Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattuun ihastuminen melkein sattuu :(

Vierailija
14.07.2026 |

Kun ei voi lähestyä/koskea. Tunteet on niin vahvat että meinaa järki kadota. Ja tämän henkilön kanssa joudun olemaan päivittäin tekemisissä. Selkeästi huomaa että molemmat varomme jotenkin toisiamme, jännitteen ritinän melkein kuulee, en ole ikinä kokenut tämmöistä! Voiko tämä olla vain omassa päässäni? Ja ei, en mene sotkemaan kenenkään liittoa. Kärsin vaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sitä istumassa vessanpöntöllä ym. epäromanttista ja arkista. 💩

Vierailija
2/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kaikki tuo tunne on omassa päässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on selkeesti töistä joku. Älä syö kuormasta.

Tutustu limerenssiin (paljon videoita englanniksi YouTubessa).

Limerenssissä pakkomielteisesti ihastutaan saavuttamattomaan. Taustalla lapsuuden traumat ja hylkäyskokemukset. Limerenssi vaatii sen, että kohde on ns. saavuttamaton, mutta kohde aina välillä antaa ymmärtää (eli flirttailee, vihjailee ym.).

Vierailija
4/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. Näistä jutuista ei koskaan seuraa mitään hyvää.

Vierailija
5/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin töissä ihastunut varattuun 8kk ajan. En tehnyt mitään. Seuraavaksi ihastuin toiseen varattuun. Tämä onneksi jo hiipumassa pois.

Ja itsekkin parisuhteessa, enkä koskaan pettäisi puolisoani.

Vierailija
6/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sua vasta sattuukin, kun saat ansaitusti puolison oikeutetun vihan niskaasi. Ja yleensä monen muunkin niissä likaisissa pettureiden kuvioissa, koska kyllä ihmiset yleensä erottaa hyvin oikean ja väärän. Tulet näkemään. Sen puolison reaktion voimakkuutta et osaa ennalta edes kuvitella, nimittäin koskaan ei voi tietää miten käy mitä ja tuleman pitää, jos ajaa ihmisiä nurkkaan, rikkoo leikeillään heiltä tärkeimmän ja rakkaimman. Siinä voi pahimmillaan lähteä... no, hyvinvointisi vähintään.

Itse en ikinä olisi niin tyhmänrohkea, että varatusta miehestä jäisin mitään kuvittelemaan, saati mitään, pienintäkään tekoa tekisin sen eteen. Varattu on varattu, vähän kuten aamu tulee yön jälkeen. Siihen on tervepäisen ihmisen tyytyminen. Muuten ihminen kerjää ns. verta nenästään. Varkaita ja muiden suhteiden härkkijöitä ei kukaan lopulta arvosta, ja se on oikein.

Vierailija
7/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdahan levyä

Vierailija
8/8 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin töissä ihastunut varattuun 8kk ajan. En tehnyt mitään. Seuraavaksi ihastuin toiseen varattuun. Tämä onneksi jo hiipumassa pois.

Ja itsekkin parisuhteessa, enkä koskaan pettäisi puolisoani.

Ootsä tullut ajatelleeksi, että sä ihan oikeasti tarvitsisit terapiaa? Kiva varmaan olla tollasen puoliso, aina joku muu mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi