi tarjoilla mitään ravintolatason aterioita. Ruokaa ei myöskään voi maustaa hirveästi, koska sen pitää maistua myös mahdollisimman monelle. Haukutteko kouluruokaa samalla tavalla? Täällä myös väitettiin, ettei sairaalassa huomioida allergioita. Kaikki ateriat valmistetaan erityisruokavalion mukaan, jos olet siitä ilmoittanut. Jos saat väärää ruokaa, kerro hoitajalle niin saat sen oman ateriasi.
http://ruokalistat.lahti.fi/#/1846c2ae-2206-e611-80c0-00155d401217
Tuolla on sairaaloiden ruokalistoja. Tutkikaa itse.
Tuo on just sitä ruokaa mitä ei itse syö yleensä. Autoimmuunisairauden vuoksi vältän hillareita ja muutenkin vatsa turpoaa leivästä. Kyllä pari päivää menisi, mutta pitemmän päälle varmaan alkaisin tilata ainakin kasviksia noutoruokana ja voiko sairaalassa itse vaikka keitellä munia aamiaiseksi?
Tarkoitin, että jos tuo munankeittimen ja kananmunat mukanaan ja välttäisi näin puuron syömisen.
Ainakin meidän sairaalassa voit sanoa olevasi hiilihydraatiton ja ateriat tehdään sen mukaan. Siloin saat aamulla munia eteen kannettuna, eitllä tarvitse omia munankeittimiä mukaasi. Tuolloun lounas on salaattia ja kanaa yms.
Jouduin sairaalaan keuhkoembolian vuoksi ja minulla on diabetes. Tämä ihan siis Suomessa. Järkytys oli suuri, kun päivystyksessä ei saanut mitään ruokaa. Koronan vuoksi kaikki sairaalan automaatitkin oli pois käynnistä ja lisäksi minulla oli sängystä poistumiskielto. Läheiset eivät saaneet käydä sairaalassa eli eivät voineet tuoda minulle ruokaa. Ilmeisesti sairaanhoitajat tajusivat tilanteeni ja salakuljettivat omasta ruokalastaan minulle reilun ensimmäisen 1,5 vuorokauden aikana 4 viipaletta ruisleipää (sellainen Uotilan ruisleivän kokoinen eli ei iso).
Kun 1,5 vuorokautta sairaalaan päästyäni pääsin osastolle, niin kyllä ruoka maittoi. Jostain syystä eivät ottaneet diabetestani lainkaan huomioon, mutta jätin sitten ne sokeriset mehukeitot syömättä ja pyysin tilalle aina desin piimää ja yhden ruisleivän. Hyviä oli muuten ruuat kyllä.
Päivystykseen pitäisi kyllä saada joku ruokasysteemi, koska ei ole tervettä diabeetikolle olla syömättä 1,5 vuorokautta.
Anoreksia on sairaus.
Kertoo sinusta paljon, kun asenteesi on tuo.
Olen elänyt anorektikkona 45 vuotta. Keskitysleirikunnossa. Toivottavasti sinä voit paremmin.