Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riinis sairaalassa ja haukkuu ruokaa

Hoksasin
11.03.2021 |

Riinis sairaalassa ja päivittelee kuinka kurjaa ruokaa siellä on. Tätä vauhtia kesällä kuulemma keskitysleirikunnossa!

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ura julkkiksena loppumassa kun ollaan jo siinä vaiheessa että kerrotaan sairasteluista. Mitä sen jälkeen voi enää itsestään paljastaa?

Vierailija
22/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parane pian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ilmeisesti Virossa sairaalassa? En tiedä niistä ruuista mutta täytyy sanoa että Suomessa yliopistollisessa sairaalassa on omituista ruokaa. Pillimehua, sokerijugurttia, pullaa, tuoremehua,kiisseliä ym. En ymmärrä miksi niin paljon sokeripitoista. Itsellä jäi syömättä kun en nälkään halua syödä herkkuja.

Itselle ei tullut sairaalassa ensimmäisen mieleen alkaa ruokia arvostelemaan, mutta kukin tavallaan.

Vierailija
24/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemoglobiini on 143.

Vierailija
25/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Virossa julkisessa sairaalassa hoidossa ja ruoka oli hyvää. Hoito myös. Maksoin koko jutusta 5 e ja useamman yön olin siellä. Kiittämätön Riinis hiljaa nyt.

Vierailija
26/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ongelma on siinä että se ei pysty syömään kuin tiettyjä ruokia, joissa alhainen energiamäärä. Eli pitäisi saada niitä omia turvaruokiaan. Hän on anorektinen ja silloin sairaalan ruoka on hirveää.

Vierailija
27/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ja mikä on tämä "Riinis" josta täällä aina jauhetaan?

Vierailija
28/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaaloiden ruoka on ihan kamalaa p*skaa.

Itse en onneksi ole joutunut kuin synnytysten yhteydessä sairaalassa olemaan ja järjestäen jättänyt syömättä sen moskan, mitä siellä ruoaksi kutsutaan. Vierailijat sit ovat tullessaan tuoneet syötävää, mutta kun kävivät sen kerran päivässä niin söin sen yhden aterian ja loppuajan söin karkkia.

Noin tyhmät mielipiteet kannattaa pitää ihan vain itsellään

Vierailija
29/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk hää joku 7julkkis vai kuka?

Vierailija
30/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisiko yleissivistyjseen tietää kuka toi on? 

Kun ei kukaan vastaa kuka se on.

Vierailija
31/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä tiedän. Pää kiinni.

Uahaha.

Vierailija
32/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parane pian

Täältä myös voimaa ja tsemppiä hänelle. Parane pian ❤

Vierailija
33/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiva päivitellä noita juttuja, kun koko henkilökunta kyttää omilla luureilla taukotilassa mitä Riinis haukkuu jne. Samalla ne duunarit jauhaa sontaa minkä kerkee siitä

Kato nyt mitä toi nuija päivittelee instaansa jne jne. Sit se feikkihymy

Vierailija
34/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä sairaalan ruoka oli hyvää. Aamupalalla puuroa ja voileipiä, mehua ja kahvia. Lounaalla ja illallisella lämmin ruoka, salaatti, leipää, maitoa, jälkiruoka ja kahvi. Iltapalalla sämpylöitä ja jogurttia. Hedelmiä sai syödä niin paljon kuin halusi. Olin niin onnellinen kun sairaana sai valmiiksi tehdyn ruoan eteen ja sai keskittyä paranemiseen <3

Vierailija
35/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön vali,vali ämmä.

Vierailija
36/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt sanoa, että tosiaan sairaalaruoka ihan suomalaisessa sairaalassa... perus vetisyyden lisäksi monena päivänä maku homeinen, lisäksi allergioitani ei oltu huomioitu. No, jäipähän raskauskilot sinne sairaalaan, että ei pitäisi valittaa. Mutta myös muilla osastoilla kuulemma samaa ongelmaa ja annoskoot tosi pieniä.

Vierailija
37/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS alueella ruoka on ainakin erinomaista, saa valita s, m, tai l-annoskoon. L-kokoisella lähtee satakiloiselta mieheltäkin nälkä ja 2200kcal. Ihan tavallista hyvää kotiruokaa se on. Ei meillä tuon kummoisempaa kotonakaan syödä?

Vierailija
38/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaisessa sairaalassa. 

Vierailija
39/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeeksi sairas jos tuo ona valituksen aihe. Mut voihan se Itä-Virolsisen sairaalan ruoka olla erilaista kuin esim. Suomen sairaaloiden laitosruoka.

Vierailija
40/130 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu yleissivistykseen, turhan tiedon mestari tiedän kuitenkin, että on Palle Kalanterin muija.